Poznam kar nekaj lastnikov A6 C7 2015-2018 in skupna lastnost njihovih avto je okvara menjalnika, oz. mehatronike. Mogoče nepravilna menjava olja?
Urejal vwdrajver, 25.09.2023, 21:39.
#141
Z oljem še gre nekako.
Predvsem v 0CK menjalniku je s filtri problem, marsikomu je težko prebrat kompletna navodila.
In seveda razumet, da niso trije vgrajeni filtri samo zaradi neke kaprice konstrukterja, ampak zato, da ščitijo različne tokokroge mehatronike.
Višja matematika...
Urejal vwdrajver, 25.09.2023, 21:39. |
Prikaži več možnosti
|
#142
Kje se preveri kateri tip menjalnika ima avto in njegovo predvideno servisiranje, ? |
Prikaži več možnosti
|
#143
Pri kvalitetnem audi mehaniku? |
Prikaži več možnosti
|
#144
Sprašujem, če lahko kje sam preveriš, gre se za vw. |
Prikaži več možnosti
|
#145
Danes sem se naročil na menjavo olja v menjalniku pri Porscheju in so mi razložili, da ima avto vgrajen novejši menjalnik, kjer ni več filtrov za menjavo, tako da se to ne menja. Menja se 3.5l olja ter neka tesnila in je to to. Menja pa se olje v mehatroničnem delu.
Urejal 8skyline7, 26.09.2023, 15:35. |
Prikaži več možnosti
|
#146
Porsche Verovškova? |
Prikaži več možnosti
|
#147
Porsche Maribor.
|
Prikaži več možnosti
|
#148
Točno v tem je glavni problem te obrti. Nikakor priznat, da nekaj (še) ne znamo, ali prvič slišimo. Še huje se mi zdi, da se sploh nič ne razmisli kako neka komponenta funkcionira. Saj drugače ne moreš razumet sistema vzdrževanja?!
Da ne bojo še pogruntal da nov model tudi oljnega hladilnika nima (ga je treba stran vzet, da lahko vsaj karter vzameš dol in magnete očistiš).
0CK je 0CK, vsi od prvega do zadnjega imajo 3 filtre na mehatroniki. In hidravlično krmiljen menjalnik brez filtra ne obstaja. |
Prikaži več možnosti
|
#149
Danes so mi povedali, da teh filtrov pri temu menjalniku ni več, tako da ne vem.
https://picdn.trodo....1371004_2.jpg?1 |
Prikaži več možnosti
|
#150
Jst bi ti ful predlagal da vwdrajverju das servisirat menjalnik, ker kot vem je decko slo kirurg za avtomatike Pooblasceni so en drek. Kolega servisiral svojega C7 2.0tdi vedno na pooblascenem, tudi menjalniuk in mu je sel u klinac. Mu pravim da naj poklice vwdrajverja in malo povprasa, on pa na uradni servis, kjer so mu rekli da ni kaj popravljat in rabi nov menjalnik...6 jurckov je placal |
Prikaži več možnosti
|
#151
Če vwdrajver reče da so, potem so. Zmen se z njemu da ti nardi servis pa pusti te šalabajzerje na pooblaščenem. |
Prikaži več možnosti
|
#152
Avto iz štajerske ali obale na dolenjsko vozit za navaden oljni servis je nesmisel. Zagotovo se povsod v radiju 30-40km najde človek s pravim pristopom.
Hotel sem pa povedat, da je bistvo dostikrat spregledano in da je investitorjeva dolžnost, da zna vprašat. In če dobiš na smiselno vprašanje nesmiseln odgovor morda čas, da poskusiš drugje. |
Prikaži več možnosti
|
#153
Potem pa prosim za sliko teh filtrov in kje se jih kupi.
|
Prikaži več možnosti
|
#154
Oljni servis znam nardit sam, servis ali popravilo menjalnika je pa druga zgodba. Meni je pac smesno ko ima folk uradne servise za oh in sploh, ko so pa najbolj povrsni in bodo vedno sli na najlazjo ter seveda najdrazjo pot. Dober privat serviser je enostavno druga zgodba. |
Prikaži več možnosti
|
#155
Audi servis, daš VIN številko in glede na to, kar si rekel da voziš so kataloške te tri: 0CK325421A 0CK325149D 0CK325121D Na isti sliki še vsa tesnila.
Ampak kot sem rekel, menjava ni trivialna in nekdo, ki materiala v katalogu ne zna najt tudi navodil za zamenjavo ne bo prebral.
Išči mojstra, ne material. |
Prikaži več možnosti
|
#156
Iste filtre da tudi meni ven, ko iščem recimo na autodoc spletni strani.
Tudi bi se naj menjalo 6-7l olja. Porsche pa govori, da ko vnesejo VIN za moj avto jim da ven, da imam nov model menjalnika in se menja samo 3.5l olja on da teh filtrov ni več. Bom pa še probal pred menjavo prit pod avto in pogledal ali se vidi tisti zunanji filter s črnim okroglim pokrovom ali ne. |
Prikaži več možnosti
|
#157
Pol nej pa povejo oznako tega "novega" menjalnika. Ce boste menjali samo filtre brez tesnil oz z starimi, boste delali 2x....
|
Prikaži več možnosti
|
#158
P.s. jaz bi menju še tesnila med mehatroniko in menjalnikom, tista alugumi tesnila... Se je že zgodilo da se jih ni menjlo in menjalnik ni deloval.
|
Prikaži več možnosti
|
#159
Točno to, ugotovit oznako menjalnika je osnova.
Vse ostalo, vključno z izvedbo diagnostičnega postopka izpusta tlaka (do 40bar tlaka je v sistemu!!!), vsemi tesnili, cevkama hladilnika, Mg vijaki karterja, čiščenjem, demontažo mosta (A4),... pa spada pod rubriko "mehanik s pravilnim pristopom".
In ni nas tako hudo malo, da bi se človek moral sedaj sam učit, iskat opremo, material in reskirat okvaro, več kot 10x dražjo od prihranka zaradi lastnega dela.
Ene stvari so vsekakor primerne za DIY, nekatere druge pa veliko manj. |
Prikaži več možnosti
|
#160
Kolikor sem sedaj gledal videje, sta dve verziji menjalnika. Pri enem se vidi zunanji filter, pri drugem pa moraš notranji del vzet ven, da prideš do treh filtrov. Kolikor gledam filtre na autodoc za moj avto, bi moral imet verzijo, kjer moraš vzet notranji del ven, da prideš do treh filtrov.
Bom šal na Porscheja in mi naj povejo oznako mojega menjalnika. https://i.ibb.co/HNn...1002-082822.jpg https://i.ibb.co/mzs...1002-084014.jpg Urejal 8skyline7, 02.10.2023, 07:52. |
Prikaži več možnosti
|