Skoči na vsebino

 

P: 1999 E46 318i, swap na 328i prirejen za drift

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
3 odgovorov v temi
sberta12
sberta12

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E36 318is

#1


ZNAMKA : BMW
MODEL : 318i E46
LETNIK 1. REGISTRACIJE : 1999/10
DEJANSKI LETNIK VOZILA ( leto izdelave ) : 1999
BARVA VOZILA : SREBRNA METALIK
TIP MENJALNIKA : ROČNI
MOČ MOTORJA : 142kW
KILOMETRI : 320 000KM

REALNOST KILOMETROV :

Verjetno realni kilometri.

2.8 motor je imel podobne kilometre, pred swapom

SPLOŠNA BREZHIBNOST VOZILA ( BI DANES OPRAVIL TEHNIČNI PREGLED ) : Načeloma DA, razen če kdo prepozna da bi moral bit štiricilinder :)

NAPAKE VOZILA :

Vozilo nima napak!

MOJ OPIS VOZILA :


Avto je bil v originalu 318i in je prirejen za drift. V zadnjem letu vecinoma uporabljen za prevoz do službe in nazaj. Ima par prask in kakšna buška se najde, podvozje in pragi so zdravi brez rje. Na avtu deluje vse tako kot mora.

Registriran do konca septembra.

-2.8 (M52TUB28) iz avtomatika (ne pije olja in vode)
-obnovljen vanos
-nov senzor pretoka zraka
-nov hladilnik vode
-nov termostat
-obnovljen disa ventil
-nova raztezna posoda in vodne cevi
-maxspeedingrods gewinde nastavljive po trdoti (homologirane)
-camber plošče spredaj in camber roke zadaj
-lock kit (povečan kot krmiljenja)
-novi notranji in zunanji končniki
-enomasni vztrajnik in nov komplet sklopke 240mm
-ojačan zadnji del mosta
-2.8 polosovine
-zavarjen diferencial 3.38 tip 168
-strongflex puša diferenciala
-na zadnjih rokah zamenjane kugle in puše
-komplet 2.8 izpuh
-nove zavorne ploščice spredaj in zadaj
-hidravlična ročna zavora narejena na originalno ohišje
-nove zavorne cevi
-optimiziran motorni računalnik: poboljšana mapa (remap), blokada motorja 7100, odstranjen abs signal (limp mode), izbrisan ews
-vlečna kljuka

CENA :

3000€

KONTAKT : 040 542 485

Pripete slike za predogled

  • 2FF9DBAB-24BC-417C-97B6-109B034169F8.jpeg
  • D7C154F3-6160-4CC3-8ECB-E2946F025E3F.jpeg
  • B2334FEA-B752-4192-B7AB-85011B54BBFA.jpeg
  • 73757D1B-1CC2-47AD-828D-2069572CABA3.jpeg
  • 9D35DF97-217F-475F-A297-476C4DFC6DB9.jpeg
  • 74310186-97CF-46D3-B7F7-974A17B4BC9F.jpeg
  • 56FA29A2-D2F1-43A8-9E2E-C2D7D29669B9.jpeg
  • 07EF2997-B2EB-4069-93E8-269BDB6D9444.jpeg
  • 7A5F3935-5F6D-4BE1-A825-772A93B83618.jpeg
  • 63C632C9-82FA-4236-821E-9AD35013FBBB.jpeg
Prikaži več možnosti


karabaja
karabaja

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 241
  • Lokacija: Ajdovščina
  • Avtomobil: e36 e30 e46

#2

Rahel offtopic. Kako si homologiral maxpeedingrods gevinde in kako se obnesejo za vsakodnevno uporabo?


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 017
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#3

Rahel offtopic. Kako si homologiral maxpeedingrods gevinde in kako se obnesejo za vsakodnevno uporabo?

Uradno se ne dajo. Ali je mel že prej homologirane gewinde, ali pa je homologiral na neke druge papirje :ok2
Z nekimi drugimi papirji sem jaz homologiral svoje, na dveh vozilih, tko da ja.. ni legalno, ampak homologirano pa je :rofl
 

 

Rahel offtopic. Kako si homologiral maxpeedingrods gevinde in kako se obnesejo za vsakodnevno uporabo?

Tukaj je toliko mnjenj kolikor je uporabnikov. Meni osebno so kul, sem jih vozil tako za cestno kot track uporabo..
So zelo trde, hod amortizerjev je zelo kratek - posledično je težko nastavljat višino vozila (nižati gre, višati pa težko oz. sploh ne), zato so te gewinde primernejše za na progo kot cesto.
 


Prikaži več možnosti


sberta12
sberta12

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E36 318is

#4

Prodan. Tema se lahko zapre:)
Prikaži več možnosti
    • airmike je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.