Skoči na vsebino

 

P: 1997 E36 328i

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
39 odgovorov v temi
žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 625
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#21

hotel sem samo povedat da se lažje proda tak oldtimer kateri ima urejeno homologacijo oz. papirje kot pa da moraš vse sam rihtati... v tem primeru glede homologacije motorja :ok

glede motorja v tem primeru maš prav, papirji oldtimer so pa včasih celo nadležni


Prikaži več možnosti
    • Svetnik je všeč


karabaja
karabaja

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 237
  • Lokacija: Ajdovščina
  • Avtomobil: e36 e30 e46

#22

Ne vem zakaj omenjate papirje za starodobnika? .. avtu manjka še 6 let :-D


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


651997
651997
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21

#23

Kar se tiče zavornih cevi, so bile pobarvane v temelnjo in nato navadno barvo.

 

Glede homologacije je pa tako, najlažje se tak primer homologira z naslednjimi papirji

-prometno od dejanskega avta

-homologacijski karton

-osebno od lastnika vozila

-kupoprodajno za to vozilo

-izpolnjeno tehnicno porocilo z zigom in podpisom mehanika

-prometno iz katerega avtomobila je bil motor vzet ven

 

Po mojih informacija je to to, vso to potrebno dokumentacijo imam.Tako da mislim da to nebi bil problem narest, glede na to da je bil M52B28 motor v takih avtih.

 

 


Jap, brez problema. 

Rabiš račun o vgradnji motorja, rabiš račun o zamenjavi zavor, rabiš kupoprodajno, da si motor kupil. Kar je v E36 obstajalo se da v E36 homologirat BP.
Edino razlika v ceni ali je to homologirano ali ne mora biti ogromna! Ker zdaj se prodaja avto, ki uradno ni legalen za na cesto nikakor. Takega avta recimo Avstrijec, Nemec, Nizozemec ne bi nikoli kupil ker se ga ne da čez tehničnega peljat. Pri nas pa uradno tudi ne. Da ne omenjam kupa problemov, ki jih lahko imaš zaradi tega. V tujini na oglasih je zato med swapanimi avti ogromna razlika ali so papirji urejeni ali ne. 
Pri nam policaji niti 50% tolk stvari ne preverjajo kot v tujini. 

Aja pa bakrene zavorne cevi. So avtomatski padec na tehničnem, prepovedane :)

Avto je vreden denarja za nekoga, ki si želi prihranit čas in živce pri sestavi iz nule. Ga pa vseeno čaka še marsikaj.

Se pa nikjer v sloveniji kolikor jaz vem NE DA homologirati resnejših predelav. Če se da, bi prosil za kontakt, ker rabim to vsaj za tri avte. Torej homologacija popolnoma X motorjev, ki nikoli niso obstajali v tem modelu. Ve kdo, kje se to da ? 

Da se homologirati le motor, kateri je bil dejansko v takem avtomobilu. M52B28 je bil.


Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_ je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 156
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#24

Kako pa eni lahko v E39 homologirajo M60B30?


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 969
  • Avtomobil: E28 & E34 & E32 & E61

#25

Kako pa eni lahko v E39 homologirajo M60B30?

 

To pa je bila mučka, ki se je včasih dala. Mislim, da zadnje čase slednje ljudem ni več uspelo. Ampak saj prav, imamo pri nas naravnost oderuške cestnine.



Urejal E39-530d, 12.04.2021, 12:39.

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 998
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46 320i

#26

Ta je bil ja, imajo pa tam kar kul zakonodajo glede teh zadev in se marsikaj več da.


Seveda se da za razliko od nas, ampak je kr postopek. So v enem videu vse opisali, mislim da datsun 280z z rb26 motorjem
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 193
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#27

motor ne bi smelo bit problem homologirat
 
glede oldtimer je logično da je oldtimer po letih in ne po papirjih, razen če res nimaš pojma o avtih in ti mora nekje prav pisat da je oltimer, ker ti ne več da je oldtimer, včasih je celo več vreden avto če še ne piše da je oldtimer

moje info so da je v avstriji glede swap motorja isto kot pri nas, upaš homologirat samo tistega ki je bil v tej karoseriji, sepravi nemogoče, sem pomagal v delavnici s predelavami v austriji. V nemčiji naj bi se dalohrvaška je dobra za homologirat te stvari, motorje ki niso bili v vozilih


Za Avstrijo sem jaz drugace slisal ampak dejansko ne vem :)..
Nemcija vem da gre, Nizozemska vem, da gre.. Hrvaski A testi so menda tut fajn.
Vglavnem opcija bo izvoz, predelava in uvoz nazaj.
Ne da se pa 30+ let starega avta uvozit v SLO brez dajatev kot oldyja, ce ma vpisane predelave, tudi ce ima certifikat starodobnika.
Na lastni kozi sprobano letos :)
Lahko ti zbrisejo predelave in uvozis kot oldy ali pa placas normalen uvoz ceprav lahko kasneje spet naredis certifikat oldyja.
Kar je spet ena cvetka.
Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 193
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#28

Kako pa eni lahko v E39 homologirajo M60B30?

Ups, guilty. Ja to mi je uspelo kar precej let nazaj pa se to z vezami.
V avtu tako ali tako ni bil pravi motor, je bil M62B44TU in je padla ideja, da ce ze homologiramo zakaj ne bi vpisali M60B30,da sem v cestninskem rangu do 3.0.

Takrat sem bil pac student in cene cestnin so ravno, ko sem kupil avto dvignili iz cca 190€ na 500€ in se mi je zdela pac dobra ideja.
Danes tega ne bi delal.

Bi pa rad shomologiral eno repliko od avta in 55 AMG motor v en mali avtek pa se kaj.. 4 taki projekti.
Zato sprasujem ce je kdo ze kaj delal v tujini.. Vcasih pa pade kak dobra ideja ali informacija na katero se nisem pomislil :)

Urejal _BuLLet_, 12.04.2021, 20:17.

Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 729
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#29

Vglavnem opcija bo izvoz, predelava in uvoz nazaj.

Pa si zihr da to gre, npr. v primeru da je motorizacija, ki nikoli ni bla predvidena za ta nek avto?


Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 193
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#30

Pa si zihr da to gre, npr. v primeru da je motorizacija, ki nikoli ni bla predvidena za ta nek avto?


Yes.. Mas E30ke z vpisanimi S65 ali pa 4.4 V8 motorji.. In v tujini so tudi velike razlike, ko se avto prodaja ce je street legal ali ne. Torej vpisano vse ali ne.
Na hrvaskem recimo E23 728i z 2.4td pa nikoli sploh E23 dizel ni obstajal.
Pa E36 coupe z V8.

Med drugim sem tudi par let nazaj sam imel E31 850i, ki je mela ze ful let nazaj vpisano 2.4td v homologacijo :)
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 729
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#31

Mislil sem, ce gre tak avto uvozit k nam in vso papirologijo legalno uredit.
Ful let nazaj se je dalo marsikaj, danes je pa kurac za marsikaj.
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 676
  • Lokacija: Sevnica

#32

Kolega je nedolgo nazaj uvozil s Hrvaske e30 z M50 motorjem ravno zato, ker je vse legalno lahko uredil.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 729
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#33

Ahha. Sej sprasujem, ker sem ze studiral tako idejo, pa glede na nase talente na homologacijah sem mislu da me bi slo skozi.
Kak Compact z V8 bi pasal v prihodnosti :ok2
Prikaži več možnosti


DomenG
DomenG

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 804
  • Lokacija: Nova Gorica

#34

Se pravi izvozis avto na hrvaško, tam urediš homologacijo, potem pa uvoz nazaj :ok2


Prikaži več možnosti


Bmw39
Bmw39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 834
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: f11 535dM ,e30is ,e39 V8

#35

Hrvati naredijo A-test na marsičem :) Pred leti vem da sem gledal takrat še ugodno e30 cabrio 4.4 V8 vpisan uradno. 


Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 625
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#36

Hrvati naredijo A-test na marsičem :) Pred leti vem da sem gledal takrat še ugodno e30 cabrio 4.4 V8 vpisan uradno. 

2 x moč seriskega motorja lahko homnologiraš, tako da 190km x2   380 konjev, sepravi 4.4 nič kaj takega


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 322
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#37

Zanimivo, očitno se nam oziroma bolje rečeno JIM obeta homologacijski turizem xD


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 625
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#38

to delajo recimo italjani množišno že leta, samo s nemčijo, sploh pa ne vem če gredo avti sploh gor, mogoče delajo to kar agencije preko slik


Prikaži več možnosti


651997
651997
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21

#39

Avto je prodan, admina prosim da zaklene temo.

 

LP


Prikaži več možnosti
    • m4tj4z je všeč


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 193
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#40

Kolega je nedolgo nazaj uvozil s Hrvaske e30 z M50 motorjem ravno zato, ker je vse legalno lahko uredil.


Je lahko uvozil kot oldyja kljub predelavi ali so samo mene ob uvozu nategovali? :)
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.