330d nima prave moči
#1
Pozdravljeni imam problem na 330d 204hp ki je nastau iz učeraj na danes, avto nima moči oz. kod da je brez turbine, včasih kakšno prestavo deluje normalno predvsem sem opazil da 1.2 prestava nima moči oz kod da je brez turbine, ima kdo kakšne izkušnje kaj bi lahko bilo. Verjetno treba preverit, vakum cevi, lmm...Ali je lahko kriv egr?
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Pri slabih vakuum ceveh nima moči v nižjih obratih, v višjih je moč normalna. Če je generalno izgubil moč, nejprej preveri cevi od turbine do sesalnega kolektorja, če kje puščajo, tudi intercooler. LMM lahko odklopiš in če je slab takoj vidiš da je razlika na bolje. EGR je tudi lahko težava, če je ostal odprt. Lahko pa je tudi turbina odletela če imaš smolo.. Urejal Coti, 14.02.2021, 21:57. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Turbina je bila nova dana gor leto dni nazaj original Garrett. Danes so bile pregledane cevi za turbino in intercooler vse bp. Avto bil na testerju avto nima napak. Je pa tk da vcasih gre normalno včasih pa ne. Oz. Kod da je brez turbine, tudi v višjih obratih ne odpre. Sumim Egr. Ima kdo še kakšen predlog.
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Poglejte še kakšne vrednosti daje map senzor
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Preveri še LMM in EGR, lahko pa da je kriv tudi tisti ventil, ki odpira turbino. 204 KM motor ima še mehansko regulacijo turbine, ta ventil skrbi za odpiranje lopute preko podtlaka, ena taka majhna črna škatlica je, kolikor se spomnim. Simptomi ustrezajo, ko ta ventil crkne včasih dela in včasih ne, mislim pa da ga tester ne pokaže. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#6
Spucaj senzor za... uf
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#7
Avto še ni zrihtan, danes je bil na original testerju ni napak. Turbina je elektronsko vodena in ni na vakum, deluje odlično aktuator se lepo premika. Na egr ventilu sem odklopil vakum cev in problem ostaja, tako da je egr izključen. Mogoče da nagaja Lmm ampak da so takšna mala odstopanja da ne pokaže napake na testerju. Ima kdo izkušnje če ne deluje Lmm pravilno kakšni so simptomi, za porabo vem, nimam glih malo ker ga niti malo ne šparam tako da mislim da je poraba vredu glede na mojo vožnjo. Pa ta map senzor še ni bil pregledan ali se ta nahaja vzadaj na sesalnem kolektorju?
|
Prikaži več možnosti
|
#8
ja map se nahaja zadaj na sesalnem kolektorju. preveiri tudi če je original ali kopija |
Prikaži več možnosti
|
#9
Predvsem to, ja. Tudi LMM preveri če je gor BMW znak, kopije zjebejo cel sistem ker tester ne zazna da ne delujejo pravilno ![]() IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#10
To še ne pomeni da EGR dobro dela. Si snel sesalno cev in preveril če je res zaprt do konca? |
Prikaži več možnosti
|
#11
Lmm je original. Ja je zaprt in zelo lepo deluje. Urejal tcode, 17.02.2021, 21:20. |
Prikaži več možnosti
|
#12
OK gremo naprej, ostane ti v bistvu samo še da preveriš senzor odmične gredi če je original ali ne (imet mora BMW napis oziroma logo odtisnjen), potem smo pa že pri koncu z idejami. Potem je opcija edino če imaš kak čuden tester da ne najde prave napake, original tester dostikrat pokaže veliko bolj točno kot neoriginalen. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#13
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Ta je tisti ki sem ga omenil, ampak če imaš elektronsko regulacijo turbine, potem ga tvoj avto nima, kolikor je meni znano. Imaš pa v tem primeru še eno loputo med EGR ventilom in sesalnim kolektorjem, za E46 sicer nisem siguren če jo imajo ampak E60 z elektronsko vodeno turbino jo ima, poglej še to, načeloma bi lahko bila tudi ta vzrok za tvoje težave. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#15
Ta je tisti ki sem ga omenil, ampak če imaš elektronsko regulacijo turbine, potem ga tvoj avto nima, kolikor je meni znano. Imaš pa v tem primeru še eno loputo med EGR ventilom in sesalnim kolektorjem, za E46 sicer nisem siguren če jo imajo ampak E60 z elektronsko vodeno turbino jo ima, poglej še to, načeloma bi lahko bila tudi ta vzrok za tvoje težave.
Bom pogledu. Ta motor je isti ko od E60 218hp se pravi tavelika turbina elektronsko vodena. Urejal tcode, 18.02.2021, 09:59. |
Prikaži več možnosti
|
#16
OK. Motor je sigurno enak kot pri E60 530d, sta pa pri E60 dve verziji in sicer začetni letniki so imeli vakuumsko krmiljeno turbino, bili so brez lopute na sesalnem kolektorju in brez DPF-ja pa še par stvari je bilo drugačnih tam okoli EGR-a, od nekje konca 2004 naprej če se ne motim so imeli pa DPF, elektronsko turbino in loputo. Na E46 nisem siguren kako je ker mislim da DPF trojke te serije še niso imele, bi pa sklepal da ima tisto loputo, če je že turbo elektronsko kontroliran. Lahko mi tudi slikaš EGR ventil, tista loputa je med njim in kolektorjem in je vidna, po sliki ti bom lahko povedal ali jo tvoj motor ima ali nima. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#17
Tip krmiljenja turbine je glede na emisijski razred. EU3 ima vakuumsko, EU4 pa elektronsko krmiljenje. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Tako je. Ker pa so včasih podatki v papirjih netočni, je boljše fizično preverit kateri sistem je vgrajen IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#19
Avto je Euro4 motor.
|
Prikaži več možnosti
|
#20
Ali je kdo ki bi znal to napako odpravit. Nekdo ki se spozna in ve kaj dela?
|
Prikaži več možnosti
|