Skoči na vsebino

 

Vse o akumulatorjih

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
41 odgovorov v temi
sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 895
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#1

To temo sem odprl zato ker so se mi v roku enega meseca pokvarili akumulatorji v treh različnih vozilih, s tem da sta 2 dnevno v uporabi in kljub tu da so vozila zunaj nebi smelo priti so tega. Starost akumulatorjev od 2 do 4 leta, Exide ter Topla.
Torej kateri akumulatorji so kvalitetni, izkusnje, mnenja?
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 796
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#2

Ne znam ti pomagat, ampak še vsak akumulator je krepal v mrazu ...


Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 304
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#3

Jaz sem na motorju BMW f800 menjal akumulator vsake dve leti ali še bolj pogosto. Ko sem imel tega dovolj sem kupil na BMW original akumulator. Ta mi drži mislim, da peto leto če ne več. Dvojna cena se je torej izplačala. Na osebnih avtomobilih pa tudi vidim, da je vse kar je več kot 4 leta že luksus.

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 507
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#4

Ne znam ti pomagat, ampak še vsak akumulator je krepal v mrazu ...

V mrazu crkne samo akumulator, kateri je proti koncu življenskega cikla. Mraz samo zmanjša kratkostični tok, dejansko akumulator ubije vročina. 

 

P.s. še lastniku teme odgovorim. 

Jaz sem najbolj zadovoljen s Energizer akumulatorjem. Star je 11let spraznjen je bil že vsaj 20x (kot mulc z njim napajal akustiko v avtomobilu) pa še kar danes obrne brez težav M20 motor. S polnilcem ga brez problema napolnim na 14.2V. 

Res me zanima, koliko časa bo zdržal, zaenkrat ocenjujem, da je na 75/80%.



Urejal Fleko, 08.04.2021, 08:52.

Prikaži več možnosti
    • Andy04 je všeč


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 586
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#5

Ce so alternatorji brezhibni in avti v pogonu ne bi smeli kar tako crknit. Meni je se vsak trajal 5+ let, pa sem vcasih se res konkretno muziko lavfal v avtih, no, Bosh je edino hitro podlegu takemu abuziranju.
Drugace nabavi aku na gel. So dragi, a lavfajo in lavfajo
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 895
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#6

Ja nekaj bo treba ukrenit. V traktorju sem imel nek Bosch akumulator, star blizu 20 let in je kar delal s tem da sploh nisem imel alternatorja, pred uporabo sem ga dal polnit da sem parkrat zalavfal in potem pustil vse skupaj v kozolcu. Mogoče bi kakšna bolj priznana znamka dlje zdržala v avtu?
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 986
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#7

Takoj, ko si omenil Topla, mi je bilo jasno zakaj imaš težave ...

 

...
Drugace nabavi aku na gel. So dragi, a lavfajo in lavfajo

To sem tudi jaz naredil pred 4. leti. Nabavil 110Ah AGM, čeprav je avto narejen za navadne akkuje.

 

V avtu imam kar nekaj štromarije priključene 24/7 pa vžiga tudi po 14. dneh mirovanja BP - moči pa toliko, da bi se samo z zaganjačem brez benza lahko "vlekel" vsaj 100m :-D
 


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Mat xxl in primitivnež uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 047
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8

To temo sem odprl zato ker so se mi v roku enega meseca pokvarili akumulatorji v treh različnih vozilih, s tem da sta 2 dnevno v uporabi in kljub tu da so vozila zunaj nebi smelo priti so tega. Starost akumulatorjev od 2 do 4 leta, Exide ter Topla.
Torej kateri akumulatorji so kvalitetni, izkusnje, mnenja?

Res nimaš sreče, točno ti dve znamki sta obe zanič. Vzemi katerokoli drugo znamko, vse je boljše kot to, s tem da nekih norih cifer jaz za accu nebi dajal, dobrega rabljenega dobiš že za 20 eur, odličnega za 30 in bo delal dlje časa kot tista jajca od Exide in Tople. S tem da je Exide res totalno zanič in ponavadi crkne že po dveh letih, Topla je malenkost boljša in včasih zdrži tudi 5 let, pod pogojem da je avto v vsakodnevni uporabi. Pri Topli je problem sulfatizacija, ta nastopi izredno hitro če avto stoji in accu ni nafilan, to lahko ugotoviš kar z roko, potipaš bočni steni in če sta napihnjeni (konveksni), je accu zanič. S tem da na tak način lahko preverjaš samo Toplo, druge znamke imajo očitno debelejše stene ali pa drugače postavljene elektrode in se tam to ne pozna, pri Topli pa še kako.


Prikaži več možnosti


Simon
Simon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 072

#9

To sem tudi jaz naredil pred 4. leti. Nabavil 110Ah AGM, čeprav je avto narejen za navadne akkuje.

 

Meni je mehanik odsvetoval AGM akumulator, če nimaš start/stop sistema, zato sem vzel rajši klasični akumulator, čeprav sem imel tudi namen AGM kupiti...


Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 986
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#10

Meni je mehanik odsvetoval AGM akumulator, če nimaš start/stop sistema, zato sem vzel rajši klasični akumulator, čeprav sem imel tudi namen AGM kupiti...

Takšnemu mehaniku jaz ne bi ničesar več verjel, ker o avtoelektriki očitno ne ve skoraj nič..

 

Že dolgo je znano in dokazano, da lahko navaden akku zamenjaš z AGMom, obratno pa ne.

 

Jaz sem dal 3 leta nazaj za 95Ah AGM 190€ kar je glede na dobre plati še razumno.


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Jerry in Mat xxl uporabnikom je všeč to sporočilo


Andrej-h
Andrej-h
  • Uporabnik
  • Sporočil: 308
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW 525d

#11

Štiri leta že imam Tolplin akumulator v avtu, pa še traktor je gor narisan...Niti enkrat ni bilo blizu da bi kakorkoli zatajil.... Tako da dvomim da je taka katastrofa od akumulatorja, je pa res, da sem z menjavo akumulatorja obnovil tudi alternator.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 047
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Meni je mehanik odsvetoval AGM akumulator, če nimaš start/stop sistema, zato sem vzel rajši klasični akumulator, čeprav sem imel tudi namen AGM kupiti...

Kateri ***** ti je pa to rekel?


Štiri leta že imam Tolplin akumulator v avtu, pa še traktor je gor narisan...Niti enkrat ni bilo blizu da bi kakorkoli zatajil.... Tako da dvomim da je taka katastrofa od akumulatorja, je pa res, da sem z menjavo akumulatorja obnovil tudi alternator.

Ravno zaradi takih primerov sem napisal zgornji post, Topla je občutljiva na sulfatizacijo ČE AKUMULATOR STOJI PRAZEN, v takem primeru zelo zelo hitro crkne, če se konstantno voziš je OK! Tako da pusti ga normalno nafilanega stat en mesec ali pa skoraj popolnoma praznega par dni, pa boš potem povedal, če imaš še dobre izkušnje s to znamko.


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 758
  • Lokacija: Where the sky is blue

#13

Vzeti moraš nekaj iz višjega ranga. Znamka ima s tem bore malo. 

 

Nekaj malega, kar jaz vem o akumulatorjih.

 

BOSCH, VARTA - to je vse enako, proizvaja Johnsons Control, potem je odvisno samo kateri "nivo" accuja vzameš.

 

DETA , EXIDE velja enako kot zgoraj , samo da ne vem kdo jih proizvaja

 

Pri vseh znamkah pa so seveda "nivoji" akumulatorjev, tako kot pri avtih, ko lahko pri BMW-ju kupiš serijo 1 ali pa serijo 7...pa še vedno je BMW :)

 

Recimo pri BOSCH automotive gre takole:

 

S3 - vstopni model (bmw serija 1) - srebrno ohišje in ČRN pokrov - znano je da je to budget varjanta, že na tehtnici je razlićna teža,

jaz mislim , da so uporabljeni tudi slabše kvalitete materjali (svinec) , izgleda pa takole:

akumulator-bosch-s3-90-ah-d--08a6da0b667

 

 

 

S4 - stopničko višje (BMW serija 3) -srebrno ohišje in MODER pokrov  najbolj prodajana zadeva za običajna vozila brez velikih porabnikov, naj bi bilo najboljše razmerje kvaliteta/cena, izgleda takole:

preview.jpg

S5 - še eno stopničko višje (BMW serija 5 :) ) , srebrno ohišje in SREBRNI pokrov - najboljše ,  kar lahko dobiš v tehnologiji še povsem navadnega akumulatorja. 

bosch-s5-015.800x550.jpg

 

S6 - najvišja klasa (BMW serija 7) , START/STOP AGM tehnologija, ravno tako je cela srebrna, samo oznako ima S6 in piše na njej  START/STOP AGM

5e71cd503593465c477d6470b2a4ac07.jpg

 

Enako velja za Exide, imaš razrede CLASSIC, EXCELL, PREMIUM in AGM

 

Vsi priznani veliki proizvajalci imajo tako rangirane razrede akumulatorjev, tako da niti ni toliko pomembno , katero znamko (seveda priznano) si kupil,

bolj je pomembno kakšen TIP oz rang akumulatorja si kupil in če to ustreza zahtevam vozila oz. uporabe.

 

Če ti teži menjat akumulatorje na 3-4 leta, kupi nekaj iz klase S5 ali S6, torej pri vrhu. Če vzameš AGM, ga tudi globoke izpraznitve zlepa ne uničijo.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Iztok Z., sash in 5 ostalim je všeč


Simon
Simon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 072

#14

Takšnemu mehaniku jaz ne bi ničesar več verjel, ker o avtoelektriki očitno ne ve skoraj nič..

 

Že dolgo je znano in dokazano, da lahko navaden akku zamenjaš z AGMom, obratno pa ne.

 

Jaz sem dal 3 leta nazaj za 95Ah AGM 190€ kar je glede na dobre plati še razumno.

Mogoče je imel slabo izkušnjo v obratni smeri, ker mi je omenjal, da se potem elektronika lahko zmeša, ma dobro sem vzel Varto 80Ah, namesto Varte 70Ah AGM, upam, da bo zdržal 6+let kot je originalni... :)


Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 986
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#15

Mogoče je imel slabo izkušnjo v obratni smeri, ker mi je omenjal, da se potem elektronika lahko zmeša, ma dobro sem vzel Varto 80Ah, namesto Varte 70Ah AGM, upam, da bo zdržal 6+let kot je originalni... :)

Ne vem kaj mu je bilo - lahko tudi napačna menjava ...

 

Jaz imam v E46 zdaj 4 leta tega in vse laufa super:

 

580901080_H7_L4_R.png

 

Prej pa sem imel 9 let navaden Bosch Silver, ki tudi ni bil slab.


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Simon je všeč


330i
330i

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 404
  • Lokacija: SG
  • Avtomobil: 530xd G30, 420dA/F33

#16

V mrazu crkne samo akumulator, kateri je proti koncu življenskega cikla. Mraz samo zmanjša kratkostični tok, dejansko akumulator ubije vročina. 

 

P.s. še lastniku teme odgovorim. 

Jaz sem najbolj zadovoljen s Energizer akumulatorjem. Star je 11let spraznjen je bil že vsaj 20x (kot mulc z njim napajal akustiko v avtomobilu) pa še kar danes obrne brez težav M20 motor. S polnilcem ga brez problema napolnim na 14.2V. 

Res me zanima, koliko časa bo zdržal, zaenkrat ocenjujem, da je na 75/80%.

Energizerji so bili pred desetimi leti čisto drugačni akumulatorji kot so sedaj.... v zadnjih letih je Energizer "low cost" znamka. Že po teži se vidi, da so notri čisto "oskubljene" konfiguracije plošč. Za2-3 leta bo šel, kaj več pa dvomim.



Urejal 330i, 08.04.2021, 13:14.

What's the difference between men and boys?
The price of their toys!
Prikaži več možnosti


Falko
Falko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 404
  • Lokacija: LJ

#17

se pridružujem mnenju Iztoka, sam sem na traktorju menjal acu na 2-3 leta, res pa je, da sem ga polnil z bosch polnilcem, ki ni vreden mrzle vode (da se lepo izrazim), ker ima notri le trafo in eno diodo.. in mi vedno eno celico prebilo..

Ko sem pri avtu zamenjal z novim agm, sem starega (original bmw) dal na traktor, "pali ko singerica"...


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in sash uporabnikom je všeč to sporočilo


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 895
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#18

Hvala za odgovore, temo sem odprl z namenom da lahko vsak dobi kako uporabno informacijo glede akumulatorjev na enem mestu.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


330i
330i

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 404
  • Lokacija: SG
  • Avtomobil: 530xd G30, 420dA/F33

#19

Mogoče je imel slabo izkušnjo v obratni smeri, ker mi je omenjal, da se potem elektronika lahko zmeša, ma dobro sem vzel Varto 80Ah, namesto Varte 70Ah AGM, upam, da bo zdržal 6+let kot je originalni... :)

 

To temo sem odprl zato ker so se mi v roku enega meseca pokvarili akumulatorji v treh različnih vozilih, s tem da sta 2 dnevno v uporabi in kljub tu da so vozila zunaj nebi smelo priti so tega. Starost akumulatorjev od 2 do 4 leta, Exide ter Topla.
Torej kateri akumulatorji so kvalitetni, izkusnje, mnenja?

 

Težko je karkoli pavšalno reči o tem zakaj in kako.

 

Življenjska doba akumulatorja se začne že v tovarni in zelo važno je v kakšnem času je bil prodan in kako je bil skladiščen. Če je bil dolgo časa na skladišču in potem prodan delno izpraznjen (pod 12,4V), se mu bistveno zniža življenjska doba. Skoraj nihče od večjih trgovcev z avto deli ne obrača dovolj hitro zaloge, da bi bili akumulatorji v top stanju, ko jih prodajo (moje izkušnje). Redki preverijo akumulator pred prodajo in ga po potrebi dopolnijo. Najboljše je, če ima akumulator ob vgradnji med 12,6 in 12,7 V napetosti. V tem primeru je zagotovo "svež".

Velikokrat je to vzrok za predčasno odpoved akumulatorja. 

Ko so kakšne razprodaje akumulatorjev, se jih večinoma kdo želi rešiti iz skladišča (proizvajalec ali trgovec) in potem pride "sranje" na trg.

 

Potem so tukaj še faktorji uporabe:

- kolikokrat je bil akumulator globoko izpraznjen,

- na kakšnih relacijah se je vozil avtomobil,

- v kakšnem stanju so bili akumulatorji, ko so avtomobili stali (npr. med kolektivnimi dopusti),

- ali je bilo polnjenje v avtu vseskozi brezhibno

- ali so bile predgrelne svečke pri dizlu skozi delujoče...

To so vse faktorji, ki skrajšujejo življenjsko dobo akumulatorjev.

 

Nikakor ni res, da bi bili ti dve blagovni kaj drugačni ali slabši od drugih. Nenazadnje je Exide ob Jonhnson Controlsu največji proizvajalec akumulatorjev na svetu in obadva obvladujeta cca. 80% trga.

 

Pa še par nasvetov pri nakupu:

- vedno pazite, da ima kupljen akumulator cca. 12,6V ali višjo napetost

- kupujte pri specialistih, ki se na zadeve spoznajo in ne v supermarketih kamor (lahko) potisnejo v razprodaje robo, ki je nekje obležala na skladišču

- vsak naj presodi sam kakšno kvaliteto akumulatorja rabi (če misliš avto imeti manj kot 2 leti ni smiseln nakup nekega akumulatorja višjega cenovnega razreda)

- kupujte obvezno akumulator z najmanjšo kapaciteto, ki jo je predpisal proizvajalec ali pa en model višje

- v START/STOP avte nikoli akumulatorjev, ki niso za START/STOP, v tiste ki so pa START/STOP z polnjenjem (energy recuperation) pa obvezno START/STOP AGM

... pa še kaj sem najverjetneje pozabil.

 


What's the difference between men and boys?
The price of their toys!
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 986
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#20

...

V tvojih citatih marsikaj ne drži in je zavajajoče. Kaj vse pa ne bom povzemal, ker sem to že večkrat napisal.

 

Moje izkušnje temeljijo na +40. letih prakse iz prve roke ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.