Bmw e46 avtomatski menjalnik
#1
Lep pozdrav
Imam en problem in me zanima ce je kdo ze imel isto... Danes po cca 50km voznje sem obstal na semaforju dal avto v “N” in cakal na zeleno luc. Ko sem ga dal v “D” sem opazil da gori lucka za menjlnik in ko sem speljal je bilo kot da avto nebi imel moci. Potem sem obstal avto ugasnil in nanovo prizgal in ni bilo vec lucke in avto dela spet normalno. Je imel kdo podoben primer? Gre se za 330xd MG menjalnik. LP! |
Prikaži več možnosti
|
#2
S3 je meni zgidilo pred cca 4 leti, s tem da ni niti prestavljal.. Sem vgasnil in se danes dela. Imam pa 330 i.
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!! |
Prikaži več možnosti
|
#3
Lepo slisat! Hvala za odgovor
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#4
A ne bi morda za začetek priklopil tester in prebral napake menjalnika? Lahko imaš premalo olja v menjalniku, lahko je samo slab spoj na konektorju menjalnika spodaj..... Na dvigalo postavi, pa preglej spodaj če kaj karter masti, če je konektor pravilno sklenjen.
lp
D. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Imam namen zjutraj pelat na tester itak. Samo zanima me ce je kdo imel podoben primer ceprav vem da brez testerja nebo nic.
Urejal Spidovski, 25.02.2021, 20:40. |
Prikaži več možnosti
|
#6
Imam 330 ci cabrio. Se mi tudi zgodilo. Menjal olje v menjalniku in se od takrat, sedaj od tega že kar nekaj let, to ni ponovilo. |
Prikaži več možnosti
|
#7
Menjalnik je GM in se ga ne da primerjat z ZF-i, žal. Koliko km ima avto, je bil menjalnik že kdaj obnovljen oziroma kdaj je bila nazadnje narejena menjava olja ali kontrola? Jaz se na tvojem mestu nebi kaj dosti vozil z njim, čimprej na tester in na kontrolo olja, treba bo odvzet vzorec in pogledat če je olja notri dovolj.
Teh primerov je ogromno, je pa možno vse, kot je že dragan klep povedal. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#8
No, pravilo #1: menjalnik se na semaforju ne daje v N. #2: Menjalnik ni MG ampak GM #3: kot je že napisal @dragan, gre za motnjo v elektroniki. Moje mnenje: normalno furaj dalje. Če se stvar ponovi, pa na tester.
LP A.
Pa dej Jerry nehaj že trolat...
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#9
Kolega, je s tabo vse v redu? To kar si napisal ne drži niti pod razno, z menjalniki se jaz nebi hecal in če se ne spoznaš na zadeve, je boljše bit tiho. Kot prvo, na semaforju je še kako priporočljivo prestavit ročico menjalnika v "N" položaj, če se dlje časa stoji. In kot drugo, opozorilno lučko za menjalnik je treba vzet resno, sploh če gre za GM avtomat. Res je da zna bit včasih tudi lažni alarm, ni pa rečeno in bilo je že ogromno primerov, ko so ljudje čisto po nepotrebnem uničili avtomat ker so ignorirali opozorilne znake. Zdaj smo ravno v času ko prihaja pomlad, temperature so višje in tudi zaradi tega se bojo začele težave z menjalniki, treba je bit še posebej pozoren na to, kako menjalnik deluje in v kakšnem stanju je. Avtomati niso niti približno enaki, vsak ima svoje muhe in zahteva posebno obravnavo. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#10
Ce malo ustavis na semaforju ni potrebe po saltanju v N, saj je wandler narejen zato, da "pozira" navor. Za sklopke je slabse to pretikanje iz D v N in nazaj v D
![]() Kot zanimivost... GM 5L40 samo za nekje 340 Nm ![]() https://www.zurnal24...njalniki-361905 Urejal Davidf1, 27.02.2021, 06:14. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Na koncu ko pogledaš kakšne kilometrine pišejo, vidiš da je imel bmw spet najslabše menjalnike...
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#12
To je jasno, govora je bilo o daljših postankih. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#13
Daleč od tega, slabega avtomata ti verjetno sploh še nisi vozil. Boljše od bavarcev so imeli samo mercedesi, amerikanci so sicer druga pesem ampak njihovi so počasni in tudi tam niso vsi dobri. Zame je najboljši menjalnik stare šole GM avtomat v E39, čeprav zdrži samo 370.000 km je hiter, odziven in deluje bolj uglajeno kot ZF-i. Ti so pa pojem zanesljivosti, avtomati serije 5HP so zdržali blizu 500.000 km celo brez menjave olja, z menjavami okoli 550.000. Steptronici so ne samo zanesljivi, pač pa tudi eni najhitrejših tistega časa, tako da so med evropejci daleč najboljši. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#14
Tist clanek, ki sem ga prilepil je kr dober, niti ne za lase privlecen.
|
Prikaži več možnosti
|
#15
Drži, je kar dobro zadel. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#16
Če komu kaj prav pride, info o avtomatikih prakticno vseh modelov plus st. delov..
https://go4trans.com...mission-finder/ |
Prikaži več možnosti
|
#17
Ne @Jerry, govora je (bilo) o postanku pred semaforjem. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#18
Kolega, z mano je vse v redu. Hvala za skrb / vprašanje drugač
Moj GM menjalnik ima že preko 460tkm, vozim ga že skoraj 14 let, še vedno prestavlja "k puter", tko da jaz se res ne spoznam na zadeve. Tudi lučka se mi je daljnega leta 1x prižgala in priznam, da sem se
O tem, kateri avtomati so pa boljši, pa ne bom začel... Škoda časa.
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#19
Ja, brez navedbe o dolžini postanka. Zato sem napisal da je včasih priporočljivo dat v "N" položaj, ker so določeni postanki na semaforjih lahko precej dolgi. Je zdaj razumljivo?
Me veseli, ni za kaj. 460k km je zelo dober rezultat za GM menjalnik, ne bom te pa vprašal kateri model avta imaš in kateri menjalnik, ker ti bo verjetno škoda časa za odgovor. Ni važno, važno je da si ti zadovoljen. IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! |
Prikaži več možnosti
|
#20
Poz. Imam 320d e46 110kw. 2004 l. avtomatik. Danes se vozim in prestavim iz D v S in manual, ampak se menjalnik ne odziva. Ročica gre v položaj S/M, ampak na zaslonu še vedno piše D. Tudi vožnja je v D. Torej, program S/M ne dela. Kaj bi lahko bilo? Diagnostika ne pokaže nobene napake na menjalniku. |
Prikaži več možnosti
|