Skoči na vsebino

 

BMWslo Winterwagen & Kraftwagen CUP 2021

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
183 odgovorov v temi
srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 378

#1

Torej,

 

ker vem, da vas (nas) ima kar nekaj t.i. winterwagne, me zanima, če bi bil interes da naredimo forumaši neke vrste prvenstvo. (da winterwagni ne samevajo v čakanju na zimo)

 

Osnovna ideja je: stock lahek švoh avto + zimske gume + "dirkališče" = fun fun fun :-D

 

Nekako zamišljeni osnovni predpogoji oz. "pravila":

- Stock avto - registriran!, brez predelav (ni spuščen, brez športnih filtrov in auspuhov, vsi sedeži not, stock motor...)

- Obvezno na zimskih gumah z min. 3mm profila (samo v dimenzijah, ki so bile original homologirane)

- Da je avto "švoh"

 

Okviren predlog terminov in stez:

- Lindauring (maj)

- Raceland Krško (junij)

- Novi Marof (september)

- Lindauring (oktober)

 

(lahko še kdo predlaga kakšno progo - je tista pri vrtojbi primerna?)

 

Da še malo razložim zakaj taka "pravila":

- prvi razlog je ta, da se prepreči denarni faktor, torej kot pri ostalih trackdayih poznano, vsak hoče biti najhitrejši in rezultat je ta, da jih par zmeče na tisoče € v avte (dirkalne gume, gewinde, predelave na motorju...), ti so potem garantirano najhitrejši, ostale pa počasi mine, ker niso niti približno več konkurenčni (tako so tudi verjetno propadli slo trackdayi)...

Tu bi v najslabšem primeru moral konec "tekmovalne" sezone menjati zimske gume (cca. 80€ za npr. rabljene z montažo) Ali pa imaš posebej na platičih druge zimske gume... Tako da bi šlo tu za bolj budget tekmovanje...

- drugi razlog je varnost, "švoh" avtomobili = nizke hitrosti

 

Problem je edino kako definirat te "švoh" avtomobile:

- Opcija A

  Vsi atmosferci do prostornine 1200ccm - ta je najbolj "ziher" varianta

-Opcija B

  Vsi atmosferci do prostornine do vključno 1350ccm (prvi razred pri registraciji) - že hitrejši

- Opcija C

  Razmerje med močjo in težo (npr. do max 90KM/tono) - prednost je tu, da pridejo zraven še kakšni 316 compacti, samo me pa malce skrbi, da znajo biti že prehitri (nevarni)

 

Tako da interesenti z besedo na plan in če napišete še zraven katera opcija vam najbolj ustreza. 

 

PS: dodatni predlogi in ideje so seveda dobrodošli.


Prikaži več možnosti
    • XIN, Fleko in jast uporabnikom je všeč to sporočilo


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 661
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡

#2

Dodaj še razred 'Open' ali nekaj izven konkurence, kjer se lahko vključi močnejše zimske avte. 


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 364
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#3

Hmm... hecna definicija winterwagna, če je 316 compact že premočan :zmeden

 

Na začetku branja prvega posta, mi je bilo žal, da sem winterwagen 316i E36 compact (102 konja) zamenjal za winterwagen E46 320Ci, pa vidim, da bi bil tudi kompič že premočan :eek2

 

 

No, ideja zveni zabavno, a je toliko omejitev, da ne vem, če bo kaj iz tega.

 

Moj predlog bi bil, da najprej v eni temi zbereš ciljni avtopark (npr. BMWslo jajčki do 60 konjev), pa potem iz tiste teme razviješ debato ter organiziraš meet, ki lahko vključuje tudi kako zabavo na stezi.

 

 


F7P 704+A25B-FXS+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 32 cyl = 1112 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 533
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#4

Lemons cup :)

Kaj pa da omejimo budget na 1000€ ali pa 500? Vse predelave dovoljene samo da je znotraj budgeta (z nakupom vozila vred)

Alinpa še boljše. Vsak pripravi avto znotraj dogovorjenega budgeta, build tema na forumu obvezna. Potem pa imamo trackday po time attack sistemu ampak da se vozniki žrebajo. Sepravi da ne dobiš svojega avta ampak od enega drugega :)

Urejal airmike, 15.03.2021, 13:09.

Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in Fleko uporabnikom je všeč to sporočilo


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 378

#5

Hmm... hecna definicija winterwagna, če je 316 compact že premočan :zmeden

 

Na začetku branja prvega posta, mi je bilo žal, da sem winterwagen 316i E36 compact (102 konja) zamenjal za winterwagen E46 320Ci, pa vidim, da bi bil tudi kompič že premočan :eek2

 

 

No, ideja zveni zabavno, a je toliko omejitev, da ne vem, če bo kaj iz tega.

 

Moj predlog bi bil, da najprej v eni temi zbereš ciljni avtopark (npr. BMWslo jajčki do 60 konjev), pa potem iz tiste teme razviješ debato ter organiziraš meet, ki lahko vključuje tudi kako zabavo na stezi.

Nisi do konca prebral ;)

 

Po predlogu C ima winterwagen 316i E36 compact (102 konja/1215kg) razmerje med konji in težo 84KM/tono, tako da bi bil not ;)


Prikaži več možnosti


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 378

#6

Dodaj še razred 'Open' ali nekaj izven konkurence, kjer se lahko vključi močnejše zimske avte. 

Ja tule je pa vprašanje, če je pri močnejših še smiselno imet te "zimske" pogoje ali je bolje, da se bi ta winterwagen CUP pač kombiniral z navadnim BMWslo trackdayom?


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 479
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#7

Ideja ni slaba, samo ne preveč komplicirat - fora trackdayev je (vsaj zame) zabava in iskanje limitov (svojih in od avtomobila). Če je želja, pač lahko na njih tudi spremljaš napredek z nagradnjami ali pa se hodiš samo spihat, zabavat in družit z enako mislečimi. Pa pač primerjaš se lahko s podobnimi vozili.

 

Edini moj pomislek (pa ne da da sem negativen, ker podpiram idejo) je, da folk čez poletje winterwagnov nima registriranih. Kaj takega bi bilo idealno zame, da si nabavim nek budget RWD jajc in se tam učim vožnje z RWD.  :ok


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • Vocko je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 987
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#8

Lemons cup :)

Kaj pa da omejimo budget na 1000€ ali pa 500? Vse predelave dovoljene samo da je znotraj budgeta (z nakupom vozila vred)

Alinpa še boljše. Vsak pripravi avto znotraj dogovorjenega budgeta, build tema na forumu obvezna. Potem pa imamo trackday po time attack sistemu ampak da se vozniki žrebajo. Sepravi da ne dobiš svojega avta ampak od enega drugega :)

Zanimiv predlog, ima samo eno majhno pomanjkljivost za jurja dobiš danes na netu avtomobile z močjo od 50 do 150+ konjev. Tega ne moreš tlačiti v isti tekmovalni razred. 

 

Če že delaš budget tekmovanje naj bodo avtomobili med sabo primerljivi: npr. vrednost do 1.000 EUR, razred Clio, kamor spadajo potem razni R. Clio, VW Polo. C. Saxo... ki so vsaj približno primerljivo hitri na pisti. 

 

Drugi razred cena do 1.000 EUR razred Golf, kjer imaš konkurence Compacta, VW Golf, R Megane.... ki so spet vsaj približno izenačeni... 

 

Obenem, pa bi bilo smotrno postaviti tudi minimalne tehnične kriterije, saj so takšna vozila lahko vprašljivo varna zaradi iztrošene tehnike, preteklih nezgod, rje... V mislih imam osnoven pregled pred dirko, toliko da ne pride do loma zavor ali delov podvozja v prvem zavoju, ali da se avtomobil ne sesede ob prvem izletu v travo. 

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 15.03.2021, 14:27.

Prikaži več možnosti


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 378

#9

Lemons cup :)

Kaj pa da omejimo budget na 1000€ ali pa 500? Vse predelave dovoljene samo da je znotraj budgeta (z nakupom vozila vred)

Alinpa še boljše. Vsak pripravi avto znotraj dogovorjenega budgeta, build tema na forumu obvezna. Potem pa imamo trackday po time attack sistemu ampak da se vozniki žrebajo. Sepravi da ne dobiš svojega avta ampak od enega drugega :)

Oba predloga že dišita v praksi po kregariji...

 

Prvi je cel kup dokazovanja, da je oz. ni nekdo kupil npr. 4 dirkalne gume na bolhi za 50€... Plus ocenit lastno delo... Pa še potem bi se dogajale "domače" predelave (se še spomnem hyundai pony na avtoslalomu, ko so mu pošvasali vzmeti, da je bil "trd", pa je bil avto tako nevozen, da je bil že zelo nevaren)

 

V drugem primeru bi pa nekdo pripeljal nek zjahan avto za 50€, pa se itak ne bi sekiral, ker bi ga drug vozil... Pa noben ne bi niti malo pazil na avto, ker itak ni njegov...


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 479
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#10

Oba predloga že dišita v praksi po kregariji...

 

Prvi je cel kup dokazovanja, da je oz. ni nekdo kupil npr. 4 dirkalne gume na bolhi za 50€... Plus ocenit lastno delo... Pa še potem bi se dogajale "domače" predelave (se še spomnem hyundai pony na avtoslalomu, ko so mu pošvasali vzmeti, da je bil "trd", pa je bil avto tako nevozen, da je bil že zelo nevaren)

 

V drugem primeru bi pa nekdo pripeljal nek zjahan avto za 50€, pa se itak ne bi sekiral, ker bi ga drug vozil... Pa noben ne bi niti malo pazil na avto, ker itak ni njegov...

Pa sej, zakaj bi pa moralo biti tekmovanje? Nagrada na koncu bo kaj? Liter domačega soka?

To naj bo bolj v duhu zabave in morda na koncu neka simbolična nagrada za najboljše 3 (bragging rights :ok2).

Že tako se je težko zmeniti za kak track day, da pa se le-ta na koncu sprevrže v kregarijo je pa sploh neumnost.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 378

#11

Ideja ni slaba, samo ne preveč komplicirat - fora trackdayev je (vsaj zame) zabava in iskanje limitov (svojih in od avtomobila). Če je želja, pač lahko na njih tudi spremljaš napredek z nagradnjami ali pa se hodiš samo spihat, zabavat in družit z enako mislečimi. Pa pač primerjaš se lahko s podobnimi vozili.

 

Edini moj pomislek (pa ne da da sem negativen, ker podpiram idejo) je, da folk čez poletje winterwagnov nima registriranih. Kaj takega bi bilo idealno zame, da si nabavim nek budget RWD jajc in se tam učim vožnje z RWD.  :ok

Saj zabava je ravno bistvo in zato tudi te "omejitve", ker je lahek švoh avto na "drsečih" zimskih gumah zabavno vozit, prav tukaj stalno iščeš limite, ker hitro zdrsne ;)

 

Evo, nabaviš kakšnega compacta 316, da si znotraj klase, pa gasa :avto


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 533
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#12

Oba predloga že dišita v praksi po kregariji...
 
Prvi je cel kup dokazovanja, da je oz. ni nekdo kupil npr. 4 dirkalne gume na bolhi za 50€... Plus ocenit lastno delo... Pa še potem bi se dogajale "domače" predelave (se še spomnem hyundai pony na avtoslalomu, ko so mu pošvasali vzmeti, da je bil "trd", pa je bil avto tako nevozen, da je bil že zelo nevaren)
 
V drugem primeru bi pa nekdo pripeljal nek zjahan avto za 50€, pa se itak ne bi sekiral, ker bi ga drug vozil... Pa noben ne bi niti malo pazil na avto, ker itak ni njegov...


To je tud res, za tak scenarij morajo bit 3 ali 4 enako misleči pa še to je težko najt :)

Jaz točno zastopim kaj bi ti rad, se še spomnim kaj ste delali s felicijo :rofl
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • srcnik je všeč


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 378

#13

Pa sej, zakaj bi pa moralo biti tekmovanje? Nagrada na koncu bo kaj? Liter domačega soka?

To naj bo bolj v duhu zabave in morda na koncu neka simbolična nagrada za najboljše 3 (bragging rights :ok2).

Že tako se je težko zmeniti za kak track day, da pa se le-ta na koncu sprevrže v kregarijo je pa sploh neumnost.

 

Zakaj pa fuzbalerji v npr. 2.SNL ne brcajo kar tak malo žogo za rekreacijo, zakaj morajo tekmovati med sabo? Ali pa na relijih, zakaj se ne vozijo tako za zabavo malo po hribih...

 

Cilj tekmovanja to, da je malce zanimivo, da se moraš vsaj malo potrudit za dober čas, pa lahko primerjaš svoj čas z drugimi...

 

Čist tako, a bi šel ti rally gledat, če bi se kar tako malo za zabavo vozili, brez časov ali pa gledal na tv nogomet, če bi bil rezultat nepomemben?

 

Vedno je bolj zanimiva tekma za nek pokal ali pa prvenstvo, kot pa neka prijateljska tekma...

 

Niti niso mišljene neke nagrade, bolj je to kot si že rekel: "bragging rights".

 

Tudi pri slo timeattackih ni bilo nekih nagrad, pa je vseeno bilo dosti negodovanja glede pravil predelav, kako so si jih nekateri "zlobirali" v svojo korist... (odtod tudi ideja prepovedati predelave, da ni možnih kregarij ;) )


Prikaži več možnosti
    • airmike je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 479
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#14

Zakaj pa fuzbalerji v npr. 2.SNL ne brcajo kar tak malo žogo za rekreacijo, zakaj morajo tekmovati med sabo? Ali pa na relijih, zakaj se ne vozijo tako za zabavo malo po hribih...

 

Cilj tekmovanja to, da je malce zanimivo, da se moraš vsaj malo potrudit za dober čas, pa lahko primerjaš svoj čas z drugimi...

 

Čist tako, a bi šel ti rally gledat, če bi se kar tako malo za zabavo vozili, brez časov ali pa gledal na tv nogomet, če bi bil rezultat nepomemben?

 

Vedno je bolj zanimiva tekma za nek pokal ali pa prvenstvo, kot pa neka prijateljska tekma...

 

Niti niso mišljene neke nagrade, bolj je to kot si že rekel: "bragging rights".

 

Tudi pri slo timeattackih ni bilo nekih nagrad, pa je vseeno bilo dosti negodovanja glede pravil predelav, kako so si jih nekateri "zlobirali" v svojo korist... (odtod tudi ideja prepovedati predelave, da ni možnih kregarij ;) )

Čakaj, ne primerjat profesionalnega športa z neko amatersko zadevo. In kot sem rekel, dokler se gre za bragging rights je itak vse ok  :ok

Osebno sem zelo tekmovalen tip, ampak vem kdaj grem nekam za zabavo tekmovat in kdaj zares. V obeh primerih bom dal vse od sebe, samo v prvem ne bom imel pričakovanj, v drugem pa jih bom imel in bom seveda na koncu vesel al pa razočaran.

 

Pa pustiva to - nočem vsega skupaj "zasrati", ker to ni moj namen - kot sem že napisal, podpiram idejo  :ok



Urejal rockson, 15.03.2021, 15:08.

Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 251
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#15

Jaz sem za, sicer nimam winterwagna, nekaj bi pa se vseeno kupl :)

 

Zanimiv predlog, ima samo eno majhno pomanjkljivost za jurja dobiš danes na netu avtomobile z močjo od 50 do 150+ konjev. Tega ne moreš tlačiti v isti tekmovalni razred. 

 

Če že delaš budget tekmovanje naj bodo avtomobili med sabo primerljivi: npr. vrednost do 1.000 EUR, razred Clio, kamor spadajo potem razni R. Clio, VW Polo. C. Saxo... ki so vsaj približno primerljivo hitri na pisti. 

 

Drugi razred cena do 1.000 EUR razred Golf, kjer imaš konkurence Compacta, VW Golf, R Megane.... ki so spet vsaj približno izenačeni... 

 

Obenem, pa bi bilo smotrno postaviti tudi minimalne tehnične kriterije, saj so takšna vozila lahko vprašljivo varna zaradi iztrošene tehnike, preteklih nezgod, rje... V mislih imam osnoven pregled pred dirko, toliko da ne pride do loma zavor ali delov podvozja v prvem zavoju, ali da se avtomobil ne sesede ob prvem izletu v travo. 

 

LP Tristan01

Več konjev na tako malih in zaprtih progah ne pomeni posledično boljši čas. Jaz sem s Polotom 6n (75km) postavil čas Cliota RS  na Racelandu :)

 

 

P.s. pozabil še napisati. Jaz sem za B oz. C opcijo. Bi dodali še mogoče mejo tam 500€ ali pa mogoče letnik avtomobila - recimo do 2000 letnik ali kaj podobnega. 



Urejal Fleko, 15.03.2021, 15:15.

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 533
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#16

Zanimiv predlog, ima samo eno majhno pomanjkljivost za jurja dobiš danes na netu avtomobile z močjo od 50 do 150+ konjev. Tega ne moreš tlačiti v isti tekmovalni razred. 
 
Če že delaš budget tekmovanje naj bodo avtomobili med sabo primerljivi: npr. vrednost do 1.000 EUR, razred Clio, kamor spadajo potem razni R. Clio, VW Polo. C. Saxo... ki so vsaj približno primerljivo hitri na pisti. 
 
Drugi razred cena do 1.000 EUR razred Golf, kjer imaš konkurence Compacta, VW Golf, R Megane.... ki so spet vsaj približno izenačeni... 
 
Obenem, pa bi bilo smotrno postaviti tudi minimalne tehnične kriterije, saj so takšna vozila lahko vprašljivo varna zaradi iztrošene tehnike, preteklih nezgod, rje... V mislih imam osnoven pregled pred dirko, toliko da ne pride do loma zavor ali delov podvozja v prvem zavoju, ali da se avtomobil ne sesede ob prvem izletu v travo. 
 
LP Tristan01


Za jurja maš cliota s 60hp in cliota s 110hp :) pol pa je treba spet klase naret in mamo spet stari timeattack
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 541
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#17

nisem še vsega prečital ampak sem za akcijo. ubistvu bi si kupil enga twingota za winterwagen sam za ta CUP


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • tristan01, LEO37 in srcnik uporabnikom je všeč to sporočilo


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 987
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#18

Jaz sem za, sicer nimam winterwagna, nekaj bi pa se vseeno kupl :)

 

Več konjev na tako malih in zaprtih progah ne pomeni posledično boljši čas. Jaz sem s Polotom 6n (75km) postavil čas Cliota RS  na Racelandu :)

 

 

P.s. pozabil še napisati. Jaz sem za B oz. C opcijo. Bi dodali še mogoče mejo tam 500€ ali pa mogoče letnik avtomobila - recimo do 2000 letnik ali kaj podobnega. 

 

 

Za jurja maš cliota s 60hp in cliota s 110hp :) pol pa je treba spet klase naret in mamo spet stari timeattack

Mislim, da sta malce zgrešila kaj sem želel povedati. Nabavne vrednosti niso pomembne. Zaradi primerjave in zabave je pomembno, da so vozila med sabo konkurenčna, ne pa da prihajajo iz različnih planetov, kar omogoča le kriterij nabavne cene. 

 

Najmanj razlik, bi bilo, da se naredi "budget cup" varianto. Kupi se npr. 5 enakih vozil. Ker vem da je to utopija, sem predlagal avtomobile postaviti v primerljive razrede in dodatno varovalk - tehnično izpravnost zaradi varnosti vseh udeležencev (za drobiž se na žalost hitro najdejo kripe vprašljive varnosti). 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 364
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#19

nisem še vsega prečital ampak sem za akcijo. ubistvu bi si kupil enga twingota za winterwagen sam za ta CUP

Samo pazi, da ima zimske gume homologiranih dimenzij in zadosti profila :skrbast

 

Mnenja sem, da se preveč komplicira... ideja na prvi pogled je super (imaš ali nabaviš jajček za 150 eur in ga tiščiš po racelandu, pa kar rata, rata), a potem so tu omejitve, razredi... čemu?

man-with-puzzle.jpg

 

Enostavno naj ostane... in bo tudi zabavno... in ja... vsak, ki bo šel na stezo, bo tiščal do kraja in se zraven smejal, do onemoglosti. Nobenega ne briga končni rezultat... ne na takih fun zadevah.

 

Ne komplicirat. Že tako je malo kandidatov, da jim pa potem še naložiš omejitve in predpise... na koncu vsakega mine.

 

Če se omeji budget in moč avtov, je že dovolj, po mojem.


F7P 704+A25B-FXS+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 32 cyl = 1112 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in dogg1410 uporabnikom je všeč to sporočilo


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 533
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#20

Če misliš da se to komplicira potem nisi sodeloval v timeattack seriji :)
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • srcnik je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.