Skoči na vsebino

 

Vaše izkušnje in mnenja o novejših Volvotih

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
58 odgovorov v temi
julius
julius

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 492
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: Superb

#1

Zanimajo me Volvoti D3 oz. D4 novejšega letnika (vsaj 2019 ali mlajši). Ima mogoče kdo izkušnje s temi motoriji glede vzdržljivosti? Pa glede pripadajočih avtomatov tudi.

Če sem videl prav, je bila ravno v tem času neka sprememba pri D4, ker imajo eni 190, drugi pa 197 KM. Sta to bistveno različna motorja ali samo malo nadgradnje?


lp, julius
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 164
  • Lokacija: Where the sky is blue

#2

To je vse VEA motor (Volvo Engine Architecture)

 

Automati so Aisin 8 prestav (kot pri BMW s prečnimi motorji)

 

Če so redno servisirani (po možnosti malo krajše kot je interval) delajo.

 

Jedro je pri vseh enako, menja samo periferija okrog. 

 

Težave so občasno z EGR ventili, kakšno puščanje olja...


Prikaži več možnosti
    • julius je všeč


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 773
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW 5 GT

#3

Tašča bi imela xc40...je to ok ali so težave...Volvotov sploh ne poznam


Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 331
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: 350Z,CRX VTI,Juke,V60

#4

Volvoti so super, tudi motorji D2, D3, D4 in D5 brez večjih težav. Sigurno boljši dizli kot BMW.


Prikaži več možnosti


dolenc--
dolenc--

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 112
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW

#5

Xc40 D3 mamo v naši familiji (150hp, 370Nm). Vredu, motorji malo pijejo olje, 0w-20 je pač izjemno redek. Poraba 6-6,5l/100 km. Bil je vpoklic na programu za zasilno zaviranje. Je včasih sam od sebe zavrl. Drag servis za običajno menjavo olja na pooblaščencu v Lj. Pa tut obnašat se ne znajo za pultom, mehaniki OK.
Lp
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 384
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#6

To je vse VEA motor (Volvo Engine Architecture)

 

Automati so Aisin 8 prestav (kot pri BMW s prečnimi motorji)

 

Če so redno servisirani (po možnosti malo krajše kot je interval) delajo.

 

Jedro je pri vseh enako, menja samo periferija okrog. 

 

Težave so občasno z EGR ventili, kakšno puščanje olja...

Napiši še kaj o Volvovih šobah na teh novejših dizelskih vozilih. :)



Urejal simply, 28.12.2021, 19:18.

Prikaži več možnosti


julius
julius

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 492
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: Superb

#7

Napiši še kaj o Volvovih šobah na teh novejših dizelskih vozilih. :)

Kar ti povej, me zanima :), bo MIHOLD že dodal svoje.


lp, julius
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 384
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#8

Miha bo to napisal bolj strokovno. :)

 

Vem samo, da Volvo pri novejših dizlih uporablja poseben tip šob, ki jih drugje ne najdemo, popravilo /obnova skorajda ni mogoča, nove pa niso poceni.


Prikaži več možnosti
    • julius je všeč


dolenc--
dolenc--

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 112
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW

#9

Za verzije D3/D4 nisem slišal, da bi bila problematična. Za D5 bi-turbo pa da ni ravno pojem zanesljivost. Mehanik nas je sploh opozoril na drage težave 4x4 pogonov na novejših Volvotih- kot na BMW VTG pogon. Jst bom verjetno šel na D4, V60.

Lp,
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 003
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#10

Mi smo imeli D3 v V40 in D5 v XC90. D3 le do 100 jurjev kilometrov in logično brez vseh težav (komplet avto, ne le motor). XC90 pa je bil deležen nekaj vpoklicev turbo cevi in okoli motorja, ampak vedno brezplačno in nikoli na način, da bi avto obstal. Z izjemo 3 al 4 vpoklicev (ker je bil avto prvi v seriji nove generacije, to je sedaj odpravljeno), je bil avto totalno neproblematičen. Sedaj je že čez 200 jurjev prevoženih pri drugem lastniku in brez izrednih popravil, tudi zračno vzmetenje je še v celoti prvo. Tako da po naših izkušnjah, gre za izredno zanesljiv voz.



Urejal neicheq, 30.12.2021, 19:59.

Prikaži več možnosti


daikini
daikini

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Šved 2x

#11

Lastim si Volvota V60 D4 letnik 2018 z 144.000 km brez težav, samo redni servisi. V vozilu nobenih čričkov ali znake obrabe, od servisa do servisa brez porabe olja, samodejni menjalnik (8 stopenjski) dela vrhunsko… 

D4 je 2.0 litrski motor z dvemi turbinami in med vožnjo ni glasen. Avto je opremljen tudi z vsemi asistenčnimi sistemi, ki delujejo vrhunsko in so zelo nemoteči med vožnjo.


In rust we trust :-D
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 384
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#12

Imaš tudi b&w?


Prikaži več možnosti


matogato
matogato

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 209
  • Lokacija: Ljubljana

#13

Pozdravljeni,

 

kupujem novega (rabljenega) karavana okoli letnika 2014 in cca 150000 km in se odločam med f11 in Volvo V70.

Bi znal kdo kaj svetovati glede izbire, v mislih imam predvsem praktičnost, zanesljivost?


Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 272
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525dT

#14

Volvo  :laugh


Prikaži več možnosti


fancy
fancy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 577
  • Lokacija: Podeželje
  • Avtomobil: S60 2,4 185

#15

Volvo D5 :)


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 164
  • Lokacija: Where the sky is blue

#16

Kar ti povej, me zanima :), bo MIHOLD že dodal svoje.

Volvoti imajo zelo posebne šobe/injektorje, japonski sistem Denso z imenom i-Art.

Šobe so piezzo električne , v vsaki šobi pa je vgrajeno še tipalo temperature in tipalo tlaka.

Precej kompleksen sistem  vglavnem, ki pa kot kaže, tudi kar zanesljivo deluje - po dosedanjih izkušnjah.

Je pa cena šobe zelo draga, v kolikor je potrebna menjava- cca. 500-600€ kos.


Prikaži več možnosti
    • bimmer 5 in julius uporabnikom je všeč to sporočilo


matogato
matogato

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 209
  • Lokacija: Ljubljana

#17

Mogoče kdo ve, zakaj imajo tile stari Volvoti tako zlatarsko ceno. V70 je vsaj 2k-3k dražji od primerljivega f11?!?!


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 164
  • Lokacija: Where the sky is blue

#18

Pozdravljeni,

 

kupujem novega (rabljenega) karavana okoli letnika 2014 in cca 150000 km in se odločam med f11 in Volvo V70.

Bi znal kdo kaj svetovati glede izbire, v mislih imam predvsem praktičnost, zanesljivost?

Lastim si oba in ti lahko iz prve roke povem.

 

Če iščeš zanesljivost, tukaj sploh ni debate - Volvo.  

 

Na kratko, moja subjektivna mnenja:

-sedenje za volanom na dolgo pot z osnovnimi memory sedeži pri Volvotu vs. komfortni pri F11, je udobje

 v prid Volvotu. Pri BMW me vedno na dolgi poti boli desna stegenska mišica...in pri BMW moram na daljši poti

 zaradi tega spreminjat pozicijo sedeža, pri Volvu tega problema pri meni ni.  

-Volan je pri Volvu manj direkten, je bistveno boljši občutek pri BMW

-O dinamiki bi lahko debatirali, saj je tudi F11 velika krava in nič kaj prav pretirano dinamičen, po občutku je volvo vseeno lažji in zaradi tega tudi po občutku agilnejši.

 F11 to dobro zakamuflira z dinamičnim aktvnim podvozjem. Je pa volvo 2.0 5 valjnik FWD , bmw pa 535d RWD.

-F11 je z aktivnim podvozjem na comfort nastavitvi čez ležeče policaje za odtenek udobnejši

-F11 je na avtocesti tišji in bolje izoliran

-F11 ima 8 prestav ZF menjalnik, ki je pač boljši kot 6 prestav Aisin v Volvotu, je pa zato servis še enkrat dražji pri BMW.

-ACC aktivni tempomat deluje pri volvotu še za odtenek bolj uglajeno kot pri F11

-F11 imaš možnost head up, volvo nima , nekaterim je head up display zelo všeč

-Infotainment je pri Volvotu po občutku malo manj zakompliciran, imaš več dostopa do funkcij kar direkt preko tipk,

 pri bmw je skoraj vse preko kontrolerja. Malo se je treba privaditi razlike, ni pa noben od sistemov "neroden" za upravljanje.

-zvočni sistem je pri Volvotu (srednji sistem) boljši kot hi-fi pri F11 (ki spada tudi v kao "srednjega")

-pri volvotu so možni določeni detajli, kot recimo nastavitev glasnosti piskanja PDC sistema, ki je BMW nima? Vsaj jaz še nisem opazil pri BMW.

-volvota V70 skoraj ne dobiš z vzvratno kamero medtem ko F11 so pogostejši s to opcijo

-volvo nima gumiranih delov tam po kljukah/ročajih vrat in ne "razpadajo in se luščijo"

-pri volvotu imaš možnost, če dobiš takega, da je sovoznikov sedež ročni in se naslon poleže in imaš možnost nakladanja

 dolgih predmetov

-pri Volvotu je opcija ogrevanega vetrobranskega stekla, kar BMW nima in je za tiste brez garaže pozimi zakon 

-BMW je možno s kodiranjem glede na opremo, kar precej "individualno personalizirati" kar se pri Volvu ne da.

-sistem ventilacije/klimatizacije pri volvu deluje res dobro in po občutku za odtenek boljše kot pri BMW.

-pri BMW je opcija soft close  zapiranja vrat, volvo tega nima

-pri BMW imaš možnost 360 kamere, volvo tega nima

 

Tehnično gledano je BMW boljši po sami naprednosti tehnologije, izolaciji, preformansih, po zanesljivosti pač ne in če gledaš na nakup vozila, kjer tehtnica

prevaga bolj proti racionalnemu kot pa čustvenemu, je Volvo kar prava izbira. Pa še cenejši je za nakup in redno vzdrževanje. Če te stroški izrednega vzdrževanja

ne skrbijo, potem BMW, ker je seveda bolj driver's car. 


Prikaži več možnosti
    • MG, bimmer 5, yamasaki in 3 ostalim je všeč


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 164
  • Lokacija: Where the sky is blue

#19

Mogoče kdo ve, zakaj imajo tile stari Volvoti tako zlatarsko ceno. V70 je vsaj 2k-3k dražji od primerljivega f11?!?!

Ko sem jaz kupoval 4 mesece nazaj, so bili V70 20% cenejši od primerljivega F11 ali C7 audi. Seveda realna primerjava opreme!

 

Če gledaš čisto  povprečje(neglede na opremo) , so pa verjetno res dražji.

 

Je pa res, da je ponudbe V70 precej precej manj kot F11 ali pa A6 C7.


Prikaži več možnosti


matogato
matogato

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 209
  • Lokacija: Ljubljana

#20

Živjo,

 

hvala za izčrpno primerjavo. Se tudi sam bolj k V70 nagibam. Predvsem zaradi Memory sedežev (ki so pri V70 bolj pogoti), kar je skor pogoj, ker sva dva voznika različne višine in mi res mori vsakič vse nastavljati.

Kako je pa z avtomatičnimi menjalniki pri Volvotu? Sam sem gledal ročne, zaradi morebitnih težav in okvar.

Me veseli, da ti ga je uspelo najti, ker zadnje čase ni nič pametnega na anetu, skoraj vsi z 250k +


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.