Skoči na vsebino

 

Malomarno opravljen servis

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
36 odgovorov v temi
voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 324
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#21

Motor nima lučke za ploščice..
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 163
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46 320i

#22

Motor nima lučke za ploščice..


Polovica sodelujočih itak ni dobro prebrala prvega posta :)
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • gusti4u, Eddy in Andrej-h uporabnikom je všeč to sporočilo


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 421
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#23

Na servisih motociklov noben ne pogleda zavor, če to izrecno ne zahtevate. Debelina ploščic je pa težko vidna, če so čeljusti vpete na same vilice. Poznam te naše serviserje in si težko vzamejo dodatnih 30 minut, da lepo razstavijo čeljusti, spucajo ležišča, batke in pogledajo debelino ploščic. Za to pa v večini vedno sam servisiram svoj motor, si vzamem čas in pogledam tudi stvari, za katere serviser zmahne z roko.....


Motor je servisiran na pooblaščenem servisu. Po specifikacijah v servisni knjižici bi morali narediti tudi pregled zavor in zavornih ploščic. Pri zadnjih dveh servisih (menjava olja) na 24 in 36 tisoč kilometrov je bila menjana tudi prva guma.
Včeraj pri pregledu motorja (ok, bi moral to opaziti veliko prej) sem opazil, da je leva zavorna ploščica na levi strani popolnoma izrabljena, in da se čeljust skoraj dotika diska. Desna zavorna ploščica morda sploh ni nič izrabljena (3 mm debeline).
Na desni strani sta obe zavorni ploščici enakomerno obrabljeni, manj kot milimeter debeline. Zadnji zavorni ploščici izgledata da bosta še za naslednjih 44 tisoč kilometrov, čeprav sem imel občutek, da zadnjo zavoro uporabljam bolj kot sprednjo ;)

Menim, da bi moral serviser, vsaj pri menjavi gum, opaziti da z zavorami nekaj ni v redu.

Imam dve vprašanji. Kaj lahko storim in ali je lahko zaradi neenakomernega pritiska disk skrivljen.

 

p.s. ne gre za bmw znamko...

Pelji še enkrat na servis in povej težavo. Pogledajo naj čeljusti, batke itd...če vse deluje kot mora. Glede na to, da ti verjetno ne vleče na eno stran ob zaviranju, vse dela tipi topi. Čudno pa je, da je ena stran bolj obrabljena. Takšnega primera še ne poznam, razen, da so pred časom menjali zav. obloge samo na eni strani. 


Prikaži več možnosti


Andrej-h
Andrej-h
  • Uporabnik
  • Sporočil: 319
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW 525d

#24

Takole je bilo včasi:

index.jpg

 

Pri demontaži prednjega  kolesa je samoumevna kontrola ploščič, ker ti ploščice skorajda padejo ven in ne moreš spregleedati debeline le teh. Je pa možno da so bile ploščice neenakomerno obrabljene in jih je premenjal med sabo (ampak to je bolj tak :confused) .

 

Res je lahko lastnik totalen tehnični neuk, ampak je zelo dobrodošel občasni detaljni pregled stroja, če zaradi drugega ne, delovanje ti postane jasnejše in vožnja bolj suverena.


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 174
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#25

no ja, ali pa enostavno celjust na eni strani blokira.

 

Kakorkoli... Dober serviser vedno pogleda tudi malo "out of the box" in stranko opozori na probleme (sploh pri delih kot so zavore). Ce je namen servisa eksplicitno tudi pregled zavor, potem je serviser zajebal. Ni ga treba zaradi tega takoj obesit za jajca, lahko da je samo pozabil in je drugace itak super. Ali pa je na splosno salabajzer in ga je treba zamenjat - tega odgovora pa nihce tukaj ne more dati :)


Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 324
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#26

V stroki se temu pojavu reče normalisation of deviance. Zato moraš take pojave na pas mater odreagirat ker če ne, nobenemu ne narediš usluge.

normalization-of-deviance-software.jpg
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 232
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#27

Na servisih motociklov noben ne pogleda zavor, če to izrecno ne zahtevate. Debelina ploščic je pa težko vidna, če so čeljusti vpete na same vilice. Poznam te naše serviserje in si težko vzamejo dodatnih 30 minut, da lepo razstavijo čeljusti, spucajo ležišča, batke in pogledajo debelino ploščic. Za to pa v večini vedno sam servisiram svoj motor, si vzamem čas in pogledam tudi stvari, za katere serviser zmahne z roko.....


Pelji še enkrat na servis in povej težavo. Pogledajo naj čeljusti, batke itd...če vse deluje kot mora. Glede na to, da ti verjetno ne vleče na eno stran ob zaviranju, vse dela tipi topi. Čudno pa je, da je ena stran bolj obrabljena. Takšnega primera še ne poznam, razen, da so pred časom menjali zav. obloge samo na eni strani. 

Nihče ne bere in potem so odgovori kakršni so...sem lepo napisal nekaj postov nazaj...motor ima integralne zavore in logično je, da je ena stran bolj obrabljena...zdaj kaj je integralna zavora pri motorju...nekaj kar namažeš na kruh in imaš zjutraj za zajtrk.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


-DIN-
-DIN-

    Staro uporabniško ime: boogie

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 587
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW

#28

Meni je vulkanizer enkrat zadnjo gumo tako nazaj nataknil, da disk sploh ni bil med ploscicama :) Med voznjo nisem nic opazil, slisal nisem, da kaj cvili, od Lj do Krskega je letel, ker sem lovil odprt servis, pa smo prezivel, na sreco :) Dol mi pa pove,ko je bilo treba spet gumo snet,da so bile ploscice na eni strani, ne na obeh.... Sem sam gledu, wtf. Zdej vsakic sam pogledam, kako nazaj natakne :)
Prikaži več možnosti


Peter_nn
Peter_nn

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 350
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 316ti Compact

#29

Kot zanimivost, pri prvem oljnem servisu motocikla (12.000 km) sem prijavil tudi da mi preverijo ležaj prvega kolesa. Če je bil motocikel na stojalu, sem lahko z vso močjo rok prvo kolo zavrtel manj kot en krog, ob tem se je slišalo drgnjenje, zadnje kolo v leru se zavrti skoraj dva kroga. Situacija je danes pri 44.000 km enaka. Seveda so na servisu rekli da je vse v redu.
p.s. če to naredim s kolesom avta, ko prešravfujem feltne, se kolo skoraj ne neha vrtet, pa nič se ne sliši...


@Peter_nn: a je govora o AS Domžale? Ker pol me pa ne čudi :-D

Ali lahko prosim kaj več, lahko tudi ZS. V tem trenutku bom najprej počakal odziv servisa v torek ko grem tja, potem pa povem kaj več.

p.s kupil sem novo Hondo, sem iz Ljubljane...

 

Bom pa na policijski postaji preveril tudi če gre za kaznivo dejanje iz malmarnosti. Tu ni bilo ogroženo samo moje življenje, temveč tudi moje mladoletne 14 letne hčere in partnerke, ki sta se vozili z menoj.


Prikaži več možnosti


rokxy
rokxy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 925
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: traktor

#30

Kot zanimivost, pri prvem oljnem servisu motocikla (12.000 km) sem prijavil tudi da mi preverijo ležaj prvega kolesa. Če je bil motocikel na stojalu, sem lahko z vso močjo rok prvo kolo zavrtel manj kot en krog, ob tem se je slišalo drgnjenje, zadnje kolo v leru se zavrti skoraj dva kroga. Situacija je danes pri 44.000 km enaka. Seveda so na servisu rekli da je vse v redu.
p.s. če to naredim s kolesom avta, ko prešravfujem feltne, se kolo skoraj ne neha vrtet, pa nič se ne sliši...


Ali lahko prosim kaj več, lahko tudi ZS. V tem trenutku bom najprej počakal odziv servisa v torek ko grem tja, potem pa povem kaj več.

p.s kupil sem novo Hondo, sem iz Ljubljane...

 

Bom pa na policijski postaji preveril tudi če gre za kaznivo dejanje iz malmarnosti. Tu ni bilo ogroženo samo moje življenje, temveč tudi moje mladoletne 14 letne hčere in partnerke, ki sta se vozili z menoj.

rahlo drgnjenje ploščic ob disk na sprednjem kolesu je normalno.  to je bilo na mojem od novega pa dokler ga nisem prodal. pa serviser čisto zanesljiv in ni nikoli rekel, da bi bilo kaj narobe.  tudi med vožnjo nikoli to ni bil problem v nobenem smislu.


Prikaži več možnosti


Peter_nn
Peter_nn

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 350
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 316ti Compact

#31

rahlo drgnjenje ploščic ob disk na sprednjem kolesu je normalno.  to je bilo na mojem od novega pa dokler ga nisem prodal. pa serviser čisto zanesljiv in ni nikoli rekel, da bi bilo kaj narobe.  tudi med vožnjo nikoli to ni bil problem v nobenem smislu.

Na avtu, ko menjam gume, se sprednja kolesa (zadnja imam v prestavi) vrtijo brez trenja, neslišno, in kar nekaj celih krogov preden se ustavijo. Pa ima avto 4 kolesa in 1500 kg.

Motor ima 200 kg, pa se sprednje zavore drgnejo na prazno vrtenje, in kolo ustavi po tri četrt kroga ko ga poženem z vso močjo?

 

V garaži imam čisto preslabo svetlobo, da bi lahko naredil dovolj kvalitetne slike. Popoldne naredim slike vseh treh zavor in posnetek vrtenja sprenjega kolesa.



Urejal Peter_nn, 08.05.2021, 07:46.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 729
  • Lokacija: Ljubljana

#32

Kot zanimivost, pri prvem oljnem servisu motocikla (12.000 km) sem prijavil tudi da mi preverijo ležaj prvega kolesa. Če je bil motocikel na stojalu, sem lahko z vso močjo rok prvo kolo zavrtel manj kot en krog, ob tem se je slišalo drgnjenje, zadnje kolo v leru se zavrti skoraj dva kroga. Situacija je danes pri 44.000 km enaka. Seveda so na servisu rekli da je vse v redu.
p.s. če to naredim s kolesom avta, ko prešravfujem feltne, se kolo skoraj ne neha vrtet, pa nič se ne sliši...

Ali lahko prosim kaj več, lahko tudi ZS. V tem trenutku bom najprej počakal odziv servisa v torek ko grem tja, potem pa povem kaj več.
p.s kupil sem novo Hondo, sem iz Ljubljane...
 
Bom pa na policijski postaji preveril tudi če gre za kaznivo dejanje iz malmarnosti. Tu ni bilo ogroženo samo moje življenje, temveč tudi moje mladoletne 14 letne hčere in partnerke, ki sta se vozili z menoj.


Brez zamere ampak njuno zivljenje je ogrozeno tud z dobrimi zavorami. Jest otroka ne bi nikol vozil z motorjem....
Prikaži več možnosti


dnjehen
dnjehen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 264
  • Avtomobil: F20 LCI

#33

Ali lahko prosim kaj več, lahko tudi ZS. V tem trenutku bom najprej počakal odziv servisa v torek ko grem tja, potem pa povem kaj več.

p.s kupil sem novo Hondo, sem iz Ljubljane...

 

Bom pa na policijski postaji preveril tudi če gre za kaznivo dejanje iz malmarnosti. Tu ni bilo ogroženo samo moje življenje, temveč tudi moje mladoletne 14 letne hčere in partnerke, ki sta se vozili z menoj.

Sej ni nč takega da bi ne hotu javno povedat, pač slabe izkušnje. Prodajalci so super, resno top of the top, servis in vodja servisa pa podn. Tak my way or the highway odnos, kar je kurac sploh ko hočeš ker preko garancije. Sicer je že par let odkar sem imel Hondo tako da lahko da se je že kaj spremenilo. Npr sem že odpelal "pregledan" motor domov pa niso ketne našpanali. Ampak dober se zgodi.

 

Kar je mene takrat najbolj znerviralo je blo pa tole. Motor sem kupu nov pri njih, pa samo pri njih je bil servisiran, star leto in pol (garancije je 2 leti) in je pil olje. Delu sem servise na 6000km - ne 12k kot piše ampak to je bol zarad mene ker sm tak, pač škodit ne more in isto delam z avtom na 15k namest na 30k - ampak je vseeno med servisi nivo olja padu tok nizko da ga na tistem okencu nisi več vidu in sem dolivu olje. Motor je takrat mel nekje 15k prevoženih, mogoče malo manj.

 

Potem seveda grem na servis to povem in kaj bomo naredli. Najprej mi je ta vodja servisa reku da je to zato ker mam gor drug avspuh. Pa sem mel samo slip on (samo dušilec lol) tako da je takoj dobu nazaj da to ni možno in da na to ne pristanem. Potem je reku "okej pol si ga pa pregrel in to lahko preverimo samo z odprtjem mašine pa pregledom". Če bi se za to odloču mi je reku da bo motor pri njih 2 mesca - bil je pa konec junija, sepravi bi fuknu bek celo sezono ker bi ga dobu nazaj v začetku septembra. Pa uprašam zakaj dva mesca, ka bojo delali dva mesca in njegov odgovor je bil (pa ne zajbavam se) "no zdle 3 tedne nič, ker grejo serviserji na dopust, pol bomo pa začeli". Pa itak popizditis, pa zaka se norca dela ka bom zdej dva mesca brez motorja v tahuj sezoni pa še delali ne bojo nič, sepravi ga bom sam parkiru pri njih pa ko mi jebe mater. Nato je blo "no potem pa čez tri tedne pripel". To je bil njegov predlog. Drugih idej ni blo pa na vsak način so mi hotli povedat da sem kriv sam in da ziher ne bo šlo čez pod garancijo.

 

Jaz v tem cajtu najdem drugo mnenje, ker mi je blo to tok neverjetno da brezveze in prek motosveta zvem za VIP moto center v Kamniku. Bi naj bli super pa prej je lastnik delu na na AS domžale, se spozna, živi za motorje (in podobne stvari). In mu pelam motor, povem to zgodbo pa je prvo reku če so normalni, tak nov motor kr ne bomo odpirali ne se zajbavat. Mi razloži da majo vse CBRke problem z pitjem olja in bom pač mogu čekirat vsake tok, ampak se da velik spremenit že samo z menjavo proizvajalca olja, kasnej pa še z gradacijo. Mi nardi servis in nalije not Motul in glej ga zlomka, motor neha pit olje.

 

Me po tej izkušnji niso tam nikol več vidli.

 

Tako da js ti VIP motocenter res priporočam. Lahko za Primoža rečem samo dobre stvari.

 

Recimo dobra primerjava bi se mi zdela Selmar proti Avto Elite al pa Kitehnik če prebereš izkušnje uporabnikov tega foruma. Je en od njih pooblaščen ampak sta druga dva (glede na izkušnje iz foruma, sam jih še nimam) light years spredaj če gledaš storitev pa customer service. To da so pooblaščeni pomeni glih en kurac.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 705
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#34

Na hitro, ker nimam dosti casa: to da se pri vrtenju kolesa v zraku čuti nekaj upora je normalno, normalno je da se kolo zaradi tega po nekaj obratih (!) ustavi, ni pa normalno da se ustavi po samo 3/4 obrata, če ga zavrtis z vso močjo. To je znak da zavore štekajo in glede na to da je obrabljena samo ena ploščica je tudi popolnoma jasno, kateri batek šteka. Tu ni kaj debatirat.

Glede servisa pa ja, malomarni so da glava peče. Ampak to še ne pomeni da se jih splača po stari slovenski navadi tožit. Tvoj "problem" je namreč v tem, da takšna zavora NI smrtno nevarna. Tudi če en batek šteka bo zavora še vedno prijemala in ti se normalno ustavis, le ploščice se hitreje obrabijo in na koncu uničiš disk, še vedno brez kake posebne drame, če si enako slep kot tisti modeli na servisu in še gluh zraven, ker takrat škripa kot hudič in vsak normalen človek pogleda, od kje prihaja zvok. Tako da ja, napizdis jih lahko brez problema, da boš na ta račun kaj zaslužil pa pozabi, bo treba najt kak drug način, tu ne bo kruha.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


Peter_nn
Peter_nn

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 350
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 316ti Compact

#35

Jaz nisem omenjal nebene tožbe ali odškodnine, bi pa želel da nekdo za svojo malomarnost odgovarja.

 

Na policiji so povedali da se malomarnost kazensko obravnava šele ko se nekdo poškoduje ali ubije. Tolk o tem.

 

Na video posnetku se vidi in sliši kako se vrtita sprednje in zadnje kolo. Vesel bom kakšnega komentarja, ker (še) ne vem kaj je prav. Ali se bi moralo sprednje kolo vrteti tišje in dlje časa?

 

Stanje zavor: vseh šest pakn je enakomerno obrabljenih, zadnje imajo cca 3.5 milimetra (in bojo dobre za še naslednjih 44.000 km), sprenje imajo cca 2.5 mm, in bojo sigurno zdržale do oljenga servisa čez 4 kkm.

 

Ne vem kaj je točno narobe, samo nosilec zavorne čeljusti, ki je fiksno pritrjen na vilice, in zavorni disk nista poravnana na sredino. Zavorni disk in nosilec čeljusti se na eni strani skoraj dotikata. Same zavorne čeljusti so lepo na sredini zavornega diska.

 

sliki zavor

zavora1.jpg

zavora2.jpg

posnetka vrtenja sprednje in zadnje gume

Priponka  sprednja.mov   1,4MB   71 Število prenosov

Priponka  zadnja.mov   868,29KB   79 Število prenosov

 

Bom pa pred reklamacijo obiskal še en servis za mnenje.

 

Lep pozdrav vsem

 


Prikaži več možnosti


e-masteR-39
e-masteR-39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 408
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kappa 2.0 20V Turbo

#36

Brez zamere ampak njuno zivljenje je ogrozeno tud z dobrimi zavorami. Jest otroka ne bi nikol vozil z motorjem....

Življenje je ogroženo od takrat ko nastane. Lahko se ti čigumi zatakne.. 

 

Jaz nisem omenjal nebene tožbe ali odškodnine, bi pa želel da nekdo za svojo malomarnost odgovarja.

 

Na policiji so povedali da se malomarnost kazensko obravnava šele ko se nekdo poškoduje ali ubije. Tolk o tem.

 

Na video posnetku se vidi in sliši kako se vrtita sprednje in zadnje kolo. Vesel bom kakšnega komentarja, ker (še) ne vem kaj je prav. Ali se bi moralo sprednje kolo vrteti tišje in dlje časa?

 

Stanje zavor: vseh šest pakn je enakomerno obrabljenih, zadnje imajo cca 3.5 milimetra (in bojo dobre za še naslednjih 44.000 km), sprenje imajo cca 2.5 mm, in bojo sigurno zdržale do oljenga servisa čez 4 kkm.

 

Ne vem kaj je točno narobe, samo nosilec zavorne čeljusti, ki je fiksno pritrjen na vilice, in zavorni disk nista poravnana na sredino. Zavorni disk in nosilec čeljusti se na eni strani skoraj dotikata. Same zavorne čeljusti so lepo na sredini zavornega diska.

 

sliki zavor

attachicon.gifzavora1.jpg

attachicon.gifzavora2.jpg

posnetka vrtenja sprednje in zadnje gume

attachicon.gifsprednja.mov

attachicon.gifzadnja.mov

 

Bom pa pred reklamacijo obiskal še en servis za mnenje.

 

Lep pozdrav vsem

Iz teh slik je težko videt pomoje. Nevem kaj delaš tako znanost, greš na drug servis. Na koncu bo pa ležaj... Obraba ploščic z normalno mero odstopanja je bila pa že pojasnjena -če se gre za to.


Prikaži več možnosti
    • RRoman je všeč


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 232
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#37

 

Ne vem kaj je točno narobe, samo nosilec zavorne čeljusti, ki je fiksno pritrjen na vilice, in zavorni disk nista poravnana na sredino. Zavorni disk in nosilec čeljusti se na eni strani skoraj dotikata. Same zavorne čeljusti so lepo na sredini zavornega diska.

 

 

Pri plavajočih diskih-zavornih čeljustih ni nikoli poravnano na sredino. Poravna se takrat, ko stisneš zavoro in kot si napisal...vse ploščice so enakomerno obrabljene...torej je vse ok.


Življenje je ogroženo od takrat ko nastane. Lahko se ti čigumi zatakne.. 

 

Iz teh slik je težko videt pomoje. Nevem kaj delaš tako znanost, greš na drug servis. Na koncu bo pa ležaj... Obraba ploščic z normalno mero odstopanja je bila pa že pojasnjena -če se gre za to.

Ali pa sploh ne ve zakaj se gre  :ok2


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.