1990 E30 touring brilliantrot
#61
Zadnjo premo se da lepo predelat za nastavljanje optike. Če imaš opcijo nekoč dobit 6 stopenjski menjalnik ter 3.46 diff z zaporo, lahko tudi brez in bo vrhunsko.
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#62
Imam nastavljiv zadnji most ja, edino pojavil se mi je je potem velik problem zatisnit vijak ki pride na zunanji strani mostu Ne prideš zraven, ne vem še kaj bom naredil, ali spustim most nižje da pridem zraven in zatisnem na označeno točko ali pa bi moral tank dat dol. Bom še pogledal.
Uf špero je težko dobit, Menjalnik je 5 stopenjski in mi je ok, ga tudi ni škoda ker jih imam več. Trenutno delam s temi deli, ki jih imam |
Prikaži več možnosti
|
#63
Razumljivo. Dostop do zunanjega vijaka se da uredit tako da odrežeš del nosilca ter en del silent bloka za zadnji most, uni del ki ima 2 vijaka na prag za ojačitev vpetja. Samo poravnaš za slab cm pri vijaku in potem gre.
Tako kot ima tale porezano:
Čeprav ni nobene potrebe po teh distančnikih, omejilcih, se da na boljši in preprostejši način uredit zadevo in potem je več prostora za vijak in vse. Urejal sash, 02.11.2022, 12:34.
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#64
Manjša kriza in misli o tem da bi avto prodal.
Sicer ne verjamem da bom prodal, morem do marca zdržat, ko bi ga dal na cesto. Homologacijski kartonček in vpisano vzmetenje dobim mogoče ta teden. V pripravi je špera (lsd). Dobil sem špero z nizkim razmerjem 2.93 in v E36 compact ohišju. Na šperi sem menjal zobnik in jo preložil v E30 ohišje ki je imelo 4.1 razmerje. Ugotovil sem, da moram dobiti distančnik ki pride pod zobnik, sicer se zobnika ne dosežeta. To se pojavi pri pri menjanju iz nizkega v visoko razmerje, sta zgleda 2 tipa šper, od dizlov (2.65, 2.93 in 3.07) in drugi (višja razmerja). ![]() Urejal WhiteTiger, 25.01.2023, 18:16. |
Prikaži več možnosti
|
#65
Na samem avtu nisem letos še nič delal. Homologacijski kartonček sem končno dobil, podvozje vpisano. Špera še ni rešena.
Pregledal sem vse dele, ki so ostali in se odločil, da bom v avto dal ozvočenje, saj imam skoraj vse. E30 karavani so iz tovarne prišli z 4 zvočniki, 2 pri nogah spredaj in 2 zadaj v prtljažniku. Posebnost pri karavanu je da pridejo zadaj zvočniki v posebno plastično ohišje.
Originalna napeljava ozvočenja je za popravit, saj je spredaj kar odrezana, ampak imam še eno napeljavo in bi skombiniral. Imamo mogoče na forumu koga, ki se bolj spozna na to oziroma bi mi lahko kaj pomagal? Sicer se lotim sam kaj sčarat.
Odrezana je od karavana originalna, ki jo hočem rešit. Zgornja, ki je cela se jo lahko pa porabi.
Slika ohišja zvočnikov, ki je v prtljažniku. Zadnji zvočnik, en mi manjka, če ga slučajno kdo ima. |
Prikaži več možnosti
|
#68
|
Prikaži več možnosti
|
#69
Pred dnevi sem se vozil po najbolj zrukanih poteh in vse je bilo ok, pregledal vmes.
Včeraj za 1. april so se pa avti odločili, da me nategnejo... Hotel sem it z karavanom do Opatjega sela, kjer je bilo srečanje, po 3km so bili tresljaji in odtisnjeni vijaki koles na zadnji osi. Ok zatisnem, Potem na ene pol poti je odpadel pa še izpuh ker se je nosilec zlomil. Sem snel pol izpuha in se peljal domou po drugo E30. Pri drugem avtu pa sem imel tako srečo da je v Gorici zlomilo delček plastične cevi pečke in je vrglo dol cev in ostal sem brez hladilne. K sreči sem na mestu lahko to popravil, en prijazen mimoidoči mi je še antifriz šenkal. |
Prikaži več možnosti
|
#70
Dovolj sem imel zafrkavanja in v avtu sem videl da lahko konkretno zgleda tako da sem dal pobarvat še sprednji del, ki je bil v primerju.
Zdaj me čaka poliranje ostalih delov da se bo spet svetil. Test z bbs pokrovčki, ampak se nebom vozil z njimi. + Morem še povaljčkat robce zadaj |
Prikaži več možnosti
|
#72
Zdaj mi je postal pa res všeč.
Za mano je prvi uspešen krajši izlet, Gorica, Brda, Italija. M40 1.6 motorček gre odlično,v kljukah ga vrže postrani ![]() Zunaj je skoraj že zrihtan, manjkajo še pokrovi sprednje vezne, jih iščem. Mislim da nisem napisal in s slik se težje vidi, ampak notranjost je usnjena športna, postane avto z njimi prav drug. Špera me še čaka... Čakam dele. Varjen diff je bila kar napaka, ampak je blo treba probat. Se lotevam še servo zmontirat. ![]() ![]() ![]() Urejal WhiteTiger, 03.05.2023, 20:03. |
Prikaži več možnosti
|
#73
Super in še redek avto! Zakaj imas kolesa tako navzven, a je to moda ali si cez kaksno povozeno srno zapeljal?
|
Prikaži več možnosti
|
#74
Hvala, sem mogu bit kar trmast da je avto še kdaj končal sestavljen, zdej ko ga vidim bi ga blo kar škoda. Kako misliš kolesa navzven? Camber? Zadaj lahko nastavljam naklon, spredaj zaenkrat ne. Pojavi se ker je avto zelo spuščen. Spredaj je spuščen najnižje kar to vzmetnje omogoča, zadaj je prilagojeno da je skladno. Je pa višina prava da nič več ne prijema. Feltne in mera gum je original. Takšen stil mi je všeč, kaj večjega pa ne morem povozit, razni strmi dovozi tudi odpadejo ![]() Urejal WhiteTiger, 04.05.2023, 19:03. |
Prikaži več možnosti
|
#75
Končno sem zamenjal diff in dal na avto diferencial z zaporo, proti prej se pelje dosti boljše. Razmerje diffa je enako kot prej, 4.1, kar je za vso vožnjo izven avtoceste odlično. Servo pumpe pa trenutno ne morem dat na motor, razlog počen uhelj na zgornjem karterju.
Naredil sem prvi daljši trip (320km). Šel sem navijat za kolege na Formula driver Buzet. Izbrana pot je bila ena mojih najljubših, Kobarid-Gorica-Štanijel-Črni Kal... se je splačalo vstat v nedeljo ob 5h da skoraj ni bilo prometa, par srnic edino. M40 motorček me je res preseneti, lahko tudi normalno prehitevam. Nad 4500 kar vleče do blokade 6000, kratek diff pa res pripomore k temu da je cel čas na obratih, pri menjavo v 4to padejo obrati za 1000, pri 5ti za 500. O porabi pa ne bomo.
Avto je res survivor, brez moje trme in nerazsodnosti najverjetneje ne bi nikoli več dočakal vrnitve na cesto.
|
Prikaži več možnosti
|
#76
V soboto si bil pa v Logatcu na driftu?
Lp, Samo |
Prikaži več možnosti
|
#77
Ne, verjetno je bil podoben rdeč E30 touring iz Vipave, 325i. Še ni bilo prilike da bi bila oba rdeča karavana na kupu, ma verjamem da letos bo |
Prikaži več možnosti
|