Skoči na vsebino

 

kaj bi lahko bilo narobe BMW e46 328i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
22 odgovorov v temi
Theghost
Theghost
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e46 328i&316ti

#1

Lep pozdrav družba :D

Imam eno vprašanje, če bi slučajno kdo lahko vedel kaj bi to lahko bilo:
Imam BMW E46 328I 98 letnik in mi je avto pred kratkim mi je avto pri hladnem motorju dušilo. pred 3mi dnevi sem zamenjal, visko sklopko, nosilce motorja,svečke,senzor odmične na izpušni strani, kompresor klime , mali servis narejen pred 2500km in pred cca. 6 meseci zamenjan akumulator. Ampak avto še vedno je isti problem kot, da nekaj avto duši obrati iz cca.780 padejo na 500 in se tudi zakadi iz auspuha. Avto smo dali na tester in ni pokazal nobene druge napake, kot fuel trim bank 1 control limit in fuel trim bank 2 control limit (koliko vem sta to lambda sondi in kot so mi povedali tega naj nebi noben menjaval) ali ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe in kako bi se to dalo popraviti?

najlepša hvala vsem za odgovore in pomoč :D



Urejal Theghost, 01.02.2021, 17:27.

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 907
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46 320i

#2

Kam si dal na tester? Pelji Kitehniku!


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


krtinovec
krtinovec

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 569
  • Avtomobil: e46, e60, e90, S1000R

#3

Lahko ti, ker vidim, da si iz Mb priporočam dobrega mehanika. Meni do zdaj zrihtal vedno vse top. Je drugače tudi šolan BMW mehanik. Če rabiš kontakt, ti ga pošljem v ZS.


Prikaži več možnosti


Theghost
Theghost
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e46 328i&316ti

#4

airmike: tester je bil delphijov ter tudi orginal bmw tester in  obadva sta isto pokazala. 
krtinovec: lahko predlagaš drugač pa imam tudi jaz mehanika, kateri se prav ukvarja z bmwji.


Prikaži več možnosti


rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 242
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti m54b30

#5

Si poskusil če je kaj bolje z odklopljenim MAF senzorjem? Kakšne barve dim pride iz avspuha? Se ti problem pojavi takoj ko prižgeš avto, ali po kaki minuti? Ali problem izgine, ko se motor ogreje?

 

Preveri vse vakumske cevi, do katerih lahko dostopaš. 

 

Pri prižganem motorju vzemi dol pokrovček za dolivanje olja in spremljaj kakšne so razlike. Se pojavi 'chewbacca' sound? Je preveč podtlaka in je težko odstraniti pokrovček? Gre pokrovček dol brez problema - ni podtlaka?

 

Ti gori lučka za motor? Lambda sonde se seveda menjava vendar je pomembno katere. Tisti na izpušnem kolektorju takoj zraven motorja sta pomembni za delovanje motorja. Če se ne motim bo motor bypassal informacije, ki jih dajeta, če boš odklopil MAF senzor. Tisti pod avtom za izpušnim kolektorjem pa sta tam zato, da spremljata izpušne pline, na delovanje motorja pa ne vplivata. Glede na to, da imaš 328i, obstaja možnost, da jih nimaš. Lahko pa da jih je nekdo že prej odkopil. V tem primeru ti lučka za motor ne bo gorela. 

 

Pritisk goriva je ok? To lahko preveriš na ventilu na fuel railu. 

 

Možnosti imaš še in še. Najbolje, da začneš z izločanjem, da vsaj ugotoviš katere stvari so ok



Urejal rokomah, 01.02.2021, 17:41.

Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in Warden uporabnikom je všeč to sporočilo


Theghost
Theghost
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e46 328i&316ti

#6

rokomah: z odklopljenim MAF senzorom je bolje ampak, če avto stoji rečimo čez noč in ga zjutraj prižgem ga isto nekaj hoče dušit.
pokrovček gre normalno odstraniti in če odstranim pokrovček ga začne še bolj dušit.

lučka za motor ne gori. za lambda sonde katere so hin mi je povedal človek kateri je delal na pooblaščenem BMW serviserju in je reko, da mi jih ni potrebno zamenjati, ker jih tak noben ne menjava.
dim pa je drugač beli.


Prikaži več možnosti


Theghost
Theghost
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e46 328i&316ti

#7

Pozabil sem tudi dopisati, da se to ne začne takoj dogajati ampak komaj po kaki minuti ali dveh minutah


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 298
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#8

fuel trim bank 1 control limit in fuel trim bank 2 control limit zdaleč da bi bile to sonde(če bi bile sonde bi bila napaka o2 senzor,....), tukaj pri tebi mešanica gorva in zraka ni prava, v tej meri da računalnik ne more več popravljati korekcije goriva. Iz tega lahko sklepaš da imaš nekje luknjo na dovodu zraka. Od tu dalje je najbolje da se naredi smoke test in se vidi kje uhaja oz prihaja odvečni zrak v sistem.

Najverjetnejše lokacije so ponavadi PCV sistem, gibljiva gumi cev od filtra do lopute med rebri, in nazadnje lahko tudi tesnilo pokrova ventilov.....



Urejal PocesnkII, 01.02.2021, 19:08.

Prikaži več možnosti


Theghost
Theghost
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e46 328i&316ti

#9

Hvala Pocesnkll za odgovor  in pomoč.Sem gledal PVC sistem po netu natančneje ebay.de, da bi ga kupil in to uredil. Nisem pa nikjer zasledil nobenih dihtung me pa zanima, če se dightunge morejo zamenjati ali lahko ostanejo iste?

Urejal Theghost, 02.02.2021, 19:10.

Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 494
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#10

Dihtunge postanejo sčasoma trde zato je najbolje nove dat.


Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 235
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#11

Najprej poglej vse gumijaste cevi iz filtra zraka do lopute. Dostikrat je tam kaka razpokica sploh na pregibih - "harmonikah" ... Je pa treba dobro pregibat da vidiš.

PCV pa na žalost najboljše paše original. Ponaredkov je malo morje samo se ne natikajo tako lepo. Pridejo pa vsi z novimi o-ringi
Aja še to če ti kje spušča pokrov ventilov je lahko tudi ta vzrok.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 566
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#12

Lambda sonde se še kako menja - če imaš res slabe. Marsikdo jih pa požre, ker so drage in poleg originala le redke aftermarket, ki delajo prav. 


Prikaži več možnosti


Zlikovec
Zlikovec
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10
  • Avtomobil: BMW 323Ci

#13

Pri fuel trimih moraš pogledati ali imaš pozitivne ali negativne vrednosti in ali ti na obeh bankah kaže enako. Poglej najprej kaj ti pravi long term fuel trim. Če imaš pozitivne vrednosti (lean condition) in so te večje od 10% potem je možen falšluft, nizki tlak goriva (slaba pumpa goriva, regulator tlaka goriva)  al pa slabi maf senzor. V kolikor imaš negativne vrednosti na fuel trimih potem imaš "rich condition" in v tem primeru ne bo problem falšluft ampak nekaj kar povzroča, da imaš preveč goriva v mešanici. Tu bi jaz začel s preverjanjem tlaka goriva, če je ta previsok (načeloma bi moral biti 3,5 bar) , potem imaš lahko injektor, ki pušča  - v tem primeru bi ti sicer kazale negativne vrednosti samo na enem banku ali bank 1 ali bank 2, razen če ti ne pušča več injektorjev hkrati. In nazadnje spet maf senzor. Predvidevam da imaš m52tu motor? potem je vrednost pretoka zraka pri 700 obratih nekje 11,5 kg/h.

 

To so naprimer stvari, ki jih lahko povzameš glede na prikazane vrednosti fuel trimov. Aja in še to, če imaš pozitivne vrednosti, bi načeloma moral 02 senzor pred katalizatorjem kazati nizko napetost, če pa imaš negativne pa višjo napetost. Pri normalnem delovanju pa skače ta vrednost med 0.1 in 0.9 V.  

 

Jaz bi na tvojem mestu še enkrat v miru preveril vse te vrednosti, ki jih dobiš od diagnostike in jih v miru analiziral. Ne pozabi pogledati, ali ti kaže termometer vsisnega zraka prav - air intake temp. Tudi to lahko šteka. Ko vse to razdelaš pa začni kopat po motorju. In šele ko kaj odkriješ, potem kupi novi kos. ne kar na pamet kupovat in ugibat, ker te bo vse skup dražje stalo.

 

Te zgodbe, da nek šolan serviser pri bmw pravi, da nedelujoče sonde itak noben ne menja, ker so brezveze, jaz ne kupim. Dvomim, da so jih inžinerji pri bmw-ju dali not kar tak za brezveze.


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z., bvogri, Warden in 2 ostalim je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 611
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#14

Oj, pri tebi je to klasična težava z defektnimi tesnili sesalnega kolektorja. Sesalec dol, zamenjaj vseh 6 tesnil. Hkrati ko imaš sesalec dol zamenjaj še oljni separator, in obe cevi, tesnilo disa lopute in poglej vse vakuum cevke. Ko boš to naredil, se naredi še engine adaptation reset in se greš peljat, pa zraven spremljaš live data. Iz moje prakse, je to to. Že videl in rešil kar nekaj teh motorjev z enakim problemom.


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in Warden uporabnikom je všeč to sporočilo


Theghost
Theghost
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e46 328i&316ti

#15

Lep pozdrav družba
Prvo se opravičujem, da nisem takoj odpisal. Vglavnem, danes sem naredil smoke test in je prišlo do spoznanja, da je nekaj počeno(vrjetno oljni separator) ker se kadi samo iz tega dela motorja(slika ne vidi najbolje ampak v tem delu ko je obkroženo). Ali ima kdo idejo kje bi dobil ta del in naj hitreje? Ter če se vozim s tem, če lahko škodi mašini oz. Avtu?

Pripete slike za predogled

  • 20210206_134818.jpg
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#16

Če je počen oljni separator ga dobiš v trgovini z rezervnimi deli, ga pa kot fizična oseba trenutno ne moreš kupit, samo kot pravna. Za hitro rešitev lahko zmontiraš tudi rabljenega, če najdeš kakega ki je bil pred kratkim menjan. Škode ne bo če temperature ne bojo več zelo nizke, v takih primerih se notri rada kondenzira vlaga in ta potem zmrzne, posledično lahko motor tudi zariba. Poleg tega stalno kontroliraj in dolivaj olje, motorja pa ne spravljaj na visoke obrate, da ti ne potegne preveč olja iz kraterja. Sicer ne gori voda, previdno se še lahko voziš, vseeno pa ukrepaj čimprej.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


Theghost
Theghost
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e46 328i&316ti

#17

Olja mi avto ne pije sem pa slišal, da naj bi to bil oddušek in ne oljni separator tak, da mislim, da nekaj se ne mudi ampak bom pa zamenjal kar se, da hitro ali?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#18

Olja mi avto ne pije sem pa slišal, da naj bi to bil oddušek in ne oljni separator tak, da mislim, da nekaj se ne mudi ampak bom pa zamenjal kar se, da hitro ali?

Oddušek in separator je načeloma eno in isto, razlika je samo v izvedbi. Včasih so avtomobili imeli odduške, zdaj pa separatorje zaradi ekologije, da ne pride toliko olja v izgorevalne prostore in posledično v zrak.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


Zlikovec
Zlikovec
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10
  • Avtomobil: BMW 323Ci

#19

Predlagam ti, da poleg samega ciklonskega separatorja menjaš še vse cevi, ki so priključene na njega. Z leti tudi te postanejo krhke in puščajo. Jaz imam na svojem še poleg teh cevi na separator priklopljeno vakumsko cevko, ki teče do regulatorja tlaka goriva. Če imaš vse to narazen, preveri še to cevko. in po potrebi menjaj.

 

Jaz sem par mesecev nazaj nabavil cel CCV na autodocu od Meyle. Če boš nabavo original bmw bo to nekje 200-250 eur se mi zdi.


Prikaži več možnosti


Theghost
Theghost
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e46 328i&316ti

#20

kaj če kupim ta ccv sistem je vredu(link)?
strah me je samo, da če ga kupim, da ne dobim zraven O-ringov.
46303 ÖLABSCHEIDER KURBELGEHÄUSEENTLÜFTUNG Für BMW 3ER E46 E39 E60 M52 M54 | eBay


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.