Skoči na vsebino

 

318 i 1,9 e46 let 2000 - problemi

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
43 odgovorov v temi
e46n
e46n
  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: 02
  • Avtomobil: e46

#1

Torej:

 

1. Dogaja se da ko se skoraj zagreje naekrat  zabije temp.  cajger na plafon in tam stoji... včasih malo vmes pade dol na normalno ... ampak vedno manj. Sicer so težave s zginjanjem hladilne ampak to že od prej. Dolivam destilirano vodo in Rdeć AF.

 

Probam cev od termostata spredaj na motorju proti kilerju in je hladna, ona druga cev, ki pride od zadaj pa vroča...  Torej kaj je tu narobe?

 

Vroč teško vžiga. prej jeseni  in do januarja vžigal bp. Avto ima drugač tudi plin Prins.

 

2. Avto nima ravno moči in ima na treutke arhaičen rahlo  grgrajoč zvok kot kak boxer... sicer se sliši zanimivo samo to ni bmw.... :)

 

olje je 5w - 40 + mos2  ..... kaj naj tu nardim ?

 

3. ali obd2 tester kaj pokaže in kaj ? treutno odstranjena spodna plastika - šus plata in vtrgan zadnji lonec... če to kaj vpliva....

 

Hvala za odgovore.

 

 

 

 


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 523
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#2

Cagar se dejanjsko obnaša kot si napisal. Ko temp. doseže kritično vrednost ga zabije v rdeče in še lučka se prižge zraven.

Preveri temperaturo motorja v skritih funkcijah števca ali pa s testerjem.

Kakršni so simptomi je možno da je termostat hin.


Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 206
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#3

Jaz bi najprej preveril, če hladilna tekočina lepo cirkulira čez motor in če je črpalka OK.

To enostavno narediš tako, da zaženeš hladen motor in odpreš pokrovček ekspanzije ter gledaš, če od strani tik pod pokrovčkom teče curek iz manjše luknje dol v ekspanzijo - za to mora imeti motor vsaj 1500rpm ali malo več. TEGA NIKAKOR NE POČNI PRI SEGRETEM MOTORJU!

Glede na opis predvidevam, da se to ne bo zgodilo ... razlog je lahko zapacan hladilni sistem ali pa razpadla turbinca črpalke hlad. tekočine.

 

Poleg tega pa bi ga še čekiral s testerjem ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Milan P
Milan P

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 89
  • Lokacija: europe
  • Avtomobil: BMW E46 318iA

#4

Tesnila? Rdeči AF?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 798
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#5

Po opisu sodeč je ta motor že zdavnaj za odpis, tu nimaš več kaj popravljat.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti
    • bvogri je všeč


e46n
e46n
  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: 02
  • Avtomobil: e46

#6

ok, nekaj iztočnic mam. AF= antifriz. a se termostat da spucat ? preverit če dela s kuhanjem... in ali ima tesnilo med njim in blokom ?


Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 496
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#7

Rdeč antifriz v BMW je strup, kolikor jaz vem.
Prikaži več možnosti
    • Milan P, perobmw in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 896
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#8

Ja, rdeč (G12) je preagresiven. Uporablja se zeleno modrega (G11  :confused )


Prikaži več možnosti


mark_7
mark_7

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 523
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: E36 323ti

#9

Če se cager nahitro premika in ko je zabit na konec rdečega polja se NE prižge rdeča lučka je senzor temperature motorja pokvarjen.
Tak problem sem imel na e46 in je bil senzor temperature motorja kriv.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 649
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#10

Prvo menjaj senzor temperature, ker je fuč.

Drugo, termostat ven, vodno pumpo ven, vse zamenjat, nova tesnila, zraven se da še malo tesnilne mase na robih, sploh pri plastičnih ohišjih termostatov.

Pumpo lahko sicer preveriš, vržeš pa takoj stran v kolikor ima plastičen impeler. Pri kovinskem pa se preveri samo ležaj.

Termostat daš noter 88 ali 90°c.

Naliješ obvezno moder antifriz, odzračiš po sistemu, gretje na max, ventilator na minimum, pa odpiraš čep za odzračevanje ko hladilna doseže 90+°c

 

To je to, nimaš kaj falit.


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


e46n
e46n
  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: 02
  • Avtomobil: e46

#11

ok, senzor je res hin sem poguntal, termostat vklopi. AF je res tako kritično da moram menjat takoj ?

 

kje se to ven spusti spodaj na kilerju  levo ?

 

nadalje sem želel danes priklopit tester in  MOJ AVTO NIMA OBD2 PORTA  :??  je to možno ? dobro pogledal na obeh straneh.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 649
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#12

OBD port je v motornem prostoru na sovoznikovi strani. Okrogel je. Rabiš tudi okrogel vmesnik za priklop.

AF menjaj takoj, oz. čimprej. Spustiš ga spodaj levo na hladilniku. Potegneš prvo ven varnostni zatič, potem odviješ čep. Ne pozabi odpret pokrova na raztezni.


Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 339
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#13

Hladilnik vode tudi preveri, če ni totalno zabasan. Lahko da je tudi v tem težava. Nasploh ti M43B19 motorji ne briljirajo (sem ga imel in na srečo nimam več).


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 523
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#14

Rdeč antifriz ni tak hud problem, da bi ga mogu na vrat na nos menjat. Pravzaprav je škodljiv samo starejšim hladilnim sistemom, kjer so cevi in hladilnik iz mesinga in je vse scinjeno skupaj. Nitrati v rdečem antifrizu namreč razžrejo cin. BMW pa kolikor vem, že dolgo nima nikjer takih materjalov, PVC vetrnice vodne pumpe pa pokajo neglede kake barve antifriz je v motorju. V modrem antifrizu se za inhibitor uporabljajo silikati namesto nitratov, ki pa imajo spet druge slabe lastnosti.

Dobiš tudi rdeč antifriz Slo proizvajalca, ki ne vsebuje silikatov, nitratov, fosfatov in ga lahko naliješ praktično v vsak motor.

Da povzamem, prebrati je treba nalepko na embalaži o vsebini in ne gledati samo na barvo antifriza.

 

PS

Ker je v prejšnjem postu ravno omenjeno mašenje hladilnika, prav silikati v antifrizu so odgovorni za to. Nabirajo se po stenah in občasno se odluščijo. Običajno so pa prisotni v modrem antifrizu..



Urejal Coti, 07.02.2021, 23:04.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Oberhammer
Oberhammer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#15

Rdeč antifriz ni tak hud problem, da bi ga mogu na vrat na nos menjat. Pravzaprav je škodljiv samo starejšim hladilnim sistemom, kjer so cevi in hladilnik iz mesinga in je vse scinjeno skupaj. Nitrati v rdečem antifrizu namreč razžrejo cin. BMW pa kolikor vem, že dolgo nima nikjer takih materjalov, PVC vetrnice vodne pumpe pa pokajo neglede kake barve antifriz je v motorju. V modrem antifrizu se za inhibitor uporabljajo silikati namesto nitratov, ki pa imajo spet druge slabe lastnosti.
Dobiš tudi rdeč antifriz Slo proizvajalca, ki ne vsebuje silikatov, nitratov, fosfatov in ga lahko naliješ praktično v vsak motor.
Da povzamem, prebrati je treba nalepko na embalaži o vsebini in ne gledati samo na barvo antifriza.
 
PS
Ker je v prejšnjem postu ravno omenjeno mašenje hladilnika, prav silikati v antifrizu so odgovorni za to. Nabirajo se po stenah in občasno se odluščijo. Običajno so pa prisotni v modrem antifrizu..


Kateri pa je ta univerzalni?
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 523
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#16

https://kemikal.si/


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 523
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#17

Noben antifriz ne bo uničil motorja, to se ni za bat. Še najslabše je če zmešaš dva različna antifriza med sabo, ker se inhibitorji med sabo izničijo in izgubi protikorozijsko zaščito, pa še kake druge lastnosti. Nastane nekaj podobnega, kot če bi imel samo vodo v sistemu.

Kar se pa certifikatov in odobritev tiče s strani proizvajalcev avtomobilov je pa podobno kot pri oljih, če ne piše na embalaži da je olje odobreno s trani npr. BMW še ne pomeni da bo pa motor zaribal, če to olje vseeno naliješ v BMW.


Prikaži več možnosti


e46n
e46n
  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: 02
  • Avtomobil: e46

#18

Tole z Vodo se je sedaj nekako uleglo, ni pa še čisto ok.

Zgleda da je termostat zablokiral pozimi in je voda izparevala v glavi krožla pa ni...

 

imam pa občutekda je še nekaj drugega, motor se predvsem ko je vroč zaganja /  pojenja in po tipanju po prestavni v leru ne dela preveč dobro... kaj bi bilo to ?


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 523
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#19

Kar se blokiranja termostata tiče, da nisi preveč razredčil antifriza z dolivanjem vode in je vse skupaj zamrznilo v hladilniku. Ker če termostata nisi menjal in sedaj deluje, potem zelo verjetno ni bil nikoli zanič.

Kar se nemirnega teka tiče in pomanjkanja moči, tu je preveč možnih napak in vsako ugibanje na pamet je izguba časa. Še najbolje ti bosta pomagala dober tester in izkušen BMW mehanik. Večina pa bo itak svetovala, da najprej plin ven zabriši...


Prikaži več možnosti


e46n
e46n
  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: 02
  • Avtomobil: e46

#20

Danes se je zgodilo to da je  zasvetila lučka za vodo... le ta je tekla nekja cca na zadnji strani motorja pod motor...

 

občasno dolil in se peljal domov še 70 km.

 

motor je na koncu zgubljal moč, cukal ipd... Verjetno je  hin? ... komaj  sem ga po hlajenju še zagnal.. mislimpa da ne bo več vžgal. kaj se lahko uniči s pregretjem?


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.