Pozdravljeni, za očeta sem nabavil e39 z dizelskim motorjem 2.0. Avto ima prevoženih 300.000km je l.2001.
Kako se ti motorji obnesejo in na kaj moram pazit. Drugače motor lepo dela. Sedaj bom zamenjal vse filtre in olje.
Olja pa ne pije nič.
#1
Pozdravljeni, za očeta sem nabavil e39 z dizelskim motorjem 2.0. Avto ima prevoženih 300.000km je l.2001. Kako se ti motorji obnesejo in na kaj moram pazit. Drugače motor lepo dela. Sedaj bom zamenjal vse filtre in olje. Olja pa ne pije nič. |
Prikaži več možnosti
|
#2
Nekih posebnih problemov ni, pazi samo da se kakšna šoba ne uščije, ker ti lahko stopi bat. Preveri če je v tanku kaj umazanije in ga po potrebi očisti, to je najvažnejše. In ne tankaj na Petrolovih črpalkah. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#3
Kako je pa z ketno. Sem slišal da novejši motorji 2.0d morajo menjat na 150000km. Kako je pa pri starem. |
Prikaži več možnosti
|
#4
Večna. Če jo boš menjal, ne bo več večna
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
Super se mi je zdelo. Se pravi gorivo mora bit ok, tank spucan, redno menjano olje. Olje 5W40 je ok. Tako mi piše v servisni. Za nove modele motorjev pa mora bit 5W30. Če menjam na 10.000km bo ok. Filter goriva bom tud zamenjal. Prejšni lastnik je redno servisiral vozilo tako da ni zanemarjeno in bo še služilo. |
Prikaži več možnosti
|
#6
Videti je, da ima vgrajeno nezaželeno dodatno opremo E39. In ta je že precej razširjena. |
Prikaži več možnosti
|
#7
edina hiba je bosch črpalka in rja |
Prikaži več možnosti
|
#8
Rjo na pragih, ja. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#9
Res je, na pragu levo bolj desno skoraj nič. Pa zadnja havba. To bom saniral. Samo čakam da bo imel klepar prost termin. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Poceni kupljen od znanca. Pa spet ni tako slabo. Vse se zrihta če imaš čas in nekaj sam narediš. Ta je bil v slabem stanju ampak ga je lepo poštimal. Lep prikaz popravila. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Mal smešno je da boš na 10kkm menjal olje, ker bo motor tako preživel avto oz. bo crknil prej zaradi kake napake na hladilnem sistemu, šobe... kot pa da bi ribnil zaradi olja :D
Drugače pa ja če se še dvigne na pragove brez kakšnega pokanja lahko da je še nekako, drugače je kar nekaj dela |
Prikaži več možnosti
|
#13
Nič ne poka sem ravnokar menjal olje in filtre. In spodaj je kar ok. Imam pa še eno težavo in sicer se mi prižiga dolga luč in se ne da ugasnit. Je kje kakšen modul, ker sem zamenjal obvolansko stikalo pa deluje enako. Ko prižgeš parkirke se dolga ugasne če stikalo porineš naprej kot bi prižgal dolge luči. Ko daš stikalo na kratke luči se dolge ne morejo ugasniti pa če tudi porineš obvolansko stikalo naprej ali nazaj. BMW 520D l.2001 Ima še kdo kakšno el. shemo za luči in kje se nahaja modul. Lp |
Prikaži več možnosti
|
#14
Licht modul (LCM) imaš spodaj v A stebričku, za tapeto ob sovoznikovih nogah. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#15
Se ta modul da dobit nov ali samo rabljenega na ebayu. Ker lastnik je ta modul že menjal, ker so se mu prižigale kratke luči, čeprav ni imel ključa v ključavnici. |
Prikaži več možnosti
|
#16
Na BMW sem popravil vse napake. Moral zamenjat modul za gretje in LCM-modul luči. Sedaj vse dela kot mora. Polet se bom pa poigral z rjo in čiščenjem tanka. Šobe dam preventivno obnovit ali raje na test. Imam prevoženih 302000km
Še en video - najlepši BMW E39 |
Prikaži več možnosti
|
#17
Če se boš že loteval injektorjev, naredi tako kot je treba ali pa raje sploh nič. Najbolj pomembno je to kar si že sam napisal, da očistiš tank in dovod goriva svinjarije. Ko bo tank očiščen ti priporočam eno polletno ali letno kuro z aditivom Antigrippante, tako sem jaz spravil k sebi svojo 530d ko sem jo kupil s 319.000 km, da je potem delala v nulo do 460.000 km s prvimi šobami. Če je kateri injektor res slab, raje poišči rabljenega. Če jih pa daješ obnavljat, jih daj izključno Miholdu, ki bo zadevo naredil tako kot je treba. Zadnje čase videvam ogromno primerov da dajejo ljudje temu in onemu obnavljat šobe (ker to dela dejansko že skoraj vsak servis), ti ljudje resda računajo nekaj manj, naredijo pa delo samo polovično in po pol leta ali najkasneje po enem letu so injektorji spet zanič - padejo na testu Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#18
Je s šobami kaj narobe, ali bi jih obnavljal čisto preventivno? Če so potrebne le čiščenja zares priporočam Liqui Moly Diesel Purge (ali kakšen podobno močen čistilec), na način kot je predstavljen v tem videu https://youtu.be/Cpt4O74-gTw?t=199 Zadeva zares sčisti šobe, saj se vidi na koncu posnetka.
Ne spomnim se točno kako so zvezani cevi goriva pri M47, v "skrajnem" primeru bi se tudi dalo dvignit zadnjo klop in tam dostopat do povratnega voda. |
Prikaži več možnosti
|
#19
Tako je, ceavto lepo dela pusti sobe, samo Antigrippante 25 nalij
![]() Ce bos pa karkoli obnavljal pa samo Mihold, je tudi cenovno zelo OK, kvaliteta pa ni vprasljiva. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Ce lahko 'ugrabim temo' na hitro - predvidevam da je enaka zadeva z injektorji tudi na m57d25. Komu bi jih dal testirat? Tudi mihold? Tank bo pa tudi treba spucati na pomlad preden ga zalavfam nazaj : |
Prikaži več možnosti
|