Skoči na vsebino

 

Vklop ventilatorja 525d m57

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
10 odgovorov v temi
Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 195
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#1

A je kaka obd aplikacija za android, da se, da v živo preveriti delovanje ventilatorja hlad. Motorja, ker ga še nisem slišal da bi se aktiviral, sem ga pa zagnal z inpo in deluje, delovna temperatura se pa giblje okoli 94 pa če je kak klanec gre tudi do 100 102.
Ali se vent vklaplja programsko ali je kak ločen senzor ki ga štarta?
Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 195
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#2

ugotovitve so nekako takšne 

 

po 20 kilometrih vožnje se avto počasi segreje nekje do 94C in niha do 100C in pada nazaj , če kje pa kak klanec pa tudi do 104C in tudi lepo pade nazaj v to območje, .ampak to se mi zdi nekako preveč , termostata sem oba menjal lani .

Na avtocesti pri 140 temperatura lepo pade na 94C +-

kar se pa tiče ventilatorja se vklopi tam nekje pri 97C ampak samo bolj na počasi , na full brzino gre samo takrat ko je prižngana klima na full. tako da ventilator ni fuč.

mi je pa zanimivo da četudi ga ugasnem pri 100C ventilator ne laufa , sploh pa ne brez kontakta.

iskal sem že stikalo (kick senzor) ,ki ga imajo nekateri modeli na spodnji cevi kilerja ampak na mojem avtu ga ni , baje da to kontrolira računalnik motorja.

ni pa kuhanja v sistemu pri 100C ko počasi odprem pokrovček expanzije malo pihne ven ne sicer preveč , pri 97C pa skoraj nič.

Ali je možno da bi senzor temperature kazal narobe ?? ampak spet, če bi kazal več bi pa prej vklapljal vent in tudi pri odklopljenem kontaktu bi lavfal , 

tiste črtice not za temperaturo pa kažejo normalno niso nič preveč preveč dol.

nekje mora bit fora pri trigerju signalu zagona ventilatorja .

skratka  a je kak nasvet 

 

Motor je pa 525D m57 


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 833
  • Lokacija: Where the sky is blue

#3

Operi/očisti  hladilnik.


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in Jerry uporabnikom je všeč to sporočilo


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 901
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#4

ugotovitve so nekako takšne  ...

Tvoje ugotovitve so pravilne in delovanje normalno. Motor ventilatorja je krmiljen elektronsko PWM in deluje samo s tako močjo kot je potrebno. Kot si videl zažene močneje ob vklopljeni klimi kar je logično. Ko bo še malo bolj vroče pa bo ob vklopljeni klimi in ogretem motorju kar dobro slišen ...

 

Za Android ne vem, jaz ga v Win testiram z INPA ali BMW Scanner
 


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Joe Dimaggio je všeč


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 195
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#5

Tvoje ugotovitve so pravilne in delovanje normalno. Motor ventilatorja je krmiljen elektronsko PWM in deluje samo s tako močjo kot je potrebno. Kot si videl zažene močneje ob vklopljeni klimi kar je logično. Ko bo še malo bolj vroče pa bo ob vklopljeni klimi in ogretem motorju kar dobro slišen ...

 

Za Android ne vem, jaz ga v Win testiram z INPA ali BMW Scanner
 

Aha potem pa vse super, meni se je samo zdelo tole okoli 100c malo visoko  


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 564
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#6

100 je res malo preveč, meni se giblje okrog 92 +- 5 st, do 100 ne pride nikoli, če gledam v skritih funkcijah. Je pa odvisno od termostata seveda, ne odprejo vsi pri isti temp.

Visko imaš Ok? Tudi hladilnik je lahko zapacan, kot je že Mihold napisal.

 

PS

Šele sedaj opazil, da se gre za E60 :napaka, novejši avti so bolj vroči..



Urejal Coti, 15.06.2021, 21:32.

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 901
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#7

Aha potem pa vse super, meni se je samo zdelo tole okoli 100c malo visoko  

Če imaš noter antifriz tudi 100 ni neka sila ... če boš ugasnil tako segret motor in počakal par minut ter dal spet kontakt brez zagona in šel gledat v BC boš lahko videl tudi 110 ali več ...  ;)

 

Bi pa na tvojem mestu naredil še tisto kar je napisal Mihold, ker prava vročina šele prihaja ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 195
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#8

Bom spucal hladilnik.
Ali bi mogoče lahko imel kaj zraven tele zadeve oxygen senzor bank 1?
Mi pokaže na testerju error

Urejal Joe Dimaggio, 16.06.2021, 13:51.

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 901
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#9

Lambda je malo verjeten vzrok, ni pa za izključit ker se motorji s prerevno mešanico znajo res pregrevat - vsaj bencinarji ... pa ne bom pametoval - bo povedal majster MIHOLD.

 

Pa še slika moje temp. od danes, ko sem s segretim prišel v garažo in ugasnil, čez nekaj minut pa dal kontakt in šel v BC še 1x pogledat temp. - pred zaustavitvijo je imel 98 stopinj. Če bi prišel na 115 med vožnjo, pa bi me že kar zaskrbelo ...

 

 

20210616_140202.jpg


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Joe Dimaggio je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75 255
  • Lokacija: Ponoreli svet
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#10

Lambda je malo verjeten vzrok, ni pa za izključit ker se motorji s prerevno mešanico znajo res pregrevat - vsaj bencinarji ... pa ne bom pametoval - bo povedal majster MIHOLD.


Ne rabiš Miholda za to. Temperatura izgorevanja se pri bencinarjih res poveča če laufajo na prerevno mešanico, ampak ne toliko da bi motor zaradi tega zakuhal. Posledice to pusti drugje, če je porast temperature previsok. Sicer pa on nima bencinarja, pač pa dizla, M57 so dizelski stroji.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti
    • Joe Dimaggio je všeč


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 195
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#11

Evo Update :

 

Danes sem našel malo časa in sem se spravil prečekirat če je pa res kiler zapacan in lej hudiča , na polno več kot 50% satja je bilo neprehodnega. na vn ni bilo nč videt , ko sem pa odvil pokrov od hladilnike klime in tega kilerja pa groza, tko da ni blo druge kot vn vzet in dobro spucat , kompresor ,čistilo , voda in rahlo z špohteljnom in sirkovo krtačo . Bilo je pa tako zapečeno da groza , kasneje sem šel tudi na test v isti klanec pod istim gasom kot prej, ko je vedno prišlo do 104 in tudi do 105C je sedaj max 91c .

Tako ,da če imate tak problem kot sem ga imel jaz, nič oklevat kr v akcijo je izi posel, sploh ne vem kaj sem čakal sploh je pa veliko čudo ,da ni zakuhal.

 

evo slike


Pripete slike za predogled

  • 235144413_3011886999088681_6441546154582122338_n.jpg
  • 233680927_346837273760817_4662291348075407811_n.jpg
  • 232565123_1404574443259731_9031081080447516938_n.jpg
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in Jerry uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.