Na zadnji pesti je part number, lahko kdo proba vtipkat v sistem? Etore? Blackberet?
BMW Motorsport
#41
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#42
Ravnokar špijunim za volanskim končnikom. Kaj pa to ko ima BMW prav poseben katalog za Motorsport
32208424079 (št.4.) cena 431€/kom |
Prikaži več možnosti
|
#43
To kar tebe zanima je pod št.3 460€/kom št.4 510€/kom št.1 1200€/kom
Spet zanimivosti so točke lomljenja oz. točke kjer prvo popusti pri karambolu,da ne poškoduje mosta itd.
Urejal blackberet, 07.10.2021, 18:05. |
Prikaži več možnosti
|
#44
Piše teža? Da si predstavljamo iz česa je
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#45
št.3 0.251kg št.4 0.46kg št.1 1.248kg
Bom poslal kataloške številke na pooblaščenca pa da vidimo če lahko take zadeve kupimo kateri nimamo pogodb z BMW Motorsport. Urejal blackberet, 07.10.2021, 18:12. |
Prikaži več možnosti
|
#46
Ne mores, niti pooblascenec ne more. Ce zelis Motorsport dele, moras bit ekipa registrirana v Motorsport oddelek. Dobis cloveka, ki je tvoj skrbnik z katerim sodelujes. Naceloma delajo 24/7. Ce karkoli rabis, povej... Urejal Underdog, 07.10.2021, 18:13. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#47
Saj to se mi zdi zato bom vseeno poslal da vidim te reakcije |
Prikaži več možnosti
|
#48
Bolj zanimivo bi bilo za M2 cup ali kaj podobnega pogledat dele. ti GT3 imajo z cestnim avtom skupno samo značko
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#49
Za m2 bo verjetno vasalo kaj iz programa m235i ki je motorsport
A tisto je se povezano na strom al kako? Ok kolk ljudi pa steje ekipa. V gt4 gt3 gte razredu? Nevem mercedes f1 ima kolk 1000 zaposljenih. Tukaj bi reku da jih je kolk, 50?! Kolk je pa katerih? Mehanikov, inzinirjev, telemetristov, strategov itd...
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#50
Imas zelo prav. GT3 dirkalnik res nima nobene veze z cestnim avtom, za razliko M2CS in M4 GT4 ki sta dobesedno vzeta iz cestnega avtomobila, motor in menjalnik sta seriska, samo remap seveda. Po tem se pa pocasi konca, podvozje, roke....je pa Motorsport. Za info, da si lazje predstavljate, kaksne so realne razlike...@LeonT je pisal, da se v Brnu vozi 2.22-2.24 z cestnim GT3 RS recimo, ki vemo kako hiter je napram M2 ali M3 cestnim vozilom. BMW M4GT4 se vozi recimo 2.10,xxx ali pa se nekoliko pod to stevilko, GT3 avti pa se vozijo casovno zelo podobno Moto GP motorjem, torej tam 1.55,xxx ali pa se kaksno sekundo manj.
Ja seveda, brez senzorjev tako ali tako ni nic!
Ekipa ne steje prav veliko ljudi, zaradi pravil. na avtu lahko delajo med dirko 4 mehaniki, po tem je tukaj se inzinir ali dva, clovek za gume in clovek za rezervne dele, ce so endurance dirke pa se dva za tankanje. Ozadje ekipe za GT Masters mislim da steje za dva avtomoblia med 15-20 ljudi, je pa res da so tam tudi Free Lancer ljudje, ki so najeti samo za dirke.
Je pa naceloma ekipa setavljena takole;
3x mehanik, 1x inzinir, 1-2x voznik, po avtu (terej ce sta dva avta je to skupaj 8 ljudi + piloti, ki pa so tako ali tako iz starni BMW Motorsport-a), plus 1x gumar, 1x rezervni deli, 2x nalepkar, 4 pisarna, 2x voznik kamijona, 1x snezilka, 1x vodja ekipe.
Schubert ima 15-20 ljudi full time + freelancer za dirke!
Evo, VLN9 ta trenutek...boys are back in town!!! Urejal Underdog, 07.10.2021, 19:22. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#51
Bo pa ta vikend se nekoliko bolj zanimivo v Barceloni, kjer je zadnja dirka GT World Challenge EU, kjer so res skoraj da vsi "pomembni" piloti.
BMW ima dva predstavnika skupno 3 avtomobli, 2x M6 GT3 z ekipo Walkenhorst kot zadnja dirka M6 in pa eno vozilo M4GT3. Vsi vozniki so tovarniski vozniki BMW.
Konkurenca bo huda, zelo, Merecedes je mocan (trenutno najhitrejsa ekipa Mercedes GT), GPX z noro voznisko ekipo (Porsche tovarniski vozniki). Bomo videli kako se bo obnesel M4 GT3, ki je prvic v resni konkurenci izven Nura kjer je do sedaj samo nabiral izkusnje in nastopal v SPX razredu, torej ni resno naskakoval prvih mest, tam je bil izkljucno zaradi testa in pridobivanja podatkov. Tokrat bo verjetno/upam, da precej drugace.
https://www.gt-world..._meeting_id=168 Urejal Underdog, 07.10.2021, 19:38. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#52
Tu pa je nekaj imen not
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#53
Ja nekaj jih pa je. Je pa se VLN ta vikend, kjer je tudi nekaj imen, pa DTM, kjer je tudi se kar "pretep" in pa IMSA in sicer VIR kjer je tudi kar nekaj EU pilotov. Corvetta se bori za naslov, Estre je "gost" v "privat" GTLM ekipi, Tandy in Milner pa pravita da je to "domaca" dirka (Milner zivi Ashburn-u, Tandy pa kot Anglez in zmagovalec dveh dirk VIR, pravi, da se pocuti kot doma). V GTD razredu pa naslov naskakuje Pfaff z 911 R in Vathoorjem za volanom.
Skratka dirkanje v GT razredu je res ogromno, voznikov res veliko in je v enem dirkaskem vikendu toliko akcijo kot je ni v F1 5 let skupaj, ce sestejemo vse dirke po svetu v GT seriji. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#54
|
Prikaži več možnosti
|
#55
I did not tell half of what I saw, for I knew I would not be believed. Marco Polo, on his deathbed in 1324
|
Prikaži več možnosti
|
#56
Mogoce se "porocilo" dirkaskega vikenda...
Nasplosno je bil vikend za BMW Motorsport slab, ce ne kar zelo slab. Zal...
DTM, Wittmann je koncal sezono z BMW M6 GT3 in ekipo Walkenhorts Motorsport na 7. mestu (Race 2) skupno pa zasedel 4. mesto v prvenstvu. Cilj so bile stopnicke. BMW je imel se dva prestavnika z Rowe racing, ki pa sta bila skupno na 11. in 17 mestu. Skratka slabo! Zmagovalec je Mercedes AMG GT3 in Maximilian GOTZ, zasluzeno.
GT Endurance v barceloni je imel 4 predstavnike BMW, M4 GT3 kot povabljena ekipa (izkljucno zaradi testa) se je iskazala kot najhitrejsa ekipa, ki pa je se vedno zasedla skromno 16. mesto. Walkenhorst je imes se dva M6 , ki pa sta bila izredno slaba. 21 mesto in DNF sigurno ni bilo nekaj kar so si pri BMW zeleli. No ja sezone je konec, zmagovalec pa Ferrari in Per Guidi (samo eden omenjen pilot od treh), ki so imeli izjemno sezono saj so zmagali tudi 24h Spa-ja!!!
IMSA, dirka je bila VIR, dve skupini, v GTLM so bili tirje avtomobili, 2x Corvetta in 911 RSR z Estre-jem za volanom. Zmagala je Corvetta #4 z Tandiy-em in Milner-jem za volanom, 911 RSR je bil tretji. Skupno je Corvetta #4 prevzela vostvo (Tandy je bivsi tovarniski pilot Porsche, ki pa je za mene osebno eden izmed najvecjih talentov modernega GT dirkanja, poleg Estre seveda, ceprav je kar nekaj imen, ki so res res dobri). V GTD (Torej GT3 razred) pa je zmagal 911 R z Vathoorjem za volanom, kot podatek, startal je kot zadnji saj sta z ZAc-om dobila kazen na Quali-ju. Res pa je da bi verjetno zmagal Turner=jev BMW M6 GT3, ce se ne bi zapletel z Corvetto #3, 7 minut pred koncem in se zavrtel. Taktika je bila da niso menjali gum na zadnjem postanku in tako presli v vodstvo, smao je bil Vanthoor kar 1.5s na krog hitrejsi in prikrajsani smo bili za odlicen "pretep" ki ga je pokvarila kot receno Corvetta#3
Tako na kratko, torej ta vikend zelo slab za BMW, sta se dva vikenda v GT Masters-u, kjer imajo samo eno vozilo z ekipo Schubert Motorsport, ki pa se ne borijo vec za skupno zmago ali stopnicke.
Naslednji teden pa je 8h Indianapolisa, kjer je zopet kar lepa EU dirkaska postava, tako v Mercedesu kot Audi-ju, BMW in Porsche nimata svojih TOP tovarniskih pilotov. Urejal Underdog, 12.10.2021, 17:50. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#57
Da so tej dirkalniki samo v bežnem sorodstvu s svojimi civilnimi verzijami je jasno, mene pa zanima koliko so si konkurenti med sabo podobni, po tehniki? Npr. koliko je pod kožo M6 GTS drugačen od Mercedes GTja in ta od Ferrarija ali Corvette. Motor, podvozje, zavore ...
Če sem pomešal klase med sabo se opravičujem, se še lovim v vseh teh kraticah. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#58
Zanimivo vprasanje...ravno danes govoril na to temo...
GT4 dirkaniki so dobesedno narejeni iz cestnih avtomoliov...motor ter menjlnik cist OEM samo druga mapa, vse ostalo pa seveda bolj dirkasko naravnano, ker pa je osnova street legal avo to pac ni "pravi" dirkalnik. Od PRO voznikov jih ne mara nihce. Za AM pa res odlicen avto. Ravno danes mi je tamal razlagal, M4 GT4 celoteen vikend ne dolivajo olja...ne menjajo zavor...se pravi vse novo pred dirko in vsi treningi, oba Quali-ja ter 2x po 1h uro dirko nic menjave. Zavore so AP, ploscice so Endless
GT3 pa je ZF, nima veze z avti to ze vemo...
Avti so popolnoma drugacni...Mercedes in BMW sta spredaj/sredinsko namescena motorja, Audi, Lambi sredinsko/zadaj, 911 pa zadaj namescen motor, zato je temu primerno treba narest podvozje, stabije ter amortizerje, zaradi same teze. Recimo M6 ima vozniski sedez vec kot 40cm pomaknen v sredino avomobila v primerjavi z civilnim avtom. 50-50 teza je buca, ker tezo dodajajo in pa odstranjujejo po zelji pilota/ov in podatkov iz telemtrije. Na tehnicnem je samo merjena skupna teza po diagonali. Vse tehnicne delajo mehaniki, tako pred kot po dirki ali Quali-ju.
Dejstvo je, da je 911 tukaj dalec dalec najboljsi, saj je tako rekoc enak avto ze 50 let...se ucijo z vsakim modelom, ga samo dodelujejo...Audi pocne sedaj enako, je ze 10 let enak...BMW pa jebe te modele k zmesan...pa Z4, M6 in sedaj M4...to je popolnma nov avto. Recimo sedaj dobijo v ekipo 2x M4 GT3 za prvo dirko v 2022 24h Dubai...noben ne ve nic o avtu, dobijo ga 1. Dec...3 januar gre pa za Dubai...v tem casu torej 20 dni (po 20. Dec so praxzniki), morajo avto 30x popolnoma razstavit od tega 10x kompet motor in menjalnik ven...30x pa komplet carbon...amortizerji ter podvozje... vsi deli pridejo x3, torej vse je 3x na zalogi za dirko po avtu.
Razlika recimo tako splosno, najlazja zadeva pri 911 je vzet ven motor, najtezja pri M6 je prav tako vzet ven motor. 911 je sesatvlje precej bolj logicno in preprosti, lazje je za sraufat, hitreje...torej popolnoma drug avto. Popolnoma drugacne nastavitve...za zadnji odbiijac pri 911 rabis manj casa kot za gume zamnejat, pri M6 je kar poseg.
Pri BMW recimo menjajo fedre tudi za samo 3mm razlike pri dolzini, pri CUP ne...samo spust ali dvig.
Razlika je se pri materijalu, CUP (to ni GT3 razred) niso nastavljivi amortizerji samo visina, pri GT3 pa je 6way vsak "way" pa ma 35 mikro nastavitev. Stabi ima pri M6, 20 lukenj recimo pri 911 R pa samo 12.
Materijal je seveda drugacen, 911 je na KW, BMW je bil do sedaj na Ohlins, novi M4 je baje na KW (se zelo veseli, ker Ohlins je kar komlpeksen to govori ze is Super Bike prvenstva). Stopalke so recimo OEM v M6 Tilton, M4 bo imel Alcon, prav tako baje celjusti, so ze narocili AP recimo. ABS bo sedaj z 18 nastavitvami (LMP1 jih ima 36 recimo), do sedaj so imel pa 12 nastavitev. Zanimivo recimo bo novi M4 imel sklopko na levi strani volana, ne vec nozne.
Ko pa gledas case je prvih 19 (zadnja dirka recimo) v 1s...
Skratka, odgvor je, popolnoma drugi avtomobili, katere PRO vozniki znajo vozit vsi in zelo podobni casi za nas amaterje. Nekateri so boljsi na ravninah, drugi imajo boljo trakcijo...itd.
Kot zanimivost, Audi 2022 z novim Aero paketom je imel v Barceloni v ovinku 9 za 6 km vecjo hitrost kot vsi ostali GT3 dirkaniki.
Za Merecedes, Ferrari, Audi, Lambi, Aston ali Bently nimam skoraj nobenih podatkov, zal samo za 911 in BMW...tako za GT3, CUP in GT4 razred. Pri BMW se za M2 CS samo to pa res vsi spluvajo...
Yelloly je recimo enkrat za test moral peljat M2 CS, pa je po dveh krogih prisel v Box in rekel, da teh jajc on vozil ne bo, ker to ni dirkalnik ampak je cestni avto ki ima slicke...nikoli vec ga niso dali ne V M2CS niti ne v M4 GT4.
P.S. Lahko napisem se to, da je M6 popolnoma out of time...ne marajo ga vec, poln je napak, izjemno slaba trakcija, presirok, neokreten, pretezak (BOP glede na moc motorja) in vsi piloti komaj cakajo da je konec sezone, ker je res slabo. Za ta vikend je recimo Catsburg rejel, da je bil najslabsi vikend od kar je M6 na dirkah in da kljub uspehom komaj cakajo na novi M4. Mehanike je pa "strah", he he, ker ne vedo kaj prihaja in kaj jih caka...
Sedaj se zacenja "borba" med ekipami za pilote. Urejal Underdog, 12.10.2021, 20:41. "Sam ne Apnt" |
Prikaži več možnosti
|
#60
Ded je kot racing Biblija
![]() Me veseli da imamo taksne entuziaste med name, ter posledicno zanimive teme ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|