Skoči na vsebino

 

I: Dodge RAM 1500 HEMI info iz neta

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
226 odgovorov v temi
neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 701
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#141

Ubistvu si ful napisal pa hkrati nič, pa ajde...

 

Kaj je prednost izklopljivega 4WD pogona? Na makedamu uporaba ni mogoča, na ostrih zavojih uporaba ni mogoča, na skalah imaš probleme, na mokrem asfaltu ob nalivu tudi ne moreš uporabljat. Zakaj? Z vklopom zakleneš aksi med sabo, posledično trgaš diffe, gume in vso preostalo mehaniko. Ja, bi bila sila dobra zadeva z odprtim sredinskim diffom, sicer ne. Tudi da naletiš na delno splužen asfalt z zaplatami snega, vprašanje če bi ga lahko vklopil, ker ob vsakem blažjem zavoju, čutiš, kako ti vleče in trga volan iz roke. Mitsubishi L200 ima AWD pogon z možnostjo reduktorja in zaklepa zadnjega diff-a. To je realno pogon, ki je uporaben 100% časa na vseh terenih. Torej kako boš podkrepil svojo prvo trditev? Resnično me zanima, ker v praksi je izklopljiv 4WD dober le za hud teren, drugje nima kaj počet in prej škoduje. V zadnjem pogonu pa prazen pickup ne gre nikamor. Tudi v praksi te lahko izklopljiv pogon hitro zajebe. Lahko si na dobrem gripu in v enem ovinku priletiš na blatno vlako - v času ko preklopiš, si že obstal.

 

Edino kar te je motilo je motor in menjalnik - se strinjam. 3.2 in 6-stopenjska avtomatika je zastarela in passe. Na trgu je sedaj že 3. leto 2.0 BiTurbo motor z 10-stopenjskom avtomatiko. Motor je neprimerno boljši, močnejši z več navora, tudi mirnejši. Skupaj z neverjetno izboljšanim menjalnikom, se pelje neprimerno boljše, vleče pa nekje 30-40% lažje in bolj optimizirano. Torej to kar je bilo zanič, je Ford že leta nazaj menjal.. Ta menjalnik ima med drugim tudi F150 in Mustang - tako gre res za dobro zadevo.

 

Kaj še? Pelje se kot Hilux? Potem si pozabil kako se pelje Hilux. Hilux je 40% bolj trd avto, ki skače čez luknje, z obupnimi voznimi lastnostmi. Sem imel oba hkrati na testu, neprimerljiv avto, žal - in to govorim o novem modelu, ne starem, ki je še ohoho slabši.

 

Star RAM se pelje bolje samo v tvojih spominih, to je žal resnica. Ampak pozabljaš ključno lastnost, zaradi katera primerjava ni realna. RAM 1500 2009 in starejši, ima nosilnost zadnjega kesona deklarirano na 650 - 850 kg, odvisno od dolžine kesona. Ranger lahko uradno pelje 1200kg. Tako, da govoriva o 50-80% večji nosilnosti - posledično je temu prilagojeno tudi vzmetenje, ki mora poskrbet za večji razpon, da lahko pelje skoraj 2x več. Če bi želel, da se Ranger pelje res udobno in mehko, potem rabiš jurja ali dva za nove zadnje amortizerje/zračne vreče in si. Pa se bo peljal prvorazredno. Recimo Ranger Raptor s FOX vzmetenjem pobira luknje tako dobro in mehko, da takšen RAM nima zraven kaj počet po udobju.

 

Še vedno je pa zelo tih, testirano tišji od 2018 E klase in Audija A4 za primerjavo. Te sem imel priliko primerjat in zmerit.

 

Pa še nekaj..sanja se ti ne kaj je lojtrni voz. Če začneva na dnu, bo to Defender, kar nekaj stopničk nad njem boš dobil Jeep Wranglerja, še 3x teh stopničk in boš dobil Rangerja. Med Jeepom in Rangerjem je pa razlika kot med 1ico in 5ico, najmanj.



Urejal neicheq, 10.05.2021, 18:00.

Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 045
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#142

Tule bi samo dodal moja dva centa in opomnil s stališča fizike, da vleka prikolice v hrib zahteva veliko moč.

 

Kolikor sem pregledal in preračunal je gor po Rebrnicah povprečni naklon 5% (5m / 100m), mogoče je max celo 6.

Pri 110kmh oz 30m/s je to dvig višine za 1,5m v eni sekundi.

Za dvignit ~4 tone, kolikor ima pickup s prikolico in E60 - rabimo 60kW samo za premagovanje višinske.

 

Če bi bil klanec še hujši, recimo 8%, hitrost pa 130kmh - bi za dvig 4T potrebovali 115kW.

 

Potem dodamo seveda še precejšen zračni upor. Že sam pickup ima veliko čelno površino, potem nekaj doda še prikolica... za premagovanje tega upora zraka in kotalnega upora gre po mojih preračunih tudi kakšnih 60-70kW.

 

Moč 3.2 rangerja je 147kW, tako da je bil že skoraj na max moči (60+70kW).

 

Novi model ima 157kW (+7%) in 10gang, kar bi skupaj pomagalo kakšnih 15%. Sepravi bi lahko peljal gor v Rebrnice 120kmh, mogoče max 130kmh.

 

RAM 5.7 pa ima po drugi strani nekih 300-350KM?

Ja, seveda bi to letelo v hrib, saj je moč skoraj 2x večja.

Predno prvi DizelFan omeni navor, nikar, za to poskrbi menjalnik (so pa cifre podobne za 2.0BiTd in 5.7 benz)


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti
    • Svetnik je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 729
  • Lokacija: Ljubljana

#143

Povej unmemu na avtovleki da je bumbar in da naj kupi rama 6.2 benz, da bo slo v klanc 130 namest samo 110 :-)
Prikaži več možnosti
    • andy in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 413
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: hitro kolo

#144

Povej unmemu na avtovleki da je bumbar in da naj kupi rama 6.2 benz, da bo slo v klanc 130 namest samo 110 :-)


Wtf, ta ti je celo ratala. :lmao
Prikaži več možnosti
    • Natuzzi je všeč


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 711
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#145


Povej unmemu na avtovleki da je bumbar in da naj kupi rama 6.2 benz, da bo slo v klanc 130 namest samo 110 :-)

za strogo racionalno bi tud jaz kupil ford ranger nov, majša poraba, pa še ene 3x ali 4x cenejši je od tapravih pikapov


Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


Svetnik
Svetnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 836
  • Lokacija: V gozdu
  • Avtomobil: Samo stare pregnite kante

#146

110km/h v klanec več kot dovolj  s tako kompozicijo..še po ravnem dovolj hitro


Če bi se vsak zase brigal,bi imel za celo življenje dela :evillaugh  ....pa itak mora bit najmanj 3.0 , 6 zyl.... :skrbast

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 892
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#147

110km/h v klanec več kot dovolj  s tako kompozicijo..še po ravnem dovolj hitro


Amen k temu. Ni brez razloga omejitev hitrosti za BE kategorijo. Sicer pa našemu strojniki na tem področju na splošno peša znanje... Za referenco kako Ranger vleče izbere Rebernice... To je klanec, ki pošteno namučil vsak avtomobil s pripeto prikolico.

RAM bi s Hemi motorjem morda res zmogel 130 v klanec, ampak za ceno kakšne porabe? Če bi tankal v Novi Gorici bi s takim tempom verjetno obstal brez goriva že pred Postojno...

LP Tristan01
Prikaži več možnosti
    • dnjehen je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 729
  • Lokacija: Ljubljana

#148

Ja 49 bi bla poraba pa ba blokadi bi ga moral vozit, ker tistih 300 konjev da od sebe na rdecem polju. Sam pol vleka ne bi bla 2 eur/km ampak 4 eur/km...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 705
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#149

Ubistvu si ful napisal pa hkrati nič, pa ajde...

 

Kaj je prednost izklopljivega 4WD pogona? Na makedamu uporaba ni mogoča, na ostrih zavojih uporaba ni mogoča, na skalah imaš probleme, na mokrem asfaltu ob nalivu tudi ne moreš uporabljat. Zakaj? Z vklopom zakleneš aksi med sabo, posledično trgaš diffe, gume in vso preostalo mehaniko. Ja, bi bila sila dobra zadeva z odprtim sredinskim diffom, sicer ne. Tudi da naletiš na delno splužen asfalt z zaplatami snega, vprašanje če bi ga lahko vklopil, ker ob vsakem blažjem zavoju, čutiš, kako ti vleče in trga volan iz roke. Mitsubishi L200 ima AWD pogon z možnostjo reduktorja in zaklepa zadnjega diff-a. To je realno pogon, ki je uporaben 100% časa na vseh terenih. Torej kako boš podkrepil svojo prvo trditev? Resnično me zanima, ker v praksi je izklopljiv 4WD dober le za hud teren, drugje nima kaj počet in prej škoduje. V zadnjem pogonu pa prazen pickup ne gre nikamor. Tudi v praksi te lahko izklopljiv pogon hitro zajebe. Lahko si na dobrem gripu in v enem ovinku priletiš na blatno vlako - v času ko preklopiš, si že obstal.

 

Edino kar te je motilo je motor in menjalnik - se strinjam. 3.2 in 6-stopenjska avtomatika je zastarela in passe. Na trgu je sedaj že 3. leto 2.0 BiTurbo motor z 10-stopenjskom avtomatiko. Motor je neprimerno boljši, močnejši z več navora, tudi mirnejši. Skupaj z neverjetno izboljšanim menjalnikom, se pelje neprimerno boljše, vleče pa nekje 30-40% lažje in bolj optimizirano. Torej to kar je bilo zanič, je Ford že leta nazaj menjal.. Ta menjalnik ima med drugim tudi F150 in Mustang - tako gre res za dobro zadevo.

 

Kaj še? Pelje se kot Hilux? Potem si pozabil kako se pelje Hilux. Hilux je 40% bolj trd avto, ki skače čez luknje, z obupnimi voznimi lastnostmi. Sem imel oba hkrati na testu, neprimerljiv avto, žal - in to govorim o novem modelu, ne starem, ki je še ohoho slabši.

 

Star RAM se pelje bolje samo v tvojih spominih, to je žal resnica. Ampak pozabljaš ključno lastnost, zaradi katera primerjava ni realna. RAM 1500 2009 in starejši, ima nosilnost zadnjega kesona deklarirano na 650 - 850 kg, odvisno od dolžine kesona. Ranger lahko uradno pelje 1200kg. Tako, da govoriva o 50-80% večji nosilnosti - posledično je temu prilagojeno tudi vzmetenje, ki mora poskrbet za večji razpon, da lahko pelje skoraj 2x več. Če bi želel, da se Ranger pelje res udobno in mehko, potem rabiš jurja ali dva za nove zadnje amortizerje/zračne vreče in si. Pa se bo peljal prvorazredno. Recimo Ranger Raptor s FOX vzmetenjem pobira luknje tako dobro in mehko, da takšen RAM nima zraven kaj počet po udobju.

 

Še vedno je pa zelo tih, testirano tišji od 2018 E klase in Audija A4 za primerjavo. Te sem imel priliko primerjat in zmerit.

 

Pa še nekaj..sanja se ti ne kaj je lojtrni voz. Če začneva na dnu, bo to Defender, kar nekaj stopničk nad njem boš dobil Jeep Wranglerja, še 3x teh stopničk in boš dobil Rangerja. Med Jeepom in Rangerjem je pa razlika kot med 1ico in 5ico, najmanj.

Dec, zelo mi je žal, ampak že v samem štartu si vse pomešal. Greš se neko ocenjevanje 4WD pick upov, pa nimaš razčiščenih niti osnovnih pojmov o pogonu... resno??

 

No pa saj me ne preseneča, evropski Ranger je bil izdelan točno za take kot si ti, torej za ljudi, ki o tehniki nimajo pojma. Naredi samemu sebi uslugo in se malo pozanimaj o čemu je pri zaklepih pogona sploh govora, da te ne bo sram, ko te bo kdo kaj vprašal. Na internetu imaš tega malo morje, resda je sicer večina v angleščini, ampak kljub vsemu se mi ne zdiš kot nekdo ki niti osnovne šole nima končane, malo se pomujaj pa bo šlo. Ali pa kakega kolega potihem potrepljaj po rami in ga prosi, naj ti razloži vsaj osnovne pojme. Ker to da voziš pickupa in da ne veš kako deluje 4WD, ej, mene bi bilo sram. Pa saj si vendar dec mona, nisi ena stara baba! Ajmo knjigo v roke pa se malo poduči no, ne bit taka lenoba.

 

V glavnem, vse tisto kar si napisal v prvem odstavku je tako nametano skupaj, kot bi kura po dvorišču tacala. Kot prvo, mešaš med reduktorjem oziroma razdelilnikom pogona in 100% zaporo diferenciala/diferencialov, dragi moj! Če ima 4WD avto izklopljiv sprednji pogon, to še ne pove nič o zaporah diferencialov oziroma po domače šperah. Lahko jih ima, lahko jih nima, lahko so mehanske, lahko so električno regulirane, lahko so hidravlične, skratka možnosti/kombinacij je milijavžent! Stalne 100% zapore nima noben, to bi bilo v primeru kot si ti napisal, da bi bil potem avto v vseh pogojih (razen na terenu, na zelo drsečem terenu kot je naprimer zemlja, led, sneg, blato, itd) praktično nevozen. 100% Lock se uporablja samo in izključno pri terenski vožnji, praviloma (od) takrat ko že nekje obtičiš, drugače nikjer in nikakor! In seveda, v tem primeru se 100% zaklenejo vsi trije prenosi, točneje reduktor in oba diferenciala, če hočemo da je kaj efekta in da se potegneš iz dreka/blata/whatever. Za normalno vožnjo po cestah se uporablja pa reduktor z določeno stopnjo zapore, ki bodisi prenaša moč samo na zadnji kolesni par, ali pa na oba hkrati. In če imaš pri "terencu", ki je namenjen cestni uporabi možnost izklopa ene osi je to velika prednost, ker je na cesti v 90% primerov ne rabiš in pomeni to precejšen prihranek pri gorivu. Žal tega nimajo vsi, Ranger ima, kar mu štejem v plus (sicer enega redkih), kot sem že omenil.

 

Glede na to da se že na osnovne pojme popolnoma nič ne spoznaš, je kakršna koli debata s tabo na tej točki nesmiselna. Kot sem rekel, poduči se malo najprej o teh pojmih, potem bova pa midva mogoče še kako rekla, prej ne, ker nima nobenega smisla da se pogovarjam s takimi, ki niti ne vejo o čem govorijo.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 705
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#150

Tule bi samo dodal moja dva centa in opomnil s stališča fizike, da vleka prikolice v hrib zahteva veliko moč.

 

Kolikor sem pregledal in preračunal je gor po Rebrnicah povprečni naklon 5% (5m / 100m), mogoče je max celo 6.

Pri 110kmh oz 30m/s je to dvig višine za 1,5m v eni sekundi.

Za dvignit ~4 tone, kolikor ima pickup s prikolico in E60 - rabimo 60kW samo za premagovanje višinske.

 

Če bi bil klanec še hujši, recimo 8%, hitrost pa 130kmh - bi za dvig 4T potrebovali 115kW.

 

Potem dodamo seveda še precejšen zračni upor. Že sam pickup ima veliko čelno površino, potem nekaj doda še prikolica... za premagovanje tega upora zraka in kotalnega upora gre po mojih preračunih tudi kakšnih 60-70kW.

 

Moč 3.2 rangerja je 147kW, tako da je bil že skoraj na max moči (60+70kW).

 

Novi model ima 157kW (+7%) in 10gang, kar bi skupaj pomagalo kakšnih 15%. Sepravi bi lahko peljal gor v Rebrnice 120kmh, mogoče max 130kmh.

 

RAM 5.7 pa ima po drugi strani nekih 300-350KM?

Ja, seveda bi to letelo v hrib, saj je moč skoraj 2x večja.

Predno prvi DizelFan omeni navor, nikar, za to poskrbi menjalnik (so pa cifre podobne za 2.0BiTd in 5.7 benz)

Ej kot prvo, da ne bo kakega nesporazuma, nisem rekel da hitreje kot 110 km/h ni šlo. Občutek niti ni bil tako slab, roko na srce, čeprav nisem jaz vozil bi po občutku rekel, da bi šlo tudi dosti hitreje. Pomojem tudi hitreje od 130 km/h, kar je za marsikoga čez glavo dovolj, saj je tam na določenih mestih (v predorih) hitrost omejena na 80 km/h. Tu ni nič spornega. Tisto kar me je motilo je bilo to, da je za dosego te hitrosti Ranger na začetku, ob pospeševanju moral šaltat v tretjo, mogoče celo drugo prestavo, motor(ček) se je takrat zavrtel proti rdečemu polju in se ob tem drl kot prašič pred zakolom! Občutek ki sem mu bil priča pri 2.0 mlinčkih, pri 3.2 litrašu pač ne! Ker pa sem realen in ne mislim zavajat, lahko mirne duše povem tudi to, da sem bil priča še dosti slabšim pospeškom raznoraznih pickupov, včasih celo praznih, ampak razlika je v tem da so bili narejeni 20 let nazaj in z mislijo na evropski trg, ki je očitno pogoltnil vse kar je dobil in več kot očitno še vedno pogoltne! Skratka, Rangerjev 3.2 ni nek rahitičen jajc, kot bi si morebiti kdo mislil ko bi površno prebiral moje pisanje, ni pa niti nek poseben presežek. Je točno to kar rabi povprečen evropejski wanna-be pickupar tipa neicheq, za njega je popolnoma dovolj, mogoče še preveč dober. Za vsakega ki se vsaj malenkost spozna na zadeve in ki je že kdaj v lajfu probal tapravo robo, zanj pa ni vreden pol pizde hladne vode. Ker to je potem tako kot pred 30 leti ko je prišel zdomec nazaj iz USA v domovino in je s sabo pripeljal svojega Cadillaca, pa ga je sosedov Lojze postrani gledal in vsem razlagal kako je njegov avto prevelik in preokoren, da je njegova stoenka pravzaprav dosti boljša. Je ja, In Your Dreams Only!


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 705
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#151

RAM bi s Hemi motorjem morda res zmogel 130 v klanec, ampak za ceno kakšne porabe? Če bi tankal v Novi Gorici bi s takim tempom verjetno obstal brez goriva že pred Postojno...

130 milj pa res, ja. Saj si to mislil, knede? Glede porabe pa ne skrbi, jaz sem takim kot si ti ko so me sprašali po porabi mojih pikijev vedno rekel da vse spijejo, da nič ne ostane - in potem je bilo tovrstnih vprašanj hitro konec.


Povej unmemu na avtovleki da je bumbar in da naj kupi rama 6.2 benz, da bo slo v klanc 130 namest samo 110 :-)

Kakšen 6.2 neki no, kdo se pa danes še vozi s kosilnico, lepo te prosim? Tole naj vzame:

 


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 701
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#152

Dec, zelo mi je žal, ampak že v samem štartu si vse pomešal. Greš se neko ocenjevanje 4WD pick upov, pa nimaš razčiščenih niti osnovnih pojmov o pogonu... resno??

 

No pa saj me ne preseneča, evropski Ranger je bil izdelan točno za take kot si ti, torej za ljudi, ki o tehniki nimajo pojma. Naredi samemu sebi uslugo in se malo pozanimaj o čemu je pri zaklepih pogona sploh govora, da te ne bo sram, ko te bo kdo kaj vprašal. Na internetu imaš tega malo morje, resda je sicer večina v angleščini, ampak kljub vsemu se mi ne zdiš kot nekdo ki niti osnovne šole nima končane, malo se pomujaj pa bo šlo. Ali pa kakega kolega potihem potrepljaj po rami in ga prosi, naj ti razloži vsaj osnovne pojme. Ker to da voziš pickupa in da ne veš kako deluje 4WD, ej, mene bi bilo sram. Pa saj si vendar dec mona, nisi ena stara baba! Ajmo knjigo v roke pa se malo poduči no, ne bit taka lenoba.

 

V glavnem, vse tisto kar si napisal v prvem odstavku je tako nametano skupaj, kot bi kura po dvorišču tacala. Kot prvo, mešaš med reduktorjem oziroma razdelilnikom pogona in 100% zaporo diferenciala/diferencialov, dragi moj! Če ima 4WD avto izklopljiv sprednji pogon, to še ne pove nič o zaporah diferencialov oziroma po domače šperah. Lahko jih ima, lahko jih nima, lahko so mehanske, lahko so električno regulirane, lahko so hidravlične, skratka možnosti/kombinacij je milijavžent! Stalne 100% zapore nima noben, to bi bilo v primeru kot si ti napisal, da bi bil potem avto v vseh pogojih (razen na terenu, na zelo drsečem terenu kot je naprimer zemlja, led, sneg, blato, itd) praktično nevozen. 100% Lock se uporablja samo in izključno pri terenski vožnji, praviloma (od) takrat ko že nekje obtičiš, drugače nikjer in nikakor! In seveda, v tem primeru se 100% zaklenejo vsi trije prenosi, točneje reduktor in oba diferenciala, če hočemo da je kaj efekta in da se potegneš iz dreka/blata/whatever. Za normalno vožnjo po cestah se uporablja pa reduktor z določeno stopnjo zapore, ki bodisi prenaša moč samo na zadnji kolesni par, ali pa na oba hkrati. In če imaš pri "terencu", ki je namenjen cestni uporabi možnost izklopa ene osi je to velika prednost, ker je na cesti v 90% primerov ne rabiš in pomeni to precejšen prihranek pri gorivu. Žal tega nimajo vsi, Ranger ima, kar mu štejem v plus (sicer enega redkih), kot sem že omenil.

 

Glede na to da se že na osnovne pojme popolnoma nič ne spoznaš, je kakršna koli debata s tabo na tej točki nesmiselna. Kot sem rekel, poduči se malo najprej o teh pojmih, potem bova pa midva mogoče še kako rekla, prej ne, ker nima nobenega smisla da se pogovarjam s takimi, ki niti ne vejo o čem govorijo.

 

Mene ne presenča, da nimaš pojma..to že vem iz drugih tem. Men je fascinantno kako samozavestno vztajaš pri svojih totalno zgrešenih dejstvih. Prosim, da dokler ne preveriš kaj govoriš, sploh ne komentiraš v prihodnje. NEVERJETNO.

 

Ker očitno mešaš, ti bom še enkrat razložil. Prvo kot prvo, imaš verjetno 1% (pa še to sem veliko rekel) mojih offroad izkušenj, ampak pojma pa res nimaš. Vidim da si bral 5 različnih virov in potem skupaj nametal vso znanje. Pa ajde, te naučim.

 

Špera ali zapora diffa - o tem sam sploh govoril nisem, ampak ker ne ločiš med AWD pogonom in 4WD, mi je jasno zakaj mešaš. Špera zaklene differencial na prednji ali zadnji aksi in s tem povzroči, da obe gumi dobita polno moč. V praksi pomeni to, da ko je ena guma v zraku in bi avto obstal, prenese moč še vedno na tisto, ki je na tleh. Simpl. Špera se na večini vozov (tudi Rangerju) vklopi s posebnim gumbom, ne glede na to ali si v 2H/4H/4L - to z reduktorjem nima nič!

 

Kaj pa več kot očitno ne veš je sledeče - Ranger namreč pri razdelilniku pogona nima diferenciala (edini ki ga ima in vem zanj je G klasa) in v primeru vklopa 4H pogona, razdelilnik zaklene med seboj prvo in zadnjo akso (posamezni aksi sta odprti!!). Ker vemo, da dela zadnja krajšo pot kot sprednja, mehanika pa te razlike ne dopušča - again, ker ni diffa na sredini) povzroča, da avto ob zavoju poskakuje in trga - povsod razen na gladkih podlagah. Zato je 4H praktično neuporaben na makedamu, asfaltu ali povsod kjer resnično ni samo dreka, zemlja ali polno snega..Moker asfalt ali zaplate snega, kjer bi mogoče potreboval 4H so zelo pogojne. zavoji so pa sploh no go. Še enkrat - razdelilnik pogona ima tukaj vlogo kot da bi bil sredinsko zaklenjen diff in ne omogoča, da bi se lahko prednja aksa vrtela neodvisno z različno hitrostjo kot zadnja. Zaradi tega je takšen 4WD v praksi skrajno neuporaben - v primerjavi z ostalimi pogoni - razen izključno na težkem offroadu. Ker bi ga verjetno raje imel zaradi varnosti tudi na makedamu, ob dežju, poledici in podobno..pa tega ne moreš uporabljat na takšen način.

 

Pa še en mega paradoks..govoriš o nižji porabe (ki je v praksi v primerji z AWD ali 4 Auto pogonom ni - ajd, 2 deci mogoče)..hkrati pa kako ti bi pri RAMu dol viselo za porabo.. Res te človek ne more štekat.

 

Verjemem, da si vzel čas, da si spacal tale skupek nesmislov...ampak pričakujem opravičilo za žalitve, ki izvirajo iz tvojega neznanja. Če imaš prevelik ego, sprejmem tudi ZS.

 

Ajd ti dam še bonus - 4WD pogon brez vsaj ene blokade diffa (v večini je to zadnja) ima pogon v resnici le na dve kolesi - spredaj tista ki se lažje vrti in zadaj ena. In v kolikor imaš to kombinacijo brez blokad, nimaš osnovnih šans proti nobenem AWD sistemu, ki kolesa elektronsko zavira in na tak način sproducira neko blokado diffa. In po izkušnjah, potrebuješ vsaj zadnjo blokado, ker ob vsaki večji artikulaciji izgubiš ves pogon. Celo to, po testiranju lahko prideš dlje v 2H in blokada kot 4H brez blokade..odvisno od terena. Ampak tega se na ljubljanskih pločnikih ne naučiš :)



Urejal neicheq, 12.05.2021, 22:13.

Prikaži več možnosti
    • jjjernej in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 705
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#153

Mene ne presenča, da nimaš pojma..to že vem iz drugih tem. Men je fascinantno kako samozavestno vztajaš pri svojih totalno zgrešenih dejstvih. Prosim, da dokler ne preveriš kaj govoriš, sploh ne komentiraš v prihodnje, bedak. NEVERJETNO.

 

Ker očitno mešaš, ti bom še enkrat razložil. Prvo kot prvo, imaš verjetno 1% (pa še to sem veliko rekel) mojih offroad izkušenj, ampak pojma pa res nimaš. Vidim da si bral 5 različnih virov in potem skupaj nametal vso znanje. Pa ajde, te naučim.

 

Špera ali zapora diffa - o tem sam sploh govoril nisem, ampak ker ne ločiš med AWD pogonom in 4WD, mi je jasno zakaj mešaš. Špera zaklene differencial na prednji ali zadnji aksi in s tem povzroči, da obe gumi dobita polno moč. V praksi pomeni to, da ko je ena guma v zraku in bi avto obstal, prenese moč še vedno na tisto, ki je na tleh. Simpl. Špera se na večini vozov (tudi Rangerju) vklopi s posebnim gumbom, ne glede na to ali si v 2H/4H/4L - to z reduktorjem nima nič!

 

Kaj pa več kot očitno ne veš je sledeče - Ranger namreč pri razdelilniku pogona nima diferenciala (edini ki ga ima in vem zanj je G klasa) in v primeru vklopa 4H pogona, razdelnik zaklene med seboj prvo in zadnjo akso (posamezni aksi sta odprti!!). Ker vemo, da dela zadnja krajšo pot kot sprednja, mehanika pa te razlike ne dopušča - again, ker ni diffa na sredini) povzroča, da avto ob zavoju poskakuje in trga - povsod razen na gladkih podlagah. Zato je 4H praktično neuporaben na makedamu, asfaltu ali povsod kjer resnično ni samo dreka, zemlja ali polno snega..Moker asfalt ali zaplate snega, kjer bi mogoče potreboval 4H so zelo pogojne. zavoji so pa sploh no go. Še enkrat - razdelilnik pogona ima tukaj vlogo kot da bi bil sredinsko zaklenjen diff. Zaradi tega je takšen 4WD v praksi skrajno neuporaben - v primerjavi z ostalimi pogoni.

 

Pa še en mega paradoks..govoriš o nižji porabe (ki je v praki v primerji z AWD ali 4 Auto pogonom ni)..hkrati pa kako ti bi pri RAM dol visi za porabo.. Res te človek ne more štekat.

 

Ko boš prebral zgoraj in razumel, pričakujem tudi opravičilo za tvojo nesmiselno in popolnoma napačno pisanje.

To si zdaj malo boljše napisal, očitno se ti o teh zadevah nekaj malega le sanja. Ker sorry ampak tisto kar si spacal v prejšnjem postu, ni nič od nič! No razloži mi samo eno stvar, kako si mislil da na makedamu UPORABA IZKLOPLJIVEGA ZADNJEGA POGONA NI MOGOČA? Itak da je mogoča, izklop zadnjega pogona je mogoč v vseh razmerah, popolnoma povsod! Na makadamu (in drugje) kvečjemu ni smiseln 100% lock, ane? Ja ja dečko, ampak potem je treba pa tako tudi napisat! Ker jaz ne znam brat tvojih misli, a veš. A bi bil ti zadovoljen če bi šel recimo v restavracijo in bi ti kelnarca rekla da ti bo prinesla gobovo juho in špagete preden bi odbezljala v kuhinjo, ti bi hotel jest pa suši in mongolsko govedino? Verjetno nebi in bi bil precej slabe volje tudi če bi na krožniku dobil tisto kar si želel naročit, knede.

 

Nauči se torej pravilno pisat če ti je že tehnika poznana, se bomo lažje sporazumeli. Nisem jaz kriv da moraš zdaj proste spise pisat za to da razložiš kaj bi rad, drugič se že v štartu potrudi, pa ti tega ne bo treba.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 729
  • Lokacija: Ljubljana

#154

Zakaj bi kdo hotu izklopit prednji pogon na pickupu?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 705
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#155

Zakaj bi kdo hotu izklopit prednji pogon na pickupu?


Zaradi ekonomičnosti. Sicer se to bolj kot pri dizlih pozna pri bencinarjih, tam pride še dosti bolj prav. Druga stvar je pa obraba gum, ta je pri stalnem štirikolesnem pogonu večja kot pri izklopljivem, kar na dolgi rok nikakor ni zanemarljivo.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 408
  • Lokacija: Ljubljana

#156

ker ima zaklenjen diferencial 100%, sredinski, ob priklopu prednjega pogona. vecina pickupov. razen mitsubishijev iz vrha ponudbe in kaksnih amarokov s 4motion pogonom.


Zaradi ekonomičnosti. Sicer se to bolj kot pri dizlih pozna pri bencinarjih, tam pride še dosti bolj prav. Druga stvar je pa obraba gum, ta je pri stalnem štirikolesnem pogonu večja kot pri izklopljivem, kar na dolgi rok nikakor ni zanemarljivo.

kaksna ekonomicnost! ce ne ves, ne pisi.


zaklenjen diff pa ne igra vloge, ko je spolzek teren, blato, pesek, sneg... na suhem asfaltu pa tudi po mokrem pa "trga" pogone.


Žorž4x4 a se tebi da razloziti jerryju osnove? Natepava meglo kot, da je jelko kacin.


Prikaži več možnosti
    • dnjehen je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 705
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#157

kaksna ekonomicnost! ce ne ves, ne pisi.


Izklaplja se iz več razlogov, no da slišimo tvoje.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 408
  • Lokacija: Ljubljana

#158

pizda a si ti malo premaknjen? zgoraj ti je forumas vse razlozil iz prakse, ker ti nimas pojma o cem gre govora in niti o razliki med awd in 4x4 pogonom! jaz sem napisal v enem stavku, no dveh.

 

morda res obvladas e39, ampak o terencih nimas pojma.


pa izklop zadnjega pogona pri pickupih hahahaha.


na skuhaj si kamilice vzami par minut in poglej najprej tole

 




Urejal jjjernej, 13.05.2021, 06:59.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 953
  • Lokacija: Ljubljana

#159

Ce prav razumem vozil bi 5.7masino k pije na mestu 13l in potem bi izklapljal sprednji pogon, da mogoce prsparas 1l :-D
Prikaži več možnosti
    • nixx in tristan01 uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 729
  • Lokacija: Ljubljana

#160

13 pije moj x7 s 3.0d masino. Ram je 25litrov povprecje, razen ce se peljes 40 na uro pol je 19
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.