Kako to da nisi golf enke vzel, manj elektronke
Sem iskal moj letnik "proizvodnje" + 5 vrat + 5 prestav
#41
Sem iskal moj letnik "proizvodnje"
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#42
Kaj mas pa ti proti milenijskim inzenirjem?
Vsaka cast za dobro vzdrzevanje. Tako se to dela. Mehanik naj zamenja vse kot da bi bil njegov, jaz sem tudi vedno tako delal.
Zdaj pa veliko uzivaskih kilometrov!
.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.
#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d# |
Prikaži več možnosti
|
#43
dober si, da si ga ustelal v nulo oz ga bos, ko se menjas ketno, visokotlacno in kaksno malenkost Pogosto je izredno vzdrzevanje zal tudi posledica nerednega predhodnega vzdrzevanja in pa nacin uporabe. Dokler sem avte vozil vsak delovni dan 150+ km, torej 99% AC, nikoli nisem imel nekih prehudih tezav oziroma jih je bilo precej manj kot so jih imeli sorodniki z istimi motorji v malenkost drugih karoserijah v bolj mestno orientirani voznji. |
Prikaži več možnosti
|
#44
Dejstvo je, da BMWje se ze obicajno bolj dinamicno vozi kot pa recimo mercedesa, ze iz vidika tega se dolocene komponente prej obrabijo.
Jaz imam trenutno 309.500 km. Do sedaj kaj je bilo potrebno menjati: - mastil je diferencial (lahko bi se vozil verjetno se dolgo dokler nebi zmanjkal olja), - zadnje vzmeti so pocile oz so bile ze pocene ob nakupu (cudezno vrli mehaniki tega na pooblascenem servisu niti na tehnicnih niso opazili), - malenkost napokan hardy (se daleeec od kriticnega) Vse ostalo trkam na les dela. - dve veliki roki na podvozju Cca. 1.400€ PREVENTIVA: - menjava vseh verig, lezajev, pretesnitev komplet vseh moznih dihtng na motorju (izmenjevalc, semering, IC tesnila in vsa mozna ostala tesnila, da je motor se naprej suh - obnova visokotlacne - mazanje komplet volanske letve Cca. 3.000€ Turbina je se neslisna in 20 k km nazaj ob menjavi verig je bila se v odlicnem stanju (prvavgradnja) Injektorji so se v odlicni formi. V bliznji prihodnosti vem da bo potrebno verjetno: Jermenico in vodno crpalko, ter vse kar pripada pa olje v menjalniku ker je bil nazadnje 80k km nazaj menjan. Servise delam na 15k km, filtre, diske, brisalce, tekocine spadajo pod redno vzdrzevanje vozila, tako da to ne upostevam zgoraj. (Cca. 1500€) No reximo tako izgleda lastnistvo takega avta, da je v vrhunski formi in ze osnova ni bila slaba. Kot receno lahko bi prisel z 1.400€ cez, samo bi lahko zaropotala veriga, lezaj ali pa… tega si pa sred nemcije nemorm prvosciti da me avto pusti ob cesti… |
Prikaži več možnosti
|
#45
Pa sej, da si nabaviš avto z 300kkm za potovanja po evropi moraš tudi imeti jajca ko bik. Že z novim avtom v garanciji nisi miren...
|
Prikaži več možnosti
|
#46
Nic posebnega ni avto s 300k km, samo vzdrzevati jih treba. Lahko bi jih pa na stevcu pisalo 100k km pa bi bil miren alkaj? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#47
Ni nič posebnega ne, samo jaz ga nebi imel za avto z katerim bi se vozil dnevno po evropi..
Da je pa v 5 let star avto z 160kkm potrebno vložit 5 jurčkov mi pa tudi ni normalno..vsak ve zase. |
Prikaži več možnosti
|
#48
Pohvala lastniku za dobro vzdrzevanje. In da se hoče zavarovat pred nepredvidenimi dogodki in več menja kot je nujno, ker ne ve kaj je prejšnji lastnik z avtom počel.
Ampak fabrike pa vedno večjo šaro delajo - recimo da bi bil on lastnik od nakupa voza kot novega. In potem se pričakuje, da boš po petih letih nekatere dele že prav pregnite ven vlekel oz marsikje nekaj pušča, se rosi itd. Jah to mi pa ni normalno. |
Prikaži več možnosti
|
#49
Jaz sem zase napisal, kaj sem naredil in imam razlog za to. Kaj so poceli z avrom pojma nimam, definitivno kot svinja z mehom. Vse kar je bilo delano na njemu so bili redni servisi na 25 do 30 jurjev in nekaj vpoklicev oz. nujnega izrednega.
Od trenutka, ko swm ga placal je postql moja last in odgovornost. In zelel sem narediti presek in zadeve, ki jih preventivno lahko postavim na novo, sem jih. Marsikaj bi lahko pocakalo a zelel sem 'novo' stanje, ker ce ze odpira motor naj se postima vse in imam mir za naslednjih cca. 7 let. Itak lahko jutri nekaj crkne a to lahko povsod. Neko nabijanje kaj je treba in ni treba, pa starost in kilometri in in in...pol metra stran je parkiran 13 let star MB A 180 cdi..na katerem se ni delalo nic, niti ni crknilo nic..in kaj zdaj? Ce bi ta isti avto kupil sam na novo bi ga dal postimat. Danes sem se lotil prednjih koles...(upam da mi ne bo kdo solil pameti, da on tega ne dela..jaz sem). Par slik o stanju prej in pol... (malo je mesano leva in desna stran) Urejal DusanR, 28.11.2021, 19:46. |
Prikaži več možnosti
|
#50
To s kolesi mas veselje pa prevec casa. Vozil se bos isto tud z umazanimi, gre bolj za obcutek da si nekaj koristnega naredil.
|
Prikaži več možnosti
|
#52
Evo ker je ravno tema o servisiranju F11..
Sosedu- s katerim sva nedavno menjala na 535xd ventilator je pri 150kkm zacel avto zjutraj stati na tleh- zracne blazine so puscale. Klical je na servis- jurja so zeleli in to neuraden. Preveriva youtube in majstor naroci kakovostno nadomestno robo za 330eur- pozabil znamko. In danes sva samo z rocno dvigalko kot dva klosarja dvignila eno stran, zbusila star meh, otaknila, rahlo spustila, prizgala da se je napolnil in zgodbo ponovila na drugi strani. 2h in 4 pive ![]() Mesec nazj sem mu komplet servis olje in vsi filtri plus zadnje zavore naredil v kp na uradnem servisu. Servis 2.5x cenejsi kot v CH uraden servis. Zdej pa mu ostane se VGT- upam da enkrat pri Etore-tu resim, samo da se mi prav poklopi. In spredaj ko obraca volan se nekaj slisi- baje hiba teh avtov. Kakorkoli, to zgoraj omenjeno meni s enekako pase v resno vzdrzevanje, ostalo je pa ze cudno. Ker tudi ta avto- sosedov od novega ima 160kkm in je se leto starejsi. Pa je turbina, motor suh ko poper. Dvomim pa da ga bo zato za kaj vec prodal- ga misli, ker pravi da je vedno vec okvar in se mu ne da vec s tem ukvarjat.. |
Prikaži več možnosti
|
#53
DusanR katero čistilo uporabljaš in kakšen je postopek čiščenja, če ni skrivnost?
Hvala. |
Prikaži več možnosti
|
#54
Jaz za te stvari uporabim Tarco. Sem pa isti idiot kot avtor teme. Spomladi sem pred garažo z dvema velikima krokodiloma na vsaki strani konkretno dvignil zdaj že bivšo f30 in celotno podvozje, ter koloteke spral s tarcotom. Zaradi tega sem spomladi začel menjavati kolesa pred garažo da lahko dobro sperem zadevo.
Mogoče sem nor, vendar je meni to užitek delat. Pa še malo migam zraven. Travo tudi kosim poleti, pa čez 10 dni spet zraste. Pa jaz to vzamem kot nek mini trening ko se z lakserico podim po konkretni brežini. Jaz drugače tudi pri menjavi koles pregledam polosovine-gumice na hom. zglobih, podvozje, zavore, namažem tam ko nasede platišče na pesto, napumpam gume na ustrezni tlak, očistim zavorne čeljusti-tudi pobarvam če so zarjavele (vedno v sivo-srebrno!) .. Meni je te stvari užitek delat, zdajle sem ravno rekel moji ženi.. Sta šla narazen dva para iz moje vasi, moji vrstniki.. Pač skoki čez plod, sem ji rekel pa vidiš da je boljše da menjujem avtomobile in skačem okoli njih, kot pa da vozim tako kot oni 10 let isti avtomobil in iščem druge zamenjave za popestritev lajfu.
Imam tudi nekaj prijateljev ki so treščeni tako kot jaz, spiješ pivo, debata okoli avtomobilov, malo pošraufamo in se še fajn družimo zraven.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#55
Tudi jaz vsako jesen in pomlad čistim platišča in gume... Zadnja leta uporabljam IRON X od CarPro, vendar mi glede na slike deluje rezultat pri @DusanR boljši, zato me pa zanima kaj uporablja, lahko pa da se motim...
LP |
Prikaži več možnosti
|
#56
Taki sveznalci pa take skrete kupte, da je treba po 10K vlagat. Moja sedaj bivša F10ka 100.000km, brez ene lučke, brez težav, brez obrab, še ploščice zavorne prve. Ne razumem kaj delate s temi avti? Moja F10 je bila kot prvi dan nova in verjamem da bo s podobnim načinom vožnje še vsaj 100Kkm brez težav. Vsakič ko sem ga dal pregledat na uradni servis, tudi Molku, so se čudli, da je avto kot nov. Je pa bilo kar težko dobiti tistega jurja več kot so bili 'podobni' skreti letnik 2015. Folk kupi rižoto, vse poflikano, polepljeno z nalepkami Competition, šraufano pri raznih ljubiteljih, voznik ful gas, ful bremza, letnik vprašljiv, kilometri vprašljivi, pol pa jokca tle, da avti niso več kar so bili. Tukaj se pozna kdo se spozna na avte, kdo zna prepoznat dober avto, al pa se 'spozna' pa kupi skret. Po pravici povedano, kdor kupi avto na katerega je potrebno zmetat 10K tudi dela neumnost, če nimaš za tak avto, kupi si cenejšega, pa v boljšem stanju. Vsaj zase tako razmišljam, da nebi imel volje redno obiskovat mehanike, pa vmes bit brez avta. Edino, če je to domena pravih ljubiteljev, da stalno šraufajo in so s tem bolje povezani z vozilom? Ne vem. Moja F10ka je imela samo redne servise na pooblaščencu, ampak pač na max 20kkm. Ker sem imel delno lokalne vožnje sem dal odpreti pri 70kkm egr in ni blo kaj videt, vse srebrno, čisto, kot novo. Saj mi je malo žal, da sem ga prodal, ampak sem pač imel priliko zamenjati in sem pač zamenjal. F10 je super avto. Tudi 2.0 je meni dovolj, predvsem ker dober 3.0 je precej dražji in mi ni potreben. Valda če kupiš G30 3.0 za 23K in se po forumu hvališ, da je top avto, valda gre od tu naprej vse dol. Valda rabi tak avto 5-10K popravil. To pač ni zame.
A imaš kak link, kolko pride tak avto? |
Prikaži več možnosti
|
#57
Da crkne ventilator, puscajo zracne blazine je pri 160kkm za F11 normalno, tako kot menjava ketne pri 250kkm. Zal, ker je na to temo toliko zadetkov da je to neverjetno ![]() Se pa strinjam, da je -avto iz te teme nadpovprecno zjahan, ce je bilo treba vse omenjeno poservisirat.. |
Prikaži več možnosti
|
#58
Realno ke pri f11 pri 150kkm kar nekaj za zamenjat. Ce trofnes lih tako casovnico to lahko pomeni komplet pr in zad zavore. Olje v menjalniku. Olje v vtg ker ga do 100kkm ni nihce menjal ker jih pri novem pod garancijo to ne briga. Potem imas napokano jermenico, napokano gumi vpetje diffa, napokan hardy, komplet servis vsi filtri, potem gre lahko kaksna blazina, kaksna grelna svecka, puscanje olja nekje je tudi pogosto (TPV ali izmenjevalec toplote), prednje zunanje mansete so tudi bolezen in ce ne pravocasno ukrepas gre hitro polgred v 3pm... no in na koncu prides na 3 4k€ kot za salo.
Mi smo prejsnji teden delali 530d f11. 280kkm. Avto se je pripeljal. Slo vozilo redno servisirano na selectu cosmosu in sedaj na aktivu. Nas racun 7k€. Na pooblascencu ponudba z manj stvarmi za 12k€. Pa nic tragicnega ampak povsod nekaj za postimat.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#59
Sej se sigurno spomnes kaj vse si zamenjali na uni avstrijski f11 ,Dec je bil dvakrat pri tebi in se par stvari je ostalo za porihtat..samo avto ima 280k KM in je 2012…vozi ga pa kod da ga je ukrado..pa vse kao zamenjano v Avstriji ,not pa filter za zrak 2012 letnik,isto k avto..pa za gorivo tudi.. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Se spomnim ja. Ampak ves kaj je najhuje. Da je v avstriji na pooblascencu do sedaj placal ze x krat menjavo filtra goriva in je se sedaj bil notr org z letnico 2012. To je za koga za pihnit. To je avstrija ne slovenija ali se kaj drugega. Nerazumno res.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|