Težave in motorizacija Audi A6, C7 2011-2018
#41
Drugace to potresovanje sklopke se da resiti tako, da jo na vsake toliko malo “zakuris” (meni je to na e60 resilo tezavo). Je bila enkrat na forumu prav debata o tem in nas je par forumasov na tak nacin resilo obcasno potresovanje ob speljevanju.
|
Prikaži več možnosti
|
#42
A je že kdo poskusil start/stop webastoja/prezračevanja preko mobitela?
|
Prikaži več možnosti
|
#43
Pozdravljeni, Imam težavo s sistemom AdBlue. Prižgala se mi je ta napaka oz. že enkrat prej se je pa se mi je vmes ugasnila in na Porsche Verovškova niso mogli nič najdt. Zdaj ko se mi je ponovno prižgala pa peljem še enkrat, da vidimo kaj je? Je imel že kdo kdaj podobno težavo? Kaj bi pa lahko bilo Audi A6 c7 2015 2.0 tdi 190 hp
|
Prikaži več možnosti
|
#44
Urejal hooks, 28.07.2021, 20:56. |
Prikaži več možnosti
|
#45
Zelo verjetno ti sledi menjava posode za adblue.
|
Prikaži več možnosti
|
#46
Pocen nova po moje glih ni
Za q7 mislm da je okrog 2000e |
Prikaži več možnosti
|
#47
So pa pravli ja , da je lahko strošek minimalen oz nekaj k € ... |
Prikaži več možnosti
|
#48
najdi rabljeno, teh A6tk je več, kot E60tk par let nazaj na cestah.. |
Prikaži več možnosti
|
#49
Ad blue delete?
|
Prikaži več možnosti
|
#50
Če bo prevelik strošek za to sranje bo sigurno delate |
Prikaži več možnosti
|
#51
Frend kupu 3 tedne nazaj. Pa se peljemo par dni po nakupu skupi na jadranje. Otroci, prtlaga, žene... Komplet program. In se mu zabije dpf. Najorej lučka pol zasilni program. Sem mel tester. Zagnal priailno regeneracijo in mu vadil dušo na A1. Spravil zasičenosti na 7,4, kot je pri meni.
Zdaj pa jaz vas vprašam. Zadeva se je ponovila. Na kratko sicer, samo lučka in vgasnila. Prejsnji lastnik je priznal problem in bo plačal popravilo. So to se zmeri termostati in EGR problem ali je lahko tudi adblue delete. Ker to ima namreč narejeno. Any ideas? Aja, avto enak kot v opisu teme. 2.0 190KM |
Prikaži več možnosti
|
#52
Ce nima vec adblue pol se mu bo skoz masilo. Al naj zrihta da
Bo vse delalo al pa naj se dpf ven zabrise komplet. Predvsem pa nsjbolj pomaga da vozis nad 2500 obrati in mu omogocis regeneracijo. Ne dusit dizlov ampak terat, pol vse boljs dela. |
Prikaži več možnosti
|
#53
Moj bivsi sef je imel isto problem le z adblue. Za motorizacijo ne bom trdil, mislim da 3.0, oblika je pa takšna kot so 2014..
neJEZImo Save |
Prikaži več možnosti
|
#54
Kot je Leon napisal. Vsaj enkrat na teden ga dobro pritisnit na obrate in bo avto lepo dihal. Jaz se tega držim in nisem imel še nikoli težav z DPF.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#55
Hm. Tega sem se bal malo. Ampak kaj ima adblue z DPF? Ker jaz sem mu rekel da je ok ce nabavi brez adblue zadeve. Da to vsi ven mečejo. Nisem naklonjen da se se DPF ven meče. Poznaš kak primer da se mu je mašil DPF? Sicer pa ima ta avto pri 160km/h 2000 rpm. To pomeni da ga moras ročno spravljat na obrate ali pa brez izpita ostat. Pri meni dela regeneracijo brez da ga drzim na obratih. Ne more bit to razlog. Ga pa jaz redno vozim tudi 180 in stiskam plin do konca na AC z raznimi kick downi itd. Ampak mi dela regeneracijo tudi po mestu tako da ne more bit to razlog. |
Prikaži več možnosti
|
#56
V cetrti peljat 160 vsaj 20-30 km na teden po avtocesti pa bo boljs…
|
Prikaži več možnosti
|
#57
Hja hm. Si ze probal kdaj? Pa nismo v 1990. Bomo rešili drugače. Na fejsu se javljajo znalci, ki vedo kaj je na stvari. Sporocim
|
Prikaži več možnosti
|
#58
"Ampak kaj ima adblue z DPF?"
torej funkcija adblue naj bi bila pretvorba NOx v bolj čiste pline in če to res nima veze z delci in DPF, zakaj se to potem ne počne za DPF ampak se to dela preden vstopi izpust vanj, tudi če res ne bi imel prečiščen plin nobenega vpliva na dpf, je vsaj avto s svojimi senzorji v izpušnem sistemu, sposoben potem početi kakšno neumnost, ker imajo ti senzorji lahko vpliv na vse, kako bo delal motor, koliko nafte, koliko zraka, kakšni obrati itd vse je podrejeno temu, da bo iz cevi na koncu prišlo to kar mora, da se ujema z izpušnimi normami in posledično verjamem, da se lahko dpf prej zabaše, če mu nek senzor javlja neko čudno cifro, ker adblue ne dela več in je preveč NOx |
Prikaži več možnosti
|
#59
To sem tudi jaz nekje zasledil, da če das AdBlue off lahko, da bos imel tezave z dpf filtrom |
Prikaži več možnosti
|
#60
Ja ce bo tako gre avto nazaj. Mu je bilo zagotovljeno da ne bo težav. Jaz bom se pri tunerjih preveril ce se da to rešit brez dpf off
|
Prikaži več možnosti
|