Skoči na vsebino

 

2003 E85 Z4 3.0i roadster

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
164 odgovorov v temi
Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 779
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#161

Do kondenza sicer ne pride samo zaradi nizkih zunanjih temperatur, to je samo en od pogojev. Kondenz nastane takrat, ko temperatura zraka doseže temperaturo kondenza in se ustvari na površinah, ki so toplejše kot zrak. To je ena in edina definicija za kondenz. 

Kako lahko toliko bedarij napišeš v parih besedah? Si se mogoče spet pohecal?

 

Kondenziranje je je pojav, ko voda spremeni agregatno stanje - iz plinastega v tekoče. Da voda preide iz plinastega v tečkoče stanje moraš dosečti točko rosišča in to je samo v primeru znižanja temperature in ne povišanja. Zato se nabira kondenz na hladni plastenki/steklenici/kozarcu, ko naliješ hladno pijačo in ne obratno! Če povišaš temperaturo zraka dvigneš absorbcijo vlage v zraku - če ne spremeniš količine vlage, je absolutna vlažnost enaka, samo relativna vlažnost se v tem primeru zniža. 


Prikaži več možnosti
    • fp4492, _T_O_M_O_, zlatajama in 3 ostalim je všeč


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 466
  • Avtomobil: E85, E34, E30, E39

#162

Kako lahko toliko bedarij napišeš v parih besedah? Si se mogoče spet pohecal?

 

Kondenziranje je je pojav, ko voda spremeni agregatno stanje - iz plinastega v tekoče. Da voda preide iz plinastega v tečkoče stanje moraš dosečti točko rosišča in to je samo v primeru znižanja temperature in ne povišanja. Zato se nabira kondenz na hladni plastenki/steklenici/kozarcu, ko naliješ hladno pijačo in ne obratno! Če povišaš temperaturo zraka dvigneš absorbcijo vlage v zraku - če ne spremeniš količine vlage, je absolutna vlažnost enaka, samo relativna vlažnost se v tem primeru zniža. 

Tako, drži. So mi všeč tvoji konstruktivni komentarji. Še bolj pa to, da ne moreš mimo, če prebereš nekaj kar je narobe :-D.

 

Oz. po domače: topel zrak lahko zadrži več vlage kot hladen. Ko se topel zrak ohladi (recimo na stiku s hladno površino), kondenzira vlago, ki je ne more več "zadržat".


Prikaži več možnosti
    • Fleko je všeč


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 234
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#163

SIcer je pa brezpredmetno o tem razpredati. Ali zamenjaš olje jeseni ali spomladi, ....nisi nič falil. Sploh pri starih bencinarjih. Ta "kondenz" scena je totalno nepomembna za motor, ki je že v osnovi "odličen" izdelek. Sam sem imel po tri ali štiri leta v kakšnem daily vozu olje v motorju, ker ga skoraj nisem uporabljal, pa nikoli ni bilo ene težave pri samem motorju. Tudi, ko sem ga razstavil, je bil v top stanju. Glavno je, da je olje dobre kvalitete in se ob servisu menja tudi oljni filter. Veliko folka zna zamenjati (pri nizkih delovnih km) samo olje in pusti oljni filter na motorju. Če pa dodaš kakšen dodatek olju, je pa toliko bolje za motorje, ki se ne uporabljajo veliko.



Urejal Borut30, 02.10.2023, 09:24.

Prikaži več možnosti
    • Sorgo je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 796
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#164

Zakaj misliš, da bi v garaži, kjer že temperatura zunaj avtomobila ne variira kaj dosti, potem v motorju prihajalo do takšnih sprememb, ki bi rezultirale v kondenzu? Ko se motor enkrat ohladi, drži konstantno temperaturo materiala, olja in zraka, razen če govorimo o ekstremno nizkih temperaturah, do katerih pa v garaži ne pride. Že danes zjutraj je imelo olje zjutraj 13 stopinj, pa je imelo 13 stopinj tudi v začetku aprila, ko so bile zjutraj zunanje temeprature pod ničlo.

 

Garaža mora bit zračna, z majhno odprtino na dveh straneh, sicer je notri lahko vlažno in zatohlo. Moja garaža s tem nima težav.

Ker so garaže različno grajene. V nekaterih se zadržuje vlaga in tam se potem v določenih pogojih kondenzira na vozilu. Jaz sem imel v lasti veliko garaž (poleg tega sem jih imel par tudi v najemu) in v določenih je bil problem z vlago neverjeten, avto je bil pozimi v garaži dobesedno bolj moker kot če bi ga pustil zunaj, če nebi doživel nebi verjel. Pa ne da je streha kje puščala ali da je v garažo prihajala voda od drugje, tudi pod garažo je bilo suho ker je bila v tripleksu in sta bili še dve garaži nad in pod njo, enostavno zrak je bil tam tako vlažen, da so bili odlični pogoji za nastanek kondenza. V eni od takih garaž sem pustil avto za tri mesece ko sem šel v tujino, ko sem prišel nazaj so bile zavore popolnoma zablokirane in kompresor od klime je tulil (sicer je še delal), ker je vlaga prišla v ležaje. Hec je pa v tem da so imele te garaže luknje v vratih za prezračevanje, torej tok zraka je bil, ampak vseeno ni zadoščalo da se nebi rosilo. Teh garaž sem se potem znebil in obdržal tiste, ki so bile (in so še) popolnoma suhe.


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 796
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#165

Kako lahko toliko bedarij napišeš v parih besedah? Si se mogoče spet pohecal?

 

Kondenziranje je je pojav, ko voda spremeni agregatno stanje - iz plinastega v tekoče. Da voda preide iz plinastega v tečkoče stanje moraš dosečti točko rosišča in to je samo v primeru znižanja temperature in ne povišanja. Zato se nabira kondenz na hladni plastenki/steklenici/kozarcu, ko naliješ hladno pijačo in ne obratno! Če povišaš temperaturo zraka dvigneš absorbcijo vlage v zraku - če ne spremeniš količine vlage, je absolutna vlažnost enaka, samo relativna vlažnost se v tem primeru zniža. 

OK imaš prav, v eni besedi sem se zmotil, temperatura predmeta na katerem se nabira kondenz se zniža. Hvala za popravek, malo sem že zarjavel, verjetno sem bil predolgo na vlagi :lmao Ni pa moja napaka bistvena, postopek sem pravilno napisal, če bi ostal v puščavi brez vode in bi zjutraj razgrnil plahto bi s tem postopkom vseeno pridobil liter te življenjsko pomembne tekočine in bi lahko preživel, segrevanje in ohlajanje gor ali dol :obrvi  :laugh  :ok2


Tako, drži. So mi všeč tvoji konstruktivni komentarji. Še bolj pa to, da ne moreš mimo, če prebereš nekaj kar je narobe :-D.

 

Oz. po domače: topel zrak lahko zadrži več vlage kot hladen. Ko se topel zrak ohladi (recimo na stiku s hladno površino), kondenzira vlago, ki je ne more več "zadržat".

Tako je in prav je da se nas popravi če kaj narobe napišemo, jaz se ne jezim če me kdo popravi. Včasih sem bil nezmotljiv, zdaj pa nisem več in se tudi kdaj zmotim oziroma kaj pozabim, j*** ga, leta so tu in glava ni več tako bistra kot včasih  :ok  


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.