Skoči na vsebino

 

BB delavnica/projekti

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
322 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 572
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#61

UItrinek iz modeliranja
3dprint.jpg

 

3dprint-1.jpg
 



Urejal blackberet, 21.06.2021, 10:38.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 572
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#62

Alfa 4C , 3D prototip prirobnice izpušnega kolektorja pred CNC izdelavo.

 

20190627-215604.jpg
mde.jpg

 

Alfa-Romeo-4-C-GT3-Posteriore.jpg



Urejal blackberet, 02.07.2021, 20:13.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • MG, Nixxon in MajoR uporabnikom je všeč to sporočilo


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 376
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#63

Lepo delate... Moram pa dat svoje mnenje glede peskanja, motorni deli kot so glave bloki in ostali komplicirani segmenti se naj nebi peskali niti vodno, saj je pesek spravit ven iz kanalov in raznih kotov prakticno nemogoce in nihce si ne zeli da oljni pritisk porine pesek cez motor.
Pisem zato ker sem ze par motorjev dobil za sestavit ki so bili vodno speskani, resnicno lepi kosi, ampak pesek ostaja tudi tam kjer so razni kanali in nedostopni vogali, tudi pralni stroji, vapanje ali ultrazvok ne doseze vsega.
Pac moj nasvet, da ne bodo motorji na zunaj lepi znotraj pa zdrsani.

Lp.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 403
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#64

Mal kontradikotrna izjava mogoče. Saj so že v originalu so vliti v pesek.

Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 572
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#65

Odgovor na to je čiščenje,čiščenje in še enkrat čiščenje.

 

Pravilna predpriprava izdelka pred peskanjem ter kasneje čiščenje vzame za tako zadevo X krat več časa kot samo peskanje.

 

Če so pomisleki ali zadeva ni primerna za tak poseg ,obstaja ultrazvočno čiščenje,kar je pa pri naši mali Sloveniji problem saj zaenkrat še nisem našel podjetja katero bi imelo tako velik ultrazvok/košaro da bi lahko potopil blok motorja. Največji je tak da gre ravno glava 6cyl motorja v njega.

 

Če kdo ve za za podjetje katero ima možnost potopiti V12 blok motorja(ker to je pač največji motorji pri avtomobilih) v ultrazvok,se priporočam za kontakt.

 

BTW,ko smo že pri tem ali veste,da se po novem dogaja pri novih BMWjih to ,da ob prvem oljnem servisu priteče kup opilkov,kar se prej ni dogajalo.

Odgovor BMWja na to je ,da to ni nič takega saj je to posledica stroje obdelave. Samo malo v vednost kam gre kvaliteta BMWja.



Urejal blackberet, 03.07.2021, 19:54.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash in TIN uporabnikom je všeč to sporočilo


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 087
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#66

Je rekel lokalni mehanik da včasih so bili motorji lepo obdelani, lepo vliti bloki itd. Danes so pa taki kot bi jih nekdo s sekiro obtesal.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 100
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#67

Ja, povsod šparajo na obdelavi, izdelavi...in zunanji izgled bloka ajde še nekako, da imaš pa opilke v prvi menjavi olja... :confused


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 376
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#68

Odgovor na to je čiščenje,čiščenje in še enkrat čiščenje.
 
Pravilna predpriprava izdelka pred peskanjem ter kasneje čiščenje vzame za tako zadevo X krat več časa kot samo peskanje.
 
Če so pomisleki ali zadeva ni primerna za tak poseg ,obstaja ultrazvočno čiščenje,kar je pa pri naši mali Sloveniji problem saj zaenkrat še nisem našel podjetja katero bi imelo tako velik ultrazvok/košaro da bi lahko potopil blok motorja. Največji je tak da gre ravno glava 6cyl motorja v njega.
 
Če kdo ve za za podjetje katero ima možnost potopiti V12 blok motorja(ker to je pač največji motorji pri avtomobilih) v ultrazvok,se priporočam za kontakt.
 
BTW,ko smo že pri tem ali veste,da se po novem dogaja pri novih BMWjih to ,da ob prvem oljnem servisu priteče kup opilkov,kar se prej ni dogajalo.
Odgovor BMWja na to je ,da to ni nič takega saj je to posledica stroje obdelave. Samo malo v vednost kam gre kvaliteta BMWja.


Jaz imam ultrazvocno pososodo velikosti 100litrov...gre notri 6cyl blok.

Hotel sem rect samo da se jaz motornih delov ki imajo nedostopne kanale in povrsine raje izognem, ker se peska ne da scistit ven... Tudi delovanje uz cistilca ni vsemogoce ker so lahko povrsine nedostopne za frekvenco oz kaviacijo.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 77 862
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#69

Ja, povsod šparajo na obdelavi, izdelavi...in zunanji izgled bloka ajde še nekako, da imaš pa opilke v prvi menjavi olja... :confused


Testirajo, koliko se še lahko iz folka norca delajo. Očitno neomejeno. Sicer pa ni čudno, kdor kupi štromarska jajca za 50 ali 100k eur, bo kupil tudi že v štartu napol zaribanega bencinarja brez problema.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 100
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#70

Testirajo, koliko se še lahko iz folka norca delajo. Očitno neomejeno. Sicer pa ni čudno, kdor kupi štromarska jajca za 50 ali 100k eur, bo kupil tudi že v štartu napol zaribanega bencinarja brez problema.

Ja, ni omejitve glede delanja norca...


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 376
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#71

Ja, povsod šparajo na obdelavi, izdelavi...in zunanji izgled bloka ajde še nekako, da imaš pa opilke v prvi menjavi olja... :confused

Ma to je bilo povsem mozno ze od nekdaj, nikakor pa to ne sme bit stalnica da bi vsak novi agregat imel opilke, sploh zaradi nacina proizvodnje.. Vcasih so marsikateri del pri sestavi naroke pobrusili oz popravili nepravilnosti danes pa bi pricakoval da tega ni vec.
Vcasih je bil prvi servis na 1000km ali 5k km zdaj pa ze kar na 30k km
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 668
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#72

Danes grejo elementi iz CNC ali rezkarja samo čez pranje in direkt v motor, noben več ne pobrusi ostrih robov in ostankov obdelave. Očitno se bolj splača vsake toliko v garanciji motor zamenjat, kot pa si vzet kako minuto za odstranjevanje igle in opilkov pri vsakem kosu.

Najbolje da začnejo spet magnete dajat na oljne čepe, da bojo opilke lovili :crazy


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 572
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#73

Jaz imam ultrazvocno pososodo velikosti 100litrov...gre notri 6cyl blok.

Hotel sem rect samo da se jaz motornih delov ki imajo nedostopne kanale in povrsine raje izognem, ker se peska ne da scistit ven... Tudi delovanje uz cistilca ni vsemogoce ker so lahko povrsine nedostopne za frekvenco oz kaviacijo.

Si kupil kitajskega ali kaj bolj resnega?

 

Dolgo sem iskal kaj naj kupim na koncu sem vzel od Beta 27l ,cena je bila x5 glede na kitajskega,vendar se ve zakaj ker zadeva dela kot je treba sploh pa pri UZ je pomembna funkcija DEGAS,če ima to funkcijo je cena takoj višja.

Problem poceni UZ je ker enostavno ne opravlja svoje funkcije kot je treba zato za večje zadeve dam podjetju katero se samo z tem ukvarja saj je cena čiščenja majhna glede na  vložek nakupa,stroški takega UZja (xx.xxx€).

 

Peskanje blokov,glav je v tujini ali pa taki industriji nekaj povsem normalnega vendar imajo tudi za čiščenje namenske stroje.

 

V naši deželi vemo kako se zadeve pere zunaj v vseh vremenskih razmerah na dvorišču z vapom v roki in 2k čistilom.

 

 

 

Trik št.1 oz. pravilo pred peskanjem takih izdelkov je ,da se zadevo "speče" v pečici in z tem sežge vsa olja/umazanija v kanalih itd. od umazanije ostane samo še prah. No potem se šele peska in z tem prepreči da bi se granulat kjerkoli prilepil.

 

 

Trik št.2
Kar se tiče čiščenja granulata iz takih zadev je:

-Najslabše oz. najmanj efektivno je pranje z curkom,vapom saj granulat potiskaš nazaj v nedostopne kotičke.

-Takoj pod UZ-jem je čiščenje(izpiranje v kadi polni vode).

-Najboljše je UZ sploh če ima nihajočo košaro.

 

To so pač veliki težki kosi katere ne moreš na roke vrteti,premikati,nihati oz. se z njimi igrati v kadi polni vode. Pač v SLO imamo manjko takih strojev.

 

Zato ja v kolikor je dvom ,da takega kosa ne bo uspelo dobro očistiti se ga odnese na UZ in si najbolj miren. Pa tudi ni kar vse za peskati jaz poliranih površin(gredi, ležišča gredi v glavah itd.)ne peskam.

 

 

OPOZORILO:Ko smo že pri peskanju ,kdor kaj sam sestavlja motorje naj se v velikem loku izogne SUHEM peskanju z steklenimi perlami raznih batov itd. saj se mikro granulat zapiči v recimo bate,ko se motor vžge in segreje ta mikro granulat/steklo pogleda ven in zdrgne cilinder.

 

Niso pa steklene perle problem pri vodnem peskanju kot ga imam recimo jaz tam pa lahko peskaš tudi bate in podobne reči,saj se steklo ne zarije.

 

V enem od postov je @TIN omenil da je dobil več zadev vodno peskanih,tukaj se je potrebno pozanimati za kakšno vodno peskanje gre ,ker VIXEN-a imam v SLO samo jaz. Ko se omeni vodno peskanje ne gre vse metati v isti koš,saj ostali uporabljajo šobe katere imajo dovod vode v šobo da se ne praši,kar pa ni eno in isto.



Urejal blackberet, 04.07.2021, 13:35.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • TIN, Donki kong in Underdog uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 572
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#74

Šoba z dodajanjem vode:
1353_1.jpg

Wet/vapour blasting, VIXEN AQUABLAST že prej naredi mešanico vode/granulata katerega potem po cevi pošlje v pištolo, stisnjen zrak pa samo še pomaga to "mešanico"  spraviti skozi pištolo na obdelovanec.(pritisk lahko uravnavaš)
9a1abe5f-a795-4358-8060-a1f4ebe8873b-960
 



Urejal blackberet, 04.07.2021, 13:53.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 376
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#75

Si kupil kitajskega ali kaj bolj resnega?
 
Dolgo sem iskal kaj naj kupim na koncu sem vzel od Beta 27l ,cena je bila x5 glede na kitajskega,vendar se ve zakaj ker zadeva dela kot je treba sploh pa pri UZ je pomembna funkcija DEGAS,če ima to funkcijo je cena takoj višja.
Problem poceni UZ je ker enostavno ne opravlja svoje funkcije kot je treba zato za večje zadeve dam podjetju katero se samo z tem ukvarja saj je cena čiščenja majhna glede na  vložek nakupa,stroški takega UZja (xx.xxx€).
 
Peskanje blokov,glav je v tujini ali pa taki industriji nekaj povsem normalnega vendar imajo tudi za čiščenje namenske stroje.
 
V naši deželi vemo kako se zadeve pere zunaj v vseh vremenskih razmerah na dvorišču z vapom v roki in 2k čistilom.
 
 
 
Trik št.1 oz. pravilo pred peskanjem takih izdelkov je ,da se zadevo "speče" v pečici in z tem sežge vsa olja/umazanija v kanalih itd. od umazanije ostane samo še prah. No potem se šele peska in z tem prepreči da bi se granulat kjerkoli prilepil.
 
 
Trik št.2
Kar se tiče čiščenja granulata iz takih zadev je:
-Najslabše oz. najmanj efektivno je pranje z curkom,vapom saj granulat potiskaš nazaj v nedostopne kotičke.
-Takoj pod UZ-jem je čiščenje(izpiranje v kadi polni vode).
-Najboljše je UZ sploh če ima nihajočo košaro.
 
To so pač veliki težki kosi katere ne moreš na roke vrteti,premikati,nihati oz. se z njimi igrati v kadi polni vode. Pač v SLO imamo manjko takih strojev.
 
Zato ja v kolikor je dvom ,da takega kosa ne bo uspelo dobro očistiti se ga odnese na UZ in si najbolj miren. Pa tudi ni kar vse za peskati jaz poliranih površin(gredi, ležišča gredi v glavah itd.)ne peskam.
 
 
OPOZORILO:Ko smo že pri peskanju ,kdor kaj sam sestavlja motorje naj se v velikem loku izogne SUHEM peskanju z steklenimi perlami raznih batov itd. saj se mikro granulat zapiči v recimo bate,ko se motor vžge in segreje ta mikro granulat/steklo pogleda ven in zdrgne cilinder.
 
Niso pa steklene perle problem pri vodnem peskanju kot ga imam recimo jaz tam pa lahko peskaš tudi bate in podobne reči,saj se steklo ne zarije.
 
V enem od postov je @TIN omenil da je dobil več zadev vodno peskanih,tukaj se je potrebno pozanimati za kakšno vodno peskanje gre ,ker VIXEN-a imam v SLO samo jaz. Ko se omeni vodno peskanje ne gre vse metati v isti koš,saj ostali uporabljajo šobe katere imajo dovod vode v šobo da se ne praši,kar pa ni eno in isto.

uz cistilec sem sam sprojektiral in naredil. Zvecer nalozim slike in videje.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, blackberet in BMW4everafter uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 572
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#76

uz cistilec sem sam sprojektiral in naredil. Zvecer nalozim slike in videje.

Odpri temo ,ker to je uporabno za vse saj je zadeva velika,pa še tržiš lahko. :ok

To je super tudi sam sem imel idejo da sestavim UZ ali kakšen stroj pa na koncu pridem do tega,da je premalo časa in narejeno preizkušeno zadevo kar kupim ,da je plug/play.

 

 

 

Sliko sem objavil že v drugi temi pa jo bom še tu ,ker vidim da kitajski tiskalniki kateri so bolj na to vižo "malo da se igramo" delajo škodo 3D printu(nenatančnost,krhkost,neuporabnost)..

 

Uglavnem pri nas je 3D print nepogrešljiva zadeva tudi za vse tako rečeno resne zadeve in z njim lahko izdelamo razna orodja,dele avtomobilov,prototipe za dirkalnike...

Printamo lahko tudi z silikinom kateri je odporen na temperaturo.

 

Komaj čakam ne vem pa če bom dočakal ,da bodo 3D printerji kateri lahko printajo kovino dosegljivi širši množici.

 

Ravno imel pri roki neko orodje.
dav.jpg



Urejal blackberet, 04.07.2021, 16:10.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash in wini uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 692
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: F11 530d

#77

Ali se ne začnejo tisti tiskalniki, ki printajo kovinski filament in moraš nato kos debindat + sintrat, da dobiš vn uporaben kovinski kos nekje od 10k€ dalje? Samo tisto je spet bolj ko ne hobi program... Drugače kolkor vem so te stvari še vedno tam od 80k€ dalje.

Ali se nagibaš prav na tisti printer, ki z laserjem topi kovinski prah in ga spaja podobno kot se to dela s smolo (SLA recimo). ?

 

To je kar investicija še trenutno. Počakaj še nekaj let.

Če bo šel trend enako kot je šel za FDM in pa za SLA, DLP in ostale tehnologije na smolo, bo tudi printer za kovino dostopen vsakemu smrtniku prej kot si mislimo. :)



Urejal BMW4everafter, 05.07.2021, 07:37.

<p><p>e46 318i, e60 520i, e46 325Ci Cabrio, e92 325Ci, S60 D5, 2004 RX-8 R, A6 3.0TDI, e46 330CiA, Suzuki Jimny, e46 323Ci, e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8, F11 530d...no comment

Vaša ideja, naš iziv...https://kristeh.si/ :)

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 572
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#78

To kar sem jaz gledal oz. bi imel je trenutno več kot 250.000€,saj pravim v mojem življenju skoraj sigurno ne. :) 



Urejal blackberet, 05.07.2021, 08:11.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 179
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#79

Ko bodo kovinski 3d printerji dostopni, bo pa res samo še domišljija limit. 

 

Recimo ta Bugattijeva čeljust je cel porn. 

 

Naprintaš cel motor, ki izgleda na zunaj kot original, notranjost pa   :metalc


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 284
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#80

Koenigsegg printa turbine ki jih je odliti nemogoče :)


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.