Ne vem no, meni se zdi višina optimalna.
1990 E30 touring brilliantrot
#42
Se strinjam. Ta visina je perfekcija. Dej se sliko s profila. |
Prikaži več možnosti
|
#43
|
Prikaži več možnosti
|
#44
A se mi zdi kot da je zadaj malo nižji kot spredaj? |
Prikaži več možnosti
|
#45
Ja zadaj je nižji. Zadaj je na najnižje nastavljeno in na avtu ni še diffa, kardana in auspuha... Imam za štelat višino zadaj. Ga lahko še spustim/zvišam ![]() Sem upal da bo spredaj sedel enako kot zadaj. Bo treba zadaj vzdignit. |
Prikaži več možnosti
|
#46
Ce so vzmeti nove se bo spredaj sigurno se malo posedlo vse skupaj.
Če je ravno, ni zabavno.
|
Prikaži več možnosti
|
#47
Niso ![]() Bom videl ali se kaj posede no. |
Prikaži več možnosti
|
#48
Ne pretiravaj z nizanjem, ze tako bo s temi geeindami skakal kot zogica. Mi je pa vsec, da je zunanjost taka, mu prav pase.
Urejal krt, 23.08.2022, 19:54. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#49
Ena zanimivost glede podvozja, višji presek kot ima guma slabše delajo amortizerji, ker če je previsoka guma potem ona pobira luknje in blaži namesto amortizerja in je vse skupaj čudno.
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#50
|
Prikaži več možnosti
|
#51
Psa pa prov razganja od navdušenja |
Prikaži več možnosti
|
#53
Počasi naprej. Nekaj metrov sem se uspel zapeljat s karavanom, sicer še brez izpuha, samo s kolektorjem. Potem sem dobil kompleten M40 izpuh, brez katalizatorja. Ko sem ga dajal gor sem odkril da je manjkalo pol navojnih na izpušnem kolektorju. Imel sem še en izpušni kolektor in zamenjal. Uredil sem še nekaj malenkosti: S priklopljenim MAF-om ne drži minimuma, danes me čaka čiščenje ICV - idle control valva. Nisem imel izkušenj s tem motorjem preden sem dal lajšan vztrajnik ampak ga kar hitro navije v obrate, mogoče celo hitreje kot pri original M42.
Navadna notranjost mi je ok in odločil sem se, da bom prodal lepo kompletno svetlo športno notranjost za E30 karavana. Svetlo/bež usnje. Sprednja športna sedeža, komplet zadnja klop (oba spodnja dela, oba sredinska preklopna dela, zadnja stranska dela klopi, obloge vrat spredaj in zadaj z ročaji. Vse je bilo lepo očiščeno in namazano. Trenutno imam pospravljeno, poslikam ob priliki. V kolikor koga zanima se lahko zmenimo na zs, prodajam le v kompletu. |
Prikaži več možnosti
|
#54
Dej prnesi to manšeto ročke, da nrdimo novo |
Prikaži več možnosti
|
#55
Bolj je mišljeno bilo da sem menjal menjalno ročko, dobro vidiš. Prejšnja verjetno ni bila original in ta je kar vredu ohranjena.
Šivaš? Bom uredil tudi manšeto ampak zdaj ni ne časa ne €, more it avto na cesto. Pri E30 me moti manšeta ročne, je kot harmonika. Za IS-a bi dal delat obojno v ubercaro vzorcu. Karavan pa potem dobi dele, ki jih na IS-u zamenjam za boljše. |
Prikaži več možnosti
|
#57
1 leto že mimo odkar je karavan doma. Najprej nisem vedel v kaj se spuščam ampak sem šel all in v to da ga spravim na cesto, prvi plani so bili do aprila, kar je bilo seveda nemogoče, dobro da je bil takrat vsaj mobilen. Sem pa naredil par sprememb v planu, za katere sem zadovoljen. Sprednje noge se je menjalo iz 45mm na 51mm. Za TaTechnix vzmetenje, ki je gor je pa važno da se homologira, bom pa še videl kako se pelje. Za motor sem ubral "bljižnico", da sem dal kompleten m40 not, verjetno bi porabil isto če bi m42 dajal not. Napaka, ki jo nočem priznat je da sem že takoj v začetku spustil avto do dna in je bilo potem vsako šraufanje spodaj zelo težavno (nimam dvigala ali jame). Za naprej, ko bo enkrat res na cesti pa sledi še menjava sprednjih zavor za hlajene in dal bom servo pumpo (zdaj je e36 servo letev brez serva) Malo se je spet premaknil čas ko bom šel po poskusne tablice. Za homologacijo vzmetenja imam vse pripravljeno, ampak motor ne dela prav. Moram še enkrat razdret intake in pregledat, premenjat vakumske cevi, bom videl od volje čez vikend. Imam 2 MAFA, z nobenim ne dela, crkne. Z odklopljenim MAFom pa dela kot dela.
|
Prikaži več možnosti
|
#58
|
Prikaži več možnosti
|
#60
5 dni s poskusnimi je mimo, skupno sem naredil nekje okoli 100km, niti enega problema med vožnjo, na kar sem presenečen.
Najprej krajši test in potem optika. Zadaj smo ga vzdignili, da se je sploh lahko naredila optika, je zdaj tudi bolj skladno znižan s sprednjim delom. Peljal sem na tehnične na homologacijo vzmetenja.
Vožnja je bila kar ok, robustna. Volan je še bolj odziven kot sem pričakoval. Pod 2k rpm je bil občutek, kot bi skakal naprej/nazaj. Mali m40b16 motor se zbudi nekje nad 4k in moči da dovolj od sebe za vožnjo, ampak premalo za kakršnokoli zabavo. Auspuh je začel še malo bolj puščat, minimum se je znižal na nekje komaj čez 500rpm, ampak ni crknil,..
Avto sem skoraj pol sobote čistil, sploh stekla, je bil dolgo časa obrnjen na stojalu na stran.
Modre odločitve za naprej: - Not grejo Recaroti, ki sem jih imel prej v IS-u - Menjat tesnila auspuha - Usposobit števec hitrosti (konektor na diff)
Od vožnje letos s karavanom je verjetno to to, čez zimo uredim stvari, da bo uporaben "daily". |
Prikaži več možnosti
|