Živjo, problem se je najprej pojavlal po recimo na 3 tedne sredi vožnje, ko si ugasnil avto nista več svetili lučki, postajalo je vedno bolj pogosto, od danes pa sveti ne glede na to če ugasneš avto itd. ima kdo kakšne izkušnje kaj pregledati/zamenjati. DSC ne deluje, abs pa nisem probal. hvala vsem za pomoč!
E46 2003 330d; oranžno sveti DSC ter znak ročne zavore
#1
|
Prikaži več možnosti
|
#2
če se ne motim bo tole abs senzor za zamenjat? Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#3
kako se pa ve a je prvi/zadnji levi/desni? |
Prikaži več možnosti
|
#4
Tester. Števec za hitrost deluje?
|
Prikaži več možnosti
|
#5
hitrost deluje ja |
Prikaži več možnosti
|
#6
Ni nujno. Lahko je zanič DSC modul, senzor na kolesu ali pa senzor kota volana. Tester ni nujno da bo dal odgovor, ta bo povedal samo če je zanič senzor kota volana, če je napaka na glavnem modulu ali na kolesnem senzorju ti pa ne pove, oziroma ne pove točno kje je problem, samo na kateri liniji. Tu rabiš potem dobrega avtoelektričarja da pride zadevi do dna, ali pa na slepo zamenjaš senzor na tisti liniji in upaš da bo OK. Crkuje vse troje, tako da je vse možno. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#7
Če bi bil ABS senzor, bi svetile tri lučke.
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#8
Katera je tretja?
Na testerju se da pogledati vrednost, ki jo zaznava posamični senzor... če avto stoji, mora biti 0,000 na vseh. Če je vrednost pri kateremu od koles drugačna, si našel krivca med senzorji. Urejal LEO37, 04.02.2021, 14:20. F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS |
Prikaži več možnosti
|
#9
danes je tester javil napako za senzor kota volana, glede na tuje forume bi bilo lahko to to? |
Prikaži več možnosti
|
#10
Lahko ga moreš samo ponovno skalibrirat , nekateri avti imajo npr da zavrtis volan iz ene skrajne lege v drugo 3x , za nekatere rabiš tester , kako ima e46 bo že kdo vedel. Če ne boš pa mogel zamenjati senzor , novi so dragi , verjetno bi se dobilo tudi kaj rabljenega. Če si kaj mehanika boš lahko zamenjal sam , če ne pa dvomim no ja , na youtubu je vse. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Ne bo držalo ker če bi bilo to res, bi schumi s testerjem lahko določil ali je v okvari senzor ali enota, pa niti on ne more. Očitno lahko zajebava sama napeljava, skratka s testerjem se tega ne da točno diagnosticirat. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#12
Bo kar fuč ker če bi bil samo za skalibrirat bi lučka stalno gorela, tako pa se je prižgala samo takrat, ko je navitje v senzorju izgubilo kontakt. Ta senzor se pri E46 (pa tudi pri drugih modelih, recimo pri E39, E53 in drugih, ki imajo DSC - modeli z ASC ga nimajo) nahaja na volanskem drogu, priporočam menjavo z brezhibnim rabljenim, nov je predrag in se ga ne splača kupovat. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#13
Pri moji prejšnji E39 smo to naredili. Sem bil zraven. Ne morem pa trditi, da je ista možnost tudi za E46, to pa res.
Pri meni je bila stalna napaka na senzorju, tako da je na mestu dajal random vrednosti, medtem, ko so ostali bili lepo na 0,0 km/h. Drugače se pač zapelješ s priklopljenim testerjem in gledaš, če katera od vrednosti odstopa.
Evo, kako to izgleda:
Urejal LEO37, 05.02.2021, 07:09. F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS |
Prikaži več možnosti
|
#15
32 30 6 793 632 - Steering angle senzor. Kataloška je za 320, ampak mislim, da imaš ti isto
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#16
Za menjavo je treba pa volanski drog odmontirat, Vsaj pri moji PFL je blo treba Urejal tratnika, 05.02.2021, 12:08. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Ker se mi zdi pomembna razlika, ki jo marsikdo ni oz. je ne bi opazil, je prav, da so ti posti citirani skupaj in še enkrat povzeti.
Če je težava na DSC (oz. ASC pri starejših letnikih), gorita dve kontrolki (isti, kakor ob dolgem izklopu DSC preko tipke)... težava torej ne more biti na ABS senzorju, saj ABS še vedno deluje
V kolikor bi bila težava v ABS senzorju, potem bi dodatno gorela še kontrolka za ABS, kakor je napisal Andy
Urejal LEO37, 05.02.2021, 18:47. F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS |
Prikaži več možnosti
|
#18
Tako je @LEO37. Super povzetek
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#19
Tudi FL ima enako.
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#20
Me je firbec matral in sem vprašal schumija, njegov odgovor je tako kot sem rekel, da tole ni 100%. Za oscilacije kot so na videu je možnih več različnih vzrokov, to ti nič ne pove, oziroma ni zanesljivo. Lahko je kriv senzor, kolesni obroč, enota ali napeljava. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|