Skoči na vsebino

 

Nakup e61

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
mb_djack
mb_djack

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Dornava
  • Avtomobil: Bmw e46 318d

#1

Pozdravljeni dečki! Imam par vprašanj ker se zanimam za nakup e61. Nagledanega imam 530d 2007 letnik 231 konjev. Kolikor sem sam opazil pri ogledu je menjan vztrajnik s komplet sklopko, je pa za zamenjat jermenica glavna ker zacvili ko ga prižgeš in pri teku ni mirna. Mi lahko poveste kateri poznate takšen motor kaj naj še tu pazim? Je pa ročni menjalnik. Opazil sem edino da sta goreli lučki rumena za zavore in a v krogecu. So rekli da bodo to porihtali in pomik sončne strehe ki se je zataknila pri odpiranju.

Lp Daniel
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 623
  • Lokacija: Ljubljana

#2

Daj link od avtoneta prilepi
Prikaži več možnosti


mb_djack
mb_djack

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Dornava
  • Avtomobil: Bmw e46 318d

#3

https://www.avto.net...5: 530d touring
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 623
  • Lokacija: Ljubljana

#4

Kilometre si kaj preverjal?
Glede na opisano te caka za doberdan 700€+stroskov.

Pred nakupom ga obvezno zapelji do mehanika
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


mb_djack
mb_djack

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Dornava
  • Avtomobil: Bmw e46 318d

#5

Jutri bom napisal za vin pa dam preverit, bodo mi ceno spustle koliko je popravilo jermenice, ostalo pa oni zrihtajo. Motor kot sam je laufal normalno, nobenega zibanja pri zagonu kot takrat ko ga vgasneš. Povedali so mi da edino kar vedo je to da ni dpfa, kar pa je dobra stvar.
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 704
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#6

Kako ni dpf-ja?


Prikaži več možnosti


mb_djack
mb_djack

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Dornava
  • Avtomobil: Bmw e46 318d

#7

Odstranjen je bil
Prikaži več možnosti


Fort
Fort

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 455
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: BMW F11 520d

#8

Ta avto se prodaja vsaj 3 leta...ali je predrag ali je pa zjeban.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 054
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#9

Jermenica je 400 eur. Najcenejsi ne-cang-slang s hudim rabatom pa 160 eur. Obenem menjas tudi oba jermena, po moznosti tudi napenjalec in rolo - pa si na 250 eur ob neoriginal robi.

 

Drugo - tole je v najboljsem primeru 02/2007, ne 07/2007, kajti 03/2007 so bili ze facelifti.

 

Kilometre preveri preko avtologa, preko bmw servisne baze in preko starih zavarovalnih polic, ce imas dostop do njih. Pise na prakticno vsaki, ce ni neka leva zavarovalnica. Ne gre se za kilometrino, gre se za poznavanje servisne zgodovine in kasnejsih tezav pri prodaji.

 

Obvezno dobi koga s testerjem, ti avti niso brez napak - vsak ima kako. Katere so prisotne, pa ze rahlo napovedujejo pot vzdrzevanja v prihodnje.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 658
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#10

Jermenica je 400 eur. Najcenejsi ne-cang-slang s hudim rabatom pa 160 eur. Obenem menjas tudi oba jermena, po moznosti tudi napenjalec in rolo - pa si na 250 eur ob neoriginal robi.

Jermenico se najbolj splača kupit rabljeno originalno, nove nikakor, razen če se res dosti voziš, 400 eur je nora cifra za kos železa in gume, za kopije se je pa prej dobro pozanimat, katere so OK. Z vsem ostalim napisanim v tej temi se pa strinjam.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 399
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#11

Se strinjam z zokom kaj je napisal..dodal bi še le vodno pumpo če se že vse menjuje pa bi glede tega 100k moral meti mir..


Jermenico se najbolj splača kupit rabljeno originalno, nove nikakor, razen če se res dosti voziš, 400 eur je nora cifra za kos železa in gume, za kopije se je pa prej dobro pozanimat, katere so OK. Z vsem ostalim napisanim v tej temi se pa strinjam.

Jaz sem dal za novo 360€ takrat, ko sem te celo spraševal kaj bi lahko bilo glede na simptome avta če se spomniš? :) :-D original seveda..nevem sicer ne delam dosti km ampak rabljene nebi dajal..pitaj boga kaj dobiš na koncu ti pa lahko zruži pa si vrgo tisti denar stran..


P.S. Se strinjam glede kosa gume haha ampak veš kaj boli?? 350€ za kompresor pa 300-400€ za CCC enoto pa se avto nič boljše/slabše ne pelje pa gre 700+€ :laugh :crazy :blackeye


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 658
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Se strinjam z zokom kaj je napisal..dodal bi še le vodno pumpo če se že vse menjuje pa bi glede tega 100k moral meti mir..


Jaz sem dal za novo 360€ takrat, ko sem te celo spraševal kaj bi lahko bilo glede na simptome avta če se spomniš? :) :-D original seveda..nevem sicer ne delam dosti km ampak rabljene nebi dajal..pitaj boga kaj dobiš na koncu ti pa lahko zruži pa si vrgo tisti denar stran..P.S. Se strinjam glede kosa gume haha ampak veš kaj boli?? 350€ za kompresor pa 300-400€ za CCC enoto pa se avto nič boljše/slabše ne pelje pa gre 700+€ :laugh :crazy :blackeye


Se spomnim, ja. Kompresorji klime so pri E60 že originalni precej slabe kvalitete in se rabljenega ne splača montirat, CCC enoto daš obnovit in imaš potem 10 let mir, na jermenica se pa z lahkoto vidi kdaj je proti koncu, takrat dobi guma drobne razpokice in je samo še za v kanto. Rabljeno tako komot kupiš in brez skrbi zmontiraš, če je guma brez razpok.

The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 333
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW 5 GT

#13

Em....ne bom pisal....poglej še za katerega drugega...
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 183
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#14

Jermenico se najbolj splača kupit rabljeno originalno, nove nikakor, razen če se res dosti voziš, 400 eur je nora cifra za kos železa in gume, za kopije se je pa prej dobro pozanimat, katere so OK. Z vsem ostalim napisanim v tej temi se pa strinjam.

Jaz sem dal za novo original jermenico 300€ prejšnji mesec. Ne vem zakaj se je ne splača kupiti? Prva mi je zdržala skoraj 16let in 275.000km ;) Pri meni so na stari vidne razpoke, ne cvili pa nič.
 


Prikaži več možnosti


mb_djack
mb_djack

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Dornava
  • Avtomobil: Bmw e46 318d

#15

Fort: si ziher? Mogoce pa je blo kaj z njim narobe pa ga niso mogli prodat pa so vidli da bodo mogli par stvari poštimat. Nevem mislim si tako.
Zok:Ja saj to mam jutri v planu naret. Pol pa bom takoj videl kako je na stvari.
Jerry in Tarik: ja original obvezno ali pa vsaj corteco to vem ja.
Bojan: zakaj? Povej prosim
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 658
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#16

Jaz sem dal za novo original jermenico 300€ prejšnji mesec. Ne vem zakaj se je ne splača kupiti? Prva mi je zdržala skoraj 16let in 275.000km ;) Pri meni so na stari vidne razpoke, ne cvili pa nič.
 

Saj pravim da če se dosti voziš se splača kupit novo, če delaš malo km ali če ne veš kako dolgo boš imel avto pa ne. Če so na stari vidne razpoke nebi več dolgo zdržala, cvilit pa začne šele takrat ko je že napol pretrgana, prej ne - če je dobre kvalitete. Tvoja očitno še ni čisto na koncu, je pa blizu. Če daš za rabljeno brez razpok recimo 50 eur in ti zdrži pol toliko kot nova, se ti nove pomojem ne splača kupit.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 183
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#17

Saj pravim da če se dosti voziš se splača kupit novo, če delaš malo km ali če ne veš kako dolgo boš imel avto pa ne. Če so na stari vidne razpoke nebi več dolgo zdržala, cvilit pa začne šele takrat ko je že napol pretrgana, prej ne - če je dobre kvalitete. Tvoja očitno še ni čisto na koncu, je pa blizu. Če daš za rabljeno brez razpok recimo 50 eur in ti zdrži pol toliko kot nova, se ti nove pomojem ne splača kupit.

Ne delam dosti km, avta pa tudi ne nameravam prodati ;) Jermenica je bila dobre kvalitete, glede na to da je bila iz tovarne noter ;) Nekak se mi zdi boljše dati novo original noter, ker potem drži. Se spomniš ko sem od tebe kupil rabljen EGR hladilnik? Po enem letu sem ga moral spet menjati, takrat sem vzel novega original, pa že 3 leta sploh ne razmišljam o njem ;) Zdaj pa da vsako stvar menjavam vsako leto, dve, me na koncu dražje pride kot novo...
 



Urejal panki_86, 21.02.2021, 20:43.

Prikaži več možnosti


mb_djack
mb_djack

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Dornava
  • Avtomobil: Bmw e46 318d

#18

Pa kakšni so toti motorji? Je velika razlika v porabi med 231 konjskim in 197? Zanesljivost glede ketne?
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 701
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#19

Če ketna še ni bila menjana je verjetn že čas za to. Ketna je pri obeh ketnca. 

197km nima loput na sesalnem kolektorju in ima "klasične" šobe. Razlika v porabi zanemarljiva, v povprečju med 7 in 8, odvisno od voznika, na daljše fure še manj. 

Velik vprašanj ... na kratko, imej na zalogi še kakega jurčka ali dva tri za "preventivo" in vozi ...



Urejal tratnika, 21.02.2021, 21:43.

Prikaži več možnosti


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 399
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#20

Glede Pfl ni problem z verigo..samo Lci ima občutljivo..drugače pa najboljše pobrat lopute iz sesalnega kolektorja, če še niso pa nima kaj bit


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.