Nič ne vidim kaj piše.
![]()
Pridi raje stestirati.
#41
Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#43
Malo 3D printanja(bom našel več slik, to je čisto nahitro).
Zaponka na zračni blazini za e39
Printanje poizkusnega prototipa izpušne prirobnice pred CNC izdelavo. Urejal blackberet, 13.06.2021, 12:03. |
Prikaži več možnosti
|
#45
Tole 3d tiskanje bi moralo biti iz najlona. pla ali petg se bo prehitro obrabil. |
Prikaži več možnosti
|
#46
Eno je sablona, ti lahko das pravi materijal potem ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#47
Sami narišemo najprej v 3D obliko potem pa to natisnemo iz željenega materiala.
Enkrat v prihodnosti bomo imeli pa tudi 3D scanner.
Zobnik se je najprej natisnilo kot prototip iz PLA materiala nato pa iz najlona. Sponke isto najprej iz PLA materiala potem pa iz ABS plastike
Če imate kakšno željo vam lahko natisnemo pa tudi iz lesa(wood filament) Urejal blackberet, 13.06.2021, 16:30. |
Prikaži več možnosti
|
#49
Če je kdo že sit čakanja,stanja na dežju,snegu,vetru medtem ,ko tiščite tipko za polnjenje LPG-ja imamo za vas rešitev. (Interesenti za nakup zaradi preglednosti pišite na Z.S.) |
Prikaži več možnosti
|
#51
Obnova aktivne volanske letve e60.
Seveda pa je spet ,da sploh prideš do drobovja potrebno narediti za to namenska orodja. Urejal blackberet, 16.06.2021, 09:29. |
Prikaži več možnosti
|
#52
z vsako novo sliko me presenetiš...tole izgleda top |
Prikaži več možnosti
|
#53
To ste pa ze umetniki v svoji branzi
![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#54
Zelo pozitivno sem presenečen nad vsem kar si do sedaj objavil v tej temi. Mislim da tem bom v prihodnosti večkrat kontaktiral, ker vidim da mi lahko v marsičem pomagaš pri projektu, ki ga imam namen v prihodnje peljati. Bravo, res.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#55
V čem je 'aktivna' letev drugačna od klasične servo? |
Prikaži več možnosti
|
#56
Največ v tem, da se ima kaj za pokvarit Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|
#57
A ste letev menjali ali kaj je bilo obrabljeno? Dvomim, da samo puša na strani? |
Prikaži več možnosti
|
#58
Pri aktivni letvi potrebuješ manj obračati volan. V praksi je prednost pri parkiranju ker ne rabiš toliko obračati volana.Zame največja prednost pa je ko drviš čez zaprte ovinke ter ne rabiš motati volana praktično imaš obe roki vedno na volanu.
Ta katera je trenutno na avtu je dobila zračnost. Zato se je kupilo drugo brez zračnosti z malo kilometri ter se jo preventivno pred vgradnjo razdrlo,da se je videlo če je temu res tako ter spotoma obnavlja/pretesni/zamenja ležaje itd. (letve/polža ne bo potrebno menjati).
Zaključna dela part 2
Urejal blackberet, 17.06.2021, 20:45. |
Prikaži več možnosti
|
#59
Pri E60 imaš na izbiro tri letve: klasično, Servotronic in Active Servotronic. Prva je pač klasika, druga deluje tako da je volan pri manevriranju lažji kot pri hitrejši vožnji, tretja pa poleg te funkcije omogoča še spremenljivo (variabilno) prestavno razmerje, kar pomeni da pri manevriranju samo malo obrneš volan in je že kolo od ene do druge skrajne lege, pri vožnji pa se prestavno razmerje podaljša in je zato volan bolj odziven. Je kar zanimiva pogruntavščina, ki jo načeloma sicer niti ne rabiš, dokler ne kupiš avta s tako letvijo... zdaj pa kolnem vsakič ko recimo pri E46 motam volan ko bebec, ker sem navajen da na E60 samo malo zavrtim in takoj reagira... bemu sveca, sem se razvadil Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|