Skoči na vsebino

 

M54B30 izgubi moč in izklopi DSC, vzrok senzor glavne gredi

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
11 odgovorov v temi
rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 249
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti m54b30

#1

Pozdrav! 

 

Na e46 z m54 motorjem se mi občasno zgodi, da med pospeševanjem izgubi vso moč (kot bi ugasnil motor med vožnjo), istočasno se prižgejo lučke za DSC in pojavi se opozorilni pisk. Čez nekaj trenutkov se nekaj moči vrne, ampak maksimalno 50%, motor malo potresava na štantgasu. DSC-ja ne morem nazaj prižgati. Če avto ugasnem in ponovno prižgem, dela vse normalno (ok mogoče je na trenutke bolj len kot ponavadi). 

 

Po priklopu na tester, so se mi izpisale sledeče napake: (priklopil sem ga, ko so se mi pojavile prvič, zato izgleda, kot da so se napake zgodile zgolj enkrat)

 

65 NW_E- Fehler

Error frequency : 1

Logistic counter: 37

N_32 4704.00 rpm

Motorbetriebszustand = Teillast 8.00 -

TOIL 86.52 Grad C

VB 13.67 V aufgetreten vor (rel. BZ) 2.10 h

---

---

---

Signal nicht plausibel

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 41 B8 01 25 93 08 A9 86 DE 24

-------------------------------------------------------------

 

18 NW_A - Fehler

Error frequency : 1

Logistic counter: 37

N_32 1984.00 rpm

Motorbetriebszustand = Teillast 8.00 -

TOIL 84.93 Grad C

VB 13.87 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 2.10 h

---

---

---

Signal nicht plausibel

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 12 B8 01 25 3E 08 A7 88 DE 24

-------------------------------------------------------------

 

83 KW - Fehler

Error frequency : 1

Logistic counter: 37

N_32 1984.00 rpm

Motorbetriebszustand = Motor steht 1.00 -

TOIL 84.93 Grad C

VB 13.77 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 2.10 h

--

---

---

Signal nicht plausibel

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 53 B8 01 25 3E 01 A7 87 DE 24

-------------------------------------------------------------

 

244 Segmentzeitmessung fehlerhaft

Error frequency : 1

Logistic counter: 39

N_32 4768.00 rpm

MAF 561.05 mg/stk

TCO 83.25 Grad C

VB 13.67 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 2.10 h

---

KW - Zahnfehler

---

---

Fehler ist nicht abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: F4 A2 01 27 95 67 AF 86 DE 24

 

Na hitro bi sklepal, da je za težave kriv senzor glavne gredi, vendar nimam takih simptomov kot jih ljudje na forumu ponavadi opisujejo. Avto vžge takoj, enako vžiga topel in mrzel. Bi bila možnost, da je senzor dober, vendar je prišlo olje v kontakte, kar na vsake toliko povzroči težave? (nekaj olja se mi je nabralo na tem delu, ko je spustil dušo CCV sistem, pa bi bila možnost, da se je prebilo do senzorja). Bi lahko to zmedo povzročila nekoliko nizka napetost - 13,6V? Ali iščem napako na napačnem delu?

 

Senzorja odmičnih bi rekel, da sta dobra, ker se napaka pojavlja na obeh praktično istočasno. Okoli ni nič olja, kontakti so čisti.

 

Se je že kdo znašel pred podobnim problemom? Bi me znal usmeriti, kje naj iščem napako? (če se ne gre za senzor glavne gredi)



Urejal rokomah, 14.03.2021, 13:36.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 314
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#2

Poglej ce se ti zatika loputa za zajem zraka.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • rokomah je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 620
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#3

inv_000220__47415.1523272592.jpg?c=2


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • rokomah je všeč


rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 249
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti m54b30

#4

Hmm zanimivo, bom preveril. Na hitro vidim, da so podobni simptomi, čeprav ne vem, zakaj bi se istočasno pojavile še napake za gl. in odmične gredi.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 620
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#5

Hmm zanimivo, bom preveril. Na hitro vidim, da so podobni simptomi, čeprav ne vem, zakaj bi se istočasno pojavile še napake za gl. in odmične gredi.

Kdo bi vedel preko kristalne krogle.
Mogoče imaš pa dve,tri, štiri, pet zanič zadev.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


icetouched
icetouched
  • Uporabnik
  • Sporočil: 41
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 316ti Automatic :D

#6

Glede na opis napak bi rekel senzor glavne gredi. Najbrž ECU primerja signale vseh treh senzorjev in ko je napaka na glavni sproži še 'implausible' napako obeh senzorjev na odmičnih.

 

Jaz sem na svojem N42 tudi sumil olje v konektorju, pa se je potem izkazalo, da ni bil to problem.


Prikaži več možnosti
    • rokomah je všeč


TaDe330
TaDe330

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 723
  • Lokacija: UK
  • Avtomobil: e92 M3 DKG

#7

Pri moji bivsi 330ci je bil senzor odmicne gredi na vhodni strani - enaki simptomi. 


Prikaži več možnosti
    • MG in rokomah uporabnikom je všeč to sporočilo


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 206
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#8

Podobno se je zgodilo meni, ko je šel senzor na odmični in je dajal ven neke nesmiselne impulze - kar nekaj je osciliral po svoje.

Tester ni pomagal dosti , ker je kazal vse možne napake na senzorjih motorja in celo AC - cca. 10 napak.

 

Bolj kot ne slučajno sem napako odkril, ko sem odklopil senzor odmične in se je stvar v trenutku umirila. Poizkusi še ti ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • MG in rokomah uporabnikom je všeč to sporočilo


rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 249
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti m54b30

#9

Hvala! Bom poskusil z odklapljanjem. Se pa bojim, da bo še malo trajalo, ker se napake pojavljajo kar redko. - 1x na vsakih par dni. Razkopljem čez vikend in poročam


Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 206
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#10

Tudi pri meni se je začelo občasno na par dni. Ko je postalo pogosteje skoraj vsak drugi dan, pa mi je en dan, ko sem dal kontakt še preden sem zavrglal, kar začelo zabijat obratomer, ko sem šel ven in odprl havbo pa sem slišal klikat injektorje, cinšpule so dajale iskre svečkam ... sem samo debelo gledal mirujoč motor :eek

 

Takoj nato sem bolj na pamet odklopil najbližji senzor odmične in zadeva se je v trenutku umirila, motor pa je potem takoj vžgal normalno. 

 

Vem, da imaš drugačen motor, a je elektronika v teh senzorjih ista čeprav v malo drugačnem ohišju  ... :)


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 249
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti m54b30

#11

Hahah a res, te e46 vedno znova presenetijo :D


Prikaži več možnosti
    • icetouched je všeč


rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 249
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti m54b30

#12

Rešeno: krivec je bil senzor glavne gredi

 

Trajalo je še nekaj časa, da so postale napake bolj pogoste. Simptomi so ostali enaki, pridružilo pa se jim je še dolgo vžiganje če si avto ugasnil in poskusil ponovno prižgati (ko se je obnašal po svoje). Zato sem se odločil menjati senzor glavne gredi. Kot sem sklepal v prvem postu je bil konektor poln olja, kar pomeni, da je bil senzor mogoče še dober - sklepam da so se napake zato pojavljale le občasno.

 

Do senzorja glavne gredi sem hotel najprej priti iz spodnje strani, saj so po internetu strašili, da je za menjavo iz zgornje strani potrebno sneti sesalni kolektor in okolico, vendar se je izkazalo, da je potrebno sneti zgolj airbox, ohišje kabinskega filtra, disa loputo, obe kolenasti cevi in plastično zaščito prostora motornega računalnika / ojačevalca bremz. Torej več ali manj to, kar je potrebno sneti kadarkoli se šravfa okoli motorja pri 6 cilinderskih e46. 1.5-2h bi moralo biti dovolj od začetka do konca, tudi za začetnike.

 

Iz spodnje strani bi šlo verjetno malenkost hitreje, vendar je manj prostora, delati je potrebno na slepo in sneti je treba alu ojačitev sprednjega mosta. S to sem imel nekaj težav, saj nisem imel pri roki ključa št.16, poleg tega pa naj bi bilo treba (po TIS-u) menjati vijake po vsakem snemanju nosilca in jih zategniti dvostopenjsko - 59Nm in nato za 90° (čeprav zelo dvomim da to kdo počne)


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.