Skoči na vsebino

 

Vaši nasveti o vzdrževanju E39 520d

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
51 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 78 985
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#41

Če lahko ukradem temo - jaz lahko na mestu prižgem webasto pa tud timer nastavim ampak sem ugotovil da ne greje takrat ko lavfa. A je kriva tista ‘aux’ pumpa ki je v motornem prostoru pri levem koloteky?


Težko rečem, naj pove kdo ki se spozna na štrom, če se jo da preizkusit s testerjem.

Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 60
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E39, Rexton 2.7 XVT

#42

Ima rele, na zaganjaču. Včasih pomaga če potolčeš po zaganjaču, ampak to je začasna rešitev.

Je potrebno zaganjač snet dol. Oz se lahko zamenja. Imaš kakšno shemo inštalacije da mal premerim če ni slučajno kontakt na ključavnici.


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 710
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#43

Če lahko ukradem temo - jaz lahko na mestu prižgem webasto pa tud timer nastavim ampak sem ugotovil da ne greje takrat ko lavfa. A je kriva tista ‘aux’ pumpa ki je v motornem prostoru pri levem koloteky?

Če je AUX pumpa hin se webasto sploh ne prižge. Tester tudi pokaže napako pumpe v tem primeru.


Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 60
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E39, Rexton 2.7 XVT

#44

Če avto vžge na porivanje, pomeni, da imaš elektriko povsod samo na zaganjaču ne, tudi akumulator še da vsaj nekaj od sebe - dovolj da napaja vsaj motorno elektroniko in črpalko za gorivo, brez tega motor tudi na porivanje nebi zagnal... Lahko je težava v zaganjaču, volanski ključavnici ali pa kje na ožičenju... 

 

LP Tristan01

Sem lepo počasi šel iz začetka a kaj ko nimaš veliko za ugotavljat. Varnostni modul ima tudi zagon motorja oz. zaganjača. Imam EWS III in 12V gre iz ključavnice na sponko 2, iz sponke 1 gre na štarter. Pri meritvi ko štartam motor dobim napetosti na obe sponke kar pomeni da je zaganjač v okvari oz štarter. Če komu pride prav je čisto enostavno izmeriti delovanje klučavnice oz EWS enote. Sedaj grem v nakup ali obnovo.


Pripete slike za predogled

  • original bmw e39.jpg
Prikaži več možnosti
    • krtinovec in mapetpun uporabnikom je všeč to sporočilo


chado
chado

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Avtomobil: E39 525D, E46 330i

#45

Če je AUX pumpa hin se webasto sploh ne prižge. Tester tudi pokaže napako pumpe v tem primeru.

Zanimivo, ker sem prklopil na tester in mi javi napako “IHKA - Aux water pump”, ampak ko zalavfam avto pri nizkih temperaturah se webasto prižge. Hmm. 
Al si ti mislil pumpo ki jo ima webasto?


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 710
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#46

Vodno pumpo, ki je na webastu sem mislil.


Prikaži več možnosti


chado
chado

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Avtomobil: E39 525D, E46 330i

#47

Vodno pumpo, ki je na webastu sem mislil.

No sem domneval. Zanimivo res, da ne greje če ga na timer prižgem, ker funkcija "heat" obstaja ko dam ključ v 1. pozicijo in grem na radiu nastavit. Je možno da je to dodatna funkcija ki je treba odklenit in dela zdej samo prezračevanje? Ker ob prižganem avtu greje normalno takoj.


Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 744
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW E39 3.0d

#48

Na avtu so zamenjali prage in pobarvali tako da je res lepo. Imam pa problem, ker ko obrnem ključ motor ne vergla. Čisto nič. Pa me zanima ali ima kakšen rele oz če je odkazala ključavnica. Ima kdo kakšno el. shemo da poiščem napako. Ko sem ga porinil je motor zagnal brez težav.

je možno da je "majstr" švasal pragove pa ni izklopil akumulatorja ? kar klasična težava, že prou smešna.... ponavadi pride do stika in nekje skuri modul ali pa če maš srečo samo kako varovalko.... za začetk bi jst uprašal majstra pa pregledal vse varovalke.


BMW E39 is king for me.

Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 60
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E39, Rexton 2.7 XVT

#49

je možno da je "majstr" švasal pragove pa ni izklopil akumulatorja ? kar klasična težava, že prou smešna.... ponavadi pride do stika in nekje skuri modul ali pa če maš srečo samo kako varovalko.... za začetk bi jst uprašal majstra pa pregledal vse varovalke.

Aku je odklopil. Ko je bil že avto končan in prišel iz barvanja se je pojavila napaka. Vse je ok. Modul deluje. Samo zaganjač moram zamenjati. Sem že naročil novega in danes ga dobim.


Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 744
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW E39 3.0d

#50

no javi nam, ko če se reši problem :)


BMW E39 is king for me.

Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 60
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E39, Rexton 2.7 XVT

#51

no javi nam, ko če se reši problem :)

Rešil zadevo, zamenjan zaganjač z novim. Starega bom obnovil. Sem zamenjal še olje, oljni filter, filter goriva, oba prašna filtra za klimo in filter zraka motorja. Zadnje ploščice so bile precej obnucane in sem zamenjal set (ploščice, diske). Slike po obnovi. Ostane še čiščenje tanka.  :)


Pripete slike za predogled

  • Bmw1.jpg
  • Bmw2.jpg
  • Bmw3.jpg
  • Bmw4.jpg
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 744
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW E39 3.0d

#52

nepozabi zamenjat filter odušnih hlapov, ponavadi se to vedno spregleda.


BMW E39 is king for me.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.