Se strinjam s Taucherjem. Tudi sam imam vse na Triglavu, ker s paketnimi ponudbami prideš res ugodno skozi, dodaš še Drive popust in je to to.
Kar se tiče reševanja škodnih primerov, pa so pri Triglavu tudi najbolj fleksibilni. Sem imel pred kakšnim letom dni prometno, škodo pa uveljavljal iz kaska. Sem poklical asistenco, ki je odpeljala avtomobil na pooblaščenca (po moji izbiri). Na pooblaščencu sem izpolnil tista dva obrazca in ostalo se je uredilo samo od sebe - cenitev, odobritev popravila, dodaten ogled ko se je vozilo razdrlo... Pred tem smo imeli še en primer, ko je Triglav kril škodo... Ogled poškodb sem delal popoldan, vse je bilo rešeno v par dneh, nobenega kompliciranja, dogovorili smo se kam gre vozilo na popravilo... Skratka rešeno z čim manj težav v super kratkem času.
Pred par dnevi je ženo oplazil nekdo, ki je zavarovan na Savi. Na spletu komaj najdeš kje je cenilno mesto, ki dela samo dopoldan (bo treba vzeti dopust). Prijava se naredi online, kar spet vzame kup časa, ker so navodila slabo zastavljena. Poleg tega pričakujejo, da stranka sama poslika škodo na vozilu... Skratka treba je narediti pol dela cenilca. V najinem primeru so cenitev naredili na podlagi priloženih fotografij - še sreča da gre le za površinske poškodbe. Ne vem kako bi ocenili poškodbe podvozja na podlagi par slik s kraja nesreče.
Zadevo so dokaj hitro odobrili, sledilo pa je presenečenje pri mehaniku, saj je ugotovil, da je treba menjati celo ogledalo ne le priznan pokrov - posledica cenitve na daljavo...
Drugače pa poznam osebo, ki dela na eni izmed zavarovalnic in ima vpogled tudi v poravnave med zavarovalnicami in po njenih besedah Triglav daleč najmanj komplicira pri oceni višine škode in kaj priznati. Nekatere zavarovalnice znajo zapeti dobesedno za par čepov in vijakov, kar rešujejo pravniki, ki imajo urno postavko višjo od sporne vrednosti...
LP Tristan01