Skoči na vsebino

 

Cliotu 2 je zmrznila cev za odduška

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
42 odgovorov v temi
tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 245
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#21

Mal vsega , mal vode manjka, mal je umazana, mal žre olje, mal kadi belo,  to je v zadnjih 3 leti že tretji clio, sicer ta je l.2005

Pri 260.000km+ bo težko, da nebi že motor mal pešal.

 

Bolj kot vse to sam upam da me ne bo spet kje pustil, ker tkole sem domov prcigal

 

 

To se je zgodil dosedaj 2x in vedno ob mrazu, imamo pač pod nulo.

Posnetek je izredno slab. A prav vidim da gorita lučki za oljni tlak in akumulator?

 

Se sliši iz motorja kakšen čuden ropot? kot da nekaj buta in se z vrtljaji spremninja?

 

Drugače pa za tak motor ob primerni negi 260.000 prevoženih ni nobena težava. 

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 11.01.2021, 15:00.

Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 875
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#22

Težava je v tem, da ne maraš mehanikov zgleda, pelji avto povprečnemu splošnemu mehaniku, pa boš vedel kaj je, premalo razumeš posel, da bi navodila napisana sledil in vedel kaj delaš, ter kako mora delat kaka komponenta na motorju in motor sam.
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 98

#23

sem danes prevozil 120km, dela normalno....lučke so ugasnile.

Mam pa plin notri.

 

Mehaniki nimajo pojma o avtu ki ima še plin notri. Bi te kar z metlo nagnal


Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 612
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Nič spljoh

#24

Clio 1.2 s plinom?  :bangle


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 549
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#25

sem danes prevozil 120km, dela normalno....lučke so ugasnile.

Mam pa plin notri.

 

Mehaniki nimajo pojma o avtu ki ima še plin notri. Bi te kar z metlo nagnal

V bistvu si si sam odgovoril, vozil si k mehanikom, ki nimajo pojma. Vsak soliden mehanik se loti avta z plinom kot vsakega običajnega. Ker avto z plinom pač ni nek bav bav.., no je, za tistega, ki nima pojma.


Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 98

#26

Clio 1.2 s plinom?  :bangle

1.4 75

1.2 58

1.2 75km (trenutni)

 

Super zadeva, teraš, preganjaš, pa je poraba okol 8l plina, na bencina bi šlo 7+


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 285
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#27

Ne vem no, pri toliko izbire na svetu voziš ta stara jajca in imaš same težave z njimi :ok2 Saj imam tudi jaz same težave z e39, ma je vsaj 530i, ne pa faking 1.2 75KM :rofl

 

Za tvoj denar bi se lahko dosti boljše vozil, pa ne ciljam na bmw, ta je drag :skrbast


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 245
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#28

1.4 75
1.2 58
1.2 75km (trenutni)
 
Super zadeva, teraš, preganjaš, pa je poraba okol 8l plina, na bencina bi šlo 7+


Poslušaj fante, ki ti hočejo dobro. Ti motorji so bullet proof če imajo vsaj osnovno nego. O vožnji pa ne bom zgubljal besed. Ker tvoja poraba bencina ni normalna, razen če tiščiš veš čas do konca.

Sem imel Twinga z 58km motorjem. Pri tiščanju do konca je bila poraba slabih 7 litrov (plin do deske na relaciji CE - MB), če sem na isti relaciji malce popazil kako vozim je bila poraba krepko pod 6l. Pred dobrim letom sem po dveh letih lastništva prodal Megana karavana 1.6 16v. Konkretno večji avtomobil od Clia, pa je bila kljub AC hitrostim poraba okrog 7,5...

Kar pa se kondicije motorja tiče in vzdrževanja: izklopi plin in avto odpelji poznavalcu, da poštima motor, potem pa bo čas za plin. Motor, ki deluje na bencin slabo, bo v navezi s plinom nočna mora.

LP Tristan01
Prikaži več možnosti


čuvitar
čuvitar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 124
  • Lokacija: Obrobje Ljubljane
  • Avtomobil: Kia Sportage, Hyundai i10

#29

Pa saj teli clioti praktično ne pijejo nič, tako da ne vem zakaj bi sploh dal LPG v avto ki je že v osnovi šparovec. Na plin se ogreva ne pa vozi.


"Dark humor is like food, not everyone gets it." - Joseph Stalin

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 245
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#30

Ne vem no, pri toliko izbire na svetu voziš ta stara jajca in imaš same težave z njimi :ok2 Saj imam tudi jaz same težave z e39, ma je vsaj 530i, ne pa faking 1.2 75KM :rofl
 
Za tvoj denar bi se lahko dosti boljše vozil, pa ne ciljam na bmw, ta je drag :skrbast


Tudi Renault je drag in problematičen če teraš dokler ne obstane. Ti motorji se na na žalost ustavijo šele ko je res hudo. Narod pa jih rad dobesedno mesari. Me pa preseneča da vozi plinaša, vgradnja je dražja kot je avto vreden. Ta jajca se dobijo že za par 100 EUR.

LP Tristan01
Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 98

#31

Fantje nimate pojma, vsi trije so mi delal, prvi menjalnik, prva sklopka, motor orginalen pri vseh treh, tadrug 1.2 58km je na števcu zabeležu 303.000km.

Tale sedanji pa zaradi zamašene cevke ni šel nikamor zato sem dal video gor. Zdaj pa gre,

 

Pa 8l plina po 60 centov, zdaj pa si računajte. Pa ja 1.2 58 sem vozil s 5.5 porabo bencina, ker mi je plinski računalnik crknil ampak ko po jajcih, ni šans da se še na bencin vozim tako.

Plin ne vgradim jaz ampak takega kupim.



Urejal Matej85, 11.01.2021, 21:33.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 285
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#32

A nisi imel ti že prej enih tem od nekih težav s cliotom?


Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 98

#33

"težave" ampak kar delajo in delajo razen v tem primeru, kar pa sem že rešil.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 285
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#34

"Trokira na plin, na bencin pa dela odlično", "Moder dim na renoju", sklopka se oglaša kot cirkular... Ah kaj pa je to, "težave" :laugh


Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 98

#35

Dober spomin imaš, pa tud rešitve imam, da je trokiral vrjetno 1.4 so bli ventili razštelani, ko sem jih doma nastavil je motor zagnal kot prvi dan.

Moder dim pri hladnem zagonu no pri 300 jurjev je to normalno, ta motor 1.2 58 ne gredo več kot 400.000km.

Sklopka, je odprta in notri je šibala voda, zato se je tako oglašal, nič narobe.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 007
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#36

Tem motorjem jaz pravim ON/OFF. Ko greš na avtocesto pritisneš pedal za plin do konca, torej ON, odpelješ svoje in ko zaviješ dol ga spustiš, takrat je OFF. Clio 1.4 je meni kuril 9 litrov poden-gas, drugače ga nikoli niti nisem vozil. Je pa težka kanta šla samo 170 po števcu in sem bil jezen kot pes ker sem šel iz konja na osla, prejšnji R5 je z enakim motorjem letel 180 po števcu, ker je bil lažji. Motorji v teh letnikih so vsi vrhunski, milijon km z vzdrževanjem ni problem, brez pa verjetno res samo 400.000 km.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 245
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#37

Tem motorjem jaz pravim ON/OFF. Ko greš na avtocesto pritisneš pedal za plin do konca, torej ON, odpelješ svoje in ko zaviješ dol ga spustiš, takrat je OFF. Clio 1.4 je meni kuril 9 litrov poden-gas, drugače ga nikoli niti nisem vozil. Je pa težka kanta šla samo 170 po števcu in sem bil jezen kot pes ker sem šel iz konja na osla, prejšnji R5 je z enakim motorjem letel 180 po števcu, ker je bil lažji. Motorji v teh letnikih so vsi vrhunski, milijon km z vzdrževanjem ni problem, brez pa verjetno res samo 400.000 km.


Jerry ti imaš izkušnje s starejšo generacijo motorjev. Tisti so res pili malce več ampak za tiste čase so bili vseeno dokaj varčni. Ko je kaj odpovedalo pa je znala tudi R5 1.1 piti kot nora. Je pa jasno, da Clio z enakim motorjem kot R5 ni šel nikamor, je le pridobil konkretno na teži - spodobni sedeži, debelejši tepihi, spodobne tapete na vratih, nekaj elektrifikacije... R5 je bila narejena iz pločevine tanke kot papir.

LP Tristan01
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 007
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#38

Jerry ti imaš izkušnje s starejšo generacijo motorjev. Tisti so res pili malce več ampak za tiste čase so bili vseeno dokaj varčni. Ko je kaj odpovedalo pa je znala tudi R5 1.1 piti kot nora. Je pa jasno, da Clio z enakim motorjem kot R5 ni šel nikamor, je le pridobil konkretno na teži - spodobni sedeži, debelejši tepihi, spodobne tapete na vratih, nekaj elektrifikacije... R5 je bila narejena iz pločevine tanke kot papir.

LP Tristan01

Tako je  :ok Pri nas smo imeli novo R5 1.1 Campus in 1.4 GTS, se spomnim da ni Campuska pila nič v primerjavi z GTS-ko, enkrat sem za hec prišel z gorečo lučko za rezervo goriva od Ljubljane do morja  :eek  :laugh GTS je pa letela, ampak tudi krepko  :drink  :ok2

 

P.S.: Verjamem pa tudi da je zjebana Campuska pila kot žolna, ampak je morala bit fejst zjebana, ali pa je kdo zamenjal dizo v frgazerju z večjo, ker v osnovi je bila ko fajrcajg  :-D  :ok


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


čuvitar
čuvitar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 124
  • Lokacija: Obrobje Ljubljane
  • Avtomobil: Kia Sportage, Hyundai i10

#39

Dober spomin imaš, pa tud rešitve imam, da je trokiral vrjetno 1.4 so bli ventili razštelani, ko sem jih doma nastavil je motor zagnal kot prvi dan.

Moder dim pri hladnem zagonu no pri 300 jurjev je to normalno, ta motor 1.2 58 ne gredo več kot 400.000km.

Sklopka, je odprta in notri je šibala voda, zato se je tako oglašal, nič narobe.

Blizu mene je en privatnik, 20 let nazaj je začel s poslom, z dostavo z renault kangooji, takrat so bili v teh avtih motorji 1.2 in 1.4, njegova flota je bila cca. 10 vozil, čisto vsi so prešli 500.000 km, mislim da je rekorder imel okoli 724.000 km. In vsi so delali, redno vzdrževani, servisi vsakih 15.000 km. Seveda je bil večji problem rjavina, zato je nekaj od teh vozil končalo na odpadu, nekaj pa jih je prodal in so odšli v Makedonijo. Vsak normalen avto brez pretirane elektronike bo zdržal veliko kilometrov, ampak samo ob doslednem vzdrževanju. Kar je pa tebi očitno španska vas, zato ti pa vsak trotl ziher avto dela probleme.


"Dark humor is like food, not everyone gets it." - Joseph Stalin

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 245
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#40

Blizu mene je en privatnik, 20 let nazaj je začel s poslom, z dostavo z renault kangooji, takrat so bili v teh avtih motorji 1.2 in 1.4, njegova flota je bila cca. 10 vozil, čisto vsi so prešli 500.000 km, mislim da je rekorder imel okoli 724.000 km. In vsi so delali, redno vzdrževani, servisi vsakih 15.000 km. Seveda je bil večji problem rjavina, zato je nekaj od teh vozil končalo na odpadu, nekaj pa jih je prodal in so odšli v Makedonijo. Vsak normalen avto brez pretirane elektronike bo zdržal veliko kilometrov, ampak samo ob doslednem vzdrževanju. Kar je pa tebi očitno španska vas, zato ti pa vsak trotl ziher avto dela probleme.

Del krivde je lahko tudi na plinski inštalaciji ki jo je vgradil kak šalabajzer, ampak načeloma imaš prav. Ti motorji so zelo enostavni in vse kar rabijo je dokaj redna menjava olja in vsaj približno pravočasno menjavo jermena in vodne črpalke, pa delajo kot duracelov zajc. Zanimivo je tudi, da se ti motorji redno vrtijo v visoke vrtljaje zaradi kratkih menjalnikov pa vseeno ne pijejo olje. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.