Skoči na vsebino

 

Servisiranje in vzdrževanje 520d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
14 odgovorov v temi
Iceman35
Iceman35
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Bmw 520d g30

#1

Lep pozdrav, po mazdi 6 sem prvic presaltal na BMW, lastim si 520d brez xdriva, ker sem nov pri tej znamki me zanima kdaj je najboljse delati servise vem da je uradno na 30 000 km. Pa zanima me tudi sevis avtomatskega menjalnika, kako je s tem? Kdaj se dela? Avto ima prevozenih 104 000 km, vozim se z njemu ze cca 20 000 do zdej brez problema. Vse stima tako kot mora.

Za odgovore se vam zahvaljujem
Prikaži več možnosti


NACA BOY
NACA BOY

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 215
  • Lokacija: CELE
  • Avtomobil: 530 XD

#2

Super ,da si zadovljen in čestitke ,da si prešaltal na BMW.Pri teh km še ne bi smelo biti težav ko bo pa zadeva od 150000km , potem pa postane zanimivo (govorim iz lastnih izkušenj e60,f10,g31).Sam sem delal servise vse po intervalih ,na avtomatskem menjalniku pa med 150000-180000 je pa kar lepi strosek to cc 600eur.
Lp
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 217
  • Lokacija: Ljubljana

#3

- Redne servise delaj na 15.000km (150€)
- olje v menjalniku vsakih 100-150k km odvisno a prevozis velik km na letni ravni (450-500€)


Pri 200k km te caka preventivna menjava verige in obnova visokotlacne crpalke, potem si pa spet dober za naslednjih 200k km :) aja pa ne uporabljaj startstop sistema.
Prikaži več možnosti


Iceman35
Iceman35
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Bmw 520d g30

#4

Ok hvala za odgovore, imam pa en problem pozimi ko je bilo mrzlo so se mi voznikova brata blokirala oziroma jih nisem mogrl odkleniti iz zunanje strani. Ko se je avto segrel pa je bilo vse normalno. Ali je imel kdo identicen problem? Pa kako je resil.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 025
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#5

Led ti je tesnilo vrat zlepil skupaj, problem, star toliko kot avto (ne tvoj ;) ). Namaži s kako kremo z glicerinom.


Servis avtomata pa bolj na 90k - 120k km.


Prikaži več možnosti


Iceman35
Iceman35
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Bmw 520d g30

#6

Mislom da ni tesnilo, ker sploh nisem mogel kluko odpirat, ce sem pa na silo pa potem nisem mogel zapirat vrst ker je rocka nekak kr padla vn. Ko se je avto segrel pa vse vredu je bilo..
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 552
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#7

Mislom da ni tesnilo, ker sploh nisem mogel kluko odpirat, ce sem pa na silo pa potem nisem mogel zapirat vrst ker je rocka nekak kr padla vn. Ko se je avto segrel pa vse vredu je bilo..


Posledica pranja v avto pralnici verjetno. Z valom sperejo in vida pride povsod. Avto se od zunaj posuši, po par urah na mrazu pa zmrzne voda ki ostane v špranjah. Pomaga topla garaža preko noči, da se led ostali in voda odteče iz špranj. Tako lahko zamrznejo stekla, kljuke, ogledala...

Važno je, da takrat ne počneš nič na silo, ker lahko kaj zlomiš.

LP Tristan01
Prikaži več možnosti


Katunga
Katunga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 233
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10

#8

Lep pozdrav, po mazdi 6 sem prvic presaltal na BMW, lastim si 520d brez xdriva, ker sem nov pri tej znamki me zanima kdaj je najboljse delati servise vem da je uradno na 30 000 km. Pa zanima me tudi sevis avtomatskega menjalnika, kako je s tem? Kdaj se dela? Avto ima prevozenih 104 000 km, vozim se z njemu ze cca 20 000 do zdej brez problema. Vse stima tako kot mora.

Za odgovore se vam zahvaljujem

Pozdrav,

podoben primer kot pri meni. Iz Mazde 6 na 520d, sicer na F10 pred 5 leti. Z Mazdo sem bil zelo zadovoljen, manjkalo mi je malo več moči in automat, ki pri prejšnjem modelu mazde še ni bil prisoten na slovenskem trgu. S 5ko sem še bolj zadovoljen kot z Mazdo, bom zaenkrat kar ostal na 5kah. Počasi bom menjal za G30. Servisiram izključno na pooblaščencu na 20.000 km in nimam nobenih izrednih stroškov, razen letnega servisa. Letni servis si poceniš tako, da kupiš sam original olje in ga neseš tja. Toliko kot berem tukaj o težavah mi ni jasno kako se bemweji toliko razlikujejo, da se enim po 5 letih razpadajo, drugi pa so kot novi. Menjavo olja v menjalniku nameravam narediti na 120.000 km, če ga prej ne prodam.  :cool



Urejal Katunga, 20.07.2021, 08:20.

Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


JW
JW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 737
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: vse kar imajo veliki

#9

Pozdrav,

podoben primer kot pri meni. Iz Mazde 6 na 520d, sicer na F10 pred 5 leti. Z Mazdo sem bil zelo zadovoljen, manjkalo mi je malo več moči in automat, ki pri prejšnjem modelu mazde še ni bil prisoten na slovenskem trgu. S 5ko sem še bolj zadovoljen kot z Mazdo, bom zaenkrat kar ostal na 5kah. Počasi bom menjal za G30. Servisiram izključno na pooblaščencu na 20.000 km in nimam nobenih izrednih stroškov, razen letnega servisa. Letni servis si poceniš tako, da kupiš sam original olje in ga neseš tja. Toliko kot berem tukaj o težavah mi ni jasno kako se bemweji toliko razlikujejo, da se enim po 5 letih razpadajo, drugi pa so kot novi. Menjavo olja v menjalniku nameravam narediti na 120.000 km, če ga prej ne prodam.  :cool

Malo tipam trg rabljenih vozil (predvsem bmwjev) in sem ugotovil, da je za 90% zgoraj navedenega krivo pomanjkljivo vzdrževanje, folk pač tera dokler gre, ko crkne začne jamrati tukaj po forumu kakšna jajca so bmw, odpre 10 tem za vsako okvaro, ki jo pa itak ne odpravi, ker prej proda avto. Začaran krog.


Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


Katunga
Katunga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 233
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10

#10

Malo tipam trg rabljenih vozil (predvsem bmwjev) in sem ugotovil, da je za 90% zgoraj navedenega krivo pomanjkljivo vzdrževanje, folk pač tera dokler gre, ko crkne začne jamrati tukaj po forumu kakšna jajca so bmw, odpre 10 tem za vsako okvaro, ki jo pa itak ne odpravi, ker prej proda avto. Začaran krog

Ja saj jih razumem. Jaz imam vse na pooblaščencu urejeno, še pred uradnim intervalom, nikoli nič crknjeno, ko nov, podvozje kot iz tovarne. Pa tega očitno ne moreš prodat. Al je stara gara al avto kot nov ista cena. Zato pa drugi ne vzdržujejo nič.


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 082
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#11

Podpis pod zgornje. Nima smisla.


Prikaži več možnosti
    • Katunga je všeč


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 819
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#12

Zato pa najbolje zvozit do konca in pol prodat, ko je cena itak v podnu. Mas do ene 10 let in se ne sekiras pol glede cene.
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


Tma
Tma

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 122
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: F11

#13

Mislom da ni tesnilo, ker sploh nisem mogel kluko odpirat, ce sem pa na silo pa potem nisem mogel zapirat vrst ker je rocka nekak kr padla vn. Ko se je avto segrel pa vse vredu je bilo..

Imel sem predlani podoben problem na F11 - če je bila temp pod ničlo in sem vrata odprl z zunanjo kljuko se niso več zaprla - če pa sem jih odprl z notranjo kljuko je bilo OK. Ko se je vse segrelo ni bilo problemov - sumil sem neko vlago v ključavnici ali zajli. 

Sva pa z Miholdom vse razdrla in pomazala in ni rešilo problema...

Lani poleti je bilo očitno dovolj vroče, da je ta vlaga izhlapela - tako letos pozimi teh težav ni bilo.


Prikaži več možnosti


Iceman35
Iceman35
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Bmw 520d g30

#14

No se eno uprasanje, a kermu dela 3d view prek app? Meni pise da se avto nahaja v drzavi kjer je to omejeno. Ali je kaksna resitev?
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 399
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#15

Imel sem predlani podoben problem na F11 - če je bila temp pod ničlo in sem vrata odprl z zunanjo kljuko se niso več zaprla - če pa sem jih odprl z notranjo kljuko je bilo OK. Ko se je vse segrelo ni bilo problemov - sumil sem neko vlago v ključavnici ali zajli. 
Sva pa z Miholdom vse razdrla in pomazala in ni rešilo problema...
Lani poleti je bilo očitno dovolj vroče, da je ta vlaga izhlapela - tako letos pozimi teh težav ni bilo.


Pri F11 je to znan problem, potrebna menjava notranje žice, ker poci zascita med samo žico in ovojem in med žico in ovoj pride vlaga, pricne rjavet, nato pozimi vse skupaj zamrzne. Sem imel isti problem in v TIS-u obstajajo navodila. Jaz sem sam zamenjal, je pa treba cela vrata razdret, kar pomeni zraven žice treba tudi zascito med vrati in vratno oblogo menjat.
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.