Skoči na vsebino

 

BB-jeva delavnica in projekti

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
387 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79 794
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#381

Itak take mone smo pa mi pa še par redkih tukaj na forumu. Potem,ko pa prodajaš pa sam veš koliko je kaj vredno pol počenega groša nobenemu NIČ.

To je vedno tako. Zato se pa avta ne splača prodajat dokler ga do konca ne zvoziš, sploh če si vanj zmetal en kup denarja. Če daš notri par jurjev in je zadeva OK (ne mislim na tiste jame brez dna, kamor vržeš par jurjev in se nikjer ne pozna), nimaš kaj prodajat ampak samo voziš, dokler se zadeva ne zamortizira. Vse kar prodaš po dveh, treh letih je čista izguba, 5 let je doba ko se zadeva zamortizira.


Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 992
  • Lokacija: Ljubljana

#382

To je vedno tako. Zato se pa avta ne splača prodajat dokler ga do konca ne zvoziš, sploh če si vanj zmetal en kup denarja. Če daš notri par jurjev in je zadeva OK (ne mislim na tiste jame brez dna, kamor vržeš par jurjev in se nikjer ne pozna), nimaš kaj prodajat ampak samo voziš, dokler se zadeva ne zamortizira. Vse kar prodaš po dveh, treh letih je čista izguba, 5 let je doba ko se zadeva zamortizira.


In kdaj si reces zdej je pa dost? Pr 250k km das 5k na motor, 3k v podvozje in gres dalje do 500k km… potem prides na 500k km in reces kaj? Avto pa recimo 5let star…? A potem cakas da razpade in nehas vlagat ali kako to gre?

Recimo x6 imam 3 mesce. Kupil z 122k km sedaj sem na 144k km. Do sedaj: 2krat servis, olje v menjalniku, nove zlajfe, menjava VTG, rihtanje PDC kablovja… v cetrtek imam termin za EGR, EGR hladilnik, mali servis… pa ce damo to v €€€ je ze kar nekaj. Pa je to samo redno kvalitetno vzdrzevanje. Potem pa beres da pr 250k km das kao 2k na avto pa je OK za naslednih 250k km mhmm….
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 345
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#383

Recimo x6 imam 3 mesce. Kupil z 122k km sedaj sem na 144k km. Do sedaj: 2krat servis, olje v menjalniku, nove zlajfe, menjava VTG, rihtanje PDC kablovja… v cetrtek imam termin za EGR, EGR hladilnik, mali servis… pa ce damo to v €€€ je ze kar nekaj. Pa je to samo redno kvalitetno vzdrzevanje. Potem pa beres da pr 250k km das kao 2k na avto pa je OK za naslednih 250k km mhmm….

Ljudje so razlicni. Nekaterih ne moti, ce jim klopota podvozje, ce jim motor ne razvija polne moci, ce jim dimi, ce pol opreme ne deluje itd - dokler priblizno zanesljivo vzge in jih pripelje od A do B. Druge strasansko moti, ce imajo prasko na usnju volana. Fino je biti nekje vmes - da je ekonomsko upraviceno, in da ne vozis podrtije.

 

Vem, teoreticno je vse fino in fajn, praksa pa je druga zgodba.



Urejal zok, 30.01.2023, 16:59.

Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in BMW_V10 uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79 794
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#384

In kdaj si reces zdej je pa dost? Pr 250k km das 5k na motor, 3k v podvozje in gres dalje do 500k km… potem prides na 500k km in reces kaj? Avto pa recimo 5let star…? A potem cakas da razpade in nehas vlagat ali kako to gre?

Recimo x6 imam 3 mesce. Kupil z 122k km sedaj sem na 144k km. Do sedaj: 2krat servis, olje v menjalniku, nove zlajfe, menjava VTG, rihtanje PDC kablovja… v cetrtek imam termin za EGR, EGR hladilnik, mali servis… pa ce damo to v €€€ je ze kar nekaj. Pa je to samo redno kvalitetno vzdrzevanje. Potem pa beres da pr 250k km das kao 2k na avto pa je OK za naslednih 250k km mhmm….

To je pa čisto odvisno od tebe in od pripravljenosti, koliko si pripravljen na avtu zapravit. Jaz zase vem da nisem pripravljen izgubit praktično nič, moj absoluten rekord izgube na avtu je bil ko sem po treh letih prodal mercedesa W211 E320 CDI s 6.000 eur izgube, s tem da je tu notri vključeno tudi vzdrževanje, ne samo izguba vrednosti vozila. To je 2.000 eur letno za vse stroške na avtu razen goriva in registracije, toliko sem bil pripravljen popušit enkrat v lajfu, takrat ko mi je umrl oče in sem nekaj malega podedoval, pa sem šel malo zapravljat. Bilo je verjetno prvič in zadnjič, mi ni niti malo žal ker je bil mercedes stroj, ampak take cifre ne bom pogoltnil nikoli več. Pri tebi vidim da je drugače, ti voziš novejše stroje in tam moraš bit apriori pripravljen na velike pušione, čeprav so zdaj časi ko se na dobrih avtomobilih zlahka celo zasluži, ampak ne bo vedno tako.

 

Kar se vzdrževanja tiče to načeloma ni stran vržen denar, če je avto lep in se ga na koncu da prodat za dobro ceno, s tem da moraš znat prodajat, ti recimo to žilico imaš. Če avto vizualno ni v piko, če ima dosti kilometrov, če tržno ni zanimiv ali če je že precej zjahan, se pa redno vzdrževanje ne splača. V tem primeru se splača dvoje, ali ga samo voziš in zvoziš (z minimalnim vzdrževanjem ali brez tega - to zadnje pri nas ljubiteljih sicer ne pride v poštev ker se nam pleh smili, nekateri nas imajo sicer za nore ampak taki smo, no vsaj jaz sem), ali pa ga mehansko preventivno porihtaš do te mere da zdrži še 5 let, potem pa v graben ali v dele z njim. Pri meni je jasno kaj bom izbral, vzel bom kombinacijo ko za najmanj $ dobim največ, se pravi iščem čim cenejši avto s po možnosti ogromno km (ker to pomeni da ga bom dobil poceni), kilometri morajo bit taki da praktično nobena komponenta na avtu ne zdrži toliko in je torej vse že porihtano in pozamenjano. Tisto kar ni, potem porihtam jaz in se vozim. Folk se mi reži v ksiht ko vidi da je na števcu 400 ali 500.000 km, mislijo da vozim jamo brez dna, jaz se pa sam pri sebi režim ker se vozim ceneje kot kdorkoli in uživam v razvajanju limuzine visokega razreda. S tem da se tega nisem spomnil včeraj, to počnem že skoraj 30 let, tak je bil moj prvi avto (P 504TI z vso možno opremo za tisti letnik, imel je vse od najmočnejše različice motorja z neposrednim vbrizgavanjem goriva, avtomatski menjalnik, bež usnje in šibedah, kar je bila za leto 1992, ko so se ostali vozili še z jugoti in hrošči, vrhunska oprema), taki so bili potem vsi ostali (pokupil sem čisto vse V8 BMW sedmice, mercedes S klase in podobno kar se je dalo dobit, takrat so bili to avtomobili po jurja) in temu sem ostal zvest vse do danes, čeprav so se časi korenito spremenili, se pa zato jaz nisem  :-D

 

Na to temo bi se sicer dalo pisat v nedogled, no par stvari bom še omenil, da razčistimo pojme. Kot že rečeno, časi se spreminjajo. V "mojih" časih je bilo vozit avto brez stroškov bistveno lažje, kupil si rečeno avto za 1.000 eur, naredil servis ki je stal 100 eur, se z njim vozil eno leto in ga prodal s par 100 eur profita. Tega danes praktično ni več. Oziroma je, samo bo ta avto Clio ali Golf, ne pa mercedes S klasa ali BMW 7. Zakaj, zato ker se avtomobili tega ranga dandanes bistveno bolj kvarijo. Študentskih 750i V12 torej ni več, ti časi so minili. Danes za dober dan odšteješ za servis 2 ali 3.000 eur, pa se na avtu to nikjer ne pozna. Zato sem tudi jaz spremenil svoje kriterije, zdaj namesto da avto na koncu prodam za enak denar kot sem ga kupil ali da na njemu zaslužim (to bi se sicer še vedno dalo počet, a terja veliko zajebancije in ves čas moraš iskat nove in nove avtomobile, kar se meni ne da - sem že prestar za to), poiščem takega, da bom na njem čim manj izgubil. En tak tipičen primer je tale moja E60 530i, avto me je do zdaj stal manj kot 1.000 eur letno, bolj tam nekje proti 500 eur, s tem da računam da ko ga bom čez 2 do 3 leta prodal, bom iztržil zanj enako kot sem plačal. Tudi če računam izgubo vrednosti eura in če see vmes pojavi kak nepričakovan večji strošek, sem še vedno pod 1.000 eur letno, kar je manj kot 100 eur mesečno. Evo, to je zame realno in to je moj "študentski" avto v letu 2023. Je sicer star 17 let, je pa še vedno limuzina z 258 KM pod haubo in je vrhunski avto glede na stroške. Kupil sem ga na priporočilo mehanika (Mihold), kasneje sem izvedel da je bil motor že pred mano porihtan (N serija motorjev ni ravno nedolžna kar se vzdrževanja tiče, zato sem zelo dolgo iskal dober primerek in ga tudi našel) in z njim (mislim z motorjm) do zdaj nisem imel niti eura stroškov. To je prednost bencinarja, pri E60 je pleh izredno dober in lahko avto voziš do 500.000 km brez bojazni da bo zgnil, podvozje z manjšimi korekturami zdrži 500.000 km, menjalnik zdrži 500.000 km, ostalo pa sproti rihtaš ampak je tako poceni, da je kar smešno. 

 

Evo, to je par mojih nasvetov, kako se vozit skoraj zastonj. Lahko rečem da se v zadnjih 28 letih pri XXXX avtomobilih nisem nategnil niti tolikokrat kolikor imam prstov na eni roki, vse je natančno predvideno, preračunano in prekalkulirano.


Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti
    • Benady je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 200
  • Avtomobil: BMW

#385

N47D20C 

Projekt je končan in tudi že v avtu kateri nabira kilometre.
Tako, da sedaj lahko razkrijem številke nad katerimi se lahko vsak po svoje malo zamisli ter si sploh predstavlja kaj pomeni nek "rebuild" tako finančno kot časovno.

Zamenjan material v motorju:
-vsa tesnila,o-ringi,razni vijaki,matice,semeringi...
-senzorji(menjani tisti tapomembni,temp.vode,DPF...)

-nosilci motorja OE

-sesalni kolektor PIERBURG

-visokotlačna črpalka BOSCH

-Pregled/testiranje/dodelitev novih kod visokotlačnij injektorjev(vsi OK zato ni bila potrebna menjava)

-batni obročki MAHLE

-glavni ležaji OE
-ojnični ležaji MAHLE

-komplet pogonska veriga,drsniki + ostal potreben material OE,FEBI
-vodna črplaka SKF
-termostat OE

-prirobnice vode/termostata... OE

-rebrasti jermen OE

-rolice z napenjalcem INA

-Jermenica glavna CORTECO
-tesnilo glave ELRING

-ravnanje blok motorja

-ravnanje glave

-brušenje sedišč ventilov

-tefloni CORTECO

-olje 5.2l MOTUL
-filter olja MAHLE
-filter goriva MAHLE

-oljna črpalka PIERBURG

-grelne svečke BERU

-modul grelnih svečk BERU

 

 

Upoštevajte, da je turbina ostala stara, prav tako injektorji,bati,ojnica,odmične...

324465890-533031012264001-67939693013415
324222288-903461317503250-16396956621141


Skupna cena porabljenega materiala(popusti so všteti) ter storitev(pregled injektorjev,brušenje) v motorju =  4664€ z ddv 

Porabljenih ur v grobem (tako da jih je verjetno še kaj več) = 240ur

Ali lahko kdo preveri koli ur je predvideno po BMW standardu za zamenjavo batnih obročkov(ker to pomeni razstavitev motorja) + demontažo/montažo motorja + demontažo prednjega mosta(zato ker po BMW standardih se vleče motor iz vrha vn jaz jih spuščam) ?



Urejal blackberet, 05.02.2023, 14:17.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 914
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#386

ene 20h
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 518
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#387

Bati in ojnice se razlikujejo samo med n47 in n47n motorji, imas pa se verzijo 16d in 18d motorja ki ima majnse sornike, torej drugacne bate in ojnice... Delujejo enako vsi krizem.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 200
  • Avtomobil: BMW

#388

ene 20h

Še manj.
17h pa še malo,to pa je tista razlika med profiji ter nami nesposobnimi amaterji.

Še dobro, da vaše stranke nimajo vpogleda v to saj bi 3ji dan že prišli po avto.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.