Skoči na vsebino

 

Težave in motorizacija Audi A6, C7 2011-2018

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
40 odgovorov v temi
damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 576
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#21

Ja? Mebi se zdi dsg ko ata na mamo pri tdi
Prikaži več možnosti


Bembo
Bembo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 052
  • Lokacija: štajerska
  • Avtomobil: BMW E60 520i

#22

Imam ga od lanskega poletja, sem na enem servisnem intervalu in pol. Tih kot na elektriko ko cruizaš, poraba, kogar to zanima, med 8 in 9. Nič ne pije olja, za malo je hitrejši od tdija, filing pa zelo podoben pri pospeških. Še najslabša stvar je morda s tronic ampak to sem pikolovski in ga primerjam z 8 gangerjem. Gre sicer za najboljšo implementacijo dsgja v celi vag grupi.

Kakšne pa so drugače hibe oziroma težave pri tfsi-ju?
Objavljena slikaex e38 740iA & e36 318i
Prikaži več možnosti


urban
urban

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 481
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: Rog

#23

Imam ga od lanskega poletja, sem na enem servisnem intervalu in pol. Tih kot na elektriko ko cruizaš, poraba, kogar to zanima, med 8 in 9. Nič ne pije olja, za malo je hitrejši od tdija, filing pa zelo podoben pri pospeških. Še najslabša stvar je morda s tronic ampak to sem pikolovski in ga primerjam z 8 gangerjem. Gre sicer za najboljšo implementacijo dsgja v celi vag grupi.


Se ti zdi tiptronic v bitdi boljši kot stronic v tdi? Kakšne razlike si opazil? Na koliko kilometrov si naredil servis tiptronic? Hvala!
Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 414
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#24

Kaj je kriticnega pri 3.0 218KM? Je to res enak motor kot v 272KM verziji le elektronsko zadusen? Kake so hibe zracnega podvozja?
Prikaži več možnosti


snowlotus
snowlotus
  • Uporabnik
  • Sporočil: 109
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: A6 3.0 BiTDI

#25

3.0 TDI Quattro 218 in 272 konjski imata samo drugačno mapo, motorja sta iz serije EA897evo. 3.0 TDI 218 prednji pogon je pa starejši motor iz serije EA897, v katero sodi tudi 205 in 245 konjski 3.0 TDI, pa tudi 3.0 BiTDI, čeprav je EA897evo serija izpeljana iz izboljšav in ojačitev, ki so bile razvite za 3.0 BiTDI. Ima pa EA897evo težave z odmičnimi gredmi, kar sicer pokrije kulanca, se pa to začne kazati okoli 200kkm.


Prikaži več možnosti


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 761
  • Lokacija: mongolija

#26

Jaz sem imel 313hp bitdi 8 ganger, 2.0 tdi177hp multitronik, 2.0 tdi 190hp s tronic in zdaj 1.8 tfsi 190hp s tronic. V vseh skupaj prevoženo cca 170k km. ni bilo enega samega problema.

Smem vprašat zakaj si ostajal na istem avtomobilu, samo motorje menjal? Bi si mislil, da je  bitdi vrh, ko menjaš greš na drug avtomobil/model...


Prikaži več možnosti


snowlotus
snowlotus
  • Uporabnik
  • Sporočil: 109
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: A6 3.0 BiTDI

#27

3.0 TDI Quattro 218 in 272 konjski imata samo drugačno mapo, motorja sta iz serije EA897evo. 3.0 TDI 218 prednji pogon je pa starejši motor iz serije EA897, v katero sodi tudi 205 in 245 konjski 3.0 TDI, pa tudi 3.0 BiTDI, čeprav je EA897evo serija izpeljana iz izboljšav in ojačitev, ki so bile razvite za 3.0 BiTDI. Ima pa EA897evo težave z odmičnimi gredmi, kar sicer pokrije kulanca, se pa to začne kazati okoli 200kkm.

Bi se dopolnil... Od 2014 do 2017 so vsi 3.0 TDI motorji EA897evo, tudi 3.0 BiTDI. Težave z odmičnimi gredmi pa so prisotne samo pri 160 in 200kW izvedenkah.

 

 


Kaj je kriticnega pri 3.0 218KM? Je to res enak motor kot v 272KM verziji le elektronsko zadusen? Kake so hibe zracnega podvozja?

 

Še nisem slišal, da bi se kdo pritoževal čez zračno vzmetenje. Ponavadi, če kaj odleti, kar naj bi bilo blazno poredko, pa je kulanca zraven.



Urejal snowlotus, 18.04.2021, 15:25.

Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 414
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#28

@snowlotus se zahvaljujem za informacije, v oci mi je padel en allroad z omenjenim motorjem, 2017 ter 70k prevozenih, redno servisiran na pooblascencu. Bi zadeva naceloma morala delat potemtakem :)
Prikaži več možnosti
    • snowlotus je všeč


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 414
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#29

Se to bi vprasal, kako se te tezave z odmicnimi manifestirajo? Je kot pri bmwjih ketna? Samo zaropota brez opozorila?
Prikaži več možnosti


daikini
daikini

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 822
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Šved 2x

#30

Se to bi vprasal, kako se te tezave z odmicnimi manifestirajo? Je kot pri bmwjih ketna? Samo zaropota brez opozorila?

Tu je “problem” zobnik pri odmični gredi izpušnih plinov, ker je iz materila, ki se prehitro izrablja. Znak zračnosti je, ko motor deluje na mestu in se sliši ropot. Za motor oziroma okvaro samega motorja nima nevarnosti za okvaro, je pa neprijetno za ušesa. Tako mi je razložil serviser, ko so zamenjali to pri mojem Audiju pri 50.000 km.

Z menjavo se naj bi ta napaka odpravila dolgoročno. 


In rust we trust :-D
Prikaži več možnosti
    • Boris-84 in snowlotus uporabnikom je všeč to sporočilo


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 576
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#31

Tko mal za hec. A je kdo ze videl a6 c7 na odstavnem pasu?

Sam da ne bom zdej ta vikend jaz prvi :laugh
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 849
  • Lokacija: Ljubljana

#32

Tko mal za hec. A je kdo ze videl a6 c7 na odstavnem pasu?
Sam da ne bom zdej ta vikend jaz prvi :laugh


Te avti drgac res delajo... kolega ima 3.0tdi iz 245hp na ene 330hp... tisi hladnga, razgretga ugasa... avto se kar dela pa se mu zadnjih 60k km res j*be matr avtu :-D + veriga se mu slisi ob zagonu ze ene 40k km pa je se ni utrgal :-D
Prikaži več možnosti


urban
urban

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 481
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: Rog

#33

Te avti drgac res delajo... kolega ima 3.0tdi iz 245hp na ene 330hp... tisi hladnga, razgretga ugasa... avto se kar dela pa se mu zadnjih 60k km res j*be matr avtu :-D + veriga se mu slisi ob zagonu ze ene 40k km pa je se ni utrgal :-D


Kdaj bo prodajal? :)
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 849
  • Lokacija: Ljubljana

#34

Kdaj bo prodajal? :)


Dvomim, da bo... je zmetal za feltne, odbijace, komplet izpuh ze prevec €€€. Kakor sem ga razumel, caka da motor zaruzi in potem gre na rebuild da bo slo na visje konje :)

K se bo prodajal bo pisal 1. Lastnik, vedno lepo vozen :-D
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 576
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#35

Klasika :ok2

Po moznosti forumas. Mint condition
Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 414
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#36

Tu je “problem” zobnik pri odmični gredi izpušnih plinov, ker je iz materila, ki se prehitro izrablja. Znak zračnosti je, ko motor deluje na mestu in se sliši ropot. Za motor oziroma okvaro samega motorja nima nevarnosti za okvaro, je pa neprijetno za ušesa. Tako mi je razložil serviser, ko so zamenjali to pri mojem Audiju pri 50.000 km.

Z menjavo se naj bi ta napaka odpravila dolgoročno. 

Se tebi hvala za informacije, zaupas se ceno menjave tega zobnika? 


Prikaži več možnosti


daikini
daikini

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 822
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Šved 2x

#37

Se tebi hvala za informacije, zaupas se ceno menjave tega zobnika? 

Za ceno ti ne morem povedati, ker je bilo v garanciji. Je pa to znan problem in tu se ti prizna tudi kolanca, ampak samo v primeru, da je bilo servisirano na pooblaščenem servisu. Audi ima to zelo dobro pokrito in urejeno.


In rust we trust :-D
Prikaži več možnosti
    • Boris-84 je všeč


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 414
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#38

Potem preventivna menjava na lastno pobudo tu ni smiselna/potrebna?


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 300
  • Lokacija: Ljubljana

#39

To je par jurčkov samo za zamenjat, noben ne bo šel preventivno. Če odleti menjaš na servisu, sej itak se dobi samo original dele ni nobenih bližnjic.


Prikaži več možnosti
    • Boris-84 je všeč


///M
///M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 625
  • Lokacija: 02
  • Avtomobil: W164, W123

#40

Jaz imam zdaj drugega A6 c7. Prvega sem kupil 2018 na Porsche Lj, avto so takrat vzeli v racun saj je stranka kupila novega. Sicer avto slovenski, prvi lastnik, takrat imel prevozenih 169k, 2.0 tdi (177ps) limuzina. Takoj po nakupu sem imel težave s sistemom start stop, ki je enkrat delal spet drugič ne. Vozil dvakrat nazaj, niso znali rešiti problema. Na koncu sem se s tem sprijaznil, dal izklopit zadevo in avto uporabljal. V letu in pol sem ga spravil na cca 200k,vmes naredil dva servisa. V začetku 2020 sem ga prodal za enako ceno, kot sem ga kupil.

Drugega sem kupil decembra 2020, nepričakovano, enostavno je bila dobra ponudba (5k manj kot sem dobil za prejšnjega). Ta je isto letnik 2013,torej pfl, le da je avant in ima malo vec opreme (barvni števci, športni sedeži, valcona usnje). Prevoženih 235k ob nakupu, velik servis že opravljen. Trenutno sem na 250k in avto dela kot mora. Ima pa iste blodnje s start stop sistemom kot prejšni, ampak to sem nekako že ponotranjil.
Stvari, ki sta me zmotili pri obeh sta vbistvu samo dve. Prva je premajhna posoda za pranje stekel in žarometov (xenon), praktično vsak teden dolivam vitreks, pa nisem nek obsedenec s pranjem stekla.
Druga pa je občasno potresovanje sklopke ob speljevanju. Oba sta namreč z ročnim menjalnikom. Zadeva se začne pojavljati načeloma nad 200 000,kar je nekako razumljivo saj se sklopka/vztrajnik že obrabi. Je pa zadeva zanimiva, včasih potrese enkrat na mesec, včasih enkrat na teden, čisto random kak dan ima. V prihodnosti bo to zgleda pač za zamenjat, kar pri skoraj 300 000km avtu ni glih za zameriti.

Meni skratka za dejli zadevo ta platforma zelo ustreza, do 15k€ ni boljšega avta za moje pojme, če gledamo zanesljivost, potrošnjo, zmogljivost in udobje. Na dolgih turah sem tako užival edino v stari dobri W211 E klasi.

Pripete slike za predogled

  • IMG_20210409_181014.jpg
  • IMG_20200104_151338.jpg

Urejal ///M, 19.04.2021, 23:28.

Prikaži več možnosti
    • urban in snowlotus uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.