Skoči na vsebino

 

BMW Motorsport

* * * * * 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
267 odgovorov v temi
Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 157

#21

Ce koga zanima, v katero smer gre pri BMW Motorsport in zakaj. Bo zanimivo, zgleda/upam !

 

 


"Sam ne Apnt"  :-D

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 015
  • Avtomobil: BMW

#22

Je končno nekdo imel jajca ter poln kufer(Markus Flasch-CEO BMW M GMBH) in tem bojazljivim pred neuspehom butcem v BMWju dopovedal/prepričal da potegnejo glave iz riti.....(The corporate strategy of BMW at the moment is, focusing on circular environmental-friendly cars,sustainability,because this is what the global community today expects from us to keep our image...)

....There won't be customer racing without any factory racing....

 

....Why would they get a BMW,if BMW did not really commit to top motorsport?.....



Urejal blackberet, 06.10.2021, 17:38.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, DrKo in Underdog uporabnikom je všeč to sporočilo


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 157

#23

Je končno nekdo imel jajca ter poln kufer(Markus Flasch-CEO BMW M GMBH) in tem bojazljivim pred neuspehom butcem v BMWju dopovedal/prepričal da potegnejo glave iz riti.....(The corporate strategy of BMW at the moment is, focusing on circular environmental-friendly cars,sustainability,because this is what the global community today expects from us to keep our image...)

....There won't be customer racing without any factory racing....

 

....Why would they get a BMW,if BMW did not really commit to top motorsport?.....

 

 

Mislim da bi morali iti nazaj v F1. 

BMW je nekoliko "zaspal" glede vsega tega, oziroma je bila politika podjetja nekoliko napacna, zgleda. Sedaj ne mislim bit pameten, ker sem izkljucno samo opazovalc z notranjimi informacijami, ki jih delim (vseh se ne, ker ne smem (NDA)), vendar je dejstvo, da so pri konkurenci sli nekoliko bolje cez to "tranzicijo" (predvsem tranzicijo pravil iz Turing avtov v GT serijo in z njo povezanimi pravili)

 

Tovarna zaradi regulacij ne sme na dolocene dirke, predvsem to velja za GT razred. Torej zato so Customer Racing tako zelo pomembni. Kako vse skupaj deluje vemo, privat ekipe kupijo avto, dobijo factory suport pri voznikih, privatna mostva izda racune na BMW za delovanje + sponzorji. Stroski delovanja ene take ekipe pa so astronomski in brez podpore tovarne ni nic, ni moznosti za odmeven rezultat.

 

Pri konurenci Porsche recimo, je tovarna kupila 51% Manthey Racing izkljucno za to da nastopajo v serijah pod okriljem tovarne. GT3 razred mathey vozi samo na Nuru ker je pac domaca dirka, vse ostalo so prepustili ostalim ekipam. Imajo pa cez GT Pro v WEC recimo.

 

BMW ima bogato dirkasko zgodovino in vec kot ocitno je, da si zeli spisat zgodovino na novo. Definitivno so tega sposobni, konkurenca je ogromna kar pomeni, da eden drugega pritiskajo do mej in se dlje za boljsi rezultat in s tem seveda sam razvoj.

 

Edini problem, ki ga vidim jaz, so stroski, saj so res res ogromni, in ce bodo res tukaj naredili z pravili dirkanje nekoliko bolj dostopno bo to res korak v pravo smer.

 

Koliko stane 24h dirka si ne predstavljate na nekem TOP nivoju in zal velikokrat privat ekipe prav zaradi tega ne pridejo do izraza. Upamo, da se bo to spremenilo.

 

Ce a se vrnemo k prispevku, sem vesel, da se je kot si omenil BMW vrnil ali pa se proba vrnit k bistvu, koreninam in smislu vsega skupaj. Vsecno, zelo !

 

Vsaka tovarna ima trenutno kar nekaj res odlicnih pilotov, ki pa so kljuc do vrhunskega rezultata. Trenutno je nekaj imen, ki res iztopajo in za nas gledalce je to vec kot dobrodoslo ter zanimivo.


"Sam ne Apnt"  :-D

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 63 658
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#24

Se je prav videlo kako ga boli ta corporate strategija ko je govoril o njej.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • Martini Racing, blackberet in Underdog uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 015
  • Avtomobil: BMW

#25

Meni gre najbolj na živce to kopičenje denarja. Denar je za zapravljati v stvareh katere rad delaš posledično slej kot prej pridejo tudi uspehi in na koncu lepi spomini,kar je BMWju enkrat tudi že uspelo z Motorsport-om.

 

Znamko naredi dirkanje.

 

Največ intuziazma,veselja,mozganja,skupinskega uspeha itd. je v dirkalnem svetu neglede na nivo pa naj si bo to creme de la creme ali pa v domačim garaži z prijatelji in pivom v roki ob šraufanju stare napol razpadajoče drift kante z 100€ v žepu, tukaj se piše zgodovina/spomini.

 

V tem segmentu se pridobi ljudi in naredi v zaljubljence znamke tako smo tudi mi postali ljubitelji BMWja zato ker prvo kar sem vsaj jaz pomislili ,ko sem slišal za  BMW je bila velika močna mašina,z lepim zvokom in športno naravnanostjo(zadnji pogon,špera...),povrhu vsega pa še lep avto.

 

d4635368fd8a248636b6d885b2844db1--bmw-cl
bmw-e21-320-turbo-group5racing-77-78-m1p
6a60e86b2749ca6faf424e05b6bae290.jpg
bmw-3-0-csl-mechanics.jpg
bmw-6er.jpg



Urejal blackberet, 06.10.2021, 18:26.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 157

#26

@blackberet  :ok

 

 

Evo nekaj uradne zgodovine, BMW Motorsport obstoja ze (skoraj) 50 let ! Drugo leto je obletnica, zato tudi toliko pricakovanj od novega M4 GT3  :ok2

 

https://www.bmw-m.co...agen-bmw-m.html

 

Pa se nekaj iz obdobja, ko je M3 bil pojem avtomobilizma, tako na pisti kot na cesti.  :mljask

 

 


"Sam ne Apnt"  :-D

Prikaži več možnosti
    • Eddy in MajoR uporabnikom je všeč to sporočilo


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 000
  • Lokacija: slo

#27

Meni gre najbolj na živce to kopičenje denarja. Denar je za zapravljati v stvareh katere rad delaš posledično slej kot prej pridejo tudi uspehi in na koncu lepi spomini,kar je BMWju enkrat tudi že uspelo z Motorsport-om.

 

Znamko naredi dirkanje.

 

Največ intuziazma,veselja,mozganja,skupinskega uspeha itd. je v dirkalnem svetu neglede na nivo pa naj si bo to creme de la creme ali pa v domačim garaži z prijatelji in pivom v roki ob šraufanju stare napol razpadajoče drift kante z 100€ v žepu, tukaj se piše zgodovina/spomini.

 

V tem segmentu se pridobi ljudi in naredi v zaljubljence znamke tako smo tudi mi postali ljubitelji BMWja zato ker prvo kar sem vsaj jaz pomislili ,ko sem slišal za  BMW je bila velika močna mašina,z lepim zvokom in športno naravnanostjo(zadnji pogon,špera...),povrhu vsega pa še lep avto.

 



 

:ok

Enostavno stroški so problem, ne glede na to kakšen nivo se greš. Berni lahko pove koliko stanejo že gokarti, če se jih greš bolj resno kot njegov sin zadnjih par let..na srečo imamo Grobnik (realno je premalo eventov + manjkajo celodnevni trackdayi) in recimo Panonio/Slovakio v bližini, pa na državnem nivoju vsaj drift poligon v Ljubljani, kjer se družijo res pravi entuziasti. Velika škoda, da propada Mobikrog, sem prepričan, da bi s pravim vodstvom bil vsak dan prodan za dober denar.

Žal so stroški tega hobija enormni, na srečo pa se je v zadnjih 15 letih enormno dvignil standard in vozni park in dejansko vedno več ljudi kupuje avte za to kar so namenjeni in ne za poziranje.

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti
    • berni in jocker uporabnikom je všeč to sporočilo


krtinovec
krtinovec

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 427
  • Avtomobil: e46, e60, f39, S1000R

#28

Še s tapravo muziko  :)

 


I did not tell half of what I saw, for I knew I would not be believed. Marco Polo, on his deathbed in 1324

 

Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 157

#29

Sicer Rally scena pa Audi, samo takole menjalnik zamnejat na cesti med hitrostnimi pa veeno ni kar tako. Bradonja goni gedoro k zmesan, legenda  :ok

 

 

 

 

Danes je malo drugace, recimo na 24h dirki, je normativ (ce je vse ok in ni nobenih tezav) pit stop pri menjavi zavor pri 12h dirkanja pod 1 minuto. Torej zamenjajo se vsi stiri diski, celjusti in ploscice kar v kompletu, pa seveda gume, tanka se, pa menjava pilota, v manj kot minuti 

 

 


"Sam ne Apnt"  :-D

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, MajoR in sssimon uporabnikom je všeč to sporočilo


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 750
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#30

A pri lmp1 tudi menjavo komplet zavore al tam imajo carbon in zdrzijo celih 24h. In pa kako je narejeno da ni potrebno odzracit zavor?
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 157

#31

A pri lmp1 tudi menjavo komplet zavore al tam imajo carbon in zdrzijo celih 24h. In pa kako je narejeno da ni potrebno odzracit zavor?

Pri ceveh je quik relise, cist simple...pri LMP avtih ni menjave, saj so avtomobili precej precej lazji, vozijo pa na CCB. To se splaca dat na vsak avto, ki se veliko vozi na dirkaliscu, ker se lazje ploscice menja, lazje je spucat, ker vse skapj snames pa na ponk postavis, pa seveda vec prostora je za sraufanje

 



Urejal Underdog, 06.10.2021, 20:01.

"Sam ne Apnt"  :-D

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 015
  • Avtomobil: BMW

#32

Pri ceveh je quik relise, cist simple...pri LMP avtih ni menjave, saj so avtomobili precej precej lazji, vozijo pa na CCB. To se splaca dat na vsak avto, ki se veliko vozi na dirkaliscu, ker se lazje ploscice menja, lazje je spucat, ker vse skapj snames pa na ponk postavis, pa seveda vec prostora je za sraufanje

 

 

Sem gledal tisto čeljust kako so nosili in sem v glavi že sestavljal in delal prototip/inovacijo kako bi naredil ta brake line quick release, na koncu sem pogoglal in videl da se je to že nekdo spomnil  :laugh

 

Če ima oz. najde kdo kakšne slike drobovja(okoli motorja,podvozja itd.) teh dirkaških avtov novih/starih je tak material dobrodošel ker tako dobiš kakšno idejo za svoj avto tudi če je samo nek zatič ali pa vidiš rešitev kako bi stvar lahko še izboljšal.

 

Dandanes se prodajajo in ljudje/podjetja plačujejo ideje.



Urejal blackberet, 06.10.2021, 20:19.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 000
  • Lokacija: slo

#33

To je tudi super zadeva za odzračiti med trackdayi:

 

https://burkhart-eng...7-m2-f8x-m3-m4/

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, MajoR in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 63 658
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#34

Haha, kera huda barvna shema na pink Porschu. :laugh Vegani se ziher po tleh mečejo od jeze. :ok2 


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 510
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#35

:ok

Enostavno stroški so problem, ne glede na to kakšen nivo se greš. Berni lahko pove koliko stanejo že gokarti, če se jih greš bolj resno kot njegov sin zadnjih par let..na srečo imamo Grobnik (realno je premalo eventov + manjkajo celodnevni trackdayi) in recimo Panonio/Slovakio v bližini, pa na državnem nivoju vsaj drift poligon v Ljubljani, kjer se družijo res pravi entuziasti. Velika škoda, da propada Mobikrog, sem prepričan, da bi s pravim vodstvom bil vsak dan prodan za dober denar.

Žal so stroški tega hobija enormni, na srečo pa se je v zadnjih 15 letih enormno dvignil standard in vozni park in dejansko vedno več ljudi kupuje avte za to kar so namenjeni in ne za poziranje.

 

lp,m

Mobikrog prehaja pod okrilje AMZS-ja, tako da se morda lahko nadejamo kakšnega dogajanja. Ampak z navdušenjem bom še počakal.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 157

#36

Sem gledal tisto čeljust kako so nosili in sem v glavi že sestavljal in delal prototip/inovacijo kako bi naredil ta brake line quick release, na koncu sem pogoglal in videl da se je to že nekdo spomnil  :laugh

 

Če ima oz. najde kdo kakšne slike drobovja(okoli motorja,podvozja itd.) teh dirkaških avtov novih/starih je tak material dobrodošel ker tako dobiš kakšno idejo za svoj avto tudi če je samo nek zatič ali pa vidiš rešitev kako bi stvar lahko še izboljšal.

 

Dandanes se prodajajo in ljudje/podjetja plačujejo ideje.

Evo se tukaj nekaj slik....kot si zelel ! Podobnost z cestnih avtomobliov je "ogromna"  :-D


Pripete slike za predogled

  • CD4D959B-1CDD-4B23-8BDD-929FA1065C1D.JPG
  • 74EA312C-8C1D-4AC8-A32C-B722FFD343B3.JPG
  • 8A3B4389-E181-47D8-9122-AE012CB2BF80.JPG
  • CAC188EC-1E6A-451B-AF0C-47C3A2329C9A.JPG
  • 480DFA57-E927-4B6F-BAFA-ECAD5A68CDE1.JPG
  • 3CCAEF51-5348-4404-9A7B-28B2363ADD5C.JPG
  • CD4D959B-1CDD-4B23-8BDD-929FA1065C1D.JPG
  • 319D6E5D-24CD-45F4-8641-9C34D9816840.JPG

Urejal Underdog, 07.10.2021, 13:45.

"Sam ne Apnt"  :-D

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 015
  • Avtomobil: BMW

#37

M4 GT3 2022

2022-bmw-m4-gt3-race-car_100793841_h.jpg


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 750
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#38

Po prvi sliki se mi je zdelo da je m6 zardi izpuhov na levi strani. Me pa zanima ali orav vidim ali nimam pojma. A stabilizator tece skozi skoljko vozila? Kaj je pa tisti blazilec na amortizerju rdece barve majhnega fi-ja
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 015
  • Avtomobil: BMW

#39

Po prvi sliki se mi je zdelo da je m6 zardi izpuhov na levi strani. Me pa zanima ali orav vidim ali nimam pojma. A stabilizator tece skozi skoljko vozila? Poglej kje ima volansko letev. Kaj je pa tisti blazilec na amortizerju rdece barve majhnega fi-ja Najverjetneje el.merilec hoda amortizerja.(telemetrija)

Bolje da preveč ne gledaš ker boš videl preveč detajlov in videl da nima prav veliko veze oz. nič z serijskimi avti,te bo minilo hoditi na Grobnik z tvojim. :laugh

 

Tak zanimiv detajl mi je temperaturna nalepka na zavorni čeljusti.

0001822_racetech-temperature-indicator-s



Urejal blackberet, 07.10.2021, 17:47.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 157

#40

Po prvi sliki se mi je zdelo da je m6 zardi izpuhov na levi strani. Me pa zanima ali orav vidim ali nimam pojma. A stabilizator tece skozi skoljko vozila? Kaj je pa tisti blazilec na amortizerju rdece barve majhnega fi-ja

Oba avta na sliki sta M6 GT3, levi je #20, desni pa #10, #20 je ze v pokoju, saj do konca leta vozjijo samo se z #10 v GT Masters prvenstvu, se 4 dirke

 

Rdeca "stanga" je telemetrija od amortizerja !!!

 

 

Se malo M4 GT4 in M2 CS delavnice, ki je seveda locena od GT3, in pa delo v Box-u in pa ena za lahko noc


Pripete slike za predogled

  • 2fbb59a8-074d-41c8-99d1-54a690f76a03.JPG
  • IMG_1793.jpg
  • 6b3c3440-9ab5-416a-a126-ad04abcfb7fe.JPG

Urejal Underdog, 07.10.2021, 18:02.

"Sam ne Apnt"  :-D

Prikaži več možnosti
    • rockson, jelo46, etore in 2 ostalim je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.