Aktivni tempomat ne zavira v ovinkih. Pi*da to je še E60 od leta 2003 imela...
Lahko razložiš več?
#21
Lahko razložiš več? 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#22
Ne vm
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
|
Prikaži več možnosti
|
#23
S čim pa? Z ZOE? Iskreno BMW-jevi i modeli niso presežek pri oblikovanju, niti mokre sanje. Mladina , ki sedaj prihaja zagotovo ne bo imel med ev-ji v prvem planu BMW-ja, kateri ima mimogrede , ko je govora o standard verziji max. hitrost 190 km/H..
Najšibkejša tesla gre 209 km/H. |
Prikaži več možnosti
|
#24
S4 oz A4 B9 je na tem svetu od poladi 2015, pomeni 6.5 let in temu primeren je tudi dizajn. Ergonomija in preglednost (meni navi) je se vedno dalec pred BMW, dizajn je zastarel, ceprav s karbon letvicami, alkantaro na vratih in nappa usnjem mi je tudi izgled ok
Glede tempomata in asistenc pa.. lahko pokomentiram, ker imam cisto vso opremo s tega podrocja - Audi presense obculjivost lahko nastavis. Kot drugo pa avto, ce imas to za posamezno drzavo doplacano (jst za SLO zal nimam), preko navi sam predvideva klance, ovinke in na kroznem ve kam bos zavil, ce imas navi vklopljeno. Se celo tako zelo predvideva, da ce na AC zatknem nekaj za volan (da ne tezi) in je treba iti po navi na izvoz - zacne spuscati gas in zeli, da das zmigavec, da lahko zavije |
Prikaži več možnosti
|
#25
Evo danes dobil ponudbo namesto termina za testno vožnjo, kr neki zavajanje s strani Wallisa. Če reklamiraš testno vožnjo potem ponudi testno vožnjo in potem prodajaj.... kr neki,... dobavni rok pa druga polovica leta 2022 , pa še to ne morejo zagotoviti. Torej plačaš 68k€ in ne veš kdaj boš dobil avto, v najboljšem primeru po enem letu ali pa nikoli..... Urejal Plavi, 26.10.2021, 12:58.
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
|
Prikaži več možnosti
|
#26
ni cudno, da Tesle 3 prodajo vec kot golfov, ce je taka cena za i4 |
Prikaži več možnosti
|
#27
Izbris Urejal fury, 26.10.2021, 14:16. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Sej cena je tam tam, malenkost je Tesla cenejša. Verjamem pa, da se BMW pelje bolje in počutje noter je sigurno bolj ergonomsko. Ta cena je za i4 M50
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Nevem kako je v SLO. v CH je tesla 3 long range, nova s 498 konji (dual motor AWD) z vso dodatno opremo - enhanced autopilot iz zaloge 45500eur, po narocilu je dobava v 3-4ih mesecih in tega se drzijo. ima 1kwH vecjo baterijo in 40 konjev manj pa slampasto izdelavo, ki naj bi se v Berlinu - ko zacnejo - konkretno izboljasala.. bili zivjeli pa vidjeli https://www.comparis...s/show/27822716 Urejal Jerch_, 26.10.2021, 14:40. |
Prikaži več možnosti
|
#30
V SLO je ta najmocnejsa tik pod 60 jurjev
![]()
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
|
Prikaži več možnosti
|
#31
Primerjava BMW-ja, ki ima uradno 3,9s do 100km/h in Tesle, ki ima uradno 3,3s do 100km/h
BMW |
Prikaži več možnosti
|
#32
a BMW spet laže o moči in performancah avtomobilov |
Prikaži več možnosti
|
#33
Sej od 0-100 je bila tesla hitrejša, bmw je pri višjih hitrostih šel naprej in zmagal na 1/4 milje
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Pa Teslo je spravil tale na vlaznih dirkah ze na 11.6. Ali je bila baterija slabsa napolnjena, ali pa tisti "aero" glupi dodatki mocno negativno vplivajo.
Urejal neicheq, 01.01.2022, 21:56. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Samo prednji odbijač na tesli ne pa hud ko 100 mater. 100x lepše kot pa original tista polna guba spredaj.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#36
Oblikovno je BMW stoletja pred Teslo 3... groza kakšna spaka je Tesla. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Vsaj zgleda kot normalen avto (z izjemo rilca) od zunaj in od znotraj za razliko od večine ostalih EV poskusov kjer hočejo naredit avto za leto 2050...
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#38
Spredaj je bmw tako grd da mi je Tesla s tem odbijačem prava lepotica. Drugače mi je tesla 3 grd avto, preveč MPV-ejvska (previsoka streha, prevelika stekla, znotraj pa v stilu multiple samo da je v dig obliki).. Ko nek modus-scenic na asteroidih.
Čakam na odgovor Audi-ja na I4. Elektro a5 sportback bi bil top..
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#39
No vsak ima svoj okus... meni ta rabbit tooth nikol ni bil napačen pri BMWju, na začetku na slikah mi je bil čuden, ko sem ga pa parkrat v živo videl mi je pa v bistvu postal všeč. Audijev e tron mi je recimo totalno dolgočasen in nezanimiv, mi je Tesla S bolj všeč. Mercedesov eqs mi je že lepši. |
Prikaži več možnosti
|
#40
Tesla je zelo nevtralna. Ne moreš reči, da je avto izjemno lep in ne moreš reči, da je grd. Je preprosto nekje na sredini, čist ok. Smooth linije, nič posebnega. Kar ni slabo, ker pokriješ celoten del populacije. Če greš v ekstreme, bo nekomu ful, nekomu sploh ne. |
Prikaži več možnosti
|