Sepravi čez dobra dva tedna? Kul, pomoje bi šlo.
@srcnik, mislim da malo preveč kompliciraš s temi gumami.
Pač se da enostavno pač dva razreda, zimske in letne. Normalne letne, ne hude športne ali semislicks.
Pa open, za ostale izven kriterijev (90KM/t).
In lahko kdo tudi pripelje zraven letni komplet, pa naredi prvo čas z zimskimi in nato premenja na letne. Tako sodeluje v obeh kategorija, pa še vidimo lahko razliko v performansih. Sploh uporabno, če so zimske za znucat.
Pa lahk je tut NA dizel, ane? Bom vprašal še frenda z 1,9 sdijem.
Ideja: če ima kdo rahlo premočan avto, nevem, ala 90-95KM/t, naj si najde sopotnika in tako zniža razmerje. Pa najbrž se ne bo računalo na desetinke natančno...
Ne bi rad preveč razredov delal, ker nas bo že tak malo, pa da ne bomo potem po trije v vsakem razredu...
Problem pri letnih je ravno definirat, kaj je "normalna" guma, za nekoga je npr. pilot sport 4, conti sportcontact, sava UHP... Za druge je primacy, premiumcontact, intesa hp... za tretje pa ecocontact, energysaver... Pa če je še dokaj enostavno to določiti pri večjih proizvajalcih, nastane problem pri miljon kitajskih, ko niti približno ne veš v kateri rang spada... Posledično bi si vsak po svoje razlagal in pridemo spet do kregarije...
Nekak je potrebno fiksno omejit zadevo, da ni možnosti "hvatanja krivin" in da se lahko enostavno preveri.
Zato je trenutno plan da pogledaš prometno in homologacijo za podatke (moč, teža, gume) in na hitro vržeš uč na avto, da je stock, pa je to to...
Gledat in spremljat, da se vedno 2 vozita v avtu ali pa da ima kdo vedno žakelj cementa v gepeku je pa po moje nesmiselno...
Prav tako bi se rad izognil premontažam gum na eventu, ker je spet "dosti nepotrebnega dela", bolje da se v gepeku kak žar, kamping stoli in osvežilna pijača pripelje kot pa namenske gume
Drugače pa ja, atmosferski dizli so tudi dovoljeni
Za termin testa nekako razmišljam soboto 3.4., ko so trgovine še odprte, če bo potrebno it kak powertape iskat ali pa kako osvežitev
(Seveda pod pogojem da bo vreme ok)