Kje ujamljaš tig šobe ti?
BB-jeva delavnica in projekti
#21
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Super tema, svaka čast za vse tole delo. Videt razliko before and after mokrega peskanja je fullll satisfying.
Bi pa prosu vse ostale da če citirate poste da zbrišete ven slike, tenks. |
Prikaži več možnosti
|
#23
To tko more bit da se vidi veckrat lepe izdelke. Hec ![]()
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#24
Če misliš toplotno zaščito med auspuhom in karoserijo, uraden BMW servis. Predlagam da najprej prodaš ledvico. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Tole pa ni S50 karter Urejal PussyWagon, 03.06.2021, 15:13.
He who shall be last, shall be sideways and smiling
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#26
Bravo za temo in krasne izdelke
Vprašanje: ali vodno peskanje ne pobere materiala...recimo da ga posname desetinko ali stotinko mm? Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#27
Karter in oljna crpalka sta od s54. Pod od avta je bil v celoti demontiran vse kar se da demontirat je slo na peskanje in prasno barvanje dno avta pa zbruseno na varih pobarvano s temelno barvo in potem od pozarne stene nazaj do zadnjega prtljaznika vse naspricamo z bodijem antirombo kakor koli... kar ni blo vredno da ne gre na avto se je kupilo novo. Niso mi tolk pomembni performansi ker postrno povedano je e36 ze kar zastaren in malo za kacami, point obnove je da se zamenja vse dotrajane dela (prakticno 3/4 avta) da se ga z dolocenimi majhnimi posodobitvami spravi v cim bolj org stanje, gkede izpuha pa moje navodilo roku je bilo da zelim da ima avto od 3500rpm naprej rezek zvok.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#28
Ker kot že vemo ,da je z lonci in homologacijami pri nas velik problem sem po hudih mukah nekako uspel dobiti iz tujine original M3 zadnji lonec.(pošiljatel ga je moral prerezati zaradi velikosti paketa). Žal je tako ,da se moraš pri redkih avtih zadovoljiti z tem kar dobiš na koncu si vesel da sploh kaj dobiš(ena udrtina,kakšna poka katero bo potrebno zavariti ter jo vidiš šele ko je lonec očiščen).
Sedaj se bo povezalo x pipe z loncem in videlo kakšen zvok bo dal.
Teža lonca je sicer 28kg,ni lahek je pa prednost v tem ,da teža zaduši tudi vibracije, verjetno vsi vemo kaj dobiš ven pri lahek tankem plehnatem loncu.
Urejal blackberet, 03.06.2021, 19:43. |
Prikaži več možnosti
|
#29
Neznam ti povedati podjetja ampak kakor vem jih dobi nekje iz USA. Urejal blackberet, 03.06.2021, 19:54. |
Prikaži več možnosti
|
#30
Plate za pod spr. amortizerje so narejene. Urejal blackberet, 03.06.2021, 19:53. |
Prikaži več možnosti
|
#31
kdo? A ni tvoje? |
Prikaži več možnosti
|
#32
Imamo razdeljena področja kaj kdo dela/pokriva. Bolje znati kakšno stvar manj pa tisto kar znaš delati dobro kot pa vsega po malem. Kar se tiče TIG-a in varjenja ima to čez brat v delavnici. Jaz sem za MIG za več nimam potrebe. Urejal blackberet, 03.06.2021, 20:05. |
Prikaži več možnosti
|
#33
To sem pa res vesel. Da ga dvignemo. Super
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Tole je furick cup... izgleda kot fupa 12.
Dobiš jih v ingvar. |
Prikaži več možnosti
|
#36
Levo aftermarket(BOSAL) ekvivalent ,desno original. Razlike samo 7mm.
Test X pipe |
Prikaži več možnosti
|
#37
O hudo, spremljam! |
Prikaži več možnosti
|
#38
Danes sem malo tehtal in sicer teža prednjega dela(double x pipe) z lambdami je 7.3kg. Na sliki je pobarvan nosilček z temperaturno barvo saj se ga/ju je moralo zaradi varjenja prej z kislino razcinkati oz. priti do golega pleha. Urejal blackberet, 08.06.2021, 20:24. |
Prikaži več možnosti
|
#39
Dej vrzi dol menjalnik in ha vodno speskaj da bo lep
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#40
Nič ne vidim kaj piše. Urejal blackberet, 08.06.2021, 20:34. |
Prikaži več možnosti
|