Težave in motorizacija Audi A6, C7 2011-2018
#21
Ja? Mebi se zdi dsg ko ata na mamo pri tdi
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Kakšne pa so drugače hibe oziroma težave pri tfsi-ju? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#23
Se ti zdi tiptronic v bitdi boljši kot stronic v tdi? Kakšne razlike si opazil? Na koliko kilometrov si naredil servis tiptronic? Hvala! |
Prikaži več možnosti
|
#24
Kaj je kriticnega pri 3.0 218KM? Je to res enak motor kot v 272KM verziji le elektronsko zadusen? Kake so hibe zracnega podvozja?
|
Prikaži več možnosti
|
#25
3.0 TDI Quattro 218 in 272 konjski imata samo drugačno mapo, motorja sta iz serije EA897evo. 3.0 TDI 218 prednji pogon je pa starejši motor iz serije EA897, v katero sodi tudi 205 in 245 konjski 3.0 TDI, pa tudi 3.0 BiTDI, čeprav je EA897evo serija izpeljana iz izboljšav in ojačitev, ki so bile razvite za 3.0 BiTDI. Ima pa EA897evo težave z odmičnimi gredmi, kar sicer pokrije kulanca, se pa to začne kazati okoli 200kkm. |
Prikaži več možnosti
|
#26
Smem vprašat zakaj si ostajal na istem avtomobilu, samo motorje menjal? Bi si mislil, da je bitdi vrh, ko menjaš greš na drug avtomobil/model... |
Prikaži več možnosti
|
#27
Bi se dopolnil... Od 2014 do 2017 so vsi 3.0 TDI motorji EA897evo, tudi 3.0 BiTDI. Težave z odmičnimi gredmi pa so prisotne samo pri 160 in 200kW izvedenkah.
Še nisem slišal, da bi se kdo pritoževal čez zračno vzmetenje. Ponavadi, če kaj odleti, kar naj bi bilo blazno poredko, pa je kulanca zraven. Urejal snowlotus, 18.04.2021, 15:25. |
Prikaži več možnosti
|
#28
@snowlotus se zahvaljujem za informacije, v oci mi je padel en allroad z omenjenim motorjem, 2017 ter 70k prevozenih, redno servisiran na pooblascencu. Bi zadeva naceloma morala delat potemtakem
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#29
Se to bi vprasal, kako se te tezave z odmicnimi manifestirajo? Je kot pri bmwjih ketna? Samo zaropota brez opozorila?
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Tu je “problem” zobnik pri odmični gredi izpušnih plinov, ker je iz materila, ki se prehitro izrablja. Znak zračnosti je, ko motor deluje na mestu in se sliši ropot. Za motor oziroma okvaro samega motorja nima nevarnosti za okvaro, je pa neprijetno za ušesa. Tako mi je razložil serviser, ko so zamenjali to pri mojem Audiju pri 50.000 km. Z menjavo se naj bi ta napaka odpravila dolgoročno.
In rust we trust
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#31
Tko mal za hec. A je kdo ze videl a6 c7 na odstavnem pasu?
Sam da ne bom zdej ta vikend jaz prvi ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#32
Te avti drgac res delajo... kolega ima 3.0tdi iz 245hp na ene 330hp... tisi hladnga, razgretga ugasa... avto se kar dela pa se mu zadnjih 60k km res j*be matr avtu ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#33
Kdaj bo prodajal? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#34
Dvomim, da bo... je zmetal za feltne, odbijace, komplet izpuh ze prevec €€€. Kakor sem ga razumel, caka da motor zaruzi in potem gre na rebuild da bo slo na visje konje ![]() K se bo prodajal bo pisal 1. Lastnik, vedno lepo vozen ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#35
Klasika
![]() Po moznosti forumas. Mint condition |
Prikaži več možnosti
|
#36
Se tebi hvala za informacije, zaupas se ceno menjave tega zobnika? |
Prikaži več možnosti
|
#37
Za ceno ti ne morem povedati, ker je bilo v garanciji. Je pa to znan problem in tu se ti prizna tudi kolanca, ampak samo v primeru, da je bilo servisirano na pooblaščenem servisu. Audi ima to zelo dobro pokrito in urejeno.
In rust we trust
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#38
Potem preventivna menjava na lastno pobudo tu ni smiselna/potrebna? |
Prikaži več možnosti
|
#39
To je par jurčkov samo za zamenjat, noben ne bo šel preventivno. Če odleti menjaš na servisu, sej itak se dobi samo original dele ni nobenih bližnjic. |
Prikaži več možnosti
|
#40
Jaz imam zdaj drugega A6 c7. Prvega sem kupil 2018 na Porsche Lj, avto so takrat vzeli v racun saj je stranka kupila novega. Sicer avto slovenski, prvi lastnik, takrat imel prevozenih 169k, 2.0 tdi (177ps) limuzina. Takoj po nakupu sem imel težave s sistemom start stop, ki je enkrat delal spet drugič ne. Vozil dvakrat nazaj, niso znali rešiti problema. Na koncu sem se s tem sprijaznil, dal izklopit zadevo in avto uporabljal. V letu in pol sem ga spravil na cca 200k,vmes naredil dva servisa. V začetku 2020 sem ga prodal za enako ceno, kot sem ga kupil.
Drugega sem kupil decembra 2020, nepričakovano, enostavno je bila dobra ponudba (5k manj kot sem dobil za prejšnjega). Ta je isto letnik 2013,torej pfl, le da je avant in ima malo vec opreme (barvni števci, športni sedeži, valcona usnje). Prevoženih 235k ob nakupu, velik servis že opravljen. Trenutno sem na 250k in avto dela kot mora. Ima pa iste blodnje s start stop sistemom kot prejšni, ampak to sem nekako že ponotranjil. Stvari, ki sta me zmotili pri obeh sta vbistvu samo dve. Prva je premajhna posoda za pranje stekel in žarometov (xenon), praktično vsak teden dolivam vitreks, pa nisem nek obsedenec s pranjem stekla. Druga pa je občasno potresovanje sklopke ob speljevanju. Oba sta namreč z ročnim menjalnikom. Zadeva se začne pojavljati načeloma nad 200 000,kar je nekako razumljivo saj se sklopka/vztrajnik že obrabi. Je pa zadeva zanimiva, včasih potrese enkrat na mesec, včasih enkrat na teden, čisto random kak dan ima. V prihodnosti bo to zgleda pač za zamenjat, kar pri skoraj 300 000km avtu ni glih za zameriti. Meni skratka za dejli zadevo ta platforma zelo ustreza, do 15k€ ni boljšega avta za moje pojme, če gledamo zanesljivost, potrošnjo, zmogljivost in udobje. Na dolgih turah sem tako užival edino v stari dobri W211 E klasi. Urejal ///M, 19.04.2021, 23:28. |
Prikaži več možnosti
|