Ce koga zanima, v katero smer gre pri BMW Motorsport in zakaj. Bo zanimivo, zgleda/upam !
#21
Ce koga zanima, v katero smer gre pri BMW Motorsport in zakaj. Bo zanimivo, zgleda/upam !
"Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#22
Je končno nekdo imel jajca ter poln kufer(Markus Flasch-CEO BMW M GMBH) in tem bojazljivim pred neuspehom butcem v BMWju dopovedal/prepričal da potegnejo glave iz riti.....(The corporate strategy of BMW at the moment is, focusing on circular environmental-friendly cars,sustainability,because this is what the global community today expects from us to keep our image...)
....Why would they get a BMW,if BMW did not really commit to top motorsport?..... Urejal blackberet, 06.10.2021, 17:38. |
Prikaži več možnosti
|
#23
BMW je nekoliko "zaspal" glede vsega tega, oziroma je bila politika podjetja nekoliko napacna, zgleda. Sedaj ne mislim bit pameten, ker sem izkljucno samo opazovalc z notranjimi informacijami, ki jih delim (vseh se ne, ker ne smem (NDA)), vendar je dejstvo, da so pri konkurenci sli nekoliko bolje cez to "tranzicijo" (predvsem tranzicijo pravil iz Turing avtov v GT serijo in z njo povezanimi pravili)
Tovarna zaradi regulacij ne sme na dolocene dirke, predvsem to velja za GT razred. Torej zato so Customer Racing tako zelo pomembni. Kako vse skupaj deluje vemo, privat ekipe kupijo avto, dobijo factory suport pri voznikih, privatna mostva izda racune na BMW za delovanje + sponzorji. Stroski delovanja ene take ekipe pa so astronomski in brez podpore tovarne ni nic, ni moznosti za odmeven rezultat.
Pri konurenci Porsche recimo, je tovarna kupila 51% Manthey Racing izkljucno za to da nastopajo v serijah pod okriljem tovarne. GT3 razred mathey vozi samo na Nuru ker je pac domaca dirka, vse ostalo so prepustili ostalim ekipam. Imajo pa cez GT Pro v WEC recimo.
BMW ima bogato dirkasko zgodovino in vec kot ocitno je, da si zeli spisat zgodovino na novo. Definitivno so tega sposobni, konkurenca je ogromna kar pomeni, da eden drugega pritiskajo do mej in se dlje za boljsi rezultat in s tem seveda sam razvoj.
Edini problem, ki ga vidim jaz, so stroski, saj so res res ogromni, in ce bodo res tukaj naredili z pravili dirkanje nekoliko bolj dostopno bo to res korak v pravo smer.
Koliko stane 24h dirka si ne predstavljate na nekem TOP nivoju in zal velikokrat privat ekipe prav zaradi tega ne pridejo do izraza. Upamo, da se bo to spremenilo.
Ce a se vrnemo k prispevku, sem vesel, da se je kot si omenil BMW vrnil ali pa se proba vrnit k bistvu, koreninam in smislu vsega skupaj. Vsecno, zelo !
Vsaka tovarna ima trenutno kar nekaj res odlicnih pilotov, ki pa so kljuc do vrhunskega rezultata. Trenutno je nekaj imen, ki res iztopajo in za nas gledalce je to vec kot dobrodoslo ter zanimivo. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#24
Se je prav videlo kako ga boli ta corporate strategija ko je govoril o njej. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Meni gre najbolj na živce to kopičenje denarja. Denar je za zapravljati v stvareh katere rad delaš posledično slej kot prej pridejo tudi uspehi in na koncu lepi spomini,kar je BMWju enkrat tudi že uspelo z Motorsport-om.
Znamko naredi dirkanje.
Največ intuziazma,veselja,mozganja,skupinskega uspeha itd. je v dirkalnem svetu neglede na nivo pa naj si bo to creme de la creme ali pa v domačim garaži z prijatelji in pivom v roki ob šraufanju stare napol razpadajoče drift kante z 100€ v žepu, tukaj se piše zgodovina/spomini.
V tem segmentu se pridobi ljudi in naredi v zaljubljence znamke tako smo tudi mi postali ljubitelji BMWja zato ker prvo kar sem vsaj jaz pomislili ,ko sem slišal za BMW je bila velika močna mašina,z lepim zvokom in športno naravnanostjo(zadnji pogon,špera...),povrhu vsega pa še lep avto.
Urejal blackberet, 06.10.2021, 18:26. |
Prikaži več možnosti
|
#26
@blackberet
Evo nekaj uradne zgodovine, BMW Motorsport obstoja ze (skoraj) 50 let ! Drugo leto je obletnica, zato tudi toliko pricakovanj od novega M4 GT3
https://www.bmw-m.co...agen-bmw-m.html
Pa se nekaj iz obdobja, ko je M3 bil pojem avtomobilizma, tako na pisti kot na cesti.
"Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#27
Enostavno stroški so problem, ne glede na to kakšen nivo se greš. Berni lahko pove koliko stanejo že gokarti, če se jih greš bolj resno kot njegov sin zadnjih par let..na srečo imamo Grobnik (realno je premalo eventov + manjkajo celodnevni trackdayi) in recimo Panonio/Slovakio v bližini, pa na državnem nivoju vsaj drift poligon v Ljubljani, kjer se družijo res pravi entuziasti. Velika škoda, da propada Mobikrog, sem prepričan, da bi s pravim vodstvom bil vsak dan prodan za dober denar. Žal so stroški tega hobija enormni, na srečo pa se je v zadnjih 15 letih enormno dvignil standard in vozni park in dejansko vedno več ljudi kupuje avte za to kar so namenjeni in ne za poziranje.
lp,m “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#28
Še s tapravo muziko
I did not tell half of what I saw, for I knew I would not be believed. Marco Polo, on his deathbed in 1324
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Sicer Rally scena pa Audi, samo takole menjalnik zamnejat na cesti med hitrostnimi pa veeno ni kar tako. Bradonja goni gedoro k zmesan, legenda
Danes je malo drugace, recimo na 24h dirki, je normativ (ce je vse ok in ni nobenih tezav) pit stop pri menjavi zavor pri 12h dirkanja pod 1 minuto. Torej zamenjajo se vsi stiri diski, celjusti in ploscice kar v kompletu, pa seveda gume, tanka se, pa menjava pilota, v manj kot minuti
"Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#30
A pri lmp1 tudi menjavo komplet zavore al tam imajo carbon in zdrzijo celih 24h. In pa kako je narejeno da ni potrebno odzracit zavor?
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#31
Pri ceveh je quik relise, cist simple...pri LMP avtih ni menjave, saj so avtomobili precej precej lazji, vozijo pa na CCB. To se splaca dat na vsak avto, ki se veliko vozi na dirkaliscu, ker se lazje ploscice menja, lazje je spucat, ker vse skapj snames pa na ponk postavis, pa seveda vec prostora je za sraufanje
Urejal Underdog, 06.10.2021, 20:01. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#32
Sem gledal tisto čeljust kako so nosili in sem v glavi že sestavljal in delal prototip/inovacijo kako bi naredil ta brake line quick release, na koncu sem pogoglal in videl da se je to že nekdo spomnil
Če ima oz. najde kdo kakšne slike drobovja(okoli motorja,podvozja itd.) teh dirkaških avtov novih/starih je tak material dobrodošel ker tako dobiš kakšno idejo za svoj avto tudi če je samo nek zatič ali pa vidiš rešitev kako bi stvar lahko še izboljšal.
Dandanes se prodajajo in ljudje/podjetja plačujejo ideje. Urejal blackberet, 06.10.2021, 20:19. |
Prikaži več možnosti
|
#33
“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#34
Haha, kera huda barvna shema na pink Porschu. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Mobikrog prehaja pod okrilje AMZS-ja, tako da se morda lahko nadejamo kakšnega dogajanja. Ampak z navdušenjem bom še počakal.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#36
Evo se tukaj nekaj slik....kot si zelel ! Podobnost z cestnih avtomobliov je "ogromna" Urejal Underdog, 07.10.2021, 13:45. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#38
Po prvi sliki se mi je zdelo da je m6 zardi izpuhov na levi strani. Me pa zanima ali orav vidim ali nimam pojma. A stabilizator tece skozi skoljko vozila? Kaj je pa tisti blazilec na amortizerju rdece barve majhnega fi-ja
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Bolje da preveč ne gledaš ker boš videl preveč detajlov in videl da nima prav veliko veze oz. nič z serijskimi avti,te bo minilo hoditi na Grobnik z tvojim.
Tak zanimiv detajl mi je temperaturna nalepka na zavorni čeljusti. Urejal blackberet, 07.10.2021, 17:47. |
Prikaži več možnosti
|
#40
Oba avta na sliki sta M6 GT3, levi je #20, desni pa #10, #20 je ze v pokoju, saj do konca leta vozjijo samo se z #10 v GT Masters prvenstvu, se 4 dirke
Rdeca "stanga" je telemetrija od amortizerja !!!
Se malo M4 GT4 in M2 CS delavnice, ki je seveda locena od GT3, in pa delo v Box-u in pa ena za lahko noc Urejal Underdog, 07.10.2021, 18:02. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|