
The Vette
#41
Malo vpogleda vnaprej za rajc, potem kronološko nalepim kaj se je še delalo
![]() BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC |
Prikaži več možnosti
|
#42
Da nadaljujem... Urejal MG, 14.03.2021, 12:17. BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC |
Prikaži več možnosti
|
#43
Vzami tole. Jaz jih imam že kar nekaj časa pa jih precej uporabljam. Za ta denar popolnoma super.
https://www.orodje-z...-16-bgs-technic |
Prikaži več možnosti
|
#44
Super, hvala za link. Bo prišlo prav.
Mogoče neumno vprašanje, ampak vseeno - kaj tankat? 95 ali 98? Se dodaja svinec? BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC |
Prikaži več možnosti
|
#45
Če predelan na neosvinčen pol zihr dodatek Kaj nimajo američani nižje oktansko število kot EU |
Prikaži več možnosti
|
#46
Toliko razlike med 95 in 98 ni, kolikor jo je v ceni...tankaš polno enega in skuriš, tankaš polno drugega in skuriš pa boš sam videl razliko. Hmm glede svinca...lahko da je glave že pred tabo kdo predelal za neosvinčen benz, lahko da ni. Če imaš slab občutek ga dodaj. Vsekakor pa povprašaj kolege na V8 forumu in bodo povedali iz prve roke. Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#47
Pri starodobnih vozilih sploh USA ne verjemi nobenemu nič na prvo besedo ampak raziskuj naštudiraj zadeve še sam in se na podlagi lastnih raziskav odloči kaj pa kako. Urejal blackberet, 14.03.2021, 11:39. |
Prikaži več možnosti
|
#48
Fizično preveri pretok na novem aftermarket hladilniku, ker se je že zgodilo da so bili tako čudno narejeni da enostavno ni bilo pravega pretoka in so se motorji pregrevali pa noben ni mogel ugotoviti zakaj. 99% je vse ok .Samo za info da si ne boš kdaj belil glave kako ,da se pregreva motor če pa je nov hladilnik.
Zavore si zrihtal?
Urejal blackberet, 14.03.2021, 11:56. |
Prikaži več možnosti
|
#49
Če pa rabiš natične ("gedore") ključe, potem pa najboljše "gear-lock" ključe...so univerzalni in jih ponucaš praktično za vse vrste vijakov 1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive |
Prikaži več možnosti
|
#50
Jih uporabljaš? Imam to srednjo varianto uporabljam/kupil sem jih za metricne zadeve probal sem tudi sraufati colske zadeve pa niso dobri, enostavno ni to to, čeprav so kao univerzalni. Za colske/metricne zadeve naj bo temu namensko orodje. Karkoli od BGSa pa raje ne kupim več ker je puterček. Urejal blackberet, 14.03.2021, 20:48. |
Prikaži več možnosti
|
#51
@M power se posujem z pepelom nisem prebral da so na tvoji dani sliki samo zadnje gear lock namenjene za metricne/socket.
Jaz imam kao srednjo varianto za oboje... Od katere znamke imaš gearlock gedore? Urejal blackberet, 14.03.2021, 22:06. |
Prikaži več možnosti
|
#52
Jaz sem jih nabavil za šraufanje Husqvarna traktorčka (je zlodej made in usa in posledično so vijaki colski 1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive |
Prikaži več možnosti
|
#53
Jaz mam od bgs kar nekaj orodja pa nisem še nič polomil.. Vključno z 60cm breaker barom.. Dolge gedore so v vsakodnevni uporabi z udarnim vijačnikom, do sedaj niti enga problema.. |
Prikaži več možnosti
|
#54
Nekaj časa je minilo... Na avtu se je pa že kar precej naredilo. Obnovile so se vse štiri zavorne čeljusti, zavorni cilinder in menjal sem zajlo od ročne ter en kup malenkosti zraven
Obnova čeljusti ni težka. Dobijo se nove dihtunge, batki in vzmeti, sestava je zelo hitra. BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC |
Prikaži več možnosti
|
#55
Seveda ni šlo popolnoma brez težav, čeljusti so bile kar se tiče zunanjosti kar v slabem stanju. Hvala blackberetu ponovno za pomoč, odlično peskanje in mučenje z zlomljenim niplom BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC |
Prikaži več možnosti
|
#56
Na čimveč rohneče vožnje in čimmanj šraufarije.
Ta USA veteranski(po starosti) nipel je kar dal vetra ampak na koncu pametnejši odneha.
Urejal blackberet, 06.10.2021, 20:08. |
Prikaži več možnosti
|
#57
Malo masti na navoj od niplov, lajtng, med konusom in matico trdih cevi itd. reši vse probleme. Seveda tudi na vse ostale navoje..
Geslo: "za odzračevanje zavor in nastavljanje optike brez brenerja"
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#58
Ko sem ga končno spravil nazaj na kolesa....,
...me je pa začela zaj... elektrika. Luči, žmigavci, vzratne luči, bremz luči... nič ni delalo kot bi moralo. Seveda, takoj pomislim na maso. Preiščem vse mase, dobro očistim. V pričakovanju, da bo delalo..itak ni. Pogledam varovalke, te idiotske steklene varovalke.. Ko jo le spraviš ven, samo upaš, da je nisi zlomil..
Očistil sedeže varovalk, zamenjal vse varovalke.. itak ni bilo to..
No, na koncu (beri po nekaj dnevih) pa pogledam še glavni el adapter, ki je za varovalkami in me je čakalo manjše presenečenje. Adapter umazan, poln svinarije, moker, nekaj izolacije stopljene med konektorji..
Še tega očistil, dobro zatesnil in... thank god vse dela
Hvala BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC |
Prikaži več možnosti
|
#59
superca, se da tole spustit kak cm dol? zdaj pa povej kdaj se vidimo pa da me zapelješ ali daš kak krog, da se zapeljeva, da vidim filing na volanu, da potem morda prečrtam pri izboru z V8
varne in srečen km, bo pa zagotovo se še kaj pokazalo k ne bo delalo al bo črknilo, samo se ne sekriat preveč k je vse tko na simpl narejeno da se da marsikaj v lastni produkciji popravit ali zamenjat.. to je tudi čar teh starih amerikancev narejeno na: simpl je nartabulš Urejal Taucher, 10.10.2021, 10:09. Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#60
Možno, da sem ga glih imel na dvigalki in so se takšni razmaki med gumo in blatnikom ![]() Seveda, z veseljem dam za krog, ampak zdaj čakam ravno nove gume. Javim ![]() Drugace pa ja, vedno je kaj za nardit. Všeč mi je, ker je zelo veliko prostora pri motorju za delat. Pa ta tehnika z vakumom pri c3 je zelo zanimiva. BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC |
Prikaži več možnosti
|