Prosim samo za konkretne odgovore tistih ki vejo ne ostalih ki morajo nekaj napisat
Torej oba komponente ki naj bi omogočale podobne moči, razen 18d 122hp ima šobe po etkju ki so za 18d in 25d :O, sesalni kolektor brez loput, 20d z loputami, ter seveda pamet sigurno druga ter turbo pri enem garret in drugem Mitsubishi. Vsi ostali deli kot so izpuh katalizator dpf, vztrajnik in sklopka, blok, glava... Vse isto
Kaj bi moral oz. če je možno nekaj narest da bi prišel na tovarniško 163 oz. malo popravljeno mapo na malo manj kot 200hp?
M47 122hp in 163hp
Objavil
saso24
, 17.02.2021, 02:13
9 odgovorov v temi
#1
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Turbina, šobe + mapa |
Prikaži več možnosti
|
#3
Torej Mitsubishi al karkol, šobe od 2.0 163 in nekoga ki bi popravil mapo. Seveda more eko navlaka ostat na avtu sem pozabil omenit:)
|
Prikaži več možnosti
|
#4
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Nimam pojma točno do koliko gre ampak do tistih 150-160 bi moral prilezt z optimizacijo. Več pa pomoje ne s temi komponentami vbrizga.
Moraš gledat na izkoristek po valju. 122km deljeno 4valje je 30hp na valj, torej 6 valjev krat 30hp je to 180-190hp |
Prikaži več možnosti
|
#6
Aha:) ok razumem, sej na 160hp je že zdej samo bi rad da je vsaj tolk živ kot moj 320d ki je na 200hp:) seveda če je izvedljivo
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Torej turbina rešena, šobe skoraj rešeno:) komu oz. kdo potem reši motorni računalnik da bo vse skupaj delovalo kot m47 120kW v originalu
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Nobeden?
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Te matra a
|
Prikaži več možnosti
|
#10
Trenutno je več v uporabi ta od žene in ko ga rabiš še že neha, upeha:)
|
Prikaži več možnosti
|