Skoči na vsebino

 

2016 F87 M2

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
375 odgovorov v temi
e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 241
  • Lokacija: Slo

#1

Sedaj, ko imam avto malo več kot 2 meseca, lahko napišem kakšen stavek ali dva o njem. Nakup je bil mišljen kot zamenjava za Skylina in da se bo avto uporabljal med vikendi, po treh dneh pa je že prevzel vlogo dailya. Z njim želim narediti čimveč kilometrov in se navoziti kolikor se da, avto se ne bo šparal za naslednjega lastnika, se bo pa seveda primerno vzdržaval, tako kot se spodobi.
 
Po prebranih številnih testih, izmenjavi mnenj tudi z nekaterimi forumaši, sem se nekako fokusiral na M2. Prvotno sem iskal LCI model z ročnim menjalnikom in našel nekaj užitnih primerkov na mobile.de, vendar so bili vsi na severu Nemčije. Ne vem zakaj, ampak letalske karte iz Ljubljane do Hannovra so bile takrat bolano drage, skoraj 500eur je bila enosmerna karta. Našel sem tudi ugodnejši let za cca. 150eur, ki pa je trajal skoraj 30ur, z vmesnim "hitrim" postankom v Istanbulu :crazy Če bi šel z avtomobilom, bi za pot in ogled dveh ali treh primerkov potreboval 3-4 dni, kar v tistem času ni bilo izvedljivo, tako da sem začel malo bolj spremljati trg pri nas.
 
Najprej sem šel gledat M2 Competition z ročnim menjalnikom. V živo mi je bil avto bomba, po vožnji (peljal je sicer lastnik) pa sem bil nekako neodločen, če je to to, avto me ni prepričal, sploh me ni navdušil. Največji razlog pripisujem zvoku. Čeprav je bil gor Remus, je bil zvok S55 motorja brezvezen, v človeku ne vzbudi nobenih emocij. Kljub temu sem dal ponudbo (sicer krepko čez zastavljen budget in totalno neracionalno, glede na to, da me avto ni prepričal), ki pa je prodajalec na srečo ni sprejel, čeprav sva bila le 1000eur narazen. Ker da meni osebno zvok motorja/izpuha 90% užitka takrat, ko se vozim po predpisih, sem bil odločen za N55 motor. Razširil sem kriterije in začel gledat pre-LCI modele, saj sem ugotovil, da ko sediš v avtomobilu, mi je stara armaturna plošča dejansko lepša in žarometi, čeprav pri LCI izgledajo bolje, so pri starem modelu xenon, kjer se življenjska doba izteka le zamenljivi žarnici in ne celotnemu žarometu. Na koncu sem nekako pristal celo na DCT menjalniku ...
 
Uglavnem, da ne dolgovezim, avto se je prodajal pri Selmarju v Mariboru, od 1. lastnika, nekaramboliran. 11. mesec izdelave letnik 2016, ob mojem nakupu je imel 44.000km in bil praktično v deviškem stanju - brez predelav ali drugih večjih posegov oz. popravil. Prav tako ni bil vožen po dirkališču. čeprav mi ne bi bil to deal breaker, saj bom šel sam z njim tudi na kak trackday.
 
Najbolj vas najbrž zanima, kakšen je avto za vozit? Ravno prehvalit ga žal ne morem, navajen sem na Skylina, ki da tale avto v kanto kar se tiče voznih lastnosti. Res da ima Skyline popolnoma predelano podvozje, ampak je agilnejši, odzivnejši, bolje sledi voznikovim ukazom, preko volana točno veš kaj se dogaja z avtom, enostavno ti daje precej precej več. Lego ima precej boljšo, kar pripisujem double wishbone vzmetenju spredaj (M2 macpherson vzmetenje), na zadnji premi pa so vzmeti na amortizerju (pri M2 je zadaj vzmet ločena od amortizerja). Rezultat je tak, da je Skyline prilepljen na cesto in suvereno požre vse neravnine tudi če letiš 200kmh po štukanem in pogreznjenem asfaltu, medtem ko ima M2 težave s poskakovanjem zadnjega dela že pri precej nižji hitrosti in deluje precej nesigurno. Pri Skylinu čutiš, da so kolesa prilepljena na asfalt ves čas in veš, da ne bo nobene drame, pri M2 pa se čuti, da stik koles s podlago ni konstanten in nimam zaupanja v avto, da ne bo izgubil oprijema. Body roll je pri M2 prav tako večji, kar je sicer enostavno rešljivo, bolj zapleteno se bo zaradi prej opisane zasnove podvozja in kratke medosne razdalje znebiti poskakovanja. Električni volan je proti hidravliki prav tako tema, povrhu vsega ima v centru še precej moteč deadzone, ki naj bi se ga dalo odpravit s preprogramiranjem, to me še čaka. Špere zaenkrat še ne morem komentirat, ker je nisem kaj dosti preizkušal, vendar lahko že takoj povem, da spet ni na nivoju Skylina, kjer imam dirkalno clutch type 1.5-way špero z zaporo do 65%, ki začne grabit lepo postopoma in grabi lepo progresivno, zaradi česar je avto prava igračka in točno čutiš, kdaj bo rit spustila in šla v vedno nadzorovan slide, spusti pa prav tako lepo postopno, da avto ostane v ravnotežju in ga ne zanese v kontra smer, namesto da bi se poravnal. Pri M2 se mi zdi zelo tanka meja med premalo gasa za zdrs, ravno dovolj gasa za zdrs in preveč gasa za prevelik kot zdrsa. Ne čutim, kdaj začne špera grabit, ko zagrabi, pa se to zgodi nenadoma in je hitro preveč gasa. Po vsej verjetnosti si bom vzel frej en dan pa zapeljal na Raceland, kjer lahko v miru zadevo stestiram.
 
DCT? To je pa poglavje zase. Ni tako zanič, da bi ga sedaj na vsak način hotel zamenjati za ročnega, ampak če bi še enkrat kupoval, ne bi vzel DCT-ja. Je hitrejši, ampak to je zame tudi edini plus, ki ga vidim. Zakaj sem potem sploh vzel DCT? Za ročni menjalnik so številni napisali, da v M2 ni tako dober, kot v starejših M modelih. Gumijast občutek na ročki in zelo dolg, visok hod pedala sklopke in avtomatski rev-match naj bi bili glavni razlogi, zakaj ročni v M2 ni za vzet. Vse je sicer rešljivo z vgradnjo shortshifterja, drugega pedala in s preprogramiranjem. Prva stvar, ki sem jo naredil glede DCT-ja, je bila posodobitev software-a. Avto je začel prestavljati lepše in pri nižjih obratih, posledično je poraba iz 13.5l padla na 9.8l, kar je dodaten bonus. Zame edina uporabna načina vožnje sta comfort v avtomatskem načinu ter DSC-off v sekvenčnem/ročnem načinu. Ne vidim poante drugih voznih profilov. Za normalno vožnjo po cesti, npr. zjutraj v službo ter popoldne po gužvi domov je v avtomatskem načinu primeren samo Comfort. Vse ostalo predolgo drži prestavo v visokih obratih. Smiselno bi bilo, da v Sport enako hitro prestavi pri npr. 3500rpm namesto 2000rpm kot v Comfort, ne pa da za to, da prestavi v višjo, čaka 2 sekundi. MDM (Traction) profil je bolj "kafana mode", saj menjalnik enako slabo odziven kot v Comfort, točke prestavljanja visoke kot pri Sport, razen več burblesov pa dovoljuje premalo zdrsa, da bi se lahko poigral z zadkom. Popolnoma vsi vozni profili pa so totalno neuporabni, če hočeš vozit hitro po ovinkih, ker ti v vsaki serpentini vzame ves gas, prestavi v višjo prestavo ter zamori avto.
 
Izgleda sicer, da sem sedaj totalno popljuval avto, ampak realnost je taka, da tam, kjer M dvojki sedaj manjka in je Skyline boljši - sproščanje in hitra vožnja po zavitih gorskih cestah, predstavlja 10% vse vožnje, v vseh preostalih 90% pa je M2 seveda boljši in to je bil tudi razlog, da sem iskal zamenjavo za Skylina, saj sem želel avto, s katerim se lahko vozim več in kadarkoli, ne le 1x na teden, takrat ko je vreme in primerni pogoji, da se grem znoret. Ne smemo pa tudi pozabit, da primerjam predelan avto s serijskim in da se tudi z M2 da marsikaj naredit in se tudi bo naredilo.
 
20210607_153307.jpg?raw=1
 
20210607_153253.jpg?raw=1

Urejal Nixxon, 10.09.2021, 12:23.

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, porsche, krt in 8 ostalim je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 713
  • Lokacija: slo

#2

Sedaj, ko imam avto malo več kot 2 meseca, lahko napišem kakšen stavek ali dva o njem. Nakup je bil mišljen kot zamenjava za Skylina in da se bo avto uporabljal med vikendi, po treh dneh pa je že prevzel vlogo dailya. Z njim želim narediti čimveč kilometrov in se navoziti kolikor se da, avto se ne bo šparal za naslednjega lastnika, se bo pa seveda primerno vzdržaval, tako kot se spodobi.

 

Po prebranih številnih testih, izmenjavi mnenj tudi z nekaterimi forumaši, sem se nekako fokusiral na M2. Prvotno sem iskal LCI model z ročnim menjalnikom in našel nekaj užitnih primerkov na mobile.de, vendar so bili vsi na severu Nemčije. Ne vem zakaj, ampak letalske karte iz Ljubljane do Hannovra so bile takrat bolano drage, skoraj 500eur je bila enosmerna karta. Našel sem tudi ugodnejši let za cca. 150eur, ki pa je trajal skoraj 30ur, z vmesnim "hitrim" postankom v Istanbulu :crazy Če bi šel z avtomobilom, bi za pot in ogled dveh ali treh primerkov potreboval 3-4 dni, kar v tistem času ni bilo izvedljivo, tako da sem začel malo bolj spremljati trg pri nas.

 

Najprej sem šel gledat M2 Competition z ročnim menjalnikom. V živo mi je bil avto bomba, po vožnji (peljal je sicer lastnik) pa sem bil nekako neodločen, če je to to, avto me ni prepričal, sploh me ni navdušil. Največji razlog pripisujem zvoku. Čeprav je bil gor Remus, je bil zvok S55 motorja brezvezen, v človeku ne vzbudi nobenih emocij. Kljub temu sem dal ponudbo (sicer krepko čez zastavljen budget in totalno neracionalno, glede na to, da me avto ni prepričal), ki pa je prodajalec na srečo ni sprejel, čeprav sva bila le 1000eur narazen. Ker da meni osebno zvok motorja/izpuha 90% užitka takrat, ko se vozim po predpisih, sem bil odločen za N55 motor. Razširil sem kriterije in začel gledat pre-LCI modele, saj sem ugotovil, da ko sediš v avtomobilu, mi je stara armaturna plošča dejansko lepša in žarometi, čeprav pri LCI izgledajo bolje, so pri starem modelu xenon, kjer se življenjska doba izteka le zamenljivi žarnici in ne celotnemu žarometu. Na koncu sem nekako pristal celo na DCT menjalniku ...

 

Uglavnem, da ne dolgovezim, avto se je prodajal pri Selmarju v Mariboru, od 1. lastnika, nekaramboliran. 11. mesec izdelave letnik 2016, ob mojem nakupu je imel 44.000km in bil praktično v deviškem stanju - brez predelav ali drugih večjih posegov oz. popravil. Prav tako ni bil vožen po dirkališču. čeprav mi ne bi bil to deal breaker, saj bom šel sam z njim tudi na kak trackday.

 

Najbolj vas najbrž zanima, kakšen je avto za vozit? Ravno prehvalit ga žal ne morem, navajen sem na Skylina, ki da tale avto v kanto kar se tiče voznih lastnosti. Res da ima Skyline popolnoma predelano podvozje, ampak je agilnejši, odzivnejši, bolje sledi voznikovim ukazom, preko volana točno veš kaj se dogaja z avtom, enostavno ti daje precej precej več. Lego ima precej boljšo, kar pripisujem double wishbone vzmetenju spredaj (M2 macpherson vzmetenje), na zadnji premi pa so vzmeti na amortizerju (pri M2 je zadaj vzmet ločena od amortizerja). Rezultat je tak, da je Skyline prilepljen na cesto in suvereno požre vse neravnine tudi če letiš 200kmh po štukanem in pogreznjenem asfaltu, medtem ko ima M2 težave s poskakovanjem zadnjega dela že pri precej nižji hitrosti in deluje precej nesigurno. Pri Skylinu čutiš, da so kolesa prilepljena na asfalt ves čas in veš, da ne bo nobene drame, pri M2 pa se čuti, da stik koles s podlago ni konstanten in nimam zaupanja v avto, da ne bo izgubil oprijema. Body roll je pri M2 prav tako večji, kar je sicer enostavno rešljivo, bolj zapleteno se bo zaradi prej opisane zasnove podvozja in kratke medosne razdalje znebiti poskakovanja. Električni volan je proti hidravliki prav tako tema, povrhu vsega ima v centru še precej moteč deadzone, ki naj bi se ga dalo odpravit s preprogramiranjem, to me še čaka. Špere zaenkrat še ne morem komentirat, ker je nisem kaj dosti preizkušal, vendar lahko že takoj povem, da spet ni na nivoju Skylina, kjer imam dirkalno clutch type 1.5-way špero z zaporo do 65%, ki začne grabit lepo postopoma in grabi lepo progresivno, zaradi česar je avto prava igračka in točno čutiš, kdaj bo rit spustila in šla v vedno nadzorovan slide, spusti pa prav tako lepo postopno, da avto ostane v ravnotežju in ga ne zanese v kontra smer, namesto da bi se poravnal. Pri M2 se mi zdi zelo tanka meja med premalo gasa za zdrs, ravno dovolj gasa za zdrs in preveč gasa za prevelik kot zdrsa. Ne čutim, kdaj začne špera grabit, ko zagrabi, pa se to zgodi nenadoma in je hitro preveč gasa. Po vsej verjetnosti si bom vzel frej en dan pa zapeljal na Raceland, kjer lahko v miru zadevo stestiram.

 

DCT? To je pa poglavje zase. Ni tako zanič, da bi ga sedaj na vsak način hotel zamenjati za ročnega, ampak če bi še enkrat kupoval, ne bi vzel DCT-ja. Je hitrejši, ampak to je zame tudi edini plus, ki ga vidim. Zakaj sem potem sploh vzel DCT? Za ročni menjalnik so številni napisali, da v M2 ni tako dober, kot v starejših M modelih. Gumijast občutek na ročki in zelo dolg, visok hod pedala sklopke in avtomatski rev-match naj bi bili glavni razlogi, zakaj ročni v M2 ni za vzet. Vse je sicer rešljivo z vgradnjo shortshifterja, drugega pedala in s preprogramiranjem. Prva stvar, ki sem jo naredil glede DCT-ja, je bila posodobitev software-a. Avto je začel prestavljati lepše in pri nižjih obratih, posledično je poraba iz 13.5l padla na 9.8l, kar je dodaten bonus. Zame edina uporabna načina vožnje sta comfort v avtomatskem načinu ter DSC-off v sekvenčnem/ročnem načinu. Ne vidim poante drugih voznih profilov. Za normalno vožnjo po cesti, npr. zjutraj v službo ter popoldne po gužvi domov je v avtomatskem načinu primeren samo Comfort. Vse ostalo predolgo drži prestavo v visokih obratih. Smiselno bi bilo, da v Sport enako hitro prestavi pri npr. 3500rpm namesto 2000rpm kot v Comfort, ne pa da za to, da prestavi v višjo, čaka 2 sekundi. MDM (Traction) profil je bolj "kafana mode", saj menjalnik enako slabo odziven kot v Comfort, točke prestavljanja visoke kot pri Sport, razen več burblesov pa dovoljuje premalo zdrsa, da bi se lahko poigral z zadkom. Popolnoma vsi vozni profili pa so totalno neuporabni, če hočeš vozit hitro po ovinkih, ker ti v vsaki serpentini vzame ves gas, prestavi v višjo prestavo ter zamori avto.

 

Izgleda sicer, da sem sedaj totalno popljuval avto, ampak realnost je taka, da tam, kjer M dvojki sedaj manjka in je Skyline boljši - sproščanje in hitra vožnja po zavitih gorskih cestah, predstavlja 10% vse vožnje, v vseh preostalih 90% pa je M2 seveda boljši in to je bil tudi razlog, da sem iskal zamenjavo za Skylina, saj sem želel avto, s katerim se lahko vozim več in kadarkoli, ne le 1x na teden, takrat ko je vreme in primerni pogoji, da se grem znoret. Ne smemo pa tudi pozabit, da primerjam predelan avto s serijskim in da se tudi z M2 da marsikaj naredit in se tudi bo naredilo.

 

p.jpeg?fv_content=true&size_mode=5

 

p.jpeg?fv_content=true&size_mode=5

Predvsem kar se tiče tega..boš peljal mojega na KW clubsportih 3way in bo ravno to kar pričakuješ oz. to kar hvališ pri Skyline-u.

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 241
  • Lokacija: Slo

#3

Še preden sem kupil svojo M2, sem se isti dan ustavil še pri forumašu @RS6, ki mi je pokazal svoj avto. Menjava izpuha je prva stvar, ki jo ta avto potrebuje in po zaslugi @bmw330cd (hvala še enkrat), ki je vse skupaj zrihtal po zelo dobri ceni (v nasprotnem primeru ne bi bile te stvari nikoli na mojem avtu) se je pri meni znašel tale paket. Manjka mi samo še downpipe, je pa zvok že sedaj kot dan in noč v primerjavi z serijskim izpuhom. Kvaliteta izdelave izpuha pa je vrhunska, razumem tiste, ki si enega obesijo na steno, drugega dajo pa na avto. :)
 
20210622_164322.jpg?raw=1
 
20210624_190759.jpg?raw=1
 
20210627_181903.jpg?raw=1

Urejal Nixxon, 10.09.2021, 12:24.

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in Bavarec fan uporabnikom je všeč to sporočilo


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 241
  • Lokacija: Slo

#4

Ker sta bili dve platišči malenkost opraskani na robu, sem ju dal popravit in vse 4 prašno pobarvat. Barva najbrž ne bo vsem všeč, vendar bo izbira črne kasneje smiselna. Rezultat je bil takšen:
 
20210723_171239.jpg?raw=1
 
20210723_171248.jpg?raw=1
 
20210723_171309.jpg?raw=1
 
20210801_170744.jpg?raw=1

Urejal Nixxon, 10.09.2021, 12:24.

Prikaži več možnosti


Bawaria10
Bawaria10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 105
  • Lokacija: Mb

#5

Fotografij se ne vidi.


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 241
  • Lokacija: Slo

#6

Očitno sem jih narobe delil iz dropboxa. Upam, da sedaj vsi vidite, bom prosil moderatorje, da popravijo zgornje povezave do slik.

 

20210607_153307.jpg?raw=1

 

20210607_153253.jpg?raw=1

 

20210622_164322.jpg?raw=1

 

20210624_190759.jpg?raw=1

 

20210627_181903.jpg?raw=1

 

20210723_171239.jpg?raw=1

 

20210723_171248.jpg?raw=1

 

20210723_171309.jpg?raw=1

 

20210801_170744.jpg?raw=1


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 351
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#7

Odlicen! Pohvale. Keep it clean’n’simple.

Cigav je GO NE BOY? Al nekaj taksnega…

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 035
  • Lokacija: Sevnica

#8

Zelo lepo si napisal, rad berem take poste. Akrapovic stane svoj denar, ampak so materiali gor le najbolj vrhunski in nemogoce je, da bi nasel kakrsnokoli napako na izpuhu, to se enostavno ne sme zgodit.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 734
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#9

Zelo lepo si napisal, rad berem take poste. Akrapovic stane svoj denar, ampak so materiali gor le najbolj vrhunski in nemogoce je, da bi nasel kakrsnokoli napako na izpuhu, to se enostavno ne sme zgodit.

Uh je dosti napak pri Akrapovicu. Sama izdelava ni toliko bleščeča kot se zdi. Dosti se sesuvajo notranji prekati, kar pa mene moti je to, da med karbonskim nastavkom in zaključkom cevi je toliko prostora, da pridejo kamnčki not in je dizastr. Plus vsuvajo se lopute.

Razlika med M performance in Akrapovičem glede zvoka je minimalna, cenovno je pa cel akrapl x2 če ne celo x3


Prikaži več možnosti
    • BMW RALLY je všeč


slonček_
slonček_
  • Izključen
  • Sporočil: 519
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Mardi Lampret intl.

#10

reklamirat, ne da mislijo, da so najboljši na trgu..


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 62 958
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#11

Odlicen! Pohvale. Keep it clean’n’simple.

Cigav je GO NE BOY? Al nekaj taksnega…

GO 0DBYE? OD forumaša dva posta zgoraj, ima tut svojo temo.

 

GO NE BOY mislim da ni na BMWju.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


_skyline_
_skyline_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 681
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: E39 ///M, F80 ///M3

#12

Zelo dobra predstavitev. Pa seveda cestitke za nakup. Naj ti dobro sluzi :ok
Prikaži več možnosti


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 790
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#13

Uh je dosti napak pri Akrapovicu. Sama izdelava ni toliko bleščeča kot se zdi. Dosti se sesuvajo notranji prekati, kar pa mene moti je to, da med karbonskim nastavkom in zaključkom cevi je toliko prostora, da pridejo kamnčki not in je dizastr. Plus vsuvajo se lopute.

Razlika med M performance in Akrapovičem glede zvoka je minimalna, cenovno je pa cel akrapl x2 če ne celo x3

Ja dejansko in končno nekdo realno napiše...

Sicer ne poznam toliko na avtih ampak na motorjih je bolj žalost vse skupaj (sploh če so v terenski rabi).

Konkurenca je 3x cenejša pa isti drek.

Škorpijonček je samo za instagram kurčenje


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 886

#14

Ja dejansko in končno nekdo realno napiše...

Sicer ne poznam toliko na avtih ampak na motorjih je bolj žalost vse skupaj (sploh če so v terenski rabi).

Konkurenca je 3x cenejša pa isti drek.

Škorpijonček je samo za instagram kurčenje

Titan ima na splosno kar nekaj napak, tezko ga je popravljat, pa rad poka pod hudimi obremenitvami. Inconel je precej boljsi, je pa se drazji, ima pa dozivljensko garancijo, teza pa je enaka (malenkost tezji) kot Titan.

 

Prav tako je res, da Akrapovic ni ravno najbolj natancen in je pri montazi potrebno kar nekaj improvizacje in "rahlega" ajustment-a. :)

 

Je pa izreden zakljucek, vsaj po slikah sodec, lepa kominacija z Carbonom, vsecno ceprav sem nekoliko skepticen kako bo Carbon na zakljuzkih izgledal ko se bo nekajkrat tole vse skupaj pregrelo. Zaenkrat izgleda cudovito! ;)


Prikaži več možnosti
    • BMW RALLY je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 474
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F36 440i MPPSK

#15

Uh je dosti napak pri Akrapovicu. Sama izdelava ni toliko bleščeča kot se zdi. Dosti se sesuvajo notranji prekati, kar pa mene moti je to, da med karbonskim nastavkom in zaključkom cevi je toliko prostora, da pridejo kamnčki not in je dizastr. Plus vsuvajo se lopute.

Razlika med M performance in Akrapovičem glede zvoka je minimalna, cenovno je pa cel akrapl x2 če ne celo x3

 

 

reklamirat, ne da mislijo, da so najboljši na trgu..

No iz prve roke, ja se dogajajo sranja tudi pri njih! Je pa takole, pošlješ mail, fotke in poveš za problem.. Fajn je da imaš račun in to je to, noben ne vpraša kdo je montiral, koliko je staro.. Dobiš novo in to je to, nobenih for, ste mogoče itd.. Bomo zamenjali in to je to! Pri meni mislim da je bil problem sonca in soli za posipavanja cest? Pač laku na carbonu ni bila najbolj všeč ta kombinacija. 

 

Malo butasto vprašanje, to je sistem od downpipe naprej? 


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 734
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#16

Ja dejansko in končno nekdo realno napiše...

Sicer ne poznam toliko na avtih ampak na motorjih je bolj žalost vse skupaj (sploh če so v terenski rabi).

Konkurenca je 3x cenejša pa isti drek.

Škorpijonček je samo za instagram kurčenje

 

 

No iz prve roke, ja se dogajajo sranja tudi pri njih! Je pa takole, pošlješ mail, fotke in poveš za problem.. Fajn je da imaš račun in to je to, noben ne vpraša kdo je montiral, koliko je staro.. Dobiš novo in to je to, nobenih for, ste mogoče itd.. Bomo zamenjali in to je to! Pri meni mislim da je bil problem sonca in soli za posipavanja cest? Pač laku na carbonu ni bila najbolj všeč ta kombinacija. 

 

Malo butasto vprašanje, to je sistem od downpipe naprej? 

Tole še odgovorim, da ne smetim njegove teme.

Da se ne bomo narobe razumeli, izpuh ni slab in ga ne pljuvam, niti ni slabo narejen. Se pa dogajajo stvari, ki si pri takih cenah nebi smele dogajat. In to ni 1 na 100.

Dejstvo je, da za M2 celoten sistem s sound kitom, downpipeom in difusorjem, kar je recimo na mojmu avtu nov košta 10-12.000eur.

 

In da se moram po treh letih ukvarjat z iskanjem računa, ugotavljat ali je problem v avtu ali na izpuhu, vozit avto gor in dol od servisa do Akrapovica.. Ammm nope, vem za naslednjič, da tega ne bom tlačil več na avto (Ok, moj je prišel z njem gor).



Urejal RS6, 17.08.2021, 11:53.

Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 886

#17

Tole še odgovorim, da ne smetim njegove teme.

Da se ne bomo narobe razumeli, izpuh ni slab in ga ne pljuvam, niti ni slabo narejen. Se pa dogajajo stvari, ki si pri takih cenah nebi smele dogajat. In to ni 1 na 100.

Dejstvo je, da za M2 celoten sistem s sound kitom, downpipeom in difusorjem, kar je recimo na mojmu avtu nov košta 10-12.000eur.

 

In da po treh letih se moram ukvarjat z iskanjem računa, ugotavljat ali je problem v avtu ali na izpuhu, vozit avto gor in dol od servisa do Akrapovica.. Ammm nope, vem za naslednjič, da tega ne bom tlačil več na avto (Ok, moj je prišel z njem gor).

Tudi sam sem imel nekoc Akrapota, bil zadovoljnen, naceloma, je pa pokal, in sem neke poveztivene cevi menjal dvakrat...dela cel kup...pa tudi tist Carbon okoli izpuha se mi je topil!

 

Sedaj imam Inconel materijal, porizvajalca Kline, in je precej boljsa zadeva, je pa res da se nimam teh km kot pri Akrapotu, da bi lahko prmerjal. Je pa sedaj tudi ceramic coat na izpusnem kolektorju! 

 

@bavarec fan, Carbon ne mara sonca, rad poka, pac smola ki se segreje, predstavljaj si kasna je recimo havba ki je izpostavljena soncu in ni barvna! Bolj kot ne samo za ucke lepo, pa za pod dekco...uporabnost ni ne vem kako huda, pa se drag je! 

 

Se enkrat lep Bavarcek... :)



Urejal Underdog, 17.08.2021, 11:54.

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 241
  • Lokacija: Slo

#18

@RS6 kaksne tezave pa imas ti z izpuhom? Sem sel prav googlat, ce ima kdo drug probleme z Akrapovic izpuhom na BMW, pa ne najdem nicesar.

Btw, katalizator podaljsa zivljenjsko dobo izpuhu ali zdrzi dlje s catless downpipe? Temperatura v enem in drugem primeru najbrz ni enaka.

Kar se tice karbona, pa pride do tezav, ce je poskodovan. Ko prileti vanj kamencek in prebije zascitni lak, zacne karbon nase vleci vodo in gniti enako kot poliester. Za zakljucek izpusne cevi totalno neprimeren material in razmisljam, da bi dal kaj drugega. Sploh pa ne bom nikoli razumel ljudi, ki dajo na avto karbonski splitter. Na dnu odbijaca je najbolj na udaru kamenja in prvic, ko nekje nasedes in ga poskodujes, se zacne proces razpadanja.
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 241
  • Lokacija: Slo

#19

Nekaj novega :)

 

20210817_201216.jpg?raw=1


Prikaži več možnosti
    • DrKo, DJ Falco, jocker in 2 ostalim je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 241
  • Lokacija: Slo

#20

AK motion display vgrajen. Zadeva je top, vgradnja enostavna, vse je po potrebi reverzibilno, čeprav ne bi želel zamenjati tegale gadgeta nazaj za zračnik. Ima prikaz ogromno informacij in funkcij, nekatere najbolj uporabne in zanimive:

 

- temperatura vode

- temperatura motornega olja

- temperatura olja menjalnika

- temperatura zraka v sesalnem kolektorju

- pritisk zraka iz turbine

- air/fuel ratio

- merilec pospeška/pojemka in bočnih sil (G-meter)

- merilec pospeška 0-100kmh, 100-200kmh, ...

- lap timer

- 1/4 mile timer

- pri vsaki vožnji zabeleži max izkoriščeno moč, navor, najvišjo hitrost, najvišjo temperaturo motornega olja in hladilne tekočine ...

- diagnostika z možnostjo brisanja napak

- nadzor loput v izpuhu

- prepreči pojavljanje napak v primeru vgradnje catless downpipe-a

- ... in še in še, vseh funkcij niti še nisem pregledal.

 

Kot zanimivost, tisti prikaz temperature olja in vode, ki ga ima OG M2 serijsko je dejansko dober indikator, kdaj je avto segret. Na sredino pride namreč takrat, ko ima hladilna tekočina 100 stopinj, motorno olje pa 90 stopinj.

 

 

20210818_140058.jpg?raw=1

 

20210818_175957.jpg?raw=1

 

Z Aliexpress-a sem vzel še etui za ključe, tale je izgledal še najmanj češki in najbolj tanek, da se ga ne čuti v žepu, ter da ključ pokriva z vseh strani.

 

20210818_182825.jpg?raw=1

 

Tole je še za zmontirat. :-D

 

20210818_182936.jpg?raw=1

 

In pa spredaj sem oranžne žarnice smernikov končno zamenjal s Philips Silverline.

 

20210818_180423.jpg?raw=1

 

20210818_180503.jpg?raw=1


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.