Skoči na vsebino

 

2015 530d, priporočen servis po nakupu vozila

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
88 odgovorov v temi
bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 644
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW 5 GT 535d

#21

Naj očisti še hladilnik vode, pa ne znotraj ampak zunaj :-) ....verjetno bo tudi kak hardy za menjat,...


Prikaži več možnosti


DusanR
DusanR
  • Uporabnik
  • Sporočil: 30

#22

Po 14.ih dneh dobil avto v uporabo. Da spišem kaj vse se je naredilo/pogledalo na njemu.

 

BMW 530d Xdrive, 2015 letnik, zaokroženo 160.000 km prevoženih (motor N57), F11

 

Zmenjena sva bila, da ga poštima tako, kot bi bil njegov in da naj porihta, kar se mu zdi za porithat, brez da me kliče, razen če bo se našlo kaj večjega ('aua' za denarnico).

 

Naredilo se je:

- menjava pr. levega zgloba in manšete

- mejava desnega zgloba in manšete (enega od teh dveh je dobil ceneje v kompletu (polosovina/roka?) in je zamenjal komplet

- menjava selenov

- menjava zadnjih zračnih blazin

- menjava zračnega filtra (s cevjo) kompresorja (kompresor je bil že menjan - letnica 2021, so bili zgleda šlampasti in niso dali gor zr. filtra, kar bi v parih letih lahko uničilo kompresor)

- menjava vodne črpalke (preventiva)

- menjava termostata (preventiva)

- menjava grelnih svečk (2 že zanič, 4 še ok.. šle v menjavo).

- obnova turbine (pri razdrtju je videl, da je v delu med IC.jem in turbino vse polno olja, tudi cevi zunaj mastne, ker je imela turbina že luft in je prehajao olje čez)

- čiščenje sesalnega kolektorja (z menjavo vitalnih delov..neke plastične zadevice v obički črke 8, vsa tesnila)

- čiščenje notranjosti motroja zaradi obnove turbine

- pregled starterja (ker je olje curilo po zaganjaču, ga je vzel dol in dal pregledat/očistit...zadeva je bila razdrta in očiščena - menda problem, ker je že olje teklo na krtače (ki jih je 6 namesto 2 zaradi star/stop sistema)., kar jih lahko uniči).

- na nekem sesalnem kosu proti EGR.ju je našel luknjico, ki jo je dal zavariti (ni mu jasno od kje..še nikoli videl na takem mestu luknje).

- menjan pokrov ventilov (olje že pošteno curilo ven, se stekalo po DPF.ju in naprej dol po motorju)

- menjano motorno olje, vsi filtri (olje, zrak, nafta, kabinski).

- menjano olje v avt. menjalniku in filter

- menjano olje v prednjem kardanu (mi ga je pokazal..smrdelo po zažganem - drugače mišljeno 'seal for life' in tudi ni predvidena priprava za menjavo)

- menjano olje v zadnjem kardanu (tudi smrdelo, barva katstrofa)

- menjano olje v Xdrive (vsa olja je imel shranjena in mi jih je pokazal)

- kardan vzet dol in pregledan (OK)

- očiščene vse cevi okoli IC.ja zaradi zatekanja olja (Zunaj in znotraj)

- očiščen komplet motor, kjer je zatekalo, spodnji filc kot zaščita je 3 x pral, nikakor se ni steklo olje iz njega

- menjana vsa tesnila okoli IC.ja

- kontrola verige (še OK), mislim da je menjal neke španarje (pozabil vprašat)

- kontrola alternatorja (OK)

- kontrola akumulatorja (OK - kapaciteta, pogonski tok, polnjenje)

- nafilana klima

- prekontroliran DPF (OK - mi je pokazal vrednosti)

- dolit AdBlue

- kontrola diskov in zavor (OK)

- zresetiral mi je vse servisne intervale

- nastavil višino snopa luči (menjava zr. blazin)

- optika

- menjana baterija v daljincu  :-D

(ziher sem še kaj pozabil)

 

V glavnem kar se podvozja tiče, vitalnih delov in motorja je pregledal vse in poštimal kar je našel spornega (za čiščenje motorja zarad zatekanja olja (pokrov ventilov, cevi okoli IC.ja, šlamparija pri oljenm filtru - zatekanje..itd), je rekel da je porabil vsaj 4 ure). Pri zglobih vedno najprej razde, očisti, šele nato presoja ali je OK in menja samo manšeto, ali je treba menjati zglob.

 

V glavnem možakar z dušo in glavo na delu (moram rečt, da v 30ih letih, kar imam opravka z avti, še nisem srečal takega).

 

Cena? Še ni skalkuliral  :-D  (po moji oceni bo preko 4 jurje, bolj ziher bomo blizu 5). Ko bo zračunal, mi tudi vse popiše, kaj je bilo delano. Zmenjena sva, da mi pošlje še slike, ker zadeve tudi poslika.

 

Je pa avto zdaj z vidika lastnika poštiman v nulo in ne sme priti do okvare zaradi nevzdrževanja. Kar je bil tudi moj plan: Da se naredi presek glede na starost in leta, poštima kar je za poštimat in gremo od te točke naprej (da bom videl koliko BMW je BMW.ja, ne da ga bom preklinjal vsake pol leta, ko bojo zadeve shodile, ker niso vzdrževane). Tudi pelje se povsem drugače (podovozje kot dan in noč).

 

Moj plan za naprej je menjava olja in oljnega filtra na 12.000 km (lastna režija), ter nato na naslednjihj 12.000 km (torej 24.000 km) menjava olja in vseh filtrov, ter pregled avta, če je vse OK (kar bom peljal k njemu).

 

To je to. Zdaj je čas za vožnjo  :beer

(dodajem še sliki, kaj je bilo menjano..manjkajo grelne svečke, one 8.ke  :-D  pri sesalnem kolektorju in tesnila..te je imel na ponku)

 

.....................................

 

Tisti ki imate Xdrive, po možnosti drugi lastniki in s kilometrino nad 150 jurji in imate namen avto še vozit/imet...dajte menjat olje v karadnih in Xdrive pogonu! Ker je katastrofa kako olje je noter po taki kilometrini.


Pripete slike za predogled

  • 20211125_194613.jpg
  • 20211125_194623.jpg

Urejal DusanR, 26.11.2021, 07:48.

Prikaži več možnosti
    • MG, Bavaria fan, fp4492 in 2 ostalim je všeč


DusanR
DusanR
  • Uporabnik
  • Sporočil: 30

#23

Pozabil:

- menjana zavorna tekočina

- menjala hladilna tekočina

- menjana tekočina za servo (vse tekočine, ki jih avtzo premore so bile zamenjane)


Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 296
  • Lokacija: Slovenija

#24

In to pri 6 let starem avtu…
Prikaži več možnosti
    • cilinder je všeč


V0RT3X
V0RT3X

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 474
  • Lokacija: slo

#25

Zdej lohk sam še visokotlačno usuje :skrbast


Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 195
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#26

To si ti rekel...kje so še šobe, klima, volanski sistem, tisoč in ena pumpa, senzorji takšni in onaki...

 

Veselje se bo šele začelo.

 

Pač komercializem. Samo da se proda na silo. Znamke nimajo nobenega spoštovanja do zgovdovine več. Milenijci so sedaj inženirji. Gameboy dečkoti. Žal


Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


Fort
Fort

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 469
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: BMW F11 520d

#27

Prva asociacija...še en prevrten BMW
Prikaži več možnosti
    • Davidf1 in Cale uporabnikom je všeč to sporočilo


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 782
  • Avtomobil: E91 320d xd

#28

Našteto sem jzt tudi zamenjal ,sicer blazine ne,ker jih nima e91..320d 2009 z 285k KM….
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 993
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#29

Ma daj, tole je meni kar nekaj :napaka Pa da je pol stvari za menjati vključno s turbino, pokrovom ventilov,... pa povsod vse curi,... skratka zelo čudno. Iz kje pa je avto in kdo, ga je prodajal?


Prikaži več možnosti


noucamp90
noucamp90

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 567
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Golf dvica

#30

In na koncu je se vedno samo "petka diesel". Fuck me

 

...recimo jaz sem na mojem Golf MK2 1.6 diesel, letos menjal sipko za olje merit. 


It's like a gift you know, it's like I can't control it...
Prikaži več možnosti
    • 525iX in -DIN- uporabnikom je všeč to sporočilo


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 240
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#31

...recimo jaz sem na mojem Golf MK2 1.6 diesel, letos menjal sipko za olje merit. 

Ves kaj prvo crkne Golfu mk2?

 

Sicer pa - tule gre le za malo bolj obsiren servis, ne vem zakaj tak halo. Le menjava turbine je meni malo... ...saj je ja normalno, da so zrakovodi od turbine naprej mastni. Ampak OK - sam sem pri mojem pozamenjal se marsikaj drugega, ne samo to...


Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 680
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#32

Nevem, meni se to bere kot grozljivka za 6 let star avto. 5k bo slo za ta servis, osebno bi obenem se verigo zamenjal, ce se ze dela na avtu v takem obsegu, pa bi bila ena kriticna stvar manj za skrbet...


Prikaži več možnosti
    • cilinder je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 382
  • Lokacija: Ljubljana

#33

Fantje jaz sem dal na f10 ze ohoh, pr 4k€ sem nehal gledati cifre…verige, lezaji, visokotlacna, hardy, pretesnit diff, diski, zadnji fedri, diski, roke na podvozju, da ne nastevam rednega vzdrzevanja. Vem da me caka se jermenica, vodna, amortizerji itd… pr 200- 300k km pocs notr 10k€ da je avto zanesljiv kot se zagre. Je pa res da delam ene 7-9k km na mesec z avtom
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 634
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 440i MPPSK & Touareg CR

#34

In na koncu je se vedno samo "petka diesel". Fuck me

 

...recimo jaz sem na mojem Golf MK2 1.6 diesel, letos menjal sipko za olje merit. 

Kaj ti je na skali zarjavela?


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


330i
330i

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 427
  • Lokacija: SG
  • Avtomobil: 530xd G30, 420dA/F33

#35

Pa to je noro - sem imel 2010 letnik 530d od 23.000 do cca. 320.000 km in sem menjal en končnik, kondenzator klime, sprednje jermene, šponarje in vodno pumpo. Ostalo samo redno vzdrževanje - tudi jermeni, šponarji in vodna pumpa so bili redno vzdrževanje. 

Ko sem ga prodal, je bila za menjat veriga - je bil opozorjen kupec in preventivno bi jaz menjal tudi črpalko goriva.

 

Mi je zgornji spisek povsem nerealen za avto s 160.000 km. 


What's the difference between men and boys?
The price of their toys!
Prikaži več možnosti
    • bvogri, Davidf1 in Shallowfish uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW_BUSINESS
BMW_BUSINESS

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e60

#36

To je pa res malo hud spisek za te kilometre. Koliko si dal za avto, če ni skrivnost?
Sicer pa vse pohvale za pogum :)
Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 364
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#37

Jaz bom pa tako rekel. Verjetno marsikateri avto, lahko rečemo tudi forumaški oz. ljubiteljski in redno vzdrževan, ko bi prišel h kakšnemu mehaniku, ki ve kaj dela, bi moral menjati kakšno stvar, dve ali več. Pri vsakam avtu se najdejo napake. Pač rabljen avto ne bo nikoli nov, in ne kot nov, kot jih vidimo v prodajnih oglasih.

Lahko zamenjaš vse, pa ti bo na koncu guma počila in boš ostal na cesti. 

 

Srečno naprej.


Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 680
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#38

Jaz bom pa tako rekel. Verjetno marsikateri avto, lahko rečemo tudi forumaški oz. ljubiteljski in redno vzdrževan, ko bi prišel h kakšnemu mehaniku, ki ve kaj dela, bi moral menjati kakšno stvar, dve ali več. Pri vsakam avtu se najdejo napake. Pač rabljen avto ne bo nikoli nov, in ne kot nov, kot jih vidimo v prodajnih oglasih.

Lahko zamenjaš vse, pa ti bo na koncu guma počila in boš ostal na cesti. 

 

Srečno naprej.

Nic spornega s tem kar si napisal. Ampak govorimo o 6 let starem avtu. 6. Ne 16. In ja, verjetno bi se lahko leto dve vozil brez da bi karkoli zamenjal na avtu, ampak vseeno se mi zdi tak seznam ekstremen za relativno malo rabljeno in mlajse vozilo tega razreda.


Prikaži več možnosti
    • cilinder je všeč


noucamp90
noucamp90

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 567
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Golf dvica

#39

Ves kaj prvo crkne Golfu mk2?

 

Sicer pa - tule gre le za malo bolj obsiren servis, ne vem zakaj tak halo. Le menjava turbine je meni malo... ...saj je ja normalno, da so zrakovodi od turbine naprej mastni. Ampak OK - sam sem pri mojem pozamenjal se marsikaj drugega, ne samo to...

Imam kredit, tako da me bodo sigurno resli, zato sem se med drugim tudi cepil :)

 

Sem imel pred leti avte, ki so manj prijazni denarnici kot Golf 2... E60 520i (390k km), E39 523i (335k km), MB E320 S210 (240k km). Avti so bili redno vzdrzevani, in kdaj pa kdaj tudi kaj preventivno menjano. Pa ne morem rect, da sem se pri katerem avtu priblizal 5k€. Pa sem delal cca. 45k km letno.

 

Meni se zdi veliko, je pa tudi res da ne vem kaj govorim, ker vozim Golfa 2. 

 

Kaj ti je na skali zarjavela?

Plasticni konec mi je poknel... pac 30 let je oddelal. Saj sem bil jezen... 


It's like a gift you know, it's like I can't control it...
Prikaži več možnosti


dd1307
dd1307

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 673
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F10 3.0d

#40

In na koncu je se vedno samo "petka diesel". Fuck me
 
...recimo jaz sem na mojem Golf MK2 1.6 diesel, letos menjal sipko za olje merit.


Kako to da nisi golf enke vzel, manj elektronke
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.