Skoči na vsebino

 

Laguna 2

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
56 odgovorov v temi
RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 990
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#21

Torej...zadevo je treba samo terat in dela  :ok2


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti
    • Cuore Sportivo je všeč


wacko
wacko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 908
  • Lokacija: Novo mesto, stalno
  • Avtomobil: Laguna initiale 127 kw

#22

Sam si lastim laguno III grandtour initial, 2.0 dci, 173 "konjev", ročni menjalnik že enajsto (11) leto. Je letnik 2008 (junij). Kupil decembra 2010 pri prodajalcu rabljenih vozil. Bila je uvožena iz Italija, imela "potrjeno" servisno knjižico, 124k prevoženih kilomerov in še pol leta tovarniške garancije. Sredi Januarja 2011, pri 127k prevoženih kilometrov so "zaribali" ojnični ležaji in motor je šel v večna lovišča. Seveda je bilo ugotovljeno, da v Italiji ni bila nikoli servisirana na pooblaščenem renaultovem servisu, tako da adijo tov. garancija. Sreča v nesreči, da se je napaka tako hitro pripetila, tako da sem lahko preko prodajlaca uveljavljal stvarno napako na motorju. Prodajalec je bil zelo korekten in pošten, tako da mi je uredil popravilo vozila z vgrajenim novim motorjem na pooblaščenem servisu.

 

Tako sem 1. aprila (ni bila šala) na servisu prevzel popravljeno vozilo in z njim začel enajstletno duženje. Odločil sem se, da bo vozilo deležno rednih servisov na 15k prevoženih km, čear sem se držal. Vozilo mi servisira dober mehanik v okolici Ljubljane (pod kozolcem), ampak je odličen in obvlada zadeve (bolj mu zaupam, kot mehanikom na poblaščenih servisih). Do sedaj sem, poleg rednih servisov (olje, oljni filter, zračni in kabinski filter ter filter goriva, ampak ne vse ob vsakem servisu, razen olja in zračnega filtra)) zamenjal še senzor pritiska turbine, neko kovinsko cev (250 EUR), ki se raztesa od spodnjega dela motorja, do zgornjega (ne vem točno kaj je, tako da se opravičujem ko sem jo tako opisal), komplet zavornih kolutov in ploščic (sedaj bom še enkrat zamenjal zadnje zavorne kolute in komplet ploščic), jermenico na glavni gredi in alternatorju, obnovil zadnje zavorne čeljusti (elektronska ročna zavora ni več dobro delovala-drugače z zavoro nisem imel težav), komplet armotizerjev in blažilnikov (blažilnike preventivno- še niso "spustili", armotizerji počili-ne vsi naenkrat, najprej en spredaj, seveda menjal oba, nato še en zadaj in menjal oba), menjal sprednji parkirni senzor (sedaj en zadaj nekaj štrajka-enkrat dela, drugič spet ne), po 10 letih menjal akumulator (še bil tovarniški), lani še obe xenon žarnici (tudi bile še prvogradnja) in to naj bi bilo to. Mogoče sem kaj pozabil, ampak mislim da ne.

 

Kar se pa tiče uporabe vozila. Na začetku sem z njo (laguno) prevozil cca 32k km na leto. Zadnja tri-štiri leta nekje med 15k do 20k km na leto. Vozim skoraj izključno relacija nm-lj-nm. Vozim normalno, včasih počasi, včasih hitreje. Poraba se vrti okoli 6.5 do 7.3 l/100 km (najnižja 5,7 l/100 km). Največja hitrost po ravnini, po števcu malo pod 220 km/h (preizkušeno na naših AC, ne me sedaj obsojati in tudi na nemških avtocestah). Ti motorji imajo rahlo višjo porabo kot konkurenca. Prestavna razmerja so malo krajša, kot pri konkurenci, tako da se kar hitro "zavrti" in je kar poskočna (no potrebno tako pogosto posegati po prestavni ročici). Seveda ima motor verigo, zaenkrat ne kaže kašnih znakov obrabe (upam, da bo tako še naprej). Trenutno ima motor 240k km prevoženih, na merilniku pa se je izpisala št 368k km. Glede same opreme ji nimam kaj očitati. Glede na to, da je stopnja opreme Initial ima vse, kar je Renault takrat ponujal v svojih vozilih. Dodatno imam še panoramsko strešno okno in mreo v prtljažniku.

 

Sam sem zadovoljen z njo, ampak moram priznati, da sem se je po toliko letih malo naveličal in razmišljam o menjavi, samo ne vem še s čim (ali Talisman ali MB e razred ali pa Volvo V60 V90 - vem, niso isti razredi samo po velikost kar podobno, razen V60).

 

To je to o moji laguni.

 

LP


Ženske imajo problem za vsako rešitev !
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 692
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#23

 Največja hitrost po ravnini, po števcu malo pod 220 km/h (preizkušeno na naših AC, ne me sedaj obsojati in tudi na nemških avtocestah). 

Čaki čaki .... kaj nisi ti uslužbenec MNZ  :laugh  :laugh


Prikaži več možnosti


Cuore Sportivo
Cuore Sportivo

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 606
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Česka Zbrojevka

#24

wacko, hvala za tole izčrpno poročilo. Očitno to ni tako slabo vozilo, kot veli nemško usmerjena slovenska folklora...  :ok 


Alfa Romeo - Cuore Sportivo per sempre
Prikaži več možnosti


DomenG
DomenG

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 745
  • Lokacija: Nova Gorica

#25

Fotr je imel lagunu Mk2, letnik 2003, zloglasni dCi1.9, kupljena nova. Redno servisirana na pooblaščenem servisu, seveda na predpisanih 30.000km... leta 2012, pri točno 200.000km zaribal motor. Ko bi na pooblaščencu bili vsaj toliko pošteni, in že v naprej opozorili na možnost napake in ponudili servisni poseg (menjavo ojničnih ležajev). Oče bi ga tudi plačal. Tako pa je super avto šel v k... Res je bil super avto, še danes nima slabe besede o njej. Pred njo je imel pa laguno mk1, 2.0 bencin, tudi še danes jo ima v odličnem spominu. 

2012 je imel silo dobit na hitro drug avto in je vzel na hitro megana iz zaloge, sej je bilo poznat 10 let razlike, občutek novega avta itd, ampak vseeno laguna je bila le drug nivo  :)


Cuore; Lagune se je zaradi dCi1.9 prijel izredno slab glas. Kar je naredilo izredno škodo naslednji generaciji in 2.0 motorjem. Rezultat tega je, da danes dobiš za 3-4.000€ neverjeten avto :ok2


Prikaži več možnosti
    • Cuore Sportivo je všeč


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 448

#26

Fotr je imel lagunu Mk2, letnik 2003, zloglasni dCi1.9, kupljena nova. Redno servisirana na pooblaščenem servisu, seveda na predpisanih 30.000km... leta 2012, pri točno 200.000km zaribal motor. Ko bi na pooblaščencu bili vsaj toliko pošteni, in že v naprej opozorili na možnost napake in ponudili servisni poseg (menjavo ojničnih ležajev). Oče bi ga tudi plačal. Tako pa je super avto šel v k... Res je bil super avto, še danes nima slabe besede o njej. Pred njo je imel pa laguno mk1, 2.0 bencin, tudi še danes jo ima v odličnem spominu. 
2012 je imel silo dobit na hitro drug avto in je vzel na hitro megana iz zaloge, sej je bilo poznat 10 let razlike, občutek novega avta itd, ampak vseeno laguna je bila le drug nivo  :)

Cuore; Lagune se je zaradi dCi1.9 prijel izredno slab glas. Kar je naredilo izredno škodo naslednji generaciji in 2.0 motorjem. Rezultat tega je, da danes dobiš za 3-4.000€ neverjeten avto :ok2

Ni bil samo 1.9 dci, je bil tudi 2.2 dci enako problematičen... Pa en kup problemov z elektroniko... Motorje so porihtali s fl, verjetno tudi elektroniko...

Načeloma ni nič narobe z 10w-40 če je servisni interval max.15000 km.


No ja, odvisno kako voziš... Za karkoli s turbino je zame boljše 5w40... 10W40 pa v atmosferce...

Urejal srcnik, 16.02.2021, 22:12.

Prikaži več možnosti


wacko
wacko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 908
  • Lokacija: Novo mesto, stalno
  • Avtomobil: Laguna initiale 127 kw

#27

 

Čaki čaki .... kaj nisi ti uslužbenec MNZ  :laugh  :laugh

 

Vsi smo enaki pred zakonom :-D :ok



Urejal wacko, 16.02.2021, 23:18.

Ženske imajo problem za vsako rešitev !
Prikaži več možnosti


Cuore Sportivo
Cuore Sportivo

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 606
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Česka Zbrojevka

#28

Kupil sem laguno 2 karavan, 2.0 benz. Pa da vidimo čudo. Za enkrat je krasna. :-D


Alfa Romeo - Cuore Sportivo per sempre
Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 043
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#29

Kupil sem laguno 2 karavan, 2.0 benz. Pa da vidimo čudo. Za enkrat je krasna. :-D

Zelo udobna vožnja, s tega vidika ti bo zagotovo všeč (fotelji namesto sedežev). :)


Prikaži več možnosti
    • Cuore Sportivo je všeč


DomenG
DomenG

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 745
  • Lokacija: Nova Gorica

#30

Zakon  :)  Sej to je mogla bit skoraj zastojn a?


Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#31

Men je oče kupil laguno II, letnik 2002, 2.2 dCi za moj prvi avto. Jaz sem si želel cliota, ampak so bile takrat lagune cenej, kot pa clioti isti letnik (le zakaj  :-D ). Nevem točno od kdaj do kdaj sem jo imel, recimo da od 2014-2017. Dobil sem jo s 235 kkm in prodal stricu z 330 kkm. Za 2.2 dCi sem se odločil, ker je imel oče isto 2.2 dCi Espace, isti letnik in je z njim naredil cca 500 kkm brez večjih težav (vzamemo v zakup, da je dvakrat menjal ojnične ležaje preventivno, nekaj težav s šobami in ostalimi std. renaultovimi težavami).

Dobila sva jo smešno poceni, cca 700€, ker je bil motor v slabem stanju, niti domov si je nisva upala peljati. Takoj na servis, menjat vse kritične komponente (beri ojnične ležaje, ...). 

Da nisem imel težav ne morem trdit, ko razmišljam zdaj 5-6 let kasneje, se mi ne zdi hudo. Večina težav je izhajalo iz dotrajanosti. Po prvem generalnem servisu sem v naslednjih letih menjal še: vztrajnik, sklopko, potisni ležaj, 3x termostat (mogoče zato, ker sem prvo vgradil kitajski termostat za 30€, ker je bil original cca 250€), na morju mi je spustila servo pumpa, ker sem celo pot domov dotakal servo olje mi je posledično čez čas odpovedal alternator (olje je tekel po njem), akumulator, 2x sem menjal komplet xenon žarnic, turbina, 3x sem popravljal vodilo sovoznikovega stekla, dvakrat voznikov mehanizem, enkrat zadnji levi mehanizem za steklo, sprednje stabilizatorje sem menjal skoraj vsak drug servis, enkrat komplet končnike, menjal sem tudi luči, ker so bile tako zbledele, da sem komaj tehničnega naredil, menjal sem vse senzorje za nastavitev višine luči, vse ABS senzorje, 3x sem menjal pametno kartico, turbino, šobe sem obnovil, ležaj na sprednjem levem kolesu, senzor kota zasuka (tisti na vztrajniku), ročna je delala vse skupaj mogoče par mescev, kljub rednem vzdrževanju, čiščenjem vodil, obnovi čeljusti, menjavi vseh jeklenic, dvakrat gumice na zadnjem mostu, ... 

Servise sem delal na 15kkm, na seznamu pa nisem omenjal potrošnega materiala, kot so ploščice, diski, ... Čeprav se vprašaš kaj vse bi lahko štel, kot potrošni material... 

 

V glavnem, zanimivo je bilo, če mi je bilo kdaj dolgčas, sem imel vedno kakšno napako na lagru. No pred nakupom BMWja sem jo prodal stricu (mogoče malo iz usmiljenja), ki jo še danes vozi s podobnim paternom napak, ampak ni preveč aklih in nima pripomb. Na cesti ga ni še pustila, mene je samo enkrat, če odštejemo vožnjo z morja brez servo volana, vožnjo iz faksa (MB-vransko) brez sklopke)...

 

Good times.  :ok2

 

Kar se tiče vožnje, če je delalo vsaj 90% stvari, kot mora je bil avto odličen. Z zmerno porabo 6.5-7l/100km, sem se vozil kot gospod. 



Urejal J9320, 23.02.2021, 12:05.

Prikaži več možnosti


Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 578
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#32

Pa ti si pol avta zamenjal , ene 2x.
Prikaži več možnosti
    • veloce in dogg1410 uporabnikom je všeč to sporočilo


DomenG
DomenG

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 745
  • Lokacija: Nova Gorica

#33

meni se bolj zdi da se je ene reči zatipkal in je kaj podvojeno. Lahko pa rečem, da je morala bit osnova res bolj boga,,,no sej je tudi sam tako rekel.

Ampak ta seznam se bere kot obupen avto, če pa bi to bil bmw bi pa rekli, da je to korekten seznam rednega vzdrževanja :laugh


Prikaži več možnosti
    • gepl in J9320 uporabnikom je všeč to sporočilo


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#34

meni se bolj zdi da se je ene reči zatipkal in je kaj podvojeno. Lahko pa rečem, da je morala bit osnova res bolj boga,,,no sej je tudi sam tako rekel.

Ampak ta seznam se bere kot obupen avto, če pa bi to bil bmw bi pa rekli, da je to korekten seznam rednega vzdrževanja :laugh

Sem preveril, samo turbino sem po nesreči dvakrat napisal. Pa še okoli tega so štorije, bi lahko pustil napisano 5x. Avto mi je javljal napako okoli 2150 rpm, mehanik je preveril turbino in ves čas trdil, da je turbina ok. Sčistil je vse vakum cevi (bolj pogosta napaka teh turbin), preveril vse tlačne cevi, če kje vleče fauš luft, ... Pa se je le izkazalo, da je bila kriva turbina, vizualno s prostim očesom težko vidni risi ali kakšna odrgnina na sesalni strani, nova turbina rešila problem. Zračnosti ni imela pa tudi glasna ni bila stara oziroma isto, kot potem nova. Dejansko je bila turbina odstranjena vsaj 3x med odpravljanjem težave.

 

Pa vizualno je bil avto tipi-topi, nikoli karamboliran, ... Vizualno so se kilometri poznali samo na ročici menjalnika, to so imele pa že lagune s 100 kkm oguljeno.

Recimo gumice na zadnjem mostu vem, da so na vseh lagunah odpovedovale serijsko, jaz sem dvakrat menjal z originalnimi, pa so tiste zdržale le 30-40kkm, avto je začel v ovinkih plavat, ko ladja, v luknjah pa je rit odneslo tak postrani. Kar se tiče podvozja je tak tipično renaultovo, da nič ne zdrži dolgo... 

Edino s temi vodili stekel ne vem kaj je narobe. Stricu je sovoznikov spet odpovedal, ampak se ne sekira in je pač improviziral. Prvič vem, da je bila težava, da so se matice odvile in je mehanizem dobil zračnost, potem so pa vodila trpela. Drugič sem vse matice zalepil je pa utrgalo nekaj drugega.



Urejal J9320, 23.02.2021, 14:26.

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 40 315
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 166

#35

Pa ti si pol avta zamenjal , ene 2x.

:rofl


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 990
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#36

Pa ti si pol avta zamenjal , ene 2x.

Samo študent si lahko to privošči.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti
    • J9320 in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Cuore Sportivo
Cuore Sportivo

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 606
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Česka Zbrojevka

#37

Zakon  :)  Sej to je mogla bit skoraj zastojn a?

Ena povprečna plača. :-D


Alfa Romeo - Cuore Sportivo per sempre
Prikaži več možnosti


M
M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 091

#38

Facelift?


Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Prikaži več možnosti


Amerigo
Amerigo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 232
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw

#39

Kupil sem laguno 2 karavan, 2.0 benz. Pa da vidimo čudo. Za enkrat je krasna. :-D


Kako pa so drugače kaj ti 2.0 bencinci?

Zanesljivi ali ne najbolj?
Ma kdo kake izkušnje?
Prikaži več možnosti


Cuore Sportivo
Cuore Sportivo

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 606
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Česka Zbrojevka

#40

Ja, Laguna je letnik 2007, facelift. Dejansko skoraj edini bencinski karavan do dveh jurjev na avtonetu.

 

Po sosedovih besedah, ki je včasih delal na servisu je ta motor zelo dober in je menda najboljša izbira v tem avtomobilu. Poraba je pa tudi solidna, če je verjeti računalniku.


Alfa Romeo - Cuore Sportivo per sempre
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.