Skoči na vsebino

 

2015 530d, priporočen servis po nakupu vozila

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
88 odgovorov v temi
Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 382
  • Lokacija: Ljubljana

#61

Se spomnim ja. Ampak ves kaj je najhuje. Da je v avstriji na pooblascencu do sedaj placal ze x krat menjavo filtra goriva in je se sedaj bil notr org z letnico 2012. To je za koga za pihnit. To je avstrija ne slovenija ali se kaj drugega. Nerazumno res.


Ma sej si vidu na moji f10… pa 10dni pred nakupom narejen tehnicni pregled

Pripete slike za predogled

  • 50539124-39A5-44A1-8337-4486B308022B.png
  • 1750EFF1-7A73-41DF-BDB2-1DF8D136F4D4.jpeg
Prikaži več možnosti
    • etore je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 937
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#62

Evo ker je ravno tema o servisiranju F11..
Sosedu- s katerim sva nedavno menjala na 535xd ventilator je pri 150kkm zacel avto zjutraj stati na tleh- zracne blazine so puscale.
Klical je na servis- jurja so zeleli in to neuraden. Preveriva youtube in majstor naroci kakovostno nadomestno robo za 330eur- pozabil znamko. In danes sva samo z rocno dvigalko kot dva klosarja dvignila eno stran, zbusila star meh, otaknila, rahlo spustila, prizgala da se je napolnil in zgodbo ponovila na drugi strani. 2h in 4 pive ;)
Mesec nazj sem mu komplet servis olje in vsi filtri plus zadnje zavore naredil v kp na uradnem servisu. Servis 2.5x cenejsi kot v CH uraden servis.

Zdej pa mu ostane se VGT- upam da enkrat pri Etore-tu resim, samo da se mi prav poklopi. In spredaj ko obraca volan se nekaj slisi- baje hiba teh avtov.

Kakorkoli, to zgoraj omenjeno meni s enekako pase v resno vzdrzevanje, ostalo je pa ze cudno. Ker tudi ta avto- sosedov od novega ima 160kkm in je se leto starejsi. Pa je turbina, motor suh ko poper. Dvomim pa da ga bo zato za kaj vec prodal- ga misli, ker pravi da je vedno vec okvar in se mu ne da vec s tem ukvarjat..

Saj je lepo da kdo kaj dela sam. Vendar...
 

  • Raise vehicle until wheels are freely suspended


    Important!

    Risk of damage!

    First raise the vehicle (until the wheels are freely suspended) and then activate the air spring system by inserting the fuse. Failure to comply may result in damage to the air springs!

     

     

     

     

     

     

    Draining air spring system:

    • Connect BMW diagnosis system
    • Switch on ignition.
    • Drain air springs with aid of BMW diagnosis system (Service functions: menu item ”Air spring bleeding routine”)
    • Raise vehicle until wheels are freely suspended
    • Remove ignition key


Urejal blackberet, 29.11.2021, 21:05.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 937
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#63

Sploh ne vem kaj sem razmišljal,ko sem odgovarjal na prejšnji post :crazy  :crazy  :crazy 

Uglavnem hotel sem napisati da ne spustiti samo malo/rahlo ampak ,da ga moraš spustiti do konca na tla oba kolesa potem šele filati.

 

Activating and filling air spring system:

  • Insert fuse in corresponding slot in fuse box
  • Set vehicle down on its wheels
  • Start engine
  • Air spring system is automatically filled


Urejal blackberet, 29.11.2021, 21:43.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 514
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#64

Ma sej si vidu na moji f10… pa 10dni pred nakupom narejen tehnicni pregled


Vidu vidu. Pa avto lih iz tehnicnega in tudi redno servisiran... kar hecno
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 544
  • Lokacija: Ljubljana

#65

Pol pa mene jebete ko na 13 let starega 997 turbo dam 5 jurjev. To je prakticno zastonj proti 530d :-)
Prikaži več možnosti


noucamp90
noucamp90

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 567
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Golf dvica

#66

In potem pravijo, da je povprecna slovenska placa 2.000,00€ bruto... zaj ali pretiravate s temi zneski oz. so kilometri vsaj 500.000km+ ali pa osebno zivim v najbogatejsem delu Evrope, saj ima vsak kekec tukaj pri nas ali F10/F11 oz. Audi A6 (podoben letnik). Place pa nimajo vsi ravno 5k+


It's like a gift you know, it's like I can't control it...
Prikaži več možnosti
    • 525iX je všeč


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 514
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#67

Take so cene. Ni to avto za studente. Je treba vedet da nov je bil 80k€. In pac vzdrzevanje se vedno stane. Za 7k€ je blo narejeno:
-veriga preventiva
-turbo slab
-peskanje sesalnih kanalov in ciscenje sesalca zapacano
-preventivna obnova HPFP
-kontrola inektorjev preventiv
-komplet servis vsi filtri interval
-komplet zavore sp + zad vse slabo
-olje vtg preventiva
-olje menjalnik preventiva
-menjava zadnjega kolesnega lezaja slab
-menjava lambde sonde slaba
-menjava vse gumi vpetij zadnjega diffa slabi
-menjva hardy slab
Pa se kaka manjsa malenkost. Z ddv seveda ;)
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 382
  • Lokacija: Ljubljana

#68

Take so cene. Ni to avto za studente. Je treba vedet da nov je bil 80k€. In pac vzdrzevanje se vedno stane. Za 7k€ je blo narejeno:
-veriga preventiva
-turbo slab
-peskanje sesalnih kanalov in ciscenje sesalca zapacano
-preventivna obnova HPFP
-kontrola inektorjev preventiv
-komplet servis vsi filtri interval
-komplet zavore sp + zad vse slabo
-olje vtg preventiva
-olje menjalnik preventiva
-menjava zadnjega kolesnega lezaja slab
-menjava lambde sonde slaba
-menjava vse gumi vpetij zadnjega diffa slabi
-menjva hardy slab
Pa se kaka manjsa malenkost. Z ddv seveda ;)


Ej ej, jst sm student pa mam f10 :-D

Pa sej ce tko pogledas ce treba dt na 300k km 10k€ ni spet tok. Vsi se spotikajo ob teh 10k€ noben pa ne ob to da je avto 70k€ izgubil na ceni :)
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 296
  • Lokacija: Slovenija

#69

Da dam za servis avta 7 jurjev ga v dravo potisnem raje govno… pa ni to porše lambo pa ferrari…
Prikaži več možnosti
    • -DIN-, noucamp90 in Katunga uporabnikom je všeč to sporočilo


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 514
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#70

Ce bi pri tistih dveh znamkah vse to menjal bi dal 50k€
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 544
  • Lokacija: Ljubljana

#71

To je res. Mal resnejsi servis za Ferrari FF je 50/60 jurjev. Pa to na avtu ki ima mogoce 60.000km in ne 280.000…

Za 7 jurjev dobis en keramicni disk za porha. Brez ploscic in dela…
Prikaži več možnosti


DusanR
DusanR
  • Uporabnik
  • Sporočil: 30

#72

DusanR katero čistilo uporabljaš in kakšen je postopek čiščenja, če ni skrivnost?

 

Hvala.

Nič posebnega. Ker sem ravno nabavil ročni penilec sem ga uporabil (uporabil: šamon za predpranje) - ta del lahko spelješ z navadnim avtošamponom v vedru vode (močnejši koncentrat), potem pa - v primeru teh felten razmaščevalec (a la Meglio) ter krtačo in drgnenje (veliko njega  :crazy ). Ko je glavina svinjarije dol, sem našprical s čistilom za feltne (vijola obarvano - zaradi reakcije z železom). Ter nato spet drgnjenje. Povsem na koncu sem notranjost feltne še ročno spoliral z uporabi compound polirne paste (z njo gre dol še zadnja trdovatrana umazanija, krpico močim, med poliranjem). Ko končaš je dobro uporabiti še kako zaščito (kar uprabljaš za zaščito laka), kar jaz nisem naredil, ker jih bom še enkrat očistil, ko bom zamenjal gume z zimskimi, takrat bom naredil tudi zaščito.

Idealno bi bilo po compound polirni pasti potegnit še s srednjo pasto (še bolj idealno s polirnim strojem). Spet..rabil bi več časa, ker svinjarija pri meni je bila nepopisna + čistil sem še čeljusti.

V kolikor imaš zimsko/letni komplet, če feltne očistiš ob demontaži 1 x letno, bojo tipi topi v pol ure. Ko so suhe še gor zaščito. in to je to.


Prikaži več možnosti


urban
urban

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 861
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: A6 COMPETITION

#73

Ko berem tole temo prav orng študiram, ali dam mojega pri 70k km na en orng preventivni pregled, pa da po možnosti menjajo pol stvari preventivno. Namreč sem tudi mahnjen na preventivno vzdrževanje ;) Pa ni BMW, tako da je možnosti za to še več.
Prikaži več možnosti


noucamp90
noucamp90

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 567
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Golf dvica

#74

Take so cene. Ni to avto za studente. Je treba vedet da nov je bil 80k€. In pac vzdrzevanje se vedno stane. Za 7k€ je blo narejeno:
-veriga preventiva
-turbo slab
-peskanje sesalnih kanalov in ciscenje sesalca zapacano
-preventivna obnova HPFP
-kontrola inektorjev preventiv
-komplet servis vsi filtri interval
-komplet zavore sp + zad vse slabo
-olje vtg preventiva
-olje menjalnik preventiva
-menjava zadnjega kolesnega lezaja slab
-menjava lambde sonde slaba
-menjava vse gumi vpetij zadnjega diffa slabi
-menjva hardy slab
Pa se kaka manjsa malenkost. Z ddv seveda ;)

Ne pravim, da je mehanik drag oz. deli. Cene so kakrsne so. Ampak pri relativno malih kilometrih (predvidevamo, da so realni) toliko dela, toliko iztrosenega material... wow.

 

Doma imamo SL500, ki ima cca. 150.000km, pa je to 5.0 V8 in foter pozamenja vse zivo in pred zacetkom sezone preventivno zamenja kaksen del in po sezoni (vozi se samo poleti). Avto ima 5. leto, in je do sedaj namenil cca. 3-4k€ za preventivno/izredno vzdrzevanje. Se mi zdi relativno ugodno, glede na to, da je to novo stalo 100k€+ in da je star skoraj 20 let.

 

Za mene je pac F10/11 "ljudsko" vozilo, glede na to, da zivim v vasi z 500 ljudmi, pa jih je vsaj 10. Verjetno so pa res 520d.


It's like a gift you know, it's like I can't control it...
Prikaži več možnosti


DusanR
DusanR
  • Uporabnik
  • Sporočil: 30

#75

Drugače pa, kar se zaščite tiče laka (če se malo zaplava s temo), mene trenutno najbolj mika keramična zaščita v spreyu - ki je neka vmesna faza med keramično zaščito (ki je razmeroma zahtevna za nanašat) in ostalimi produkti (voski, sealenti, detailerji), kjer imaš SiO2 v spreyu in zadevo našpricaš, pobrišeš in je to to - nudi zaščito od pol leta do enega leta. Hitro, enostavno in učinkovito.

 

Gledem osebno kar za tem produktom:

https://www.operi-av...etailer-5l.html

 

ki je pakiranje tega:

https://www.operi-av...iler-500ml.html

 

Se moramo najti ene trije (sodelavec je že za), da se vzame 5 l, in dobi vsak cca. 1.7 litra za cca. 20 EUR, kar mora bit za 10 let dost  :-D .


Prikaži več možnosti


Katunga
Katunga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 252
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: G30

#76

Da dam za servis avta 7 jurjev ga v dravo potisnem raje govno… pa ni to porše lambo pa ferrari…

Jaz osebno dam raje 7K takoj več za novejše vozilo, z manj kilometri, v boljšem stanju, pa se nato 5 let vozim brez stroškov, v boljšem avtu, brez ukvarjanja s popravili.

Jaz sem mojo F10 tudi preventivno peljal k etoretu na pregled, če je kaj lufta v podvozju, pa ga ni bilo nikjer. Razumem, da se vedno najde nekdo, ki kupi 6+ let avte, ampak, če takrat na avto pade 7K+ stroškov, se meni ta skupina kupcev ne zdi racionalna in se sam v kaj takega nebi spuščal. Ne gre za ljubiteljstvo, gre za to, da ekonomsko ni upravičeno.

Drugo je SL500 V8 pa 3-4K v par letih, to je že ok. Potem so se pa nekateri na forumu zgražali, ker sem imel izvrstno F10 za 2-3K nad ceno podobnih skretov, 7K odkartat za popravila in še vedno imaš zjahan avto z več kilometri je pa ok - pa razumi ti to.  :laugh  Po drugi strani pa imam člana, ki je kupil ML star 9 let, pa vsaj kot vem nima nobenih stroškov, bo zanimivo videt sproti. A so Mercedesi res na splošno cenejši za vzdrževanje po 100Kkm?  :)


Prikaži več možnosti
    • etore je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 659
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#77

 

Saj je lepo da kdo kaj dela sam. Vendar...
 

  • Raise vehicle until wheels are freely suspended


    Important!

    Risk of damage!

    First raise the vehicle (until the wheels are freely suspended) and then activate the air spring system by inserting the fuse. Failure to comply may result in damage to the air springs!

     

     

     

     

     

     

    Draining air spring system:

    • Connect BMW diagnosis system
    • Switch on ignition.
    • Drain air springs with aid of BMW diagnosis system (Service functions: menu item ”Air spring bleeding routine”)
    • Raise vehicle until wheels are freely suspended
    • Remove ignition key

 

pardon, nisem dovolj natancno zapisal.. rahlo spustila, da se je guma dotaknila tal za milimeter in sva lahko zategnila sraufe... sile na blazino je bilo toliko kot ce ti moj 5 letni otrok stopi na nogo = nic


 

Sploh ne vem kaj sem razmišljal,ko sem odgovarjal na prejšnji post :crazy  :crazy  :crazy 

Uglavnem hotel sem napisati da ne spustiti samo malo/rahlo ampak ,da ga moraš spustiti do konca na tla oba kolesa potem šele filati.

 

Activating and filling air spring system:

  • Insert fuse in corresponding slot in fuse box
  • Set vehicle down on its wheels
  • Start engine
  • Air spring system is automatically filled

 

varovalke sva dala ven. za prvo polnjenje zracnih blazin - prvih 10s ne priporocajo, da je avto na tleh. ampak da ni prevec sile na blazino. potem se ga spusti na tla, ko vsaj malo napolne. ce je to res nevem, stvar ne pusca vec, avto se vozi perfektno in za prodajo cez pol leta bo ok. vecina to porihta s kitajskimi blazinami za prodajo, tako da vsaj toliko je dec fer, da je kupil original ventilator in blazine od prvovgradnje -- pozabil znamko.

 

ps: ste vedeli da so zadaj iste blazine za F07 in F11?


Jaz osebno dam raje 7K takoj več za novejše vozilo, z manj kilometri, v boljšem stanju, pa se nato 5 let vozim brez stroškov, v boljšem avtu, brez ukvarjanja s popravili.

Jaz sem mojo F10 tudi preventivno peljal k etoretu na pregled, če je kaj lufta v podvozju, pa ga ni bilo nikjer. Razumem, da se vedno najde nekdo, ki kupi 6+ let avte, ampak, če takrat na avto pade 7K+ stroškov, se meni ta skupina kupcev ne zdi racionalna in se sam v kaj takega nebi spuščal. Ne gre za ljubiteljstvo, gre za to, da ekonomsko ni upravičeno.

Drugo je SL500 V8 pa 3-4K v par letih, to je že ok. Potem so se pa nekateri na forumu zgražali, ker sem imel izvrstno F10 za 2-3K nad ceno podobnih skretov, 7K odkartat za popravila in še vedno imaš zjahan avto z več kilometri je pa ok - pa razumi ti to.  :laugh  Po drugi strani pa imam člana, ki je kupil ML star 9 let, pa vsaj kot vem nima nobenih stroškov, bo zanimivo videt sproti. A so Mercedesi res na splošno cenejši za vzdrževanje po 100Kkm?  :)

vsekakor, zdaj pa si predstavljaj se, da imas servis oz urno postavko 4-5x visjo kot v SLO. Dec ki je kupil 535xd in ga sedaj vozi se 2 leti po izteku lizinga in podaljsane garancije - mu je zal, ker je v teh dveh letih imel toliko nevsecnosti, da bi za isti mesecni strosek popravil+ padec vrednosti skoraj ze G vozil... 


Prikaži več možnosti


macakane
macakane

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: Andraž
  • Avtomobil: BMW

#78

Nič posebnega. Ker sem ravno nabavil ročni penilec sem ga uporabil (uporabil: šamon za predpranje) - ta del lahko spelješ z navadnim avtošamponom v vedru vode (močnejši koncentrat), potem pa - v primeru teh felten razmaščevalec (a la Meglio) ter krtačo in drgnenje (veliko njega  :crazy ). Ko je glavina svinjarije dol, sem našprical s čistilom za feltne (vijola obarvano - zaradi reakcije z železom). Ter nato spet drgnjenje. Povsem na koncu sem notranjost feltne še ročno spoliral z uporabi compound polirne paste (z njo gre dol še zadnja trdovatrana umazanija, krpico močim, med poliranjem). Ko končaš je dobro uporabiti še kako zaščito (kar uprabljaš za zaščito laka), kar jaz nisem naredil, ker jih bom še enkrat očistil, ko bom zamenjal gume z zimskimi, takrat bom naredil tudi zaščito.

Idealno bi bilo po compound polirni pasti potegnit še s srednjo pasto (še bolj idealno s polirnim strojem). Spet..rabil bi več časa, ker svinjarija pri meni je bila nepopisna + čistil sem še čeljusti.

V kolikor imaš zimsko/letni komplet, če feltne očistiš ob demontaži 1 x letno, bojo tipi topi v pol ure. Ko so suhe še gor zaščito. in to je to.

Iz slik se ne vidi drgnjenje :ok2. Imava podoben postopek, jaz najprej dobro operem z navadnim šamponom za avto, potem uporabim čistilo Dimer (kar dobro razmasti) ter veliko drgnjenja, sledi Iron X in zopet drgnjenje... Tu potem končam, verjetno mi je izgledal tvoj rezultat boljši predvsem zaradi poliranja, jaz namreč tega ne počnem, bom pa ob naslednjem čiščenju (zimski komplet) preizkusil tudi to.

 

LP


Prikaži več možnosti


DusanR
DusanR
  • Uporabnik
  • Sporočil: 30

#79

Iz slik se ne vidi drgnjenje :ok2. Imava podoben postopek, jaz najprej dobro operem z navadnim šamponom za avto, potem uporabim čistilo Dimer (kar dobro razmasti) ter veliko drgnjenja, sledi Iron X in zopet drgnjenje... Tu potem končam, verjetno mi je izgledal tvoj rezultat boljši predvsem zaradi poliranja, jaz namreč tega ne počnem, bom pa ob naslednjem čiščenju (zimski komplet) preizkusil tudi to.

 

LP

Tud jaz ne mislim psihopatit v prihodnje. Ko prideš enkrat na solidno stanje -  po polletni uporabi (en komplet) - gre svinjarija BP dol. Če imaš ok razmere (in polirno pasto :-D )bo srednja pasta prav tako opravila nalogo (z mokro krpico..da imaš neke vrste mokro fino brušenje).


Prikaži več možnosti


DusanR
DusanR
  • Uporabnik
  • Sporočil: 30

#80

Danes ocistil se zadnjo os, sem mislil da bo kaj manj umazanije a je bila situacija enaka.

Ker me je zunaj zeblo sem feltno spoliral noter, in ce si ze na toplem sem vzel polirni stroj in potegnil z grobo pasto, sredbjo polirbo in 2 x nanos keramicnega nanosa v spreju.
Danes očistil še zadnjo os, sem mislil da bo kaj manj umazanije a je bila situacija enaka.

Ker me je zunaj zeblo sem feltno spoliral noter in če si že na toplem sem vzel polirni stroj in potegnil z grobo pasto, srednjo polirno in 2 x sloj keramicnega nanosa v spreju.

Pripete slike za predogled

  • 20211204_085115.jpg
  • 20211204_085336.jpg
  • 20211204_085409.jpg
  • 20211204_090202.jpg
  • 20211204_095131.jpg
  • 20211204_095646.jpg
  • 20211204_111001.jpg
  • 20211204_134233.jpg
  • 20211204_111822.jpg
  • 20211204_111816.jpg

Urejal DusanR, 04.12.2021, 14:15.

Prikaži več možnosti
    • etore in Jerch_ uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.