A nebi že malo boljši skener pokazu če je nekaj onemogočeno / izključeno na avtomobilu? Vem da eni še softwaresko uredijo odstranitev nečesa, sam če se ve da bi to ta model avtomobila moral imeti, dvomim da to kaj pomaga.
Odvzem tablic v Avstriji zaradi predelav
#21
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Etore, tukaj je se najvecji problem, ker zadeva stranki ni bila predstavljena tako kot bi morala biti, kaj in kako se je naredilo/popravilo, in da je to v bistvu ilegalno itd. Ljudje, ki se v avte ne razumejo(kot ta stranka tukaj) vozijo avte na servis v dobri veri, da so avti popravljeni tako, da ustrezajo pac vsem tovarniskim specifikacijam. |
Prikaži več možnosti
|
#23
Jaz sem pa na forumu prebral, da je egr in dpf engineering fail, tako da so taki mehaniki ubistvu veliko boljsi, ker odstranijo zadeve katere skodijo motorju + dosti ceneje pride skozi lastnik vozila ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#24
Res je fail, ampak samo za motor in se to na dolgi rok...
Jaz sem tega eko sranja ogromno ven zmetu, ampak nikoli brez vednosti in soglasja lastnika.... Pac povem imate zanic egr boste kupili novega al dam ploscico notri, redko kdo se odloci da bi imel novega pa so med takimi tudi avti registrirani v austriji, nemčiji in švici. Za tale doticni primer bi rekel da je bolj za lase privlecen oz netocen, obstaja velika vrjetnost da je voznik po cesti fuke spilal in so se ga malo lotili, drugače opisani postopki niso v praksi policajev v austriji.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|
#25
Tule res ne vemo celega konteksta, ampak glede na smer v katero gredo severne države, bo vedno več takšnih situacij.
Spidovski zate pa ne vem čemu nas sprašuješ, pokliči na avstrijsko policijsko postajo in ti bodo točno razložili kako in kaj. |
Prikaži več možnosti
|
#27
V AT občasno naredijo tudi poostrene akcije in nadzor nad vozilo... Na AC so pogoste kontrole ko promet preusmerijo v za ta namen zgrajene kontrolne točke... Najbolj so na udaru tu kamioni. Na teh kontrolnih točkah imajo vso opremo za izreden tehnični pregled. Ni pa redko da delajo posebne kontrole ob raznih avtoshowih in srečanjih. Na Koroškem predvsem v okolici Vrbskega jezera. Takrat je policija pripravljena na vse od meritev hrupa do izrednih tehničnih pregledov. LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#28
Jaz bi še dodal en primer moje stranke, kateri se je isto zgodilo na E61 525d tik malo za mejo pri Spielfeldu. Izdal pa bi jo naj črn zaključek izpuha (če bi vse delovalo bi moral biti chrome). |
Prikaži več možnosti
|
#29
Izgleda, da so Avstrijci kar zajebani glede tega. Nič, bom se pa v Avstrijo vozil s Twingotom, po mestu pa z Bmwjem.
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Fantje vi sam delajte EGR delet, DPF delet, Adblue delet....itd. Kamioni, avtobusi in tudi kombiji so že leta na udaru in se ve, da s predelani ne greš v Avstrijo in Nemčijo. Slej kot prej bo isto z avtomobili.
Je pa drugače tudi svinjarija kako so vsi deli dragi. Ni realno za pričakovati da bodo tretji ali četrti lastniki za menjavo DPFja ali nekih senzorjev plačevali toliko kot je vrednost avtomobila. Na ekologiji bi morala EU z uredbo prepovedati marže ali še raje malo subvencionirati nadomestne dele. Če se že hočemo it neko ekologijo. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Al pa da folk kupi avto primeren svojim potrebam, ne pa da se z dizlom vozi 500m v trgovino in 2km v službo. Tisti ki naredi 300km na dan po AC nima težav z dpf in egr.
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#32
dragi nebolozniki,
Slovenec v Avstriji s Slovenskim avtom je gost.
Kot gost v državi mora imeti izpraven avto, registriran in odobren iz strani Slovenskih tehničnih pregledov.
Gospoda Policaja zanima in sme zanimat samo ali so gume ustrezne (letni čas z dovolj profila) in da delajo vse luči.
Ta odgovor sem dobil pisno iz Avstrijskega ministrstva, ko sem jih naslovil zaradi scen na Wortherseeju in kavbojskega režima pobiranja tablic in pisanja kazni.
V kolikor pride do krivice, obstaja v Avstriji Slovenski konzulat, kjer se lahko vsak pritoži in bodo rešili njemu v prid.
še en banalni primer:
- sem prebivalec recimo Bosne in se peljem čez 5 držav, ali si moram v Sloveniji folije potrgat iz sprednjih šip ker so zatemnjene, dvignit avto na 11 cm višine od tal v Avstriji, v Nemčiji pa morajo avtu štimat plini? Poleg tega najbrž da je potrebno si pred prehodom vsake države potegnit iz interneta zakonike in pregledat avto vsakič ko prečkaš mejo ali ustreza ali pa kličeš vleko do naslednje meje?
V vsaki drugi državi kot je Slovenija SI GOST. |
Prikaži več možnosti
|
#33
Sej se ne gre samo za ekologijo. Gre se tudi zate, zame, tvoje otroke. To prefiltrira toliko sranja, ki bi sicer ven prišlo. Sem bral, sodoben dizel z vsemi filtri, adblue itd..se pelje po centru Muenchna in spravi ven lepši zrak, kot ga dobi noter. Ste že pozabili vsi, kako smrdijo dizli. Tri leta nazaj sem peljal kolegovega Passata, cca. 2010 letnik, brez DPFja in vsega. Avto kadil kot vlak, v kabino je prišlo toliko smradu, da na mestu nisi mogel stat.
Kolega je na tovornjaku izklopil adblue, v Nemčiji poslan na izredni tehnični pregled in potem na pooblaščenca, dokler stvar ni delovala, kot bi morala. Samo kazni nekaj jurjev, plus še nekaj jurjev za popravilo in vleko tovornjaka. Urejal neicheq, 18.01.2022, 08:19. |
Prikaži več možnosti
|
#34
Važno da 50% folka kadi po škatlico na dan. To je je zdravo in za državo nepomebno. Če smo pikolivski pa bodimo a ne Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|
#35
Saj ni problem to kar si napisal. Če si 11cm znižan imaš za to homologacijo, če imaš zatemnjene šipe imaš tudi homologirano pri nas, torej za vsako stvar, ki si naštel moraš zadevo vpisati v kartonček. Če si brez DPF pač homologiraš avto, da je brez DPF in se mirno voziš okoli po EU. Saj razumeš?
Lani je bla tudi cela zdraha, ko so koliko Italjanov(za te vem) Avstrijci poslali domov iz Vrbskega jezera? |
Prikaži več možnosti
|
#36
Ja samo on je imel egr blindiran kar tudi pri nas ni dovoljeno in znižan brez homologacije kar tudi pri nas ni dovoljeno itd...
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Jaz sem si tudi spulil ven EGR in blindiral vakum port za loputo, ki sili da vleče auspuh skozi tisti kurčevi ventil.
Avto ful lepše dela in diha normalno.
To, pa vedno zalaufam dizla in ga pustim pol ure, včasih tudi pozabim in laufa po dve uri na dvorišču. Zato ker lahko in ker fuck off.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#38
Ja v Slo še lahko, v De ne smeš
![]()
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Ko bo tak pri nas 70% dizelic bo neizpravnih ... |
Prikaži več možnosti
|
#40
Se ne furam z đizlom v de. Tja grem z elektro bencinskim kateri je fin izziv za tehničarje ker se jim sanja ne za kaj se gre.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|