Skoči na vsebino

 

I: Dodge RAM 1500 HEMI info iz neta

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
165 odgovorov v temi
Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 352
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#1

Pozna kdo tegale iz štajerskih koncev? Kupujem Ram 1500 Hemi za službene namene in mi je ta padel v oko....

 

https://www.avto.net...play=Dodge RAM

 

 


Prikaži več možnosti
    • V8-BMW je všeč


krtinovec
krtinovec

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 637
  • Avtomobil: e46, e60, e90, S1000R

#2

Vem samo, da lepo 'grmi'. Ga srečam včasih po MB.



Urejal krtinovec, 03.05.2021, 09:22.

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 584
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#3

Samo to lahko rečem, da premisli. Če je na fizično, potem si ne moreš DDVja odbijat, pa za 22 jurjev kupuješ 11 let star voz, ki je skrajno nepraktičen zaradi dolžine in širine.

 

Za ta denar dobiš leto starega Rangerja, Hiluxa... Če nimaš nekih specifičnih dimenzij, ki jih potrebuješ zaradi kesona, boš verjetno pokril z njima vse, vlečeta pa oba 3.5t. Pa imaš nov avto, tehnološko izpopolnjen z garancijo. Pa rang Rangerja je še relativno uporaben tudi za vsak dan, ker ni pretirano (pre)velik. Tole je še pol metra zraven. Če boš samo in izključno po AC in delo, potem pa ok, v ostalih primerih pa tole ni za našo infrastrukturo, ceste in parkinge.



Urejal neicheq, 03.05.2021, 10:28.

Prikaži več možnosti
    • 525iX in Nixxon uporabnikom je všeč to sporočilo


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 352
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#4

Samo to lahko rečem, da premisli. Če je na fizično, potem si ne moreš DDVja odbijat, pa za 22 jurjev kupuješ 11 let star voz, ki je skrajno nepraktičen zaradi dolžine in širine.

 

Za ta denar dobiš leto starega Rangerja, Hiluxa... Če nimaš nekih specifičnih dimenzij, ki jih potrebuješ zaradi kesona, boš verjetno pokril z njima vse, vlečeta pa oba 3.5t. Pa imaš nov avto, tehnološko izpopolnjen z garancijo. Pa rang Rangerja je še relativno uporaben tudi za vsak dan, ker ni pretirano (pre)velik. Tole je še pol metra zraven. Če boš samo in izključno po AC in delo, potem pa ok, v ostalih primerih pa tole ni za našo infrastrukturo, ceste in parkinge.

Se z vsem strinjam. Ampak vseeno me vse to ne moti, ker je RAM moja želja že od otroštva. Vozil sem vse vrste vozil, od najmanjših, do mega velikih vozov. Velikost me najmanj moti, ker je vse relativno. Vem, da so te "stroji" bulletprof, vsaj v večini. Vgradil bi plin, ker to je pogoj za takšno zadevo. V večini ga že imajo, ta kolikor vidim nima. 

Rang novodobnih ranger vozil me ne zanima, ker so vse jajca na kvadrat. Sem v poslu, kjer se veliko srečujem s takšnimi in drugačnimi ranger vozili (kmetje, gozdarji,..), pa vidim, kako zadeve razpadajo že zelo kmalu. Vse je plastik fantastik. Ok, mogoče Toyota z HiLuxom še nekako, vse ostalo je bolj tko tko. 

Pojava in sama vožnja RAMA Hemi je pa vesolje proti novodobnim rangerjem.....



Urejal Borut30, 03.05.2021, 10:35.

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 584
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#5

Te ne bom prepričeval, samo tole z jajci na kvadrat se ne bi strinjal. Sam sem kupoval pol leta nazaj, sicer novega pa vseeno. 5 znancev vozi Rangerje 2012+, dva proti 300kkm, eden 250kkm, ampak stalno izven cest, ker je veterinar... Nihče ni mogel prehvalit avta, vsi priporočali. Kolega na Hiluxu pa tudi samo trka. Gre za zelo neproblematične voze. Hilux se pelje bolj na trdo, Ranger je bolj udoben in tih, tudi materiali bodo drug nivo kot tale Ram. Tole je pač še stare generacije, ki je hudo cheap in plastikfantastik. Js sem od mid-size ranga sprobal te glavne akterje in se odločil za Rangerja, ker je roko na srce top. Skupaj z novim motorjem in 10-stopenjskim menjalnikom pa tudi vleče tiste 3.5t kot, da jih ni in bistveno bolje kot stari 3.2 z 6 stopenjsko avtomatiko.

 

Seveda pa odvisno od želja. Na Rangerja vržeš 2 jurja (ki jih dobiš nazaj v pol leta tankanja), da se približaš vzmetenju Ranger Raptorja in se bo peljal precej bolj udobno kot RAM.

 

Js bi zbral full-size takoj v ZDA, pri nas pa ni šans. Čist nepraktičen avto. Pa še offroad grem velikokrat, kjer je že ta krava hudo prevelika, s full-sizeom nimaš pa kaj počet :) Ampak to tekom kilometrov ugotoviš. 

 

Pa ugotovi še kaj boš zadaj vozil. Tole platno gor niti ne dihta, niti ne varuje..tako da če misliš kakšno orodje ali kaj podobnega, računaj še na kakšen rolo ali pokrov, to je nekje 2-3 jurje. Sicer bo stalno vse mokro in nezavarovano.



Urejal neicheq, 03.05.2021, 11:25.

Prikaži več možnosti
    • Borut30 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 315
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#6

Samo to lahko rečem, da premisli. Če je na fizično, potem si ne moreš DDVja odbijat, pa za 22 jurjev kupuješ 11 let star voz, ki je skrajno nepraktičen zaradi dolžine in širine.
 
Za ta denar dobiš leto starega Rangerja, Hiluxa... Če nimaš nekih specifičnih dimenzij, ki jih potrebuješ zaradi kesona, boš verjetno pokril z njima vse, vlečeta pa oba 3.5t. Pa imaš nov avto, tehnološko izpopolnjen z garancijo. Pa rang Rangerja je še relativno uporaben tudi za vsak dan, ker ni pretirano (pre)velik. Tole je še pol metra zraven. Če boš samo in izključno po AC in delo, potem pa ok, v ostalih primerih pa tole ni za našo infrastrukturo, ceste in parkinge.


Ranger je tak jajc da glava peče, Toyota se pa napram Ramu vozi kot lojtrski voz, Dodge je drug svet. No saj k sreči ti je že Borut30 povedal kako je na stvari, ti pa svetujem da se malo pozanimaš o teh zadevah preden ljudem kaj priporočaš, da te ne bo potem kdo klel, ker bo nabavil jajca namesto stroja.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti
    • Nejko_CSL, žorž4x4 in rx88 uporabnikom je všeč to sporočilo


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 352
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#7

Te ne bom prepričeval, samo tole z jajci na kvadrat se ne bi strinjal. Sam sem kupoval pol leta nazaj, sicer novega pa vseeno. 5 znancev vozi Rangerje 2012+, dva proti 300kkm, eden 250kkm, ampak stalno izven cest, ker je veterinar... Nihče ni mogel prehvalit avta, vsi priporočali. Kolega na Hiluxu pa tudi samo trka. Gre za zelo neproblematične voze. Hilux se pelje bolj na trdo, Ranger je bolj udoben in tih, tudi materiali bodo drug nivo kot tale Ram. Tole je pač še stare generacije, ki je hudo cheap in plastikfantastik. Js sem od mid-size ranga sprobal te glavne akterje in se odločil za Rangerja, ker je roko na srce top. Skupaj z novim motorjem in 10-stopenjskim menjalnikom pa tudi vleče tiste 3.5t kot, da jih ni in bistveno bolje kot stari 3.2 z 6 stopenjsko avtomatiko.

 

Seveda pa odvisno od želja. Na Rangerja vržeš 2 jurja (ki jih dobiš nazaj v pol leta tankanja), da se približaš vzmetenju Ranger Raptorja in se bo peljal precej bolj udobno kot RAM.

 

Js bi zbral full-size takoj v ZDA, pri nas pa ni šans. Čist nepraktičen avto. Pa še offroad grem velikokrat, kjer je že ta krava hudo prevelika, s full-sizeom nimaš pa kaj počet :) Ampak to tekom kilometrov ugotoviš. 

 

Pa ugotovi še kaj boš zadaj vozil. Tole platno gor niti ne dihta, niti ne varuje..tako da če misliš kakšno orodje ali kaj podobnega, računaj še na kakšen rolo ali pokrov, to je nekje 2-3 jurje. Sicer bo stalno vse mokro in nezavarovano.

Vse res, ok o zanesljivosti novodobnih rangerjev se mnenja zelo krešejo. Ampak ok, Raptor je nekaj drugega, tudi cena je kar visoka...RAM pa se za vse novodobne rangerje vozi svetlobna leta bolje. O tem me ne rabiš prepričevati, ker verjetno na vse napisano nisi vozil Rama ali 150-ko, ki je sicer stopnico nižje,...

Pozabljamo pa samo dušo avta, sam sem petrolhead in me veselijo "zveri". Ne kupujem avto racionalno, ker potem bi še naprej vozil Kangooja itd. Zanima me občutek V8, z staro ameriško tehnologijo/zgodovino. Imam vse možne izpite in vozil sem od mini avtov, do mega šleperjev, kombijev itd. In to me niti najmanj ne skrbi. Parkiram tja, kjer je prostor. Ta voz bi bil za službene namene, sponzorstvo, prevoz materiala, ko bi bilo potrebno, tudi za prevoz otroka v vrtec, da se ostale mamice malo naslajajo itd. Racionalnosti pri tem ne vidim. Imam doma dva avta, ki sta racionalna in za druge namene....

 

In še nekaj; za 105€ cestnine, za 200€ zavarovanja na letni ravni.....se voziš, kot gospod. S plinom ti je poraba prepolovljena (čeprav ga ne maram, ampak ok...za te motorje je top izbira) in si na stroških goriva na klasičnem HiLuxu. Vsi deli za američana so smešno poceni, vse je preprosto narejeno. In če pogledaš tuje forume ali naše.....RAM 1500 je eden najbolj vsestranskih avtov na svetu. Za "dece" seveda. 



Urejal Borut30, 03.05.2021, 11:40.

Prikaži več možnosti


maus111
maus111

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 678
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: V8

#8

Je pojava kamorkoli prideš, mene počasi že malo moti, ker vsi bulijo v mene. :laugh
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 584
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#9

Ranger je tak jajc da glava peče, Toyota se pa napram Ramu vozi kot lojtrski voz, Dodge je drug svet. No saj k sreči ti je že Borut30 povedal kako je na stvari, ti pa svetujem da se malo pozanimaš o teh zadevah preden ljudem kaj priporočaš, da te ne bo potem kdo klel, ker bo nabavil jajca namesto stroja.

Pojma nimaš. To sva se že enkrat pogovarjala tule, pa te je potem še nekaj forumašev skupaj prepričalo, si celo priznal.. Ker ti si stalno govoril o starem Rangerju, ki je bil res jajc. Novi Ranger od 2012+ je z razlogom najbolj prodajan pickup v Evropi, Avstraliji in še kje. Podira vse rekorde. Celo v ZDA  se je vrnil po desetletju ali dveh in postal huda uspešnica. Peljal sem starega RAM-a, to so pobožne želje, da se bo peljal nevem koliko bolje na podobni body-on-frame zasnovi in listnatih vzmeteh. Novi na zračnem je druga liga, stari pač ne. In Ranger Raptor je okno v svetu v vožnji in udobju v primerjavi z RAM-om. Tudi izoliranost je next-level, Ranger je tako tih pri 130 kot zadnja E klasa. 

 

In tole o vsestranskosti je relativno, to sem ugotovil sedaj, ko ga imam. Lahko vržem gor bajk in zapeljem motor, tudi smučke gredo.. Lahko imaš pa 2m škatlo, ki je pelješ v vsaki limuzini ali karavnu s podrtimi sedeži, tukaj pa nikakor. Če bi imel možnost odprtja stene med kabino in kesonom bi to bila prva liga, sam tega ni. Prejšnič sem vozil ravno ena stojala dolga 1.9m, kolega v Passatu pripeljal, v pickupa pa ne spraviš, brez da odpiraš stranico in vse skupaj vežeš. Tako da je to kislo-sladka. Določene stvari ful hudo gredo, določene spraviš pa v BMW 1ko lažje. Pa tudi z rolojem in tesnili (pa Ranger od vseh najbolj tesni keson), bo še vedno do neke meje mokro not. Tako da tudi kufra brez podlage ne bi dal noter. Kaj šele kaj bolj vrednega. Pa tudi v kabini imaš hitro problem kaj kam dat.. Prvo pomoč spraviš pod ali za zice.. Jakne in čevljev, če nisi sam v kabini, nimaš že recimo kam dat.. Lahko je ZELO uporaben, za nekoga pa sploh ne. Dobronamerno čist - preveri kaj boš rabil. Men zaradi bajka, ker ga vržem gor in mojega dela...to ugaja, lahko se pa zelo zajebeš. Recimo, tudi 4 gum od pickupa ne spraviš noter, če nimaš unega celega pokrova..Z odprtim rolojem pa, sam potem ti v 30s vsak sune cel komplet dol lahko. Kot pravim, kislo-sladke...



Urejal neicheq, 03.05.2021, 12:00.

Prikaži več možnosti
    • ily je všeč


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 352
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#10

Pojma nimaš. To sva se že enkrat pogovarjala tule, pa te je potem še nekaj forumašev skupaj prepričalo, si celo priznal.. Ker ti si stalno govoril o starem Rangerju, ki je bil res jajc. Novi Ranger od 2012+ je z razlogom najbolj prodajan pickup v Evropi, Avstraliji in še kje. Podira vse rekorde. Celo v ZDA  se je vrnil po desetletju ali dveh in postal huda uspešnica. Peljal sem starega RAM-a, to so pobožne želje, da se bo peljal nevem koliko bolje na podobni body-on-frame zasnovi in listnatih vzmeteh. Novi na zračnem je druga liga, stari pač ne. In Ranger Raptor je okno v svetu v vožnji in udobju v primerjavi z RAM-om. Tudi izoliranost je next-level, Ranger je tako tih pri 130 kot zadnja E klasa. 

 

In tole o vsestranskosti je relativno, to sem ugotovil sedaj, ko ga imam. Lahko vržem gor bajk in zapeljem motor, tudi smučke gredo.. Lahko imaš pa 2m škatlo, ki je pelješ v vsaki limuzini ali karavnu s podrtimi sedeži, tukaj pa nikakor. Če bi imel možnost odprtja stene med kabino in kesonom bi to bila prva liga, sam tega ni. Prejšnič sem vozil ravno ena stojala dolga 1.9m, kolega v Passatu pripeljal, v pickupa pa ne spraviš, brez da odpiraš stranico in vse skupaj vežeš. Tako da je to kislo-sladka. Določene stvari ful hudo gredo, določene spraviš pa v BMW 1ko lažje. Pa tudi z rolojem in tesnili (pa Ranger od vseh najbolj tesni keson), bo še vedno do neke meje mokro not. Tako da tudi kufra brez podlage ne bi dal noter. Kaj šele kaj bolj vrednega. Pa tudi v kabini imaš hitro problem kaj kam dat.. Prvo pomoč spraviš pod ali za zice.. Jakne in čevljev, če nisi sam v kabini, nimaš že recimo kam dat.. Lahko je ZELO uporaben, za nekoga pa sploh ne. Dobronamerno čist - preveri kaj boš rabil. Men zaradi bajka, ker ga vržem gor in mojega dela...to ugaja, lahko se pa zelo zajebeš. Recimo, tudi 4 gum od pickupa ne spraviš noter, če nimaš unega celega pokrova..Z odprtim rolojem pa, sam potem ti v 30s vsak sune cel komplet dol lahko. Kot pravim, kislo-sladke...

Preveč gledamo na uporabnost in racionalnost. Vsak kombi je bolj racionalen od teh rangerjev. To se vsi strinjamo. Samo včasih nam vest oz podzavest narekuje drugačno življenje. Sam sem "umetnik", ki je v življenju nasploh veliko doživel, veliko poddoživel. Sem uživač in enostavno me pritegnejo drugačne stvari. RAM je iz racionalnosti mimo, čeprav iskreno, se ga zna zelo uporabiti. Doma imam vse vrste vozil, ki se uporabljajo glede na namene. RAM bi bil le za tisto, čemur je namenjen. Kot sem gor napisal, za sponzorstvo (ker je pojava, to ne bo problem), za uživanje (stari dobri Hemi) in pa uporabnost (velika udobna kabina in pa keson zadaj). Tile roloji vem, da niso zadnji hit mode, se pa pač vgradi montažni inox ali plastični zaboj, ki se ga uporablja za tiste stvatri, ki morajo biti recimo suhe. Ko ga ne rabiš, ga pač enostavno odstraniš. Kot sem napisal, srce je včasih močnejše od razuma in to nas naredi zadovoljne in srečne. je.be se mi za novodobne dizel rangerje, ki so tako zelo dolgočasni, da se raje vozim z biciklom. To sem pač jaz....



Urejal Borut30, 03.05.2021, 12:15.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in kristijan123 uporabnikom je všeč to sporočilo


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 584
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#11

Sej pravim, men je prav, samo povem iz izkusenj kaj in kako. Danes so pickupi ful "in" in se vsem dopadejo..potem pa marsikdo ugotovi, da je mimo. Men kot idejno je ta zadeva top, ker sem ful na offroadu + stresni sotor in ga imam za svojo uzivancijo kot delo. RAM-a ne spravim na nobeno gozdno vlako in mi odpade takoj.

Kupi in porocaj, js sem samo opzoril na dolocene probleme pickupov, ki jih spoznas sele po nekaj mesecih uporabe. Recimo smucarija.. imam race pancarje, ki morajo bit topli, da jih spravim na nogo. Ce gremo stirje smucat, pridem na smucisce z mrzlimi pancerji in se potem jebem 15min, da jih spravim na nogo.

Sem se pa zadnjic slinil ob cisto novem RAM Power Wagnu.. totalno zverinski stroj, ki bi ga imel takoj cez luzo. Sam pri nas pa ni štacune, parkinga, mesta ali garažne hiše, da je tole vsaj približno uporabno.

Temu: https://www.avto.net...Y-B kategorija-



Urejal neicheq, 03.05.2021, 12:33.

Prikaži več možnosti
    • Borut30 je všeč


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 617
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#12

Samo to lahko rečem, da premisli. Če je na fizično, potem si ne moreš DDVja odbijat, pa za 22 jurjev kupuješ 11 let star voz, ki je skrajno nepraktičen zaradi dolžine in širine.

 

Za ta denar dobiš leto starega Rangerja, Hiluxa... Če nimaš nekih specifičnih dimenzij, ki jih potrebuješ zaradi kesona, boš verjetno pokril z njima vse, vlečeta pa oba 3.5t. Pa imaš nov avto, tehnološko izpopolnjen z garancijo. Pa rang Rangerja je še relativno uporaben tudi za vsak dan, ker ni pretirano (pre)velik. Tole je še pol metra zraven. Če boš samo in izključno po AC in delo, potem pa ok, v ostalih primerih pa tole ni za našo infrastrukturo, ceste in parkinge.

js sm lih prodal rama, drgač pa ne bi nikoli zamenjal za rangerja ali hiluxa, oziromo bi če bi rabil za posel manjšo porabo edino, to so drgač kod ponaredki pikapv, pač še zdaleč ni to to, tko da dva različna svetova

 

 

tako da iz moje strani, imel sem rama 4-5let, naložili so ga eno uro nazaj, če bi bel dnar, bi zdej takoj šel po druzga novejšega rama, najboljši je 2500 cummins diesel, sam je pa še enkrat dražji kot hemi na žalost

 

velikost ni ovira,



Urejal žorž4x4, 03.05.2021, 12:43.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in Borut30 uporabnikom je všeč to sporočilo


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 352
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#13

js sm lih prodal rama, drgač pa ne bi nikoli zamenjal za rangerja ali hiluxa, to so kod ponaredki pikapv, pač še zdaleč ni to to

Kakšnega si imel..RAMA namreč? Kako zadovoljen?


Sej pravim, men je prav, samo povem iz izkusenj kaj in kako. Danes so pickupi ful "in" in se vsem dopadejo..potem pa marsikdo ugotovi, da je mimo. Men kot idejno je ta zadeva top, ker sem ful na offroadu + stresni sotor in ga imam za svojo uzivancijo kot delo. RAM-a ne spravim na nobeno gozdno vlako in mi odpade takoj.

Kupi in porocaj, js sem samo opzoril na dolocene probleme pickupov, ki jih spoznas sele po nekaj mesecih uporabe. Recimo smucarija.. imam race pancarje, ki morajo bit topli, da jih spravim na nogo. Ce gremo stirje smucat, pridem na smucisce z mrzlimi pancerji in se potem jebem 15min, da jih spravim na nogo.

Sem se pa zadnjic slinil ob cisto novem RAM Power Wagnu.. totalno zverinski stroj, ki bi ga imel takoj cez luzo. Sam pri nas pa ni štacune, parkinga, mesta ali garažne hiše, da je tole vsaj približno uporabno.

Temu: https://www.avto.net...Y-B kategorija-

Stroj je ta iz oglasa. Ufff.... No jst sm iz Kočevja, ga parkiram kjer hočem. Parkirišča dovolj velika in prazna. V Lj pa z drugim avtom ali pa tudi ne. Kaj vem. Bomo videli.... še malo tuhtam kako in kaj. Javim, ko se odločim ali izvem kakšen je ta iz neta. :ok


Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 617
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#14

Kakšnega si imel..RAMA namreč? Kako zadovoljen?


Stroj je ta iz oglasa. Ufff.... No jst sm iz Kočevja, ga parkiram kjer hočem. Parkirišča dovolj velika in prazna. V Lj pa z drugim avtom ali pa tudi ne. Kaj vem. Bomo videli.... še malo tuhtam kako in kaj. Javim, ko se odločim ali izvem kakšen je ta iz neta. :ok

2500, 2007 cummins 5.9, toga prema spredaj zadaj, pa še veno precej bolj komot kot tej pomajnšani pickapi, in leti


173602523754534398586963.jpg

img6891.jpg


Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_ in Borut30 uporabnikom je všeč to sporočilo


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 352
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#15

2500, 2007 cummins 5.9, toga prema spredaj zadaj, pa še veno precej bolj komot kot tej pomajnšani pickapi, in leti


173602523754534398586963.jpg

img6891.jpg

Top stroj :ok  Zakaj si ga menjal? Kako je z rjo oz zaščito le te?


Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 617
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#16

C sem mel registriranega, pa se nisem vozu po avtocesti ker bi blo predrago s prikolico, so čisto prizadeti na darsu. Z rjo pač moraš pazit je odvisno is kje je avto pršu


Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 584
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#17

Jasno, da je bolj komot, če je večji..lol. Ampak s togo premo spredaj + zadaj, se tale zadeva ni peljala nikoli in nikdar tako udobno in dobro, kot se pelje en z neodvisnim vzmetenjem spredaj. Vse kar sem peljal s togo premo zadaj in spredaj je iskreno jajc. Ker te razmeče na slabi cesti iz ene strani na drugo, brez neke pametne kontrole.

 

In midsize rang je za tistega ki več kot 3.5t vlečne sile ne rabi in ne nalaga preko 1,5t na keson. Koliko od vas pa to potrebuje, pa realno ne vem..verjetno nihče. Ranger Raptor se pelje recimo bolj udobno kot praktično vsak navaden full-size pickup, ki ni ravno top spec Raptor F150 ali kaj podobnega.. Js če bi želel mehkejšo vožnjo, bi na Wildtraka vrgel še jurja ali dva za zračno ali cel coil setup, kot ga ima Raptor...pa zmagaš. Ker tisto pobira pa skoke in luknje kot da jih ni.

 

In to da to leti, Rangerji in Hiluxi ne gredo pa nikamor..je tudi smešno. Ker tale 6.7 Cummins gre enako kot 2.0 biturbo z 10-stopenjsko avtomatiko..Ampak tisto je počasna zadeva, tole pa špica ane :)

 

Šasija bo vedno v rji, pri Toyoti, Fordu, Ramu..pri novih gre za površinsko, pri starih lahko tudi globje. Dejansko so zelo slabo zaščitene. Sploh če je bil furan po offroadu, pa kje ostane blato. RAM-i generacije 2007-2012 so še posebej znani po prerjavenju kabine - kolikor imam v spominu, je bil celo en velik vpoklic narejen. Js sem prej imel Jeep Wranglerja 2009, ki je enako body-on-frame in iskreno, ko začneš enkrat od spodaj gledat, je kar žalostno. To počasi prejavi vse in moraš v komplet obnovo - od šasije, do diffov, vzmetenja, nosilcev..groza. In pri rabljenih moreš to ful pazit, sploh pri nas ko je precej soli in snega.. Lahko da je obupno stanje. Pa če je kdo po domače saniral in šprical z barvo čez, pa potem kasneje to ugotoviš.. Pazi pri nakupu.



Urejal neicheq, 03.05.2021, 13:26.

Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 617
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#18

komot sem reku za udobno vožnjo


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 58 672
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#19

Ta rdeč na prikolici je tut tvoj? Izgleda bomba.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 617
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#20

in ford raptor je samo eden, in to f150, drugo je spet nek pomanjšan ponaredek, kot me odbijajo ponaredki felten, me odbija ta wanabee raptor

 

ram leti tud s polno prikolico drgač, pač druga stvar je

 

to je kot bi primirjal v8 in 2.0 turbo

 

al pa kamion in avto, pač eni se bi vozili tud skoz sam s kamjonom s 800konji če bi se dalo, ne vem kaj tle ne razumeš, jebe se nam če moraš kje parkirat čez dva placa



Urejal žorž4x4, 03.05.2021, 13:31.

Prikaži več možnosti
    • Jerry, Borut30 in kristijan123 uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.