Skoči na vsebino

 

P: 1997 E36 328i

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
39 odgovorov v temi
651997
651997
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21

#1

Znamka: BMW

Model: E36

Letnik 1. registracije: 1997

Dejanski letnik vozila (leto izdelave): 1997

Barva vozila: Modro-Zelena

Tip menjalnika: Getrag

Moč motorja: M52B28 192hp

Kilometri:304000km

 

Realnost kilometrov: 

 

Oprema vozila (seznam): 

 

Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): Na avtu zaenkrat še ni homologiran motor, in vzmeti.

 

Tehnične napake vozila: Avto je normalno vozen

 

Vizualne napake vozila: Avto ima  nekaj udrtnin, na zadnji havbi znake toče, na sprednji havbi udrtnine.. Nekaj minimalne rje na zadnjih bokih

 

Pretekla omembe vredna popravila: V opisu spodaj :)

 

Moj opis vozila: Zaradi odpustitve projekta prodam svojo E36 z swapanim M52B28 motorjom ORIGINAL motor iz E36.Nevem kje naj začnem, v zadnjih mesecih je bilo v avto vloženo veliko denarja še več pa časa!Na samem avtu so navarjene ojačitve za zadnji most v zadnjem delu podvozja je bila sanirana vsa rja, ki je bila na koncu prekrita z zaščitnim sprejom (bitumen).Zadnje roke z bobni so bile zamenjane z rokami z diski(novi nerabljeni diski in ploščics).Vse zavorne cevi (gumjaste in železne + m10 matice so bile zamenjane).Novi so zadnji kolesni ležaji, pakne za ročno zavoro + vzmeti in zajle in ABS senzorja zadaj.Obnovljene so bile tudi zavorne čeljusti.Pragovi so že bili popravljeni s strani bivšega lastnika in so zelo dobro ohranjeni!Avto je na eibach vzmeteh 30/50 vzmeti niso homologirane.Izpuh je do zadnjega lonca original z original katalizatorji!Motorni računalnik ima izbrisan ews.

 

Veliko sem delal tudi na notranjosti, strop + stebrički so preoblečeni na novo, športen volan in usnjeni manšeti (ročna zavora in menjalnik).Notranjost dejansko zelo lepo ohranjena!, minimanlno je strgan le voznikov sedež in pa sovoznikov predal rahlo povešen.

 

Sam motor je zdrav ima kompresijo in nikjer ne pušča olje oz voda.Menjana sta bila senzorja za glavno gred in odmično gred + senzor pozicije lopute.Nove so tudi svečke in tesnilo pokrova ventilov, ohišje termostata je aluminjast (M50 ) + nov termostat.Dve glavni cevi za vodo sta silikonski QSP rahlo rabljeni.Na avtu je popolnoma nova sklopka 240mm in potisna košara.(Sachs)

 

Merilnik hitrosti je zaenkrat še od 4cyl, zato obrati motorja niso realni.

 

Klime na avtomobilu ni!

 

Mišljen je bil za daily car,  ki bi se kakšno nedelijo zapodil na Rakitno :)  bi pa najraje prodal nekomu ki se razume na tovrstne modele, avto je le star 23 let.

 

 

Avto se NE prodaja na teh 17 col platiščih.V to ceno so všteta 15col železna platišča.

 

 

Cena:4200e Nekdo, ki dejansko ve koliko časa je in denarja je bilo vloženo v ta projekt bo ceno razumel. Cena ni zadnja!

 

Kontakt:041805666

 

 

Slike priložim danes ali jutri.

 


Prikaži več možnosti


651997
651997
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21

#2

Prilagam še slike avtomobila 

 

 

Cena ni zadnja, zbiram ponudbe, brez menjav.


Pripete slike za predogled

  • DSCF2960.jpg
  • DSCF2985.jpg
  • DSCF2995.jpg
  • DSCF2973.jpg
  • DSCF2988.jpg
  • DSCF2965.jpg
  • DSCF2977.jpg

Urejal 651997, 11.04.2021, 09:34.

Prikaži več možnosti


e-masteR-39
e-masteR-39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 391
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kappa 2.0 20V Turbo

#3

Kaj je bila školka v osnovi? 318i?


Prikaži več možnosti


651997
651997
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21

#4

Kaj je bila školka v osnovi? 318i?

Ja papirji so še vedno narejeni na 1.8i, se pa da motor brez problema homologirati.


Prikaži več možnosti


AS2000
AS2000
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: -------
  • Avtomobil: e36 330i, E39 530dT

#5

Ja papirji so še vedno narejeni na 1.8i, se pa da motor brez problema homologirati.


"Brez problema" ;)
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 631
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#6

Optimistično nastavljena cena, morem napisat.


Prikaži več možnosti
    • urbanbevk1 je všeč


tejkoc
tejkoc

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 337
  • Lokacija: radlje ob dravi
  • Avtomobil: F11 Msport

#7

Zanimiva e36, glede na napisano je pa treba se v kleparijo/licarijo dati dodatnega tisocaka, kar pa je za e36 Limo, ki je v originalu 4 valjnik kar zajeten kupcek denarja. Mislim, da je bolj pametno, da jo obdrzis sam in uredis do konca, ker koliko jaz spremljam trg in glede na to kaj sploh gre v prodajo bos ta cas tezko dobil zanjo vec kot 60% zastavljene cene.

Urejal tejkoc, 11.04.2021, 19:11.

Prikaži več možnosti


651997
651997
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21

#8

Nekdo, ki ima malo pojma o mehaniki ve da naštet materjal ni poceni.Kaj šele delo, in mi je žal da sem ob nastajanju projekta naredil le par slikc.

 

Kot je napisano v oglasu, pa cena ni zadnja.Prilagodi se jo ob ogledu vozila, se pa "optimistična cena" pozna da za avto kličejo resni kupci, in ne mulčki ki ti ponudijo jurja.

 

Motor se da homologirati, so v Sloveniji določeni ljudje ki se ukvarjajo z homologacijo resnejših predelav.Imam tudi papirje 2.8 E36, ki sem jih resnemu kupcu pripravljen dat zraven nakupa avtomobila.


Pripete slike za predogled

  • 171161862_220953139817257_4163888540674693713_n.jpg
  • 171680739_3945305908858397_6403150433426693507_n.jpg
  • 171906527_486152022529977_8442686852966584600_n.jpg
  • 171926106_2200283723440365_7992096383155526293_n.jpg
  • 172248470_301629311372569_4424440635668131681_n.jpg
  • 171988025_264784485369271_7908321802120239244_n.jpg

Urejal 651997, 11.04.2021, 19:29.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Svetnik
Svetnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 808
  • Lokacija: V gozdu
  • Avtomobil: Samo stare pregnite kante

#9

Vsekakor ti tak projekt "poje" kar nekaj denarja...samo veš kako je zdaj to s papirji...da se vsekakor vse..samo to je  podobno kot nekateri ki prodajajo avto kot oldtimer ampak brez papirjev da je to oldtimer kateri je oldtimer samo po letih :) ..sicer pa srečno prodajo...prava zadeva pod havbo :ok


Če bi se vsak zase brigal,bi imel za celo življenje dela :evillaugh  ....pa itak mora bit najmanj 3.0 , 6 zyl.... :skrbast

Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 941
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#10

Oprosti za OF :crazy

Če se že odločate za nove bakrene zavorne cevi, jih vsaj primerno zaščitite, pobarvajte karkoli..

 

Priporočam pa uporabo jeklenih cevi, se jih dobi v GMTju za primeren denar. Res, da jih je težje krivit, ampak so pa "večne" :ok

 


Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 193
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#11

"Brez problema" ;)

Jap, brez problema. 

Rabiš račun o vgradnji motorja, rabiš račun o zamenjavi zavor, rabiš kupoprodajno, da si motor kupil. Kar je v E36 obstajalo se da v E36 homologirat BP.
Edino razlika v ceni ali je to homologirano ali ne mora biti ogromna! Ker zdaj se prodaja avto, ki uradno ni legalen za na cesto nikakor. Takega avta recimo Avstrijec, Nemec, Nizozemec ne bi nikoli kupil ker se ga ne da čez tehničnega peljat. Pri nas pa uradno tudi ne. Da ne omenjam kupa problemov, ki jih lahko imaš zaradi tega. V tujini na oglasih je zato med swapanimi avti ogromna razlika ali so papirji urejeni ali ne. 
Pri nam policaji niti 50% tolk stvari ne preverjajo kot v tujini. 

Aja pa bakrene zavorne cevi. So avtomatski padec na tehničnem, prepovedane :)

Avto je vreden denarja za nekoga, ki si želi prihranit čas in živce pri sestavi iz nule. Ga pa vseeno čaka še marsikaj.

Se pa nikjer v sloveniji kolikor jaz vem NE DA homologirati resnejših predelav. Če se da, bi prosil za kontakt, ker rabim to vsaj za tri avte. Torej homologacija popolnoma X motorjev, ki nikoli niso obstajali v tem modelu. Ve kdo, kje se to da ? 



Urejal _BuLLet_, 11.04.2021, 21:23.

Prikaži več možnosti
    • Svetnik je všeč


Kokaner1
Kokaner1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 270
  • Lokacija: Braslovce
  • Avtomobil: E39 530dT

#12

Jap, brez problema. 
Rabiš račun o vgradnji motorja, rabiš račun o zamenjavi zavor, rabiš kupoprodajno, da si motor kupil. Kar je v E36 obstajalo se da v E36 homologirat BP.
Edino razlika v ceni ali je to homologirano ali ne mora biti ogromna! Ker zdaj se prodaja avto, ki uradno ni legalen za na cesto nikakor. Takega avta recimo Avstrijec, Nemec, Nizozemec ne bi nikoli kupil ker se ga ne da čez tehničnega peljat. Pri nas pa uradno tudi ne. Da ne omenjam kupa problemov, ki jih lahko imaš zaradi tega. V tujini na oglasih je zato med swapanimi avti ogromna razlika ali so papirji urejeni ali ne. 
Pri nam policaji niti 50% tolk stvari ne preverjajo kot v tujini. 
Aja pa bakrene zavorne cevi. So avtomatski padec na tehničnem, prepovedane :)
Avto je vreden denarja za nekoga, ki si želi prihranit čas in živce pri sestavi iz nule. Ga pa vseeno čaka še marsikaj.
Se pa nikjer v sloveniji kolikor jaz vem NE DA homologirati resnejših predelav. Če se da, bi prosil za kontakt, ker rabim to vsaj za tri avte. Torej homologacija popolnoma X motorjev, ki nikoli niso obstajali v tem modelu. Ve kdo, kje se to da ?

Ne da se vpisat motorja ki ni obstajal v tej skolki.. Sem zabil 10 000 eur v golfa 2 vr6 swap pa je bilo vse od vr6 gor na njemu pa dejansko je vse pasalo na vijak brez predelav, razn cilinder za sklopko je potreboval mal predelave na pedalkah pa mi nebi bilo problem dat 5k za homologacijo.. Ampak ni slo.. Potem sem po 5letih obupal odvozil par dirk z njemu in prodal za drobiz
Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 193
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#13

Ne da se vpisat motorja ki ni obstajal v tej skolki.. Sem zabil 10 000 eur v golfa 2 vr6 swap pa je bilo vse od vr6 gor na njemu pa dejansko je vse pasalo na vijak brez predelav, razn cilinder za sklopko je potreboval mal predelave na pedalkah pa mi nebi bilo problem dat 5k za homologacijo.. Ampak ni slo.. Potem sem po 5letih obupal odvozil par dirk z njemu in prodal za drobiz

No, sej to je bilo bistvo, ki sem ga želel povedat. To je samo pri nas tako, da se ne da in to je vrhunska bedarija sistema!! 
Tudi, če je čisto nek X motor kot recimo ameriški LS, za raznorazne motorje obstajajo raznorazni adapter kiti, ki se jih pri firmah da naročiti, uradno kupiti. 
Jaz razumem, da ne cesto ne morejo spustiti nekaj doma zvarjenega, ker to ni nikjer preverjeno... AMPAK, če so pa vsi deli kupljeni in namenjeni temu pa ne vem v čem jim je problem... Strokovno vgradnjo bi opravil mehanik in izdal račun. Na homologacijah bi preverili, če so vse komponente na avtu takšne kot napisane na poročilu vgradnje in je to to. Nobene visoke znanosti. 
V tujini se to da  :) Pri nas pa namerno zatirajo inovativnost in drugačnost.

 

V Avstraliji je čisto preprosto: 



Urejal _BuLLet_, 12.04.2021, 00:23.

Prikaži več možnosti
    • Straxer je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 157
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#14

Pri nas na tehnicnih so v zadnjem casu zaceli teziti za vsak drek, ki ni original na avtu, res noro.
Prikaži več možnosti
    • Nos je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 998
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46 320i

#15

Ta e30 je bil swapan za namene snemanja nekega spota in ni bil za cestno uporabo. Drugače mora it na engineering.
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 729
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#16

Ne da se vpisat motorja ki ni obstajal v tej skolki.. Sem zabil 10 000 eur v golfa 2 vr6 swap pa je bilo vse od vr6 gor na njemu pa dejansko je vse pasalo na vijak brez predelav, razn cilinder za sklopko je potreboval mal predelave na pedalkah pa mi nebi bilo problem dat 5k za homologacijo.. Ampak ni slo.. Potem sem po 5letih obupal odvozil par dirk z njemu in prodal za drobiz


Ampak 328i obstaja, tako da ta motor se da homologirat.
Za Golfa pa skoda da se prej nisi informiral, ker bi ti takoj rekli da ne gre zadeva skozi.
Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 625
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#17

Vsekakor ti tak projekt "poje" kar nekaj denarja...samo veš kako je zdaj to s papirji...da se vsekakor vse..samo to je  podobno kot nekateri ki prodajajo avto kot oldtimer ampak brez papirjev da je to oldtimer kateri je oldtimer samo po letih :) ..sicer pa srečno prodajo...prava zadeva pod havbo :ok

motor ne bi smelo bit problem homologirat

 

glede oldtimer je logično da je oldtimer po letih in ne po papirjih, razen če res nimaš pojma o avtih in ti mora nekje prav pisat da je oltimer, ker ti ne več da je oldtimer, včasih je celo več vreden avto če še ne piše da je oldtimer


No, sej to je bilo bistvo, ki sem ga želel povedat. To je samo pri nas tako, da se ne da in to je vrhunska bedarija sistema!! 
Tudi, če je čisto nek X motor kot recimo ameriški LS, za raznorazne motorje obstajajo raznorazni adapter kiti, ki se jih pri firmah da naročiti, uradno kupiti. 
Jaz razumem, da ne cesto ne morejo spustiti nekaj doma zvarjenega, ker to ni nikjer preverjeno... AMPAK, če so pa vsi deli kupljeni in namenjeni temu pa ne vem v čem jim je problem... Strokovno vgradnjo bi opravil mehanik in izdal račun. Na homologacijah bi preverili, če so vse komponente na avtu takšne kot napisane na poročilu vgradnje in je to to. Nobene visoke znanosti. 
V tujini se to da  :) Pri nas pa namerno zatirajo inovativnost in drugačnost.

 

V Avstraliji je čisto preprosto: 

moje info so da je v avstriji glede swap motorja isto kot pri nas, upaš homologirat samo tistega ki je bil v tej karoseriji, sepravi nemogoče, sem pomagal v delavnici s predelavami v austriji. V nemčiji naj bi se dalo


hrvaška je dobra za homologirat te stvari, motorje ki niso bili v vozilih


Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_ je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 58 687
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#18

Ta e30 je bil swapan za namene snemanja nekega spota in ni bil za cestno uporabo. Drugače mora it na engineering.

Ta je bil ja, imajo pa tam kar kul zakonodajo glede teh zadev in se marsikaj več da.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 625
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#19

aha, Avstralija ne Avstrija :-D, ja tam je pa drugi svet


Prikaži več možnosti


Svetnik
Svetnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 808
  • Lokacija: V gozdu
  • Avtomobil: Samo stare pregnite kante

#20

hotel sem samo povedat da se lažje proda tak oldtimer kateri ima urejeno homologacijo oz. papirje kot pa da moraš vse sam rihtati... v tem primeru glede homologacije motorja :ok


Če bi se vsak zase brigal,bi imel za celo življenje dela :evillaugh  ....pa itak mora bit najmanj 3.0 , 6 zyl.... :skrbast

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.