Skoči na vsebino

 

2003 E85 Z4 3.0i roadster

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
164 odgovorov v temi
Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 070
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#141

Mogoče so ne vem, testirali na crashtestih?

Lahko so testirali kolikor so lahko. Fail je še vedno.
Je pa malo boljše, če je pas izven vodila, sam pol pa spet mi zgleda čudno pa vseeno ni to to.

 

Ne vem no, jaz nisem imel in zaznaval nikoli težav da bi bil pas po originalu tako previsok. Morda pa sem čuden šofer ali čudno sedim. Če pa gledam koncept tvojega položaja pasu nizko na sedež in potem nek drug klasičen avto, ki vleče pas iz stebrička so potem takem vsi pri ostalih avtih kao previsoko pozicionirani? Ja ok boste rekli se da na stebričkih spustiti malce nižje, ja se da sam ne vem kok pa ne pa tudi ne.

 

V nobenem, ampak res nobenem drugem vozilu nimam tega problema. Povsod se da uredit. Je odvisno kako je pas priterjen in kam.
Pa govorimo o avtobusih, kombijih, kamijonih, osebnih vozilih, kombijih...nikjer. Samo v Z4.
Sem pa vesel, da si eden redkih, ki mu položaj odgovarja :ok

 

 

Je pa zagotovo nivo pasu povezan z varnostjo in v primeru nesreč kako te le ta zateguje ali po roki ali po telesu. Ne vem no, sicer važno da je tebi všeč-boljše, za kaj več bi pa mogel videti zadevo in probati kaj in kako ob samem sedenju le ta funkcionira in predvsem kaj pomeni v primeru kake hujše nesreče. 

 

Upajmo, da ne bomo ugotavljali s hujšo nesrečo ane.
Vsekakor pa kako teče pas sedaj je dosti boljše. Teh par cm razlike v bistvu pomeni, da gre nižje po rami in ne več po vratu.
Lepo drsi naprej/nazaj, praktično nič ga ne moti in se ne zatika.

 

Škoda da v temno notranjost en daš vsaj malce drugačnosti, kak usnjen delež v kabini v kako drugo barvo usnja. Razmisli o kaki kombinaciji črna-rumena. Pa daš zunaj čeljusti na rumeno pobarvati, obdržiš rumene smernike kpl., noter okoli ročne in menjalnika se poigrate z rumenim usnjem, pa pri blazinicah za kolena tudi rumena, pa recimo če že hočeš črne tepihe da rumeno obrobo, pa rumen všit znak napis Z4 daš narediti v tepiha, itd... verjemi boš se čist drugače počutil v kabini in bo nekaj unikatnega pri naši družini zajcu v slo  :)

 

za lažjo predstavo: 

 

c97cbd5eda246eae73c77fce0356da07--bmw-z-grey-interiors.jpg (600×450) (pinimg.com)

Rumena barva mi je sicer všeč (kar si linkal) a kaj, ko se to hitro vse umaže in se pozna gor vse.
In zato, kar se mene tiče, nobena druga barva notranjosti kakor črna ali bordo rdeča ne pride v poštev.
Tepihi p amorejo bit črni oz antracid, brez obrob ipd., ker slednje mi res ni všeč.
Vsekakor pa ni slaba kombinacija kar si napisal (z izjemo tepihov), toda no go zame (oz, če bi vedno ostalo 100% čisto brez pikice umazanije, kar pa itak ni mogoče).

 

 


Prikaži več možnosti


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 070
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#142

Danes stestirano in vse deluje v nulo :ok
Pas se lepo premika naprej/nazaj, pot prehoda je tudi bolj na rami in ne drsa več po vratu.
Skratka zadovoljen, da bolj ni mogoče :ok


Prikaži več možnosti
    • sash, x-driver in Andr3jM uporabnikom je všeč to sporočilo


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 070
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#143

Po mesecih "bom, bom...ma sej bom..bom" je prišel čas, ko sem.
Luči so bile sicer dobre a malo osvežitve ne škodi tako, da so bile spolirane (še zaščitim jih in je - v živo je večja razlika).
Ker pa sem bil že s polirko tam sem še robove felten osvežil (ni slik, ker v garaži se na sliki bolj malo vidi, nisem pa peljal ga ven).

Pripravljen na sezono...zdej se morem samo še za izpuh odločit kaj naredit, da bo še mal glasnejše vse skpaj :ok

 

k0LOvElM_o.jpg

 

dVSVUlzp_o.jpg



Urejal Sorgo, 13.05.2023, 16:18.

Prikaži več možnosti
    • crtacrta, tonchy, ŽigecBMW525 in 3 ostalim je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 319
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#144

A sem ti naredil lušt? :ok2 

 

Sicer je dosti več dela, ampak je tudi rezultat toliko boljši, če se luč sname in spolira tudi okoli robov. Se še kako vidi potem na avtu :ok


Prikaži več možnosti


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 070
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#145

A sem ti naredil lušt? :ok2

 

Sicer je dosti več dela, ampak je tudi rezultat toliko boljši, če se luč sname in spolira tudi okoli robov. Se še kako vidi potem na avtu :ok

Nop, polirka mi je nardila lušt že odkar sem jo kupil :ok2

Sam časa ni blo :skrbast

 

Mah..itak je boljše samo kje mam čas za to...je že ql tko, ker itak niso ble grozne (tudi robovi so popedenani).


Prikaži več možnosti


WhiteTiger
WhiteTiger
  • Uporabnik
  • Sporočil: 381
  • Lokacija: Kobarid
  • Avtomobil: E30is, E30 touring, RS

#146

S čim jih boš pa zaščitil, da ne bodo spet porumenele?


Prikaži več možnosti


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 070
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#147

417VLiu1oKL._AC_.jpg

 

Bomo vidli koliko bo zdržalo.

Deklarirano je 1 leto ampak glede na to, da je avto garažiran in vožen le par tisoč km na leto bo verjetno dlje.


Prikaži več možnosti
    • WhiteTiger je všeč


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 070
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#148

Letos ni bilo kaj dosti časa za slikanje, ker sem raje vozil :ok2

 

Sem pa vmes nadgradil DISA loputo, ker je @x-driver imel eno viška...

Iščem še lepe sončne dni za vožnjo, pol pa bo počasi zima in bo Z4 videl svetlobo le ob lepih, suhih in neposoljenih cestah (torej 1x/mesec).
Pred novo sezono pa naredim še servis, ker sedaj ni smiselno, ker bo olje itak samo stalo par mesecev...naj bo sveže pred vrtenjem v obrate :ok

 

Da pa ne bo samo za brat, damo še nekaj za pogledat. Tokrat iz Portol :ok

 

3QMRyd5S_o.jpg

 

41rtF6gx_o.jpg

 

j18GWGW9_o.jpg


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, veloce, Bavaria fan in 9 ostalim je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 118
  • Lokacija: Slo

#149

Olje je bolje menjat pred hrambo. V kolikor pustis notri staro kontaminirano olje, se v njem lahko tvorijo kisline, ki povzrocajo korozijo. Sveze olje pa se do pomladi ne unici, oziroma poslabsa. Moras pa pazit, da ce avto prizges, se mora segret vsaj na 100 stopinj in naj nekaj casa laufa na 100 stopinjah, da se ti ne zacne nabirati kondenz.
Prikaži več možnosti
    • Sorgo je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#150

Olje je bolje menjat pred hrambo. V kolikor pustis notri staro kontaminirano olje, se v njem lahko tvorijo kisline, ki povzrocajo korozijo. Sveze olje pa se do pomladi ne unici, oziroma poslabsa. Moras pa pazit, da ce avto prizges, se mora segret vsaj na 100 stopinj in naj nekaj casa laufa na 100 stopinjah, da se ti ne zacne nabirati kondenz.

S tem se pa nebi strinjal. Oziroma ja, seveda je boljše, ampak če si res perfekcionist boš menjal olje preden boš dal avto na zimsko spanje in potem spomladi še enkrat, kljub temu da bo s tistim oljem prevoženih nič ali vsega par 10 ali par 100 km. Tega seveda nihče ne dela. Zato je boljše če daš avto "spat" s starim oljem, to čez zimo nabere vlago, spomladi ga zamenjaš za svežega in odvoziš sezono. Če narediš tako kot si ti predlagal imaš celo poletje notri olje, ki je nase pozimi vezalo vlago in to je zelo slabo za motor. Boljše je če je olje z majhnim % vlage notri ko avto stoji, kot če je vlaga notri ko se avto vozi. Zakaj, zato ker pač vozimo BMWje, kar pomeni da včasih motor poženemo do rdečega polja in takrat mora bit olje čim boljše, brez nečistoč in kondenza. 

 

Z ostalim se strinjam, če avto pozimi prižgeš (kar je zelo priporočljivo vsaj enkrat na mesec, če ne dvakrat ali večkrat - jaz svoje vžigam na vsaka dva tedna), moraš motor segret na delovno temperaturo in naj tako laufa vsaj 10 do 15 minut. Še boljše je če se greš malo peljat (pri današnjih zimah to ni problem, ko so vmes suha obdobja in so ceste suhe - takrat ne nameče gor soli), če že ne moreš naredit enega kroga okoli bloka ali bajte pa vsaj avto malo "pretegneš" gor in dol po dvorišču, toliko da se batki na zavorah premaknejo. Za te je najbolj pomembno, da ne stojijo pri miru. In druga stvar ki jo jaz redno razmigavam je gretje, elektromagnetni ventil za gretje ima tudi batke in tudi za te je dobro da jih na vsake toliko malo premakneš, tako da jaz pozimi vklopim najprej gretje na ful, potem pa na hladno (oboje obvezno ob vklopljeni klimi, da se še kompresor prelufta in ležaji ne zapikajo) in to parkrat ponovim, da se tisti batki preluftajo. To dvoje je nekako najbolj pomembno, zavore in klima/gretje, pa seveda motor na delovno temperaturo, če to redno počneš ne bo spomladi nobenih težav, ko se boš začel spet vozit.


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti
    • Sorgo in Volvej uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 271
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#151

Definitivno je boljše sveže olje pred hrambo nalit. Aditivi v olju so tako sveži, posebej proti obrabni kar pride prav, ko čez zimo avto stoji in se večina olja scedi v karter.
Torej ko vsake toliko pozimi vžgeš avto ta maže s svežim oljem, ki dobro ščiti pred obrabo.
Prikaži več možnosti
    • Sorgo je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 118
  • Lokacija: Slo

#152

S tem se pa nebi strinjal. Oziroma ja, seveda je boljše, ampak če si res perfekcionist boš menjal olje preden boš dal avto na zimsko spanje in potem spomladi še enkrat, kljub temu da bo s tistim oljem prevoženih nič ali vsega par 10 ali par 100 km. Tega seveda nihče ne dela. Zato je boljše če daš avto "spat" s starim oljem, to čez zimo nabere vlago, spomladi ga zamenjaš za svežega in odvoziš sezono. Če narediš tako kot si ti predlagal imaš celo poletje notri olje, ki je nase pozimi vezalo vlago in to je zelo slabo za motor. Boljše je če je olje z majhnim % vlage notri ko avto stoji, kot če je vlaga notri ko se avto vozi. Zakaj, zato ker pač vozimo BMWje, kar pomeni da včasih motor poženemo do rdečega polja in takrat mora bit olje čim boljše, brez nečistoč in kondenza.



Sem vedel, da ne bos razocaral s slabim nasvetom o olju. :)

Urejal e60va, 01.10.2023, 21:18.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#153

Sem vedel, da ne bos razocaral s slabim nasvetom o olju. :)

Sarkazem lahko mirne duše izklopiš. Motorje smo vžigali tudi že s 30 in več let starim oljem in jim ni bilo nič, tako da eno zimo motor brez problema preživi tudi z oljem ki ni čisto sveže. Po drugi strani pa kot rečeno ni vseeno kaj imaš notri ko se z avtom voziš in so obrati na rdečem polju, tako da to kar sem napisal drži 100%, tako je in nič drugače. V nobenem primeru sicer ne bo katastrofe, kaj je za motor boljše sem pa povedal.


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 118
  • Lokacija: Slo

#154

Kako pride vlaga v motor, kaksna kolicina in na kaksen nacin izpari, ti je torej spanska vas.

Sedaj bos napisal roman, pa zraven se kaj o zavorah, klimi in gumah, da bo zvenelo bolj verodostojno, vendar s tem svojega pisanja ne bos spremenil v resnico. Da je bolje zamenjat olje pred hrambo kot pa po hrambi, ce ga menjas zgolj enkrat, je dokazano z analizo olj, ti pa kar veselo tipkaj.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#155

Kako pride vlaga v motor, kaksna kolicina in na kaksen nacin izpari, ti je torej spanska vas.

Sedaj bos napisal roman, pa zraven se kaj o zavorah, klimi in gumah, da bo zvenelo bolj verodostojno, vendar s tem svojega pisanja ne bos spremenil v resnico. Da je bolje zamenjat olje pred hrambo kot pa po hrambi, ce ga menjas zgolj enkrat, je dokazano z analizo olj, ti pa kar veselo tipkaj.

Vlaga pride v motor s kondenzom in ta ne izpari, pomeša se z oljem.

 

Ne vem zakaj bi moral še kaj pisat, saj sem že vse napisal. Zima traja tri mesece, če motor vžigaš na vsaka dva tedna je to 6 hladnih vžigov, ki absolutno ne škodujejo motorju, ti se pa potem celo sezono voziš s kondenzom pomešanim z oljem, če ravnaš tako kot si napisal. V čemu točno je problem, česa ne razumeš? 


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 070
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#156

Hvala za nasvete glede olja, vedno pride prav kaj novega zvedet :ok

Zakaj je namen menjave pred sezono?
Ker sem servis naredil približno 4000 km nazaj in avto ne bo stal daljša obdobja.
1x ali 2x na mesec se ga bo zapeljalo vsaj 50km dolg krog.
Zato je padla odločitev, da se pred sezono menja, da bo sveže, ko bo polno zadihal.

Res pa je, da nisem pomislil na aditive in vlago.
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 118
  • Lokacija: Slo

#157

Vlaga pride v motor s kondenzom in ta ne izpari, pomeša se z oljem.

 

Ne vem zakaj bi moral še kaj pisat, saj sem že vse napisal. Zima traja tri mesece, če motor vžigaš na vsaka dva tedna je to 6 hladnih vžigov, ki absolutno ne škodujejo motorju, ti se pa potem celo sezono voziš s kondenzom pomešanim z oljem, če ravnaš tako kot si napisal. V čemu točno je problem, česa ne razumeš? 

Se mi je zdelo, da ne boš v celoti odgovoril, ker ne veš. Menda ne misliš, da kondenz v notranjosti motorja nastane kar tako, zaradi nizkih zunanjih temperatur? Nekako tako kot je viden na karoseriji. V ekstremnih pogojih mogoče, pa še takrat je to zanemarljiva količina, ki med vožnjo izpari. Precej večje količine kondenza, oziroma vode nastajajo pri samem delovanju motorja. Voda je stranski produkt izgorevanja in za vsak liter goriva nastane kot stranski produkt liter vode, ki sproti izpari, problem nastane, ko nekdo v dobri veri pozimi prižge motor za 15-20 minut in nima pojma, na kakšno temperaturo je olje sploh segreto, ker avto nima merilnika. Potem pa motor s hladnim oljem ugasne in kondenz ostaja notri. Enako je pri kratkih vožnjah, ko kondenz ne more izpareti in se nabira v motorju dan za dnem in se sčasoma začne mešati in kazati kot svetla sluz na pokrovčku olja. V kolikor pa avto stoji na mestu z ugasnjenim motorjem celo zimo, pa kondenz ni problem, sploh če je avto v garaži, takrat ne kondenzira niti karoserija, kaj šele notranjost motorja. Še v menjalnikih to ni problem, pa se tam olje menja na popolnoma druge intervale in menjalniško olje nikoli ne gre na 100 stopinj. Niti pri zavornem olju, ki ima to lastnost, da nase veže vlago, ni problem mirovanje v hrambi 4 mesece. 

 

Pravilen postopek hrambe je, da pred hrambo vozilo ogreješ na delovno temperaturo in in narediš nekaj 10km, da izpari popolnoma vsa vlaga. Potem pa, v kolikor ni možnosti, da postopek vmes ponoviš in nisi ziher, ali je olje sploh doseglo 100 stopinj, bolje da avta sploh ne prižigaš. Pri takšnem postopku kondenza v motorju ne bo in sveže olje bo imelo spomladi enake lastnosti. V kolikor pa avto stoji v hrambi s starim kontaminiranim oljem in je bil po možnosti parkiran še neogret, je pa velika verjetnost, da se bodo tvorile kisline in delale škodo. Vsak hladen vžig pa dolgoročno tudi ne bo blagodejno vplival na obrabo. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#158

Se mi je zdelo, da ne boš v celoti odgovoril, ker ne veš. Menda ne misliš, da kondenz v notranjosti motorja nastane kar tako, zaradi nizkih zunanjih temperatur? Nekako tako kot je viden na karoseriji. V ekstremnih pogojih mogoče, pa še takrat je to zanemarljiva količina, ki med vožnjo izpari. Precej večje količine kondenza, oziroma vode nastajajo pri samem delovanju motorja. Voda je stranski produkt izgorevanja in za vsak liter goriva nastane kot stranski produkt liter vode, ki sproti izpari, problem nastane, ko nekdo v dobri veri pozimi prižge motor za 15-20 minut in nima pojma, na kakšno temperaturo je olje sploh segreto, ker avto nima merilnika. Potem pa motor s hladnim oljem ugasne in kondenz ostaja notri. Enako je pri kratkih vožnjah, ko kondenz ne more izpareti in se nabira v motorju dan za dnem in se sčasoma začne mešati in kazati kot svetla sluz na pokrovčku olja. V kolikor pa avto stoji na mestu z ugasnjenim motorjem celo zimo, pa kondenz ni problem, sploh če je avto v garaži, takrat ne kondenzira niti karoserija, kaj šele notranjost motorja. Še v menjalnikih to ni problem, pa se tam olje menja na popolnoma druge intervale in menjalniško olje nikoli ne gre na 100 stopinj. Niti pri zavornem olju, ki ima to lastnost, da nase veže vlago, ni problem mirovanje v hrambi 4 mesece. 

 

Pravilen postopek hrambe je, da pred hrambo vozilo ogreješ na delovno temperaturo in in narediš nekaj 10km, da izpari popolnoma vsa vlaga. Potem pa, v kolikor ni možnosti, da postopek vmes ponoviš in nisi ziher, ali je olje sploh doseglo 100 stopinj, bolje da avta sploh ne prižigaš. Pri takšnem postopku kondenza v motorju ne bo in sveže olje bo imelo spomladi enake lastnosti. V kolikor pa avto stoji v hrambi s starim kontaminiranim oljem in je bil po možnosti parkiran še neogret, je pa velika verjetnost, da se bodo tvorile kisline in delale škodo. Vsak hladen vžig pa dolgoročno tudi ne bo blagodejno vplival na obrabo. 

Najprej mi rečeš da bom zdaj verjetno napisal roman, potem ko napišem samo par stavkov pa praviš da se ti je zdelo da ne bom v celoti odgovoril, ker ne vem - diskvalifikacija v vsakem primeru :skrbast

 

No, malo sem se pohecal. S tem kar si napisal načeloma se strinjam, dobro povedano. Do kondenza sicer ne pride samo zaradi nizkih zunanjih temperatur, to je samo en od pogojev. Kondenz nastane takrat, ko temperatura zraka doseže temperaturo kondenza in se ustvari na površinah, ki so toplejše kot zrak. To je ena in edina definicija za kondenz. S to metodo se da iz zraka iztisnit nepredstavljivo veliko vode če veš kaj počneš, bili so primeri ko so ljudje zaradi tega znanja preživeli v puščavi, s pomočjo ene plahte polivinila so iz zraka dobili lahko celo liter vode, kar je zadoščalo za osnovne potrebe človeškega telesa za tisti dan. To da se v garaži ne izloča kondenz ni res, to velja samo za ogrevane garaže v hišah, s tem da ogrevanje ni vedno pozitivna stvar ampak pustimo to, da res ne bomo pisali romanov. V individualnih garažah se dostikrat nabira kondenz, ti tega mogoče še nisi videl, jaz pa sem in zato je moj nasvet takšen kot je, da se olje zamenja spomladi. 

 

Kakorkoli že, pri najini debati gre bolj za detajle kot za kaj resnega, kot sem že rekel kondenz v olju ni nekaj kar bi lahko resno škodovalo motorju in tvoj nasvet drži, če imaš avto čez zimo v garaži v hiši. Pa tudi če ni, neke posebne škode ne bo, tudi če se olje menja jeseni. Glede tega se nima smisla kregat, jaz ne mislim nikomur solit pameti, obdržimo debato na kulturnem nivoju in povejmo vsak svoje izkušnje, če se naša mnenja na določenih točkah malo razlikujejo s tem ni nič narobe, je popolnoma normalno :ok


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti


dnjehen
dnjehen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 533
  • Avtomobil: Fiesta ST

#159

e60va brezveze se trudiš.

 

2DSzwMS.jpg


Prikaži več možnosti
    • sharkEr, tonchy, Fleko in 2 ostalim je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 118
  • Lokacija: Slo

#160

Najprej mi rečeš da bom zdaj verjetno napisal roman, potem ko napišem samo par stavkov pa praviš da se ti je zdelo da ne bom v celoti odgovoril, ker ne vem - diskvalifikacija v vsakem primeru :skrbast

 

No, malo sem se pohecal. S tem kar si napisal načeloma se strinjam, dobro povedano. Do kondenza sicer ne pride samo zaradi nizkih zunanjih temperatur, to je samo en od pogojev. Kondenz nastane takrat, ko temperatura zraka doseže temperaturo kondenza in se ustvari na površinah, ki so toplejše kot zrak. To je ena in edina definicija za kondenz. S to metodo se da iz zraka iztisnit nepredstavljivo veliko vode če veš kaj počneš, bili so primeri ko so ljudje zaradi tega znanja preživeli v puščavi, s pomočjo ene plahte polivinila so iz zraka dobili lahko celo liter vode, kar je zadoščalo za osnovne potrebe človeškega telesa za tisti dan. To da se v garaži ne izloča kondenz ni res, to velja samo za ogrevane garaže v hišah, s tem da ogrevanje ni vedno pozitivna stvar ampak pustimo to, da res ne bomo pisali romanov. V individualnih garažah se dostikrat nabira kondenz, ti tega mogoče še nisi videl, jaz pa sem in zato je moj nasvet takšen kot je, da se olje zamenja spomladi. 

 

Kakorkoli že, pri najini debati gre bolj za detajle kot za kaj resnega, kot sem že rekel kondenz v olju ni nekaj kar bi lahko resno škodovalo motorju in tvoj nasvet drži, če imaš avto čez zimo v garaži v hiši. Pa tudi če ni, neke posebne škode ne bo, tudi če se olje menja jeseni. Glede tega se nima smisla kregat, jaz ne mislim nikomur solit pameti, obdržimo debato na kulturnem nivoju in povejmo vsak svoje izkušnje, če se naša mnenja na določenih točkah malo razlikujejo s tem ni nič narobe, je popolnoma normalno :ok

Zakaj misliš, da bi v garaži, kjer že temperatura zunaj avtomobila ne variira kaj dosti, potem v motorju prihajalo do takšnih sprememb, ki bi rezultirale v kondenzu? Ko se motor enkrat ohladi, drži konstantno temperaturo materiala, olja in zraka, razen če govorimo o ekstremno nizkih temperaturah, do katerih pa v garaži ne pride. Že danes zjutraj je imelo olje zjutraj 13 stopinj, pa je imelo 13 stopinj tudi v začetku aprila, ko so bile zjutraj zunanje temeprature pod ničlo.

 

Garaža mora bit zračna, z majhno odprtino na dveh straneh, sicer je notri lahko vlažno in zatohlo. Moja garaža s tem nima težav.



Urejal e60va, 02.10.2023, 08:18.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.