F34 2.0d cukanje
#1
Zdravo po čipanju avta mi je po 3eh dneh avto zacel cukati in ti ne vedno samo ko se dobro segreje. Zacne pa vcasih na 1800 obratov cukne potem na 2300 in 2500 ampak to ni vedno. Kaj bi lahko bilo? Aja pa mapo smo dali nazaj org. Gre se pa za 320xd 185konjev hvala
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Glede na to da ste dali nazaj original mapo, bi sklepal da ste tester že priklopili in ni pokazal nič uporabnega. Tvoj avto očitno že dlje časa ni videl dobrega serviserja, obrni se na Miholda, on bo rešil problem. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#3
VGT (razdelilinik navora) od x-drive po verjetno kriv, ne pa slab mehanik. za to so krive razlicno obrabljene gume ali pa je stvar napredovala do tega, da je zrel za obnovo - strosek okoli jurja. oz tocno bo vedel nekdo, ki se spozna- ko bo stvar razdrl. |
Prikaži več možnosti
|
#4
Avto ima potrjeno servisno knjigo sedaj ima 173000km in ima potrjeno tko da nebi glih reku da ni bil servisiran.
Nove gume kupil 3 dni nazaj nexen 225/50/18 vse 4 enake |
Prikaži več možnosti
|
#5
Kupil tudi moj sosed na 535xd FL nove zimske, vse 4 enake brez zvezdice in non RFT pa je bilo slabse kot pri neenakomerno obrabljenih letnih z zvezdico in RFT.... Na letnih mu skoraj nic ne trza, na zimskih 50% vec. kakorkoli pa bo moral obnovit VGT.
aja, pa identicne kilometre ima kot ti, realne seveda. Urejal Jerch_, 28.12.2021, 10:03. |
Prikaži več možnosti
|
#6
Đabe gume, je treba tut oljčka vsake toliko zamenjat. |
Prikaži več možnosti
|
#7
pozabi na to, ko dolgo ganjas neenakomerno obrabljene, nezvezdicne in non RFT gume. Ti niti olje niti zvezdica niti RFT potem vec ne pomaga. Samo se menjava ene ali dveh polscic VTG, ce mas sreco. |
Prikaži več možnosti
|
#8
Kako pa vedt a je vgt? In kdo to dela? |
Prikaži več možnosti
|
#9
zal nisem strokovnjak, sem pa pred kratkim izkusil VGT slasti pri sosedu, za katerega sem se pri forumasu etore pozanimal o odpravi tezav. Z menjavo olja in gum je situacija obvladljiva - ne bo pa ok vse dokler se stvar ne obnovi. To bo dec resil ob naslednjem obisku SLO oz Gorice, kar zamika zaradi osebnih tezav. Zna bit, da bom to mogoce jst naredil spomladi |
Prikaži več možnosti
|
#10
Ne vem od kje si. Imel sem podoben problem, zadevo mi je rešil uporabnik @vwdrajver na F07. Zobniki na prirobnici VTG-ja se znucajo. Takoj sem dal zamenjati tudi olje v menjalniku in VTG-ju. Evo že 2 meseca dela BP. Priporočam ga. Urejal hammanM5, 28.12.2021, 17:42. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Kolk te je prisla obnova? |
Prikaži več možnosti
|
#12
Nova prirobnica, novo olje vtg, novo olje v menjalniku 800€. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Mislim da pri meni ni problem vtg ker mi tudi na lahke
Gasu cuka na 2000obratov in to samo ko je avto segret ko je mrzel cukanja ni .. mogoce kak egr? |
Prikaži več možnosti
|
#15
Tako je egr šteka smo narocili novega danes gre v menjavo mi je pa vsec da je cena org okoli 130€ kar realno ni neki denar |
Prikaži več možnosti
|
#17
Da se prepričaš lahko na starem EGRju odstraniš plastičen pokrov in preveriš delovanje samega ventila brez, da ga odstraniš iz vozila. Pri meni se je samo dobro očistilo drsne površine med samim ventilom in el. motorjem in rahlo namazalo in je spet deloval normalno. V kolikor imaš enakega kot 177km agregat iz e91. Po tem je deloval normalno naprej in menjava ni bila potrebna.
Lp, Samo |
Prikaži več možnosti
|
#18
Smo samo izklopil egr in chip dal dela kot more gre pa tud naslednji teden menjava olja in kalibracija vtgja eto nek redni servis☺️
|
Prikaži več možnosti
|
#19
A se more egr blendirat nujno?
|
Prikaži več možnosti
|
#20
KSZ
Meni pa avto (218d) malo bolj cuka po menjavi olja in filtra v menjalniku (AWF8F45), sploh takrat, ko je hladen. 1-2-3 se prav fino čuti. Mogoče bo bolje, ko bo topleje? |
Prikaži več možnosti
|