Skoči na vsebino

 

Nakup 325i da ali ne?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
57 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#41

Pozdravljeni.
Dobil win številko
In našlo mi je tole
https://avtolog.si/s...WN31080P185561/
Mi pa lastnik trdi, da to spada pod 2.5 pri registraciji...mi ni več jasno.
Piše jasno 3.0 bemcinski motor.
Kdo pozna to vozilo?
Zakaj toliko lastnikov?
Hvala

To je N53 motor, tako kot sem ti jaz povedal že na začetku. V tej temi imaš napisano že vse kar rabiš, samo preberi si še enkrat in upoštevaj napisano. Na kratko: gre za precej delikaten motor, tako da pelji avto pregledat kompetentnemu in zelo natančnemu mehaniku, jaz bi ti svetoval izključno schumija, Kokalja ali Molka. Dobro preveri servisno zgodovino, predvsem če je bil NOX senzor že menjan in če so bili injektorji že menjani. Brez tega avta ne kupuj. Na forumu v rubriki "Vozni park" poišči temo avtorja BMW_V10 in jo preberi, on je pisal o takem motorju ki ga ima v svojem avtu in o problemih z njim. Sicer pa nimam dobrega občutka, ker če lastnik laže oziroma naklada že o tem da motor pri registraciji spada pod 2.5, potem to ne pomeni nič dobrega. Obstaja pa ena opcija, da se je nekdo zmotil in so v prometni dejansko podatki od 2.5 motorja. Preveri torej kaj piše v prometni, glej kubaturo. Lastnikov sicer ni prav veliko, včasih jih je tudi več, vidim pa da so se zadnja leta kar menjali, kar ni dober znak. Zna bit da so se menjali ravno zaradi problemov, povezanih z N53. 


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


MihaJ
MihaJ

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 575
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: 3ka

#42

Zato ker je drag za vzdrževanje:

 

Spodobne 19'' gume s premontažo so prek 800 €.

Če se voziš še pozimi, rabiš zimske. Na te 325 sicer gredo 16 col, ampak to na kabrio ne paše, zato vsaj 17, spodobne zimske so spet prek 700 €.

Motor zahteva kar drago olje. Ker motor večino časa dela v revnem območju, svečke vžgejo po 5x na cikel. Tako ne zdržijo 100k km, ampak samo kakih 20-30k km. Če jih ne zamenjaš, začne motor delati slabo, uniči tudi kako tuljavo po 100+ €/kos, poraba gre gor. Sveče so preko 100 € za 6 kos.

Ker je avtomatik, popije vsaj 10-11 litrov ob zmerni vožnji.

Gre sicer kar OK, ampak nič posebnega. Če hočeš, da kam gre, moraš dodati sesalni kolektor od 330i in čipati, potem ima 272 KM.

 

Potem še vzdrževanje avtomatskega menjalnika in relativno draga registracija. To so samo redne stvari.

 

Pri prek 200k km je na E9x potrebno zamenjati kar nekaj puš po podvozju, če hočeš da se pelje lepo, poleg zavor itd.

NA N53 motorjih rad crkne tudi NOX senzor, dobi se samo original, preko 500 €. Če nisi pravočasno zamenjal sveč, crkne tudi lambda ali katalizator ali oboje.

Crkne tudi podajalec pasov, streho je tudi dobro sproti vzdrževati.

 

To vse velja, če se hočeš voziti brezskrbno. Lahko tudi pol stvari ne zamenjaš, ampak potem kmalu postane razvalina, lastniki pa si ga podajajo ''...ker pride otrok...'' in podobne zgodbice.


Prikaži več možnosti
    • fp4492 je všeč


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 116
  • Lokacija: BMW M Town

#43

Nekaj na temo težav z N43/N53 motorji:

https://bimmerprofs.com/blog/


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 171
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 LCI 320i

#44

To je N53 motor, tako kot sem ti jaz povedal že na začetku. V tej temi imaš napisano že vse kar rabiš, samo preberi si še enkrat in upoštevaj napisano. Na kratko: gre za precej delikaten motor, tako da pelji avto pregledat kompetentnemu in zelo natančnemu mehaniku, jaz bi ti svetoval izključno schumija, Kokalja ali Molka. Dobro preveri servisno zgodovino, predvsem če je bil NOX senzor že menjan in če so bili injektorji že menjani. Brez tega avta ne kupuj. Na forumu v rubriki "Vozni park" poišči temo avtorja BMW_V10 in jo preberi, on je pisal o takem motorju ki ga ima v svojem avtu in o problemih z njim. Sicer pa nimam dobrega občutka, ker če lastnik laže oziroma naklada že o tem da motor pri registraciji spada pod 2.5, potem to ne pomeni nič dobrega. Obstaja pa ena opcija, da se je nekdo zmotil in so v prometni dejansko podatki od 2.5 motorja. Preveri torej kaj piše v prometni, glej kubaturo. Lastnikov sicer ni prav veliko, včasih jih je tudi več, vidim pa da so se zadnja leta kar menjali, kar ni dober znak. Zna bit da so se menjali ravno zaradi problemov, povezanih z N53. 

Jaz razumem človeka ki proda po 14 dneh cabria.. Ni to za vsakega, za cabria moraš bit človek. 


Prikaži več možnosti


77top
77top
  • Uporabnik
  • Sporočil: 23

#45

Zato ker je drag za vzdrževanje:
 
Spodobne 19'' gume s premontažo so prek 800 €.
Če se voziš še pozimi, rabiš zimske. Na te 325 sicer gredo 16 col, ampak to na kabrio ne paše, zato vsaj 17, spodobne zimske so spet prek 700 €.
Motor zahteva kar drago olje. Ker motor večino časa dela v revnem območju, svečke vžgejo po 5x na cikel. Tako ne zdržijo 100k km, ampak samo kakih 20-30k km. Če jih ne zamenjaš, začne motor delati slabo, uniči tudi kako tuljavo po 100+ €/kos, poraba gre gor. Sveče so preko 100 € za 6 kos.
Ker je avtomatik, popije vsaj 10-11 litrov ob zmerni vožnji.
Gre sicer kar OK, ampak nič posebnega. Če hočeš, da kam gre, moraš dodati sesalni kolektor od 330i in čipati, potem ima 272 KM.
 
Potem še vzdrževanje avtomatskega menjalnika in relativno draga registracija. To so samo redne stvari.
 
Pri prek 200k km je na E9x potrebno zamenjati kar nekaj puš po podvozju, če hočeš da se pelje lepo, poleg zavor itd.
NA N53 motorjih rad crkne tudi NOX senzor, dobi se samo original, preko 500 €. Če nisi pravočasno zamenjal sveč, crkne tudi lambda ali katalizator ali oboje.
Crkne tudi podajalec pasov, streho je tudi dobro sproti vzdrževati.
 
To vse velja, če se hočeš voziti brezskrbno. Lahko tudi pol stvari ne zamenjaš, ampak potem kmalu postane razvalina, lastniki pa si ga podajajo ''...ker pride otrok...'' in podobne zgodbice.


Ja prav tle se gre v zgodbi, da pride otrok in je potreba po večjem vozilu.
Prikaži več možnosti


77top
77top
  • Uporabnik
  • Sporočil: 23

#46

4 sportne fedre,vodno pumpo,termostat,olje in filtre,obnovljen kardan,zadnje ploscice in diske,svecke in eno cinspulo,hladilnik vode,olje v menjalniku,laba sondo in senzor odmicne.

To je bilo menjano v roku enega leta.
Sedaj me zanima še slednje.
Lastniku ne dela sport mode
Baje da je potrebno menjati celotno ročko, ker je ročka obdana z elektroniko.
Kakšen strošek je to oz. ali je mogoče težava kje drugje?
Hvala

Aja pa še to. V roku 1leta je bil avto na pregledu glede ketne in so na servisu rekli, da je ketna še ok.
Kako je s tem? Jo je potrebno preventivno menjati? Strošek?

Urejal 77top, 29.12.2020, 11:31.

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 373
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#47

Saj te že vsi opozarjajo vključno z mano, da te zelo Vrjetno čaka precej stroškov s takim vozilom, pa še vseeno vztrajaš. Pač v glavi si si že zadal, da bi avto rad imel in sedaj si boš iskal načine, da bi se potolažil, da gre za dober nakup.
Ketna na teh motorjih ni problematična. Če že morda kak napenjalec na račun ne rednih menjav olja.
Prikaži več možnosti


77top
77top
  • Uporabnik
  • Sporočil: 23

#48

Saj te že vsi opozarjajo vključno z mano, da te zelo Vrjetno čaka precej stroškov s takim vozilom, pa še vseeno vztrajaš. Pač v glavi si si že zadal, da bi avto rad imel in sedaj si boš iskal načine, da bi se potolažil, da gre za dober nakup.Ketna na teh motorjih ni problematična. Če že morda kak napenjalec na račun ne rednih menjav olja.


Se opravičujem, če sem kje spregledal, da sem si v glavi zadal, da bi rad imel ta avto.
Ubistvu s strahospoštovanjem do vas poznavalcev pišem in sprašujem glede tega avtomobila.
Nič drugega.
Iščem tolažbo v tem, da avto bolje spoznam
Ne v tem, da se tolažim, da gre za dober nakup.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#49

4 sportne fedre,vodno pumpo,termostat,olje in filtre,obnovljen kardan,zadnje ploscice in diske,svecke in eno cinspulo,hladilnik vode,olje v menjalniku,laba sondo in senzor odmicne.

To je bilo menjano v roku enega leta.
Sedaj me zanima še slednje.
Lastniku ne dela sport mode
Baje da je potrebno menjati celotno ročko, ker je ročka obdana z elektroniko.
Kakšen strošek je to oz. ali je mogoče težava kje drugje?
Hvala

Aja pa še to. V roku 1leta je bil avto na pregledu glede ketne in so na servisu rekli, da je ketna še ok.
Kako je s tem? Jo je potrebno preventivno menjati? Strošek?

To kar si naštel so samo obrobne stvari, če injektorji in NOX senzor niso bili menjani boš imel strošek s tem večji, kot z vsem naštetim. Pri menjavi lambda sonde manjka podatek s katero je bila menjana, z originalno (novo ali rabljeno) ali z neoriginalno. Tudi menjava senzorja odmične nakazuje da je imel lastnik problem z vžigom, reševal ga je očitno na klasičen način, z menjavo tistega kar je cenejše - vžigalne tuljave, senzorja odmične, lambda sonde. Če ni nobenih podatkov o injektorjih in o NOX sondi se že iz teh podatkov vidi da nekaj ne štima, bodisi da nekdo nekaj prikriva, bodisi da tisti ki je avto servisiral nima pojma o tem motorju. Pri 240.000 km in pri takem spisku menjanih delov je nemogoče, da bi bili injektorji in NOX senzor še OK in če je bil missfire prisoten dlje časa, je tudi katalizator že zelo verjetno blizu uničenja.

 

Elektronika v prestavni ročki sicer rada crkne, jo pač zamenjaš z drugo rabljeno ali novo, rabljene so ponavadi po 100 eur, ceno nove izveš na servisu. Menja se kompletno, ne vem za primer da bi jo kdo popravil. Verigo bi jaz dal še enkrat izmerit kakemu zanesljivemu mehaniku, recimo Molku. Ampak kot rečeno, večji problem bo drugje.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


77top
77top
  • Uporabnik
  • Sporočil: 23

#50

To kar si naštel so samo obrobne stvari, če injektorji in NOX senzor niso bili menjani boš imel strošek s tem večji, kot z vsem naštetim. Pri menjavi lambda sonde manjka podatek s katero je bila menjana, z originalno (novo ali rabljeno) ali z neoriginalno. Tudi menjava senzorja odmične nakazuje da je imel lastnik problem z vžigom, reševal ga je očitno na klasičen način, z menjavo tistega kar je cenejše - vžigalne tuljave, senzorja odmične, lambda sonde. Če ni nobenih podatkov o injektorjih in o NOX sondi se že iz teh podatkov vidi da nekaj ne štima, bodisi da nekdo nekaj prikriva, bodisi da tisti ki je avto servisiral nima pojma o tem motorju. Pri 240.000 km in pri takem spisku menjanih delov je nemogoče, da bi bili injektorji in NOX senzor še OK in če je bil missfire prisoten dlje časa, je tudi katalizator že zelo verjetno blizu uničenja.
 
Elektronika v prestavni ročki sicer rada crkne, jo pač zamenjaš z drugo rabljeno ali novo, rabljene so ponavadi po 100 eur, ceno nove izveš na servisu. Menja se kompletno, ne vem za primer da bi jo kdo popravil. Verigo bi jaz dal še enkrat izmerit kakemu zanesljivemu mehaniku, recimo Molku. Ampak kot rečeno, večji problem bo drugje.


Hvala vam na vaši pomoči
Me pa zanima slednje...
Kaj od bmw priporočate?...
Kater motor in model? Da je še vedno vredu vozilo. Sicer govora o ceni do 10.000€
Hvala vam za vse info.
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 373
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#51

Nimaš kaj dosti za komplicirat. Avto pelješ do enega dobrega mehanika z original bmw diagnostiko in boš takoj vedel pri čem si.

Pogledaš malo servisno zgodovino.
Kot sem ti že na ZS napisal, glej da je bilo na motorju menjano čim več od naštetega v osnovi pa naj vsaj injektorji. Če je vse ok, kupiš, daš 2k € na stran za popravila in se voziš.

Hvala vam na vaši pomoči
Me pa zanima slednje...
Kaj od bmw priporočate?...
Kater motor in model? Da je še vedno vredu vozilo. Sicer govora o ceni do 10.000€
Hvala vam za vse info.

N52 N52 N52

Pa glej da 3.0, ker 2.5 pije precej več olja.

Sicer ima še vedno določene svoje muhe ampak je zagotovo najboljši motor v tem finančnem okvirju.

Idealno v kombinaciji z ročnim menjalnikom.

Model avta pa načeloma vseeno. Morda E90 bo še najboljša.

Urejal BMW_V10, 29.12.2020, 11:53.

Prikaži več možnosti


77top
77top
  • Uporabnik
  • Sporočil: 23

#52

Nimaš kaj dosti za komplicirat. Avto pelješ do enega dobrega mehanika z original bmw diagnostiko in boš takoj vedel pri čem si.
Pogledaš malo servisno zgodovino.
Kot sem ti že na ZS napisal, glej da je bilo na motorju menjano čim več od naštetega v osnovi pa naj vsaj injektorji. Če je vse ok, kupiš, daš 2k € na stran za popravila in se voziš.
N52 N52 N52
Pa glej da 3.0, ker 2.5 pije precej več olja.
Sicer ima še vedno določene svoje muhe ampak je zagotovo najboljši motor v tem finančnem okvirju.
Idealno v kombinaciji z ročnim menjalnikom.
Model avta pa načeloma vseeno. Morda E90 bo še najboljša.



Hvala lepa.
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 226
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: G11

#53

Pardon če sem kaj pomešal ampak kaj ti kupuješ/potrebuješ sploh?

V eni drugi temi si nalimal link do E66 730d, tu pa se podajaš v nakup trojko bencin cabrio, čist nasproten svet :)


Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 360
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#54

Ne vem no, mene odvrne od tega avta ze pogled na avtolog zgodovino.

Prav vidi se, da ni imel vestnega lastnika ze xy let.
Prikaži več možnosti


77top
77top
  • Uporabnik
  • Sporočil: 23

#55

Pardon če sem kaj pomešal ampak kaj ti kupuješ/potrebuješ sploh?
V eni drugi temi si nalimal link do E66 730d, tu pa se podajaš v nakup trojko bencin cabrio, čist nasproten svet :)


Za info sprašujem
Poleg tega a ni to forum?
Malo me zanimajo različni modeli zato malo sprašujem.
Je to nespametno ?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#56

Hvala vam na vaši pomoči
Me pa zanima slednje...
Kaj od bmw priporočate?...
Kater motor in model? Da je še vedno vredu vozilo. Sicer govora o ceni do 10.000€
Hvala vam za vse info.

N52 in če se le da 3.0, pa tudi 2.5 je OK če ga ni nihče zlorabljal, noben ni ravno imun na pitje olja, oziroma je to odvisno od tega kaj je dal čez. Od januarja dalje bojo uvozne dajatve za te modele precej ugodne, če se prav spomnim bo davka na tak avto pod 1.000 eur, jaz bi ga na tvojem mestu pripeljal iz tujine. Za 8 - 9.000 eur dobiš v Nemčiji spodoben primerek, ki ti bo služil dosti boljše kot kako leto ali dve novejši z bolj problematičnim motorjem. 

 

P.S.: Med forumaši je navada da se med sabo vsi tikamo, tako da nas lahko komot tikaš, ni nas treba vikat  :ok


Pardon če sem kaj pomešal ampak kaj ti kupuješ/potrebuješ sploh?

V eni drugi temi si nalimal link do E66 730d, tu pa se podajaš v nakup trojko bencin cabrio, čist nasproten svet :)

Saj sta oba v istem cenovnem rangu, meni se to ne zdi nič čudnega, se pač še malo lovi, važno je da bo pri hiši bavarc in ne kaka jajca.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti
    • jastreb, Zelenc in 77top uporabnikom je všeč to sporočilo


umavri
umavri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 533
  • Lokacija: In The Debt Union(EU), kjer vlada neizvoljena in neodstavljiva evropska komisija.
  • Avtomobil: BMW F11

#57

Glede visokega št. lastnikov.

Lahko se št. nabije tudi prek leasing najemov...

Sistem ti pokaže, da ima avto že 3. lastnika, ki pa je dejansko 1 lastnik.

Prvo avto na firmo, vmes zamenjajo še leasing firmo, na koncu ko je ta odplačan se avto prepiše na fizično osebo in imaš že tretjega lastnika.

Pol ga proda naprej in ta postane 4 lastnik... In na koncu si ti 5 lastnik...



Urejal umavri, 13.01.2021, 07:56.

Objavljena slikaP.S. - za pravopisne napake ne odgovarjam:crazy
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#58

Glede visokega št. lastnikov.

Lahko se št. nabije tudi prek leasing najemov...

Sistem ti pokaže, da ima avto že 3. lastnika, ki pa je dejansko 1 lastnik.

Prvo avto na firmo, vmes zamenjajo še leasing firmo, na koncu ko je ta odplačan se avto prepiše na fizično osebo in imaš že tretjega lastnika.

Pol ga proda naprej in ta postane 4 lastnik... In na koncu si ti 5 lastnik...

Zato so pa posebej označeni lastniki in UPORABNIKI, da se to razčisti. Lastnikov je lahko 45 če si ga med sabo podajajo, uporabnik je pa samo takrat, ko je avto registriran in se z njim pač nekdo vozi. In ta cifra je realna oziroma za nas pomembna, ne število lastnikov.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.