Skoči na vsebino

 

2016 F80 M3 competition

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
95 odgovorov v temi
naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 438
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡

#61

Srečno vožnjo, avto sem precej videval v MB in pozdravljam menjavo koles!  :ok


Prikaži več možnosti


KrNeki
KrNeki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 469
  • Lokacija: Emona - Rann
  • Avtomobil: ///M

#62

Krasen avto, čestitke!  :love

 

Dej mi reci, ker sem malo ven iz teh BMW-jev v zadnjem obdobju, kdaj je prišel FL pri M3/M4. Ker sem se zadnjič ravno prerekal z enim kolegom, ko sem jst trdil, da so bili že 2016 letniki, on pa, da šele s konec 2017. Ker kolikor sem jst porajtal, imajo LCI-ji notri že belo osvetlitev številčnic na klimatroniku, pred FL pa še oranžno. Pa zadnje luči so jasno drugačne, LCI ima že te lepe z zaokroženim led vzorcem, medtem ko je mel pred FL še tisti grd oranžni žmigavc.

 

Stvar, ki me pa mede so prve luči, ki so pri teh novejših 2018-2019 letnikih spet drugačne kot so npr. tvoje, ki se mi zdijo enake kot pri pred FL 2014 letniku recimo. :uh Je bil kasneje še drugi FL pri tem avtu?  :puzzled

BMW-m3-sedan-landing-page-driving-dynami



Urejal KrNeki, 07.05.2021, 13:18.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 233
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#63

Saso je faca ja. Res korektna oseba. Vso dokumentacijo o vzdrzevanju, servise, garancije je prilozil. Tudi nakup smo z njegovo pomocjo speljali preko selmarja da ima avto izdano premium selection garancijo.

Z avtom je fural tudi na dirkaliscih, kar mene niti malo ne moti. Avto je za to narejen. Zame je bistveno vecjega pomena trenutno stanje, nekaramboliranost in poznana zgodovina.

Sašo je faca, pa zna vozit ja. Mene je 1x peljal z njegovo bivšo E60 M5 z Akrapovič izpuhom. Takrat sem izvedel kak se mora M voziti  :laugh

 

Srečno vožnjo, pa dosti varnih km!



Urejal panki_86, 07.05.2021, 13:36.

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 490
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 B48 & VW 3.0 TDI

#64

Krasen avto, čestitke!  :love

 

Dej mi reci, ker sem malo ven iz teh BMW-jev v zadnjem obdobju, kdaj je prišel FL pri M3/M4. Ker sem se zadnjič ravno prerekal z enim kolegom, ko sem jst trdil, da so bili že 2016 letniki, on pa, da šele s konec 2017. Ker kolikor sem jst porajtal, imajo LCI-ji notri že belo osvetlitev številčnic na klimatroniku, pred FL pa še oranžno. Pa zadnje luči so jasno drugačne, LCI ima že te lepe z zaokroženim led vzorcem, medtem ko je mel pred FL še tisti grd oranžni žmigavc.

 

Stvar, ki me pa mede so prve luči, ki so pri teh novejših 2018-2019 letnikih spet drugačne kot so npr. tvoje, ki se mi zdijo enake kot pri pred FL 2014 letniku recimo. :uh Je bil kasneje še drugi FL pri tem avtu?  :puzzled

BMW-m3-sedan-landing-page-driving-dynami

To smo imeli debato, prvi FL je M3 dobila 2016 zaradi F30 fl (rit in ?notranjost?-moral bi videt klima enoto ki ima poleg 2 barv drugačno grafiko?), drugi pa 2018 zaradi FL F32 (gobec). 

p fl.jpeg

flt.jpg



Urejal Bavarec fan, 07.05.2021, 13:49.

Prikaži več možnosti


ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 569
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#65

lep avto!! čestitke


Prikaži več možnosti


DrKo
DrKo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 041
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E36 coupe

#66

Pošast  :love  čestitke  :ok


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


_skyline_
_skyline_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 598
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: E39 523iA

#67

Hvala :ok

lep avto!! čestitke


Hvala :ok

Krasen avto, čestitke!  :love
 
Dej mi reci, ker sem malo ven iz teh BMW-jev v zadnjem obdobju, kdaj je prišel FL pri M3/M4. Ker sem se zadnjič ravno prerekal z enim kolegom, ko sem jst trdil, da so bili že 2016 letniki, on pa, da šele s konec 2017. Ker kolikor sem jst porajtal, imajo LCI-ji notri že belo osvetlitev številčnic na klimatroniku, pred FL pa še oranžno. Pa zadnje luči so jasno drugačne, LCI ima že te lepe z zaokroženim led vzorcem, medtem ko je mel pred FL še tisti grd oranžni žmigavc.
 
Stvar, ki me pa mede so prve luči, ki so pri teh novejših 2018-2019 letnikih spet drugačne kot so npr. tvoje, ki se mi zdijo enake kot pri pred FL 2014 letniku recimo. :uh Je bil kasneje še drugi FL pri tem avtu?  :puzzled
BMW-m3-sedan-landing-page-driving-dynami


Ce se ne motim lci 2015, lci2 2017 :ok

Sašo je faca, pa zna vozit ja. Mene je 1x peljal z njegovo bivšo E60 M5 z Akrapovič izpuhom. Takrat sem izvedel kak se mora M voziti  :laugh
 
Srečno vožnjo, pa dosti varnih km!


Hvala :D
Prikaži več možnosti


dnjehen
dnjehen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 264
  • Avtomobil: F20 LCI

#68

Super avto. Pa izbral si ga najlepše barve ever :)


Prikaži več možnosti


_skyline_
_skyline_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 598
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: E39 523iA

#69

Ja ta ali pa austin yellow sta bili velika zelja :)
Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 953
  • Lokacija: Ljubljana

#70

Ja ta ali pa austin yellow sta bili velika zelja :)


Izredno lepa barva :)

Pripete slike za predogled

  • C9C31433-6A0C-4AAE-A4C1-EC462BC95C2C.jpeg
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 286
  • Lokacija: slo

#71

Super avto, upam da ti bo dobro služil, lastništvo M-a je ena super stvar, vsak dan ko se v njega vsedeš!

Edino škoda, da si ga brez keramike vzel, to ti bo še žal, ko ga boš malo bolj resno vozil...

Ima pa keramiko iz njega moj kolega zdaj na M2 :)  

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 899
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#72

Ok. Upam da ne bomo zabredli. Ampak sem gledal na licitaciji enga m4 z keramiko ampak je imel okrusen prednji zavorni kolut. 1 kos je 3500€... tako da je kar veselica ko je za zamenjat... kolk casa pa trajajo v praksi... vem da se jih vaga in ne meri za obrabo ampak kolk je zivljenska doba? 100kkm?
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


_skyline_
_skyline_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 598
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: E39 523iA

#73

Super avto, upam da ti bo dobro služil, lastništvo M-a je ena super stvar, vsak dan ko se v njega vsedeš!
Edino škoda, da si ga brez keramike vzel, to ti bo še žal, ko ga boš malo bolj resno vozil...
Ima pa keramiko iz njega moj kolega zdaj na M2 :)

lp,m

Hvala. Keramika je bila ze prej zamenjana :)

Urejal _skyline_, 07.05.2021, 19:14.

Prikaži več možnosti


INIESTA
INIESTA

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 632
  • Lokacija: bližina ljubljane
  • Avtomobil: wardburg

#74

Hvala. Keramika je bila ze prej zamenjana :)

Ok. Upam da ne bomo zabredli. Ampak sem gledal na licitaciji enga m4 z keramiko ampak je imel okrusen prednji zavorni kolut. 1 kos je 3500€... tako da je kar veselica ko je za zamenjat... kolk casa pa trajajo v praksi... vem da se jih vaga in ne meri za obrabo ampak kolk je zivljenska doba? 100kkm?

Audi S8 je mel čez 300kkm pa je mel še vsaj za 100kkm
Tko k smo računal gre cca 1mm na 100kkm
Na robu diska piše min debelina in teža
Se je pa ta audi vozu kr na hard
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 286
  • Lokacija: slo

#75

Audi S8 je mel čez 300kkm pa je mel še vsaj za 100kkm
Tko k smo računal gre cca 1mm na 100kkm
Na robu diska piše min debelina in teža
Se je pa ta audi vozu kr na hard

Ja odvisno od avta in vožnje. Jure jih je na GT3 menjal na dobrih 50.000km, ampak še ne bi rabil...če ne hodiš na trackdaye pa verjetno 200.000km brez problema.

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 717
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 M3, E34 M5 3.6

#76

Keramik diske se da tudi obnovit za skoraj pol cene. CCB diski bi naj zdržali 100kkm normalne uporabe. Na robovih so tudi indikatorji obrabe, takšne pikice. Diski so izjemno lahki. Veliko se prihrani na nevzmeteni masi.

Ko sem menjaval me je malo firbec matral in sem potehtal, analiziral. Masa je vsota diskov in čeljusti, oboje sem vzel v obzir.

 

Sprednja os:
Disk 380mm x 30mm - > 400mm x 38mm
Čeljust 4 batna - > 6 batna
4kg manj nevzmetene mase po kolesu
 
Zadnja os:
Disk 370mm x 24mm - > 380mm x 28mm
Čeljust 2 batna - > 4 batna
3.5kg manj nevzmetene mase po kolesu

+ močnejši ojačevalec zavor
 
Ne bi pa rekel da je ta setup najboljši price/performance, ker je izjemno drago. 

M performance zavore so bolj rentabilne za priložnostna naganjanja :ok Obične M zavore pa za vsak dan :)

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in 4banger uporabnikom je všeč to sporočilo


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 286
  • Lokacija: slo

#77

 

Keramik diske se da tudi obnovit za skoraj pol cene. CCB diski bi naj zdržali 100kkm normalne uporabe. Na robovih so tudi indikatorji obrabe, takšne pikice. Diski so izjemno lahki. Veliko se prihrani na nevzmeteni masi.

Ko sem menjaval me je malo firbec matral in sem potehtal, analiziral. Masa je vsota diskov in čeljusti, oboje sem vzel v obzir.

 

Sprednja os:
Disk 380mm x 30mm - > 400mm x 38mm
Čeljust 4 batna - > 6 batna
4kg manj nevzmetene mase po kolesu
 
Zadnja os:
Disk 370mm x 24mm - > 380mm x 28mm
Čeljust 2 batna - > 4 batna
3.5kg manj nevzmetene mase po kolesu

+ močnejši ojačevalec zavor
 
Ne bi pa rekel da je ta setup najboljši price/performance, ker je izjemno drago. 

M performance zavore so bolj rentabilne za priložnostna naganjanja :ok Obične M zavore pa za vsak dan :)

 

Te M zavore so tak miks...tudi performance...ker niso fully floating diski + čeljusti imajo gumice. Kar pomeni da pri resni uporabi na stezi imaš z enimi in drugimi težave s časom. 

1. - pletene cevi + racing ploščice + original diski in čeljusti  (original M diski so "poceni"...dobrih 500 eur/kos z ddv redna...samo boš menjal na 3-4 trackdaye, tudi, če je upgrade na performance zavore,

2. isto kot zgoraj, ampak floating Alcon / EBC diski...super rešitev, dejnsko lahko delaš po 2x več hitrih krogov kot z zgornjo verzijo, ampak je problem, ker je umetnost dobiti te diske....ponavadi vedno 8 tednov čakalni rok... cena je tam 1400 eur za dva diska, pa spet boš dal 550 eur za kit gumic pa batkov za obnovo čeljusti vsake toliko.

3. AP racing kit spredaj...tam 5-6k eur, torej 6 batne čeljusti, brez gumijstih tesnil, racing varjanta...večji premer, ponavadi celo malo težja kot original. Resne zavore za resno uporabo, še zmeraj pa ne pridobiš tistega "porsche" občutka na bremzi, da je trda kot cigel ko tiščič na njo... je pa price/performance

4 Keramika...najmanjša masa, najnižje temperature, ni pregrevanj, občutek na bremzi dejansko "porsche" style... da se kot si napisal obnovit disk za nekih 1200-1500 eur/kos, kar spet ni tako drago, glede na ostale rešitve.

 

Stock diski in ploščice pa so poraz za progo in resno vožnjo. Ponuja BMW samo performance ploščice za M2/M3/M4, ki so rebrandani Pagid rsl29... Potem imaš pa nadgradnjo performance zavor (rdeče čeljusti za aftermarket), ki so enake 400mm kot tiste opcijske srebrne performance zavore za M2 competition. Boljše kot te modre 370mm ampak vseeno s stock ploščicami niso primerne za na stezo.

 

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 490
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 B48 & VW 3.0 TDI

#78

Eno vprašanje avtorju teme, crank hub? Je zadeva porihtana, še zdaj ne vem ali je to res problem-hiba teh motorjev? Nekje berem da je problem samo pri tuniranih s55, serijski pa delujejo brez problema z OE delom? 


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 163
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46 320i

#79

Ti preveč bereš :ok2


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč


Catipy69
Catipy69

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 364
  • Lokacija: Wil (CH)
  • Avtomobil: 1M, M3 LCI

#80

Eno vprašanje avtorju teme, crank hub? Je zadeva porihtana, še zdaj ne vem ali je to res problem-hiba teh motorjev? Nekje berem da je problem samo pri tuniranih s55, serijski pa delujejo brez problema z OE delom?


Hiba samo pri Tuniranih.
Stock delajo bp.
Preverjeno!
Pri dveh primerih sem bil zraven.
167.000km stock motor, nobenih problemov.
45.000 cca 540ps, menjan, par tisoc km po optimizaciji motorja.

Moj cca 67.000km komplet motor stock in nobenih tezav.

Where too Much is just right! ;)

Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.