Ja tisto zna bit pa bolj zanimiva zadeva. Foerch trži Teso tako da vrjetno je isti šmorn. Bi pa lahko kakšen avtoelektričar lahko kaj več povedal kaj izbrat. Nimam pa izkušenj z temi tekstilnimi. Kje pa uporabljaš tekstilne?
1990 E30 touring brilliantrot
#21
|
Prikaži več možnosti
|
#22
V motornem prostoru. Po parih dneh se je trak začel odvijat. Pa tudi na otip je lepilo švoh. |
Prikaži več možnosti
|
#23
Zadnji off:
za motorni prostor bi jaz uporabil 61131380991. To je edini trak ki drži tako kot treba. Odporen tudi na vročino,vodo,....
Out! |
Prikaži več možnosti
|
#24
A ni razlog da so bakrene cevi prepovedane zato, ker lahko počijo zaradi konstantnih vibracij? ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Ok gremo dalje Diff je gor, na zavorah še delam. Armaturna in kabli. Ozvočenja še ne bom reševal. Motor imam iz e36. Menjal bom karter za karter iz m40 motorja, zraven tudi termostat, tesnilo pokrova ventilov. Sčistil in pobarval bom tudi blok.
Ne vem še kako bi rešil konektor med e36 m42 motorno napeljavo in e30 napeljavo avta. |
Prikaži več možnosti
|
#26
Da nadaljujem.
Za motor sem ubral bljižnico, da bi mogoče še ujel sezono Dobil sem m40b16 motor skupaj z vsem (motor, menjalnik, napeljava) V sredo sem šel po motor, včeraj je že končal v avtu. Moj prvi swap. Kako dolgo bo ta motor not
Tuning 1.6 8v motorja: Pregledalo se je vztrajnik in sklopko, originalni deli
Plan naprej: - dokončat zavore, ročno - notranjost - napeljava motorja in hlajenje |
Prikaži več možnosti
|
#27
Kaj tunal boš M40? A nima motor že brez tega dost problemov? ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Vztrajnikov mi ne manjka. Saj upam da ta motor ne bo dolgo not. Toliko da se vse porihta + tehnični še (samo do tam je še dolgo) Ideje padajo kar sproti.
Vsi ki so imeli tak motor v e30 (pred 20 leti) pravijo da je kar dobro šel. Sem to slišal že od najmanj treh. Sicer ni bil v karavanu, ta je ene 100kg težji. Me zanima kako bo |
Prikaži več možnosti
|
#29
OK, E30ka je lažja, tako da mogoče več da od sebe. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#30
Končalo se je delo na zavorah, ročni in sklopki. Sprednja sedeža sta not - originalna športna usnjena Pozneje bom zamenjal kompletno notranjost v bež usnjeno (vratne obloge in sedeži zadaj)
Trenutno delam na ceveh bencina in na motorju. Počasi bo moral vžgat.
za vzmetenje imam že drugačne plane. Ko pridejo z peskanja debelejše noge bojo šle gor tatechnix gewinde. Lažja homologacija in še bolj nizek bo.
To je to za zdaj, ko dobim še malo volje gremo naprej |
Prikaži več možnosti
|
#31
Kul |
Prikaži več možnosti
|
#32
Od Tolmina gor pred Kobaridom je ob glavni cesti gostilna in tukaj sem. Na avtih delam pa drugje, da ni našarjeno okoli hiše in da ne bo kdo kaj iskal. Malo se morem posvetit še drugemu e30 da bo ready za sezono. Namen imam prit v Ajdovščino 28.5 Bmw panorama in wab meet 4.6 11.6 je pa še nekaj v Postojni |
Prikaži več možnosti
|
#33
Glede napeljave za m42 e36 motor si naredi adapter ko ga bos stavu notr, da sam priklopis in ostanejo obe napeljavi (motorna in na avtu) original. Jes sm nabavu konektor od e36 iz avta in konektor od e30 motorne napeljave in zvezou skupej kable tako kokr morjo bit, pol pa sam prklopis in je to to ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#34
|
Prikaži več možnosti
|
#35
|
Prikaži več možnosti
|
#36
A si imel še star bencin v bencinskem tanku? ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Vse sem dobil po kosih, šasija gola. nov bencin sem nalil, tadrag Do pumpe ni prišla elektrika in vmes se je ugotovilo še, da originalna pumpa ne obrne. K sreči sem imel še eno. Za vžig smo rele bypassali, od ključavnice do releja nekaj zaenkrat ne štima, se bo pregledalo. Štarter ni mignu pa ker sem pozabil maso dat. |
Prikaži več možnosti
|
#38
To so vse napake, ki so se nam vsem dogajale, ko smo sestavljali ali swapali avte. Lepo korak za korakom in se bo vse rešilo. Lepo, da bo spet en Touring več na cesti. Na e30.si sem ti odpisal glede sedežev. Mogoče ti lahko pomagam.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#39
Originalni stabilizatorji spredaj in zadaj so gor Čaka se še vedno sprednje noge, potem imam pripravljene za naprej nove ležaje s hubom, nove zgornje ležaje in tatechnix amortizerje z vzmetmi, da bo še spredaj sedel nižje in da vzmetenje homologiram. Diff sem dal zavarit.
Skoraj sem končal notranjost, dobil sem zadnje stebričke, dobil sem tudi zadnje sive sedeže, tako da je notranjost kombinacija črnih obvratnih oblog in sivih sedežev s stranskih črnim vinilom. Dal bom tudi rolo za zadnjimi sedeži. Zrihtal sem sprednje luči, ena dolga luč je bila pri strani počena, sprednji žmigavci delajo. Oddušek tanka je zrihtan. Shifter je končan, original s poli pušo na koncu Od motorja mi je manjkala zajla gasa, sem dal novo od m42 motorja, po tem sem ugotovil da mi manjka na loputi kos kjer pride zajla nataknjena... sem dobil vse, morem še nastavit, ampak je malo glasno to samo z izpušnim kolektorjem
Diff in menjava sprednjega vzmetenja in barka bi morala po tem splut. |
Prikaži več možnosti
|
#40
|
Prikaži več možnosti
|